PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe ijsbeer : Limburger1978



Limburger1978
26 mei 2007, 18:18
Ik had al wat gepost links en rechts maar voor de volledigheid hierbij een introductie post.

Ben 29 en ijsbeer nog niet zo lang, eigenlijk is mijn carriere in de betaalde liefde pas een jaartje oud. Het begon toen ik voor zaken in Engeland was en met een stel collega's ging "lunchen" in een massagesalon in Birmingham. :teuflisch
Daar ben ik later nog een keer of 3 teruggeweest en ik heb er enkel handjobs laten verrichten maar was toch echt verslaafd :-)

Omdat ik erg kort in de buurt van YY woon besloot ik op een vrijdagavond ergens in September 2006 toch maar eens de stoute schoenen aan te trekken en ik was eigenlijk gelijk verkocht na een trio met 2 blonde poolse dames.:smile2:

Intussen ben ik nog 3 keer bij YY geweest en ontdekte afgelopen week dit fascinerende en gezellige forum. En ik ben vanplan om de YY bezoekfrequentie nog wat op te voeren en een wat vastere gast te worden bij deze snoepwinkel. :cool:

little diablo
26 mei 2007, 19:36
welkom limburger1978:freu: dat je heel veel recencies mag gaan posten ;)

:welcome2:

Saluti L Diablo

Forza...germania
26 mei 2007, 21:04
Welkom :freu:

Tip: Ga ook eens in Germania kijken .........:fuck: :fuck:

Hollandmale
27 mei 2007, 00:56
Intussen ben ik nog 3 keer bij YY geweest en ontdekte afgelopen week dit fascinerende en gezellige forum. En ik ben van plan om de YY bezoekfrequentie nog wat op te voeren en een wat vastere gast te worden bij deze snoepwinkel. :cool:Dan zien we mekaar vast nog wel 'n keertje :smile2:.

Big30
27 mei 2007, 09:28
Welkom Limburger1978 op dit forum!

Veel lees en schrijfplezier toegewenst.

Goed te horen dat je net als zovelen ook dit Forum hebt ontdekt.

Met de kwalificatie dat dit een fascinerend en gezellig forum is ben ik het uiteraard 100 % eens :D!

Als het gaat om de grote clubs in NRW en YY durf ik de stelling wel aan dat dit het meest up-to-date, best gestructureerde en meest informatieve forum is.

:wink: :wink:
Big30