PDA

Volledige versie bekijken : Gent,adres nog onbekend Silvia ( Poolse ) ( voorheen Aarschotstraat 46 )

lustman
22 mei 2007, 21:10
Haarkleur / lengte : zwart / half lang.
Lengte : 1m65.
Cup / postuur : B / slank.
Leeftijd : 24.
Nat. / Taal : Poolse / Engels en Pools.
Service : Pmc , Nmc , beffen en strelen.
Dagdeel : avond shift.
Voordeel : Optic fuck / pracht figuur.
Nadeel : komt wat raar / gek over en heeft haast.
Prijs : standaard 50 euro.

Gisteren avond viel mijn oog op deze mooie verschijning. Prijs info genomen en hup naar binnen. Op het bed beland begon ze met stevig te pijpen in de 69 positie en zij ze : play with my pussy. Hierna wou ze op z'n hondjes genomen worden. Fuck me hard :teuflisch Dat moet ze nou juist tegen mij zeggen :D Op deze manier het rubber gevuld.

Anvers
20 juni 2007, 13:55
Poolse Sylvia is verhuisd van VT 13 naar VT 18.

Anvers :wink:

Anvers
20 augustus 2007, 09:24
Poolse Silvia heeft nu de kamer van Lucy die ondertussen gestopt is, dus Silvia nu op VT 12. ;)

Anvers :wink:

Anvers
10 februari 2008, 22:09
Poolse Silvia heeft Antwerpen verlaten en werkt sinds korte tijd in de Aarschotstraat 46 te Brussel ! :p

wico

2meter
11 februari 2008, 06:14
Werkt zij dag of nacht shift op de Aarschotstraat ?

Anvers
11 februari 2008, 09:12
Werkt zij dag of nacht shift op de Aarschotstraat ?
Vlg info op het andere forum werkt zij gedurende de dag ! Weet echter niet welke uren, aangezien ik het dacht dat er in de Aarschotstraat een morgenshift en een middagshift bestaat. :p

wico

Curieus
13 februari 2008, 10:59
Tiens... Sylvia... doet mij een belleke rinkenelen... hoe ziet ze er uit? Nu ja, de Sylvia die ik kende was van Spaanse afkomst. Met heerlijk grote stevige tieten ;)

Anvers
3 maart 2009, 02:25
Deze dame zou momenteel in Gent werken, zoeken nog ergens het juiste adres !

Anvers
22 juli 2009, 02:23
Poolse Sylvia schijnt weer van de aardbodem verdwenen te zijn en noch in Brussel, noch in Gent te werken, zodat we haar best naar het archief verplaatsen, om het forum up-to-date te houden. :smile: