PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag,Elandstraat 26, Club Mayfair, Martha



yankee
16 mei 2007, 14:23
Naam : Martha

Nationaliteit/taal :

Leeftijd :

Haarkleur/lengte : Donkere krullenbos

Lengte : 1.75m

Postuur / Cupmaat : Slank / D-cup ( siliconen)

Service :

Extra : http://www.stoutprivehuis.nl/


Het is alweer enkele weken geleden dat ik Martha hebt ontmoet.
Uiteraard weer eens te laat aanwezig in privehuis Stout, de dames stonden op het punt om naar huis te gaan. Maar de altijd zeer behulpzame gastvrouw Brenda bracht ons op het idee om eens in de club te blijven zitten.
In het begin iets onwennig voor zowel mijzelf als mijn wandelvriendje Frankky, maar door de gastvrijheid van directie en personeel hadden we snel onze draai gevonden. Veeldank hiervoor!!!
Martha viel me eigenlijk direct op: mooie grote slanke dame, met een prachtige bos donker haar, zeer sprekende ogen, volle lippen en een lijf waar ik wel van houd, met mooie grote borsten ( de natuur was wel een handje geholpen) en lange benen. Na een leuk gesprek met haar (dat kan dus allemaal in de club) zijn we naar de kamer gegaan, om ons snel in adamskostuum te kleden en het super grote bad in. Het is een verademing om in zo' n groot bad met een mooie dame te ontspannen. Ik was ietwat passief, maar deze dame wist mijn passieve houding snel om te zetten in een actieve en geloof me daar is kundigheid voor nodig.
Haar voorspel en orale kwaliteiten zijn van een hoog nivo, zoenen prima doch mocht met iets meer passie.

Prima date gehad!