PDA

Volledige versie bekijken : Tania (Tanja)



seksenfun
19 mei 2007, 21:21
Naam : Tanja

Nationaliteit / taal : ? / Duits

Leeftijd :

Haarkleur / lengte: Zwart haar

Lengte : 1.80m

Postuur / Cupmaat : ? / C-cup

Tatoeage / Piercing : ja

Service :

Extra :


Tanja heeft zwart haar, meet ongeveer 1,80 meter, heeft een goeie c-cup, spreekt Duits en heeft tatoe.

De vernieuwde kino nog niet eens bereikt vandaag. Dus… hup hup hup…. Al snel werd ik overvallen door Tanja. Hoewel ik gewaarschuwd was door een mede-ijsbeer voor haar mindere prestaties en vooral dat ze niet tongzoent, had mijn lul er een ander gedacht over. Ze ging in de kino er goed tegenaan. Maar dat lokte bij de andere ijsberen (die niet meer naar het schermpje aan het kijken waren toen) de gekste praat los, vrij flauw en op het randje van degoutant. Het stoorde me enorm. Tanja verstaat dat niet, ik des te meer. Ik vroeg dan maar om een eindje verder in een hutje voor te doen. Echter ontsproot toen een hele andere Tanja. Het pijpen werd er een stukje minder op, enige actie van haar kant was ver te zoeken en tongzoenen was met de mond toe :freu: Als je dan al een paar jaartjes ouder bent geworden, de vorige sessie nog niet ze erg lang geleden een voltreffer van formaat was. Dan…. Ze bood me een massage aan om het halfuur te vullen. Nu als bij wereldwonder: super perfect van genoten. En ter afwisseling tussen het neuken en genieten van de vele faciliteiten bij YY, heel o.k. Maar in feite kom je niet speciaal naar YY voor een DVP-massage.
Toch maar onthouden als: te mijden volgende keer.

tomco
4 januari 2008, 13:26
Volledig mee eens, op de koop toe wil ze niet gevingerd worden, "te gevoelig" was haar reactie hierop. Beffen mag, maar zonder tong. Ze kan inderdaad boven het gemiddelde masseren, en gebruikt hiervoor olie met ROZENPARFUM, niet echt discreet dus!

conclusie : absoluut te mijden
sex 3/10, massage 5/10 (had 8/10) kunnen zijn zonder rozengeur"


aanvullen met leeftijd "30"
haar "zwart/wilde halflange coupe"
tatoe "groot op schouderblad"
service "massage"
extra "rozengeur massage olie"

tomco
4 januari 2008, 13:27
datum sessie 02 januari 2008

laurent74
4 januari 2008, 18:47
http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3150&highlight=alex

Tania of Alex, het gaat om de zelfde meisje...

Willem2
4 januari 2008, 18:54
Tania / Tanja / Alex / Tineke / .....
in vele clubs actief geweest en altijd minimaal 3x vragen of je Lust hast :D;)

Samenvoegen maar ......................... :wink:

Henkietankie
17 februari 2008, 00:16
Ook ik heb een matigert te pakken.
Was er afgelopen donderdag even, en werd bij de douche al door haar gevraagd of ik haar pipi wilde kaufen..
Eerst afgewezen, maar nadat ze zich netjes op het toilet had leeg laten lopen kwam ik haar een half uur later weer tegen. En verleiden kan ze. Hopsa mee naar de kino, en inderdaad pijpen waar je U tegen zegt.
Later - op haar initiatief - in de darkroom hield ik de vlag niet eens halfstok. er mag niks ( nicht dein finger hinein dit.. nicht so dat ).. beffen mocht alleen oppervlakkig.
Ik zou zeggen.. een zesje voor de massage die niet rook.

fukkiedukkie
2 maart 2008, 20:37
Fukkiedukkie heeft er in GT leren kennen als Alex. Ze is altijd op jacht en vraagt of je "gesellschaft" wil .Is Noord duitse meid, waarmee je leuke babbel kunt hebben, maar waarbij de seks middelmatig is. Heb niet de indruk dat ze zich kan geven.

becks
2 maart 2008, 21:19
Tanja liefert auf dem Zimmer eine solide, professionelle Leistung. Nicht mehr, aber auch nicht weniger. Erotisches Feeling kommt nicht auf, denn Tanja genießt selbst nicht und kann dergleichen auch nicht glaubhaft vorspielen.

Vorsicht ist bei Unterhaltungen mit Tanja geboten. Sie ist zwar ohne Frage eine Nette, aber wenn sie anfängt, von ihren Katzen zu erzählen...:sleep:

G, b.

hansworst
7 maart 2008, 17:13
Gisteren met Tanja mee naar de kamer geweest. Is me niet goed bevallen. Ze bood een massage aan, vind ik normaal altijd een goede opwarmer, maar in dit geval werd er wat over mijn rug gestreken terwijl ik uitgebreid werd getrakteerd op allerlei verhalen over haar financiele zaken, haar woning, haar auto. Niet echt erotisch.
Toen mocht ik me omdraaien, begon ze te pijpen en ging al vrij vlot het condoom erom en kwam ze op me zitten. Daarbij begon ze direkt te kreunen alsof ze ineens hevig opgewonden was. Niet geloofwaardig.
Toen ik haar na de sessie een kwartier later tegenkwam vroeg ze of ik Gesellschaft wilde. Herkende ze me niet meer. Ofwel kort geheugen, dan wel slechte ogen, wellicht een combinatie van beide. Voor mij geen herhaling.

Hansworst

buttlover
28 maart 2008, 23:46
Vorige week tijdens mijn bezoek aan YY met Tanja aan de boemel geweest. Al met al was het aanbod van ladies niet om over naar huis te schrijven, maar Tanja vondt ik een positieve uitzondering. Ze kwam lekker bij me in de Wirlpool zitten en na een gezellig gefriemel en geklets het werk op de kamer maar voortgezet. Ik lees wat minder positieve verhalen, maar daar heb ik weinig last van gehad, al had ik ook niet veel noten op mijn zang.

Ze heeft me lekker gepijpt en vervolgens mijn lading in het mondje opgevangen. Daarna smeerde ze haar borsten geil in met mijn vitamen... nog even lekker geknuffeld en na de transactie een fijne dag gewenst. Niet voor herhaling vatbaar, maar gewoon lekker.

Jimmy Doe
11 mei 2009, 23:01
Vandaag ook lekker gekamerd met Tanja.
Ze is inderdaad een prof, maar wel een goeie.

Tongzoenen doet ze niet, maar verder tegen bijbetaling FT & Anaal.
Herhalingsgevaar niet aanwezig.

Gr. Jimmy Doe :wink:

Bubbelbader
15 april 2010, 11:53
Naam : Tanja

Nationaliteit / taal : ? / Duits

Leeftijd :

Haarkleur / lengte: Zwart haar

Lengte : 1.80m

Postuur / Cupmaat : ? / C-cup

Tatoeage / Piercing : ja

Service :

Extra :





Naam : Tania / Tanja / Alex / Tineke /

Nationaliteit / taal : ? / Duits ? Duits

Leeftijd : 35 jr

Haarkleur / lengte: Zwart haar tot op plm schouders

Lengte : 1.80m, iets korter denk ik plm 1.75 mtr

Postuur / Cupmaat : Normaal echter wel wat een buikje en een wat vollere derrière hetgeen voor de anaal faciliteit die ze aanbied een pluspunt kan zijn. / C-cup met sili wel heel goed gedaan.

Tatoeage / Piercing : ja linker schouderblad, voelt erg ruw danwel met veel Reliëf aan. Piercing volgens mij niet.

Service : Geen TZ wel gewoon zoenen iets wat ze me tevoren gemeld heeft nadat ik het serviceniveau gecheckt had. Verder FT, AV

Extra : Grootste zeurdoos die ik ooit in een club ben tegengekomen.




Had madam al vaak gezien. Heeft vaak fel lichtgroene oogschaduw en zit meestal op de leuning van de bank bij de open haard. Ik had toch al een rot dag gehad en deze madam kwam af. Beetje babbeltje. Ik dacht kan wel. Gaf netjes aan dat ze niet TZ deed. Normaal ga ik dan niet in zee met zo'n dame nu echter wel.

Op de kamer begon het gelazer. Eerst handdoeken halen waarbij ze wel zo'n 5 min wegbleef. Toen kreeg ik een zever verhaal over een leasewagen over me heen. Crisis, tax en de hele handel. Toen moest madam nog een plasje doen.....Uiteindelijk kwam ze op bed. Toen moest haar tasje uitgepakt, weer 5 min verder. Tepels waren gevoelig, geen vinger in haar poesje beetje klitje wrijven waarbij de Sahara nog vochtiger is, mocht wel. Echter hierbij kijkt ze zo belangstellend naar het systeemplafond en begint te vertellen over een dame die hier sliep en dat schilfers van dit plafond ‘s nachts op haar waren gevallen. Ik werd steeds geiler…. Ik vroeg haar wat ze dan wel ging doen. Nou mijn tepels een beetje teasen, dat deed ze op zich best lekker. Alras wilde ze meer verkopen, anaal? FT?. De massage met die meurende olie heb ook maar gepasseerd. Omdat ik veertien dagen had drooggestaan leek een FT me wel wat. Madam ging aan de slag, Omdat ik onverwacht in YY was geraakt had ik echter ook 14 dagen de boulies nicht rasiert, hier had ze dan weer geen probleem mee. Na al het voorgaande deed ze hier wel haar best. Geen bovenstebeste liksessie maar na het voorgaande toch onverwachts goed. Hetgeen resulteerde in een hoeveelheid kwak in haar mond bestaande uit zeker 10 flinke golven. Ze hield het dus niet meer en liet de bovenmondse hoeveelheid vakkundig langs de boulies naar beneden lopen. Met haar nog volle mondje wilde ze mij nu wel tongen met de bedoeling de kwak aan te bieden voor recycling. Normaal gesproken kan ik enige vunzigheden wel waarderen maar omdat bij madam eerder ook TZ niet op het program stond hoefde het voor mij nu ook niet. Na het opkuisen kreeg ik het verwijt dat ik wel eens had kunnen waarschuwen dat het zoveel zou zijn.

Omdat we pas 20 min op kamer waren begon ze te kletsen. Haar omzet, de kosten, de ziektekosten, de lease auto, de fout van de boekhouder, de cadeautjes voor de boekhouder, de giften aan haar ouders…. Omdat ik zo stom was in haar ogen ook nog iets zinnigs over de kosten op de merken bleef het maar doorgaan. Ik wilde van de kamer maar kwam gewoon niet weg. Op min 29 ging het interne alarm bij mij, wegwezen! Zij was nog steeds naakt maar ik haalde alvast de deur van slot om zodoende niet het uurtarief aangesmeerd te krijgen. Hetgeen dan ook niet gebeurde. Na afgerekend te hebben bleef ze me maar volgen in de bar en ook af en toe aan dringen op nog een kamertje. Na al het voorgaande gezanik heb ik daar vriendelijk voor bedankt en ben maar snel wat dichter bij een andere dame gekropen om de boodschap kracht bij te zetten. De FT was goed de randvoorwaarden dan weer niet.

heethooft
16 april 2010, 15:45
hallo die tanja is dat een stjech of waar kom deze tanja vandaan

Bubbelbader
18 april 2010, 21:50
hallo die tanja is dat een stjech of waar kom deze tanja vandaan


Nationaliteit / taal : ? / Duits ? Duits

Al ga ik niet beweren dat het de waarheid is. Dit is wat ze roept en wat het lijkt.

Laursone
29 juli 2010, 13:03
doch deutsch

wirklich ein toller Busen Cup C natur mit prominenten Nippeln

Ihre Laberei und spätere Anbaggerei nervt was

Der Sex war ok aber nix besonders, so eine richtige erotische Stimmung kam nie auf

Laursone
3 augustus 2010, 19:58
ich habe noch etwas vergessen:
Tajna mag den Geruch ihrer Muschi nicht. Wer sie geleckt hat, den küsst sie nicht mehr. Aber so toll waren die Küsse auch nicht.

Fazit: Die Frau hat einen tollen Busen. Das war es auch schon.

Will_Malecken
5 augustus 2010, 12:08
doch deutsch

wirklich ein toller Busen Cup C natur mit prominenten Nippeln

Ihre Laberei und spätere Anbaggerei nervt was



1. Falsch, ihr "toller" Busen ist silikongetunt.

2. Richtig, ihre Laberei nervt, besonders die Massageangebote...

thesickboy
5 augustus 2010, 13:15
Beffen mag, maar zonder tong...

Dat moet iemand mij toch eens uitleggen, want dat is een trucje dat ik niet beheers...

;)
TSB

Bubbelbader
5 augustus 2010, 15:19
Naam : Tania / Tanja / Alex / Tineke /

Postuur / Cupmaat : Normaal echter wel wat een buikje en een wat vollere derrière hetgeen voor de anaal faciliteit die ze aanbied een pluspunt kan zijn. / C-cup met sili wel heel goed gedaan.



:biggrin:

blauwebeer
9 augustus 2010, 18:57
Dat moet iemand mij toch eens uitleggen, want dat is een trucje dat ik niet beheers... ;)
TSB
Nochtans simpel, ... enkel met de lippen. :joke:

Hoofdstuk2
6 januari 2011, 11:31
Haarkleur/-lengte : zwart / halflang
Lengte dame : 1,75 +
Postuur/Cupmaat : normaal / C
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : achter in de 20/begin 30
Tatoeages/Piercings : Grote schouder tot op rug tatoeage / Geen
Service: Pijpen zonder / zoenen zonder... / NMC / beffen
Voordelen: Als je wilt lig je na binnenkomst binnen 4,679 nanoseconden al te... gezellig om mee te babbelen. Komt ook na actie weer buurten voor een vervolg. Vragen staat natuurlijk vrij...
Nadelen: Zie voordelen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: Geen
datum van bezoek: donderdag 30-12-2010

Zeer actieve dame die direct bij binnenkomst je al aanspreekt.
Eerst afgehouden en een sauna rondje gemaakt, bij het drinken v/e cola werd ik direct weer aangesproken. Me laten verleiden tot een kino bezoek. Daar een goede pijpbeurt gekregen, deze voortgezet in een van de open kamertjes (was druk blijkbaar). Zoenen, conclusie: was intussen ook een niet echt geworden (beetje kussen maar daar hield het wel mee op...:frown:). Beffen direct de waarschuwing "keine zahnen bitte" (dat was een nieuwe voor me, zat er nog een meter vanaf en zulke lange tanden heb ik nu ook niet...:confused:) kreeg haar toch nog een beetje aan het kreunen (...uhhuh...) ik was lui en dame on top laten plaatsnemen wat een aangename rit werd waar ik het tempo van bepaalde.
Heerlijk zo'n bezweet lichaam boven je te zien te keer gaan. Dit was wel toppie dus.

Herhalingsgevaar: nee.

sofaking
2 november 2011, 21:07
Ik heb haar vandaag ook gekamerd. Ik had haar nog niet eerder gezien in YY en viel wel op haar uiterlijk. Mijn ervaringen bevestigen wat hierboven (of hieronder) al geschreven is. Weinig inzet. In het begin lijkt het dat ze wel een goeie sekstechniek beheerst maar daarna gebruikt ze het niet meer.
Ik denk dat ze de tatouage op haar schouderblad aan het weglaseren is want die zag er erg raar uit. Ik heb er geen vragen over gesteld, maar hoop dat het zoiets is, anders heeft ze wel een probleem met die tattoo.

primus1968
7 november 2011, 07:38
Ben er ook in gestonken, ik dacht, laat ik deze keer eens niet een 'optic fuck' nemen maar een gewone meid.. Fout dus...

Eerst lekker gerommeld in de cinema en doordat ze harde tepels kreeg dacht ik dat ze wel geil zou zijn. Maar op de (open) kamer veranderde ze in een slappe ouwehoer, volgens mij heeft ze wel 20 minuten zitten kletsen (in veels te snel duits) over paarden !! Maar daar kom ik niet voor. Zoenen slecht, massage slecht en vooral veel nepgekreun.

Kortom, niet doen !!

longdivision
7 november 2011, 18:03
@ Primus1968: Heeft ze het niet over haar accountant en haar te dure hypotheek gehad? ;)

primus1968
8 november 2011, 10:50
@ Primus1968: Heeft ze het niet over haar accountant en haar te dure hypotheek gehad? ;)

Volgens mij ook :), ze lult alleen zo snel duits dat ik de helft niet begreep ! (En mijn duits is niet eens zo heel slecht). Lijkt wel of de laatste tijd een ster ben geworden in het kiezen van slechte sessies !!

JonnyFontane
9 november 2011, 20:55
Heb vandaag ook met haar gekamerd. Het was niet top, maar echt slecht was het ook niet.
Er kan inderdaad wel wat meer pit in deze dame zitten.Haar tattoo wordt inderdaad weg gelaserd.
Al bij al een vriendelijke meid maar herhalingsgevaar zit er bij ondergetekende niet in.

Groet JonnyFontane