PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privehuis, Bilderdijkstraat 106, Alicia



yankee
24 mei 2007, 22:42
Haarkleur/-lengte : donker/lang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : normaal/B
Nationaliteit/Taal : Nederlandse/Nederlands
Leeftijd : 21-25
Tatoeages/Piercings :ja/ja
Service:nmc,pmc,massage,beffen
Voordelen: zeer mooie looks,
Nadelen:geen

Afgelopen week sinds lange tijd weer eens alleen op pad gegaan naar mijn favoriete huis. Eerst even gezellig koffie gedronken met gastvrouw Brenda.
Er waren op moment van binnenkomst weinig dames beschikbaar, bijna alle kamers en dat zijn er veel, geloof 12 kamers waren in gebruik
Langzaam kwamen de chesterfields weer vol dames, sommigen gingen naar huis, maar een viel me direct op; Alicia, had haar al eerder gezien in de club de weer ervoor. Even informatie ingewonnen bij Brenda, tot hoelaat blijft ze etc etc, mijn keuze stond vast, mijn gastdame voor vanavond werd Alicia.

Alicia is een mooie licht getinte dame van begin 20 jaar, op het eerste oog leek ze op een arabische schoonheid, op het tweede oog een italiaanse schone, geen van beide ogen hadden gelijk. Alicia is een mix van de caribien en europa, maar een mooie.
Zeer lief doch sprekend gezicht met felle ogen, heerlijke lippen en een hagelwit gebit. Mooie donkere haarbos.
Lekker lichaam met passende borsten en mooie benen. Een lekker licht getint lichaam, wat je heerlijk kan vastpakken.

Op de bank in kamer 5 even goed kennisgemaakt en langzaam verdwenen onze kleren om vervolgens snel het bubbelbad in te duiken. Alicia heeft de kunst van het voorspel goed begrepen, tergend langzaam werd alles in stelling gebracht, om gek van te worden.
Haar handen,mond en vooral haar tong maakte overuren en alles om mij te behagen.
Ik moest echt het bad uit, op bed en al snel rolde we zoenend, teasend en plagend over elkaar. Het orale gedeelte werd door beide erg op prijs gesteld gezien de lichaamstaal die we beide uitstraalde. De ontlading was heftig, als een bronzige Bokito kwam die ontlading. Moe en zwetend lagen we in elkaars armen bij te komen.

Alicia is uiterlijk een prachtige dame, die goed weet wat ze wil, ook innerlijk een dame die je als man graag wilt.
Deze dame met stip binnengekomen in mijn zeer bescheiden top 5

Topdate gehad die ik zeker ga herhalen

Tot een volgende keer
Yankee