PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privéhuis, Bilderdijkstraat 106, Selina



frankkinky
15 mei 2007, 23:24
Haarkleur/-lengte : bruin, halflang
Lengte dame : 1,65
Postuur/Cupmaat : D
Nationaliteit/Taal : Noord-Afrikaans
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings :geen idee
Service: frans, russisch, nmc, massage, zoenen, beffen
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 1.00
Prijs :130,00
Extra’s bij het bezoek:

yankee
15 mei 2007, 23:29
Eindelijk was ik weer eens in Holland, welliswaar voor even maar toch.
En als ik hier ben wil ik graag ontspannen, samen met vriendje Franky naar de Hofstad getogen.
Hij wist de weg en de routeplanner was niet nodig, echter links en rechts op tijd zeggen is toch wel eens een probleem
Parkeren is toch wel moeilijk daar bij de Bilderdijkstraat, geen parkeerplaats gevonden ook geen AH (waar een parkeerplaats zou moeten zijn).

Eenmaal binnen een zeer hartstochtelijk welkom geheten door Brenda en enkele bekende dames. Het gaf een goed en vertrouwd gevoel.
Onder het genot van een drankje even bijpraten en voorstellen aan de nieuwe dames.
Uiteindelijk gekozen voor Serina, geen nieuwe dame in het vak, maar wel in het huis.

Serina is een iets vollere dame (zeer zeker niet dik of volslank), met een prachtige zwarte haardos, een zeer mooi gezicht met volle lippen en hagelwitte tanden. Mooi lichaam met echte borsten die zeker in de catagorie D vallen.

Op de chesterfield waren we elkaar al lekker aan het opwarmen, dat kan ze goed. Snel het heerlijke bad in en verder genieten van elkaar.
Na enige tijd toch het bed opgezocht waar ik een heerlijke erotische massage kreeg, pfffff dat ging er heet aan toe. Ook het orale gedeelte was van een hoog kaliber, dit ging ik niet lang volhouden. Erg goed!!
Serina is een heerlijke dame van middentwintig, om toch een kritische noot te vermelden; het zoenen (erg belangrijk voor mij overigens) kon wat met meer passie.

Overall; een uitstekende date die een hoog herhalingsgevaar heeft!!!!!!!!!

Na afloop nog even een kopje koffie gedronken met het management en tijdens dit kwartiertje zag ik Serina naar huis gaan in haar dagelijkse kleding.
Wauwwwwwwwww, wat een mooie elegante vrouw zeg.

Tot een volgende keer

Yankee