PDA

Volledige versie bekijken : Rotterdam, Karin's Home,Rochussenstraat 99a, Savannah



yankee
17 mei 2007, 15:07
Haarkleur/-lengte : zwart/lang
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : normaal/DD
Nationaliteit/Taal : nederlandse
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings :niet bekend
Service: nmc,pmc,russisch,masseren,zoenen,beffen
Voordelen: leuke, vrolijke dame die goed weet wat ze doet
Nadelen:geen
Tijdsduur :1,5 uur
Prijs :210,00


Enkele weken geleden op vrijdagavond met wandelvrienden Frankkinky en WimWim naar Rotterdam gereden en kennisgemaakt met dit bekende privehuis. Parkeren ging hier heel gemakkelijk, zelfs voor de deur, wel zorgen dat je een chipknip hebt.
Binnen buitengewoon vriendelijk ontvangen door de dienstdoende gastvrouw en de aanwezige dames, overigens ze wisten al van onze komst. ik bespeurde zelfs iets van zenuwen?? bij de dames. De huiskamer is petit maar best gezellig, zeker aan het barretje.

Mijn gastvrouw voor deze avond, waar ik al een afspraak mee gemaakt had was Savannah. Deze dame was me al meerdere keren opgevallen door de mooie foto's op de advertorial.
Savannah haar roots liggen in het land van de stille kracht, een heel lief gezicht met sprekende ogen, mooie lippen en een mooi gebit. Lang zwart haar wat stijl over haar schouders viel. Een prachtig getint lichaam (althans voor mij), niet slank, niet volslank maar gewoon lekker, met een paar geweldige borsten die bij haar lichaam horen.

Op de kamer, weet niet of de bewuste kamer een naam heeft, bespeurde ik nog steeds iets van zenuwen, iets onwennigs, wat haar heel onschuldig maakte. Het duurde niet lang zelfs erg kort en we lagen in adamskostuum op het grote bed. Was deze avond wat passief, maar Savannah wist daar uitstekend mee om te gaan.
We hebben elkaar heerlijk verwent en genoten zichtbaar, waarbij het GFE gehalte zeer hoog was. Haar orale kwaliteiten zijn uitstekend.
Voor ik er erg in had waren de 1,5 uur omgevlogen en we wilden nog zoveel doen. Maar goed dat bewaar ik voor mijn volgende bezoekje, want die komt er zeker.

Na afloop van onze date nog even gezellig in de woonkamer iets gedronken en wat praten met de nog aanwezige dames en WimWim, uit Franky kwam geen zinnig woord meer uit, na zijn date met Nathalie. Overigens ook een leuke en mooie dame.

Overall performance van Savannah is meer dan uitstekend, een dame die haar vak verstaat en het met liefde uitoefent.
Een toppertje in Rotterdam (en ik maar denken dat toppertjes alleen in den Haag zaten)

Savannah bedankt voor de onwijs leuke en lekkere date!

Yankee