PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privehuis, Bilderdijkstraat 106, Debby



yankee
18 mei 2007, 00:39
Haarkleur/-lengte : blond/halflang
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : slank/b
Nationaliteit/Taal : nederlands
Leeftijd : 30-35
Tatoeages/Piercings :ja/ja
Service: nmc,pmc,zoenen,massage,beffen
Voordelen: lieve,spontane vrouw
Nadelen:geen

Op dit moment gaan mijn herinneringen 2 weken terug in de tijd, pffff als ik eraan terug denk zwijmel ik weer even weg op een mooie wolk.

Ditmaal keurig op tijd in de hofstad, mede op aandringen van Franky vroeg in de middag telefoon uitgedaan en een hapje eten onderweg, welliswaar in de auto, maar alles voor het ultieme doel.
Binnen werden we weer uitgebreid welkom geheten door Brenda, ondanks de drukte altijd even een knuffel en een vers kopje espresso. Het blijft een lekkere en spontane dame, excellent hoor, hoe zij dit drukke huis runt
Uiteraard werd mijn aandacht getrokken door het gezellige zitje met de dames die beschikbaar waren. Er waren veel nieuwe gezichten dus ben er maar eens goed voor gaan zitten, had behoefte aan een gezellige en goede date.
Twee dames trokken mijn aandacht, een blik naar links en zag dat ook Franky dezelfde richting uitkeek. Zou het dan toch gaan gebeuren, wij tweeen die op dezelfde dames vielen vandaag?

Alle ogen waren gericht op kwatta, een mooie uitdrukking die hier zeker op zijn plaats is. Een blonde parel in het licht van de spots, rustig zittend op de bank en een vriendelijk lachje als ik weer eens haar richting uitkeek, vreemde prikkels overvielen me, een gevoel wat ik in geen tijden meegemaakt had.
Nadat ik haar naam hoorde van Brenda begon mijn harde schijf direct te werken maar kon geen recensie op het netvlies krijgen, ik wist niet of het kwam door geen recensies of dat ik overdonderd werd door haar verschijning.
Gelukkig voor mij en voor hem had Franky een date met die andere dame genaamd Esmee, ook een dame waar de ogen van kwatta zeker gericht op kunnen zijn. Nadat ik stotterend mijn keuze had doorgegeven aan Brenda kwam Debby spontaan en vriendelijk op me af lopen, pfffff. Ik vergat even alles, zelfs voor de zoveelste keer de etiquette; weer liep ik achter de dame de trap op, wat een uitzicht zeg. Kamer 3 was ons speelveld voor die avond een grote kamer met een dito bad en een gezellig barzitje.Inmiddels was ik gelukkig weer op aarde teruggekomen en begonnen we aan ons kennismakingsgesprek onder het genot van een drankje en een sigaretje. Wederom overviel dat vreemde doch lekkere gevoel me, een gevoel wat ik meestal krijg als er een leuke deal gesloten wordt. Een relaxt gevoel, een gevoel of ik Debby al jaren in mijn vriendinnenagenda had staan. Het gesprek werd steeds gezelliger en knusser, we schoven steeds dichter naar elkaar toe waarbij onze lippen elkaar ook vonden. Tijd om elkaar verder te verkennen in het bad, heerlijk warm en dicht tegen elkaar aan, strelend en voorzichtig zoenend waren we elkaar aan het ontdekken. De spanning steeg en ik moest snel dat warme bad uit, aan de uitdrukking in de ogen van Debby zag ik dat ook zij er zo over dacht. Onze zwoele gesprekjes werden intiemer zo ook onze handelingen, de passie was aan de winnende hand. Verwennerij alom van beide kanten. Wat er verder gebeurde op het super grote bed kunnen jullie raden en wil ik dit keer, houden voor Debby en mezelf. Alle handelingen waren van een zeer hoog nivo kan ik jullie meededelen.
Debby is een spontane,vrolijke doch rustige vrouw met prachtige looks, mooi fijn gezicht,donkere grote ogen, heerlijke lippen en blond halflang haar.
Slanke body met mooie passende kleine borsten. Haar leeftijd in het formulier klopt in werkelijkheid niet, maar haar werkelijkheid klopt ook niet met genoemde leeftijd.
Overall performance is uitmuntend

Een van mijn beste dates !!

Tot een volgende keer

een (nog) zwijmelende Yankee