Volledige versie bekijken : Verbeter de smaak van uw sperma
Forza...germania
24 mei 2007, 01:27
Vooral te gebruiken door IJsberen die regelmatig aan FT doen. Bevat ook enkele handige, gratis tips :eek: .
http://www.spermsweeter.nl/
:hah: :hah: :hah:
Willem2
24 mei 2007, 02:00
Jij maakt wel reclame vandaag :green_smi
Je moet gewoon ananas eten, vraag maar aan Ronald35.
Succes ermee :wink:
Gunstige invloed op de smaak van sperma
Bier (vooral oud bruin)
Snoep (pepermunt, zuurtjes)
Suiker
Vruchtensap (appelsap en druivensap)
Fruit (pruimen, nectarines, sinasappels, citroenen, en grapefruits)
Nu begrijp ik waarom H1 minimaal 20 glazen Orangensaft naar binnen werkt! :lostit:
Silvester
24 mei 2007, 10:15
Jij maakt wel reclame vandaag :green_smi
Wat je zegt Willem...
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5657
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5662
Silvester die wel voor een rechtlijnig beleid is...
:wink:
thesickboy
24 mei 2007, 10:38
Alvorens naar de club af te reizen neemt TheSickboy altijd een stevige maaltijd tot zich:
Rauw vlees met spruitjes en broccoli, sterk gekruid met een koffie en sigaretje als toetje toe...
:teuflisch :teuflisch :teuflisch
Silvester
24 mei 2007, 10:54
Alvorens naar de club af te reizen neemt TheSickboy altijd een stevige maaltijd tot zich:
Rauw vlees met spruitjes en broccoli, sterk gekruid met een koffie en sigaretje als toetje toe...En vergeet niet de knoflookteentjes fijn te kauwen voordat je een dame aanspreekt,
passen zeer zeker in dit rijtje, zijn ook goed voor "de smaak" en... je bloeddruk....:smile2:
:plapper:
Forza...germania
7 juni 2007, 21:44
Gelukkig was vorige week in de supermarkt de Appelsientje in de reclame; het komt me echter wel de strot uit al die liters de afgelopen dagen. Ben vanavond al aan m'n 6e glas bezig :rolleyes: :rolleyes:
Willem2
7 juni 2007, 23:03
Ik zeg nog zo: Ananas :D ;)
Heb mijn portie al op, voor zaterdag :lostit:
Forza...germania
7 juni 2007, 23:08
Ik zeg nog zo: Ananas :D ;)
Heb mijn portie al op, voor zaterdag :lostit:
OK, morgenvroeg nog even snel naar de winkel en twee blikken mee voor onderweg:thefinger
Silvester
4 maart 2008, 22:12
Silvester was dus onlangs even afgezakt naar een afrikaans landje en diende met het oog op malariagevaar Malarone-pilletjes te slikken, van die grote bittere dingen..bah...
Vorige week vrijdag maar snel een vriendinnetje bezocht om Silvester van zijn dik 2 weken opgespaarde zaadjes te laten bevrijden.
Normaliter hapt dit dametje gretig alle zaadjes vol verve en smaakvol tot de laatste uitgezogen druppel weg, echter deze keer gebeurde er iets ontluisterends....:o
Ze ging bijna over de nek toen Silvester's eerste ferme straal haar huigje bereikte en spuugde met veel geweld en bijbehorende onsmakelijke geluiden het kwakje uit...:confused:
Wasdasnou? Alras bleek dat mijn sperma niet te pruimen was, zo bitter...
Zelf dus maar eens een likje geproefd, en jawel: de smaak van.... Malarone...:eek:
Tis maar goed dat ze altijd mijn sperma als een delicatesse heeft beschouwd, ik heb haar het verhaal uitgelegd, dus ze snapte het wel...maar toch even zo goed pijnlijk...
Dus pas op met medicijnen....
:wink:
Ik zorg altijd dat ik 1 of 2 smoothies drink voor dat ik naar Duitsland rijd.
Meiden slikken dan maar wat graag.................:rubbel:
Als ik in PHG ben en Pablo de cocktailman is er dan drink ik meerdere virgincoladas. En moet je dan de meiden eens gulzig zien kijken.:smkiss:
Flurkman
4 maart 2008, 23:55
Tip: vermijd asperges...
Kevin is een stoere jongen. Noem je dat reclame? :nee:
Respect mah authoritah! And tell your sister.
Kevin uit Rotterdam
Ik vind gewoon dat een vrouw respect toont als ze alles doorslikt wat je in haar mond spuit. Maar ik vind dat je als man ook wel aan de vrouwtjes mag denken door de smaak te verbeteren. In de clubs waar ik kom praten de meisjes met elkaar en ze willen nu gewoon weten of het waar is dat mijn zaad zoet van smaak is. Als een vrouwtje met me meegaat weet ik gewoon dat ze mijn zaad wil proeven en dat ze wil opscheppen tegen over haar vriendinnen.
Willem2
5 maart 2008, 11:43
Ik vind gewoon dat een vrouw respect toont als ze alles doorslikt wat je in haar mond spuit.
Op Internationalsexguide staat een verhaal over Regina / Regi de tjechische uit Golden Time. Hierin vertelt een ijsbeer dat Regina graag het sperma teruggeeft aan de ijsbeer, het welbekende snowballing.
Ik vind dat ook wel van respect getuigen om het lekker samen met elkaar te delen. Of niet ?
seksenfun
5 maart 2008, 20:46
Onder het motto: "hoe vettiger hoe prettiger" dus :confused:
seksenfun
5 maart 2008, 20:53
Zuivelproducten blijken ook een slechte invloed te hebben op het sperma...
seksenfun
5 maart 2008, 21:05
Smaak van je sperma verbeteren: gouden tips
Hoe komt het toch dat sommige mannen zoet sperma hebben, en ander sperma bitter smaakt? En wat kun je doen aan bitter of vies sperma? Wij hebben tips verzameld!
Bah! Je sperma smaakt bitter
Wanneer je sperma bitter smaakt heb je een kleine kans dat je vriendin (of vriend) het minder vaak wil inslikken. En dat is jammer, want in een vaste relatie (en in seksclubs) kan het een leuk en spannend element in het seksleven zijn. Voor de ander kan vies sperma een flinke afknapper zijn, en je voelt je er zelf ook niet bepaald prettig bij.
Wie lekker sperma wil moet gezond leven
Hoewel er twijfelachtige middeltjes te koop zijn om de smaak van je sperma te verbeteren is de gouden regel toch wel gezond leven. Een gezond lichaam produceert gezond sperma met een milde smaak. Grote 'bittermakers' zijn roken en alcohol. Grote 'zoetmakers' zijn fruit en groenten!
Hiermee maak je je sperma zoeter!
Fruit! Eet volop fruit. Vooral zoete varianten als kiwi en ananas worden veel genoemd (en in de clubs maar appelen en peren serveren). In fruit zitten natuurlijke suikers, vitaminen en mineralen. Fruit zorgt voor zoeter sperma en zuivert je lichaam in het algemeen. Je kunt ook vruchtensappen drinken van zoete fruitsoorten als meloen, ananas, mango en andere citrusvruchten. Verder is drinken van veel zuiver water heel belangrijk. Hiermee kan je lichaam zich goed zuiveren waardoor je minder afvalstoffen vasthoudt.
Blijf hier vanaf!
Voedingsdeskundigen raden voedsel als spruiten, broccoli en rood vlees af. Ook veel vet eten geeft je sperma een slechte smaak. Rook en drink niet en beperk vis (zorgt voor een lichte vissmaak). Kies voor de rest vooral bewust: veel vezels, voeding die dicht bij de natuur staat en veel fruit.
Ieder lichaam is anders
Bedenk dat je de smaak van je sperma kunt beïnvloeden, maar nooit volledig in de hand hebt. Iedere man heeft zijn eigen smaakje, net zoals ieder mens zijn eigen zweetgeur heeft. Bovendien kan het enkele weken duren voordat de ontvangende partij echt verschil proeft. Experimenteer ermee en kijk wat het best voor jouw lichaam werkt. Bedenk dat je partner er altijd nog voor kan kiezen om je sperma uit te spugen (ah nee hè, zo niet hè).
De ijsbeer is een bedreigde diersoort, maar ook al betwijfel ik om dit te zeggen op dit forum; er zijn ergere problemen: De overbevolking en honger op de wereld.
Nu kan dit forum daar een oplossing voor bieden, en meteen alle kritiek van politici uit de zeilen nemen.
Geef elke man in de Darfur of Bangladesh sweatners. Op den duur gaat zijn vrouw de sperma zo lekker vinden dat ze niet meer aan :fuck: toekomen. De waardevolle eiwitten worden niet verspild voor de conceptie van nog een kind maar voor de voeding van de bevolking.
Je zal zien, dit is beter dan welk programma van welke hulporganisatie ook.
Bart