Volledige versie bekijken : Carmen (Roemeense) ex-Cosmina
Naam : Cosmina
Haarkleur/-lengte : Zwartlang halflang krullend haar
Lengte dame : 1.55 cm
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits, wat Engels en verstaat beetje NL
Leeftijd : 18 jaar
Tatoeages/Piercings :
Service : Kussen, Beffen, PZC, NMC, FT
Opmerking: Cosmina valt op door haar roomblanke huidskleur en haar boventanden die wat vooruit steken. Vrij klein en slank meisje met een typische Lolita uitstraling. Ook opvallend is dat ze vaak alleen t.o. de bar op een kruk zit, meestal zitten Roemeense dames gezusterlijk naast elkaar op de bekende bruine bankjes.
Cosmina is een achttienjarige superslanke roemeense die sinds circa twee weken in Duitsland is. Ze heeft halflang zwart haar en een goede b-cub. Tongzoenen doet ze vol overgave. Het pijpen was matig maar verder was het oke. Ik heb een prima tijd met haar gehad en het herhalingsgevaar is zeker aanwezig.
Note Big30:
Paspoort en opmerking aangemaakt door moi!
Flipper
28 mei 2007, 10:23
biggie... dat is die nieuwe hele kleine met die overbite, ofniet?!
biggie... dat is die nieuwe hele kleine met die overbite, ofniet?!
That 's her! Zaterdag zat ze regelmatig op een barkruk rond te kijken, had het wel redelijk druk. Opvallende boventandjes inderdaad ;).
:wink: :wink:
newcomer
2 augustus 2007, 10:26
desperat:D ly seeking Cosmina!!!
... seit dieser Woche ward sie nicht mehr im PHG gesehen. Weiß jemand, wo sie jetzt arbeitet???
Ein Freund von mir muß es unbedingt wissen....:huch: :love2:
Grüße, newcomer
dauerlutscher
2 augustus 2007, 11:55
wenn sie schon weg wäre, aber sie wollte Mitte August sowieso ganz aufhören.
Jorah Mormont
21 oktober 2007, 11:31
Gisteren met deze kleine Roemeense naar de kamer geweest. Wat een apart meisje. Ik viel voor haar mooie grote kijkers. Ik twijfelde nog om er mee naar de kamer te gaan, gezien haar toch zeer jonge uiterlijk. Toch maar het voordeel van de twijfel genomen en mij geweten even opzij gezet. Conclusie, hoe onschuldig ze in de bar is, hoe volwassen op de kamer. Top sessie met Cosmina, en dan die ogen..............................
Sonny:wink:
Randy
28 oktober 2007, 16:53
Helemaal eens met Sonny. Wat een lief meiske, maar zeer volwassen op de kamer. Lief, gewillig, enthousiast en wil dat jij het naar je zin hebt. Een heerlijk uur met haar doorgebracht.
Spreekt overigens ook wat NL, waar ze nu woont. Hoeveel ze verstaat weet ik niet maar pas op met wat je zegt :D.
NiPi
28 oktober 2007, 17:49
Twee weken geleden ook op kamer geweest met Cosmina.
Wow, één van mijn beste ervaringen tot nu toe!!!
Echte GFE, lang en diep tongzoenen. Dit liefje houdt echt rekening met je wensen. Ze lijkt op het eerste zicht onervaren, maar is dit zeker niet.
Heb ik gemerk aan de fantastische pijpbeurt die ze mij gaf. Geweldig klaargekomen in haar bekje. Daarna nog eens in dat zalig kutje van haar.
Echt een toppertje, die Cosmina.
Behandel haar met respect, heren, en je krijgt het dubbel en dik terug.
Randy
1 november 2007, 13:53
Herhaling met Cosmina. Een dametje die altijd wel in is voor een geintje, of een knuffeltje. Een zeer aangenaam uur, waarbij ik harder moest werken dan zij. Het is niet eerlijk, wel heerlijk.
NiPi
3 november 2007, 15:42
Ik zie juist dat in het "paspoort" van Cosmina FT met een ? staat.
Eigenlijk zou dit toch moeten verandert worden in een dik ! ;)
Eergisteren weer een mega pijpbeurt gehad van dit schatje.
Ik stond nochtans niet echt op scherp wegens al eens geschoten.
Maar ze heeft me zonder overdrijven een halfuur non-stop liggen afzuigen tot ik weer in haar bekje schoot.
Toch wel echt super, die Cosmina.
Maar ik ga niet te veel reclame meer maken, want Cosmina zei dat ze het de laatste tijd erg druk had en dat ze wat moe is.
Ftotal
7 november 2007, 07:24
Na dann will ich dem Bitten mal nachkommen und auch einen kleinen Bericht zum letzten Samstag verfassen.
....
Die 2. Stunde verbrachte ich mich Cosmina, darüber schreibe ich jedoch nicht viel, nur dass es gut wie immer war. Es gibt einige wenige Berichte über sie, die sind jedoch alle positiv und so wäre auch meiner.
Da es die 3. Nr. war habe ich mich nur schön FT verwöhnen lassen, was wie
immer sehr schön von ihr gemacht wurde.
Ftotal
Caligula
14 november 2007, 14:17
Cosmina is vanaf vandaag (woensdag 14 nov) weer enkele dagen terug in HG. Mooi en lief als altijd.:hdl[1]::herz::bloemtje:
Ze spreekt behoorlijk goed Duits, dus dat mag in haar paspoort gewijzigd worden.
C.
NiPi
14 november 2007, 14:54
Cosmina is vanaf vandaag (woensdag 14 nov) weer enkele dagen terug in HG. Mooi en lief als altijd.:hdl[1]::herz::bloemtje:
Wish I was there! http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e025.gif
mr rocky
15 november 2007, 10:03
Wish I was there! http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e025.gif
I was there and saw Cosmina and the other Romenian girls dancing, which was fun.
I have been with Cosmina once (not yesterday) and that was also fine.
:baeh::baeh:
Caligula
9 mei 2008, 08:37
Cosmina werkt sinds 8 mei in GOLDENTIME onder de naam CARMEN. Mooi en lief als altijd.:herz:
Volgens haar eigen zeggen zal ze niet lang blijven :heul: Hooguit enkele weken :heul:
Inmiddels is ze 19 jaar en is haar haarkleur veranderd in middel/donker bruin.
:littleang
Ik had gehoopt haar stilaan uit de business te zien. Zoals zovelen komt ze toch weer terug boven water.
Ben gisteren deze Carmen tegen het mooie lijf gelopen in de kino.
Heb me bij haar verontsxhuldigd en zei dat ik het goed wilde maken op de kamer.
Haar gezicht straalde op en ik knikte toen ze vroeg of ze dan maar eens moest kijken gaan voor een sleutel.
Carmen aka Cosmina, zei dat ze de naam veranderde omdat er al een Cosmina in GT was, en dat ze idd voorheen in PHG gewerkt heeft.
Met deze dame een van de beste sessies in de afgelopen tijd gehad.
Zoenen doet ze fantastisch en vol overgave.
Dan vond ze dat kleine Raoul ook een verwend moest worden, :D iets waar ik me volledig bij aansloot.
ze daalde daarop langzaam af waarbij ze rustig aan de schacht begon te likken, vervolgens nam ze de eikel in haar mondje en begon er een beetje aan te zuigen om vervolgen dieper te gaan pijpen.
Haar pijp-kunsten zijn van zeer hoog niveau en ze wist van geen ophouden. Ik moest haal letterlijk van mijn pik trekken om niet direct al in haar mondje klaar te komen. Want ik wilde haar natuurlijk ook neuken.
Want ze heeft een heel mooi lichaam, alles perfect in proporties en haar poesje voelde heel lekker toen ik bij haar naar binnen schoof.
Eerst haar missionaris genomen, toen gewisseld naar doggie waarbij ze actief meebewoog, vervolgens lepeltje en haar al zoenend zachtjes neuken. vervolgens ging zij bovenop en bereed mij zo een tijdje terwijl ik met haar mooie borstjes kon spelen.
Al pijpend afgemaakt in haar mooie mondje.
Een hele goede sessie waarbij het risico dat ik weer met haar ga in afzienbare tijd heel groot is:rofl:
kans op herhaling dus 100%
mssucces
11 mei 2008, 15:49
vandaag met carmen een heerlijke tijd gehad. heb gebruik gemaakt van het driegangen menu. ze pijpt lekker en lang. de eerst keer in het mondje gereed gekomen. na tiental minuten had ze doordat er nog leven in het vooronder zat en heb haar lief gestreeld met alles erop en eraan zelfs zo dat er een stroompje genot naar buiten kwam zetten na dat ze weer onder de mensen was heeft ze mj onder handen genomenn het was super zelf anaal gedaan dit stelde ze zelf voor. een superr tijd van 2 uur gehad
Ik had gehoopt haar stilaan uit de business te zien.
Vreemde uitspraak.
Vind je haar dan té goed in wat ze doet ofzo? :confused:
ik denk dat janm bedoelt dat als ze te lang in de business werkt dat ze verhard
ze is een hele lieve en sensuele meid.
Tsja, wat willen we nu ??? We willen sex hebben met mooi, lieve meisjes, zo puur natuur mogelijk, en dan zijn ze dat, en dan is het weer zielig en moeten ze snel weer naar huis. Als ze te pro zijn is het ook niet goed, en moeten ze ook naar huis :eek:
Voor ieder wat wils zou ik zeggen: als je alle dames, dus ook de lieve meisjes, maar met respect behandelt, is het ok. Als het te zielig is (zie russische meisje waarvan de ik de naam vergeten ben in VV) dan kan ze inderdaad beter naar huis, maar dan vooral ook omdat ze echt aan alle kanten uitstraalde geen zin te hebben in sex met vreemde mannen.
Cosmina heeft hier duidelijk minder last van, en kiest gewoon zelf haar "slachtoffers" uit. Als ze je niet leuk genoeg vindt, gaat ze gewoon niet met je op de kamer. Zo simpel is het. Dat doe ik trouwens ook niet als ik een dame niet leuk vind! :rolleyes:
Ik kende haar al uit PHG, maar ze was een aantal maanden buiten beeld. Nu zal ze nog een paar weekjes in GT zijn, maar ze geeft aan dan definitief te stoppen. Ze heeft nu steil bruin haar, en is nog steeds het lieve ding met een prachtig figuur. Eerst een tijd op de bank gekletst en toen weer een heerlijk uur op de kamer.
Ze is enthousiast, vrolijk, en wil graag dat je geniet. Wie ben ik dan om daar nee tegen te zeggen?
Dat doe ik trouwens ook niet als ik een dame niet leuk vind! :rolleyes: Het gaat om de keuzevrijheid. Oh shit, wat schrijf ik nu weer. Zo meteen barst er weer een hele discussie los.
Mauriceyep
21 mei 2008, 21:30
Afgelopen zaterdag met deze dame kamer9 opgezocht.
Ondanks dat ik een voorkeur heb voor slanke dames, is deze dame wel erg ieltjes .... 19 jaar tja, het is nog een echt meisje qua gedrag, maar ook qua figuur.
Op de kamer deed ze alles wat ze moest doen: goed en enthousiast zoenen, het pijpen was voldoende en ze werd ook heerlijk geil tussen de beentjes. Het neuken - met gesloten ogen - was ok. Alles bij elkaar dus gewoon goed, niet meer en niet minder.
Echter geen herhalingsgevaar.
blijemotorrijder
21 mei 2008, 22:37
Ik ben gisteren met haar geweest.
Ze was mij enkele dage geleden aanbevolen door een mede-ijsbeer en dat bleek een juist advies te zijn. Toen kwam het er niet van, maar gisteren wel.
Bedankt MM. ik weet dat ik op jouw adviezen kan vertrouwen.
In tegenstelling tot MY bestaat er bij mij wel herhalingsgevaar bij deze dame.
Met een nieuwe dame, ga ik de eerste keer toch nooit helemaal los en ik denk dat er met dit lieve Carmen meisje voor mij nog heel veel lekkers kan gebeuren.
Voor deze eerste keer, heb ik gerwoon het 50€ standaardprogramma genomen en dat deed zij prima en met passie. Vooral het zoenen was grote klasse.
Moeke1
24 juli 2008, 18:20
Vandaag voor de eerste keer mogen genieten van dit prachtige meisje. Inmiddels heeft ze blond haar met lange extentions. Zeer goede sessie met intense tongzoenen (ook tijdens het neuken) en hoog gfe gehalte. Ook het pijpen was super.
Moeke1
31 juli 2008, 17:05
Carmen had er vandaag wel zin in. Ze weet van geen ophouden met tongzoenen, super lekker. Eveneens haar pijp- en neukwerk is top.
adje10
10 december 2008, 15:00
laatst met deze schoonheid naar de kamer geweest. ze heeft nu inderdaad lang blond haar. ze viel op door jaar jonge vertoning. topless stond ze bij de bar. Ik heb haar aangesproken en hier heb ik zeker geen spijt van. Gelijk heftig zoenen met me en het was een echte GFE. erna naar de kamer, voor een half uur betaald maar wel 40 min bij haar geweest. wat een heerlijk ding, super neuken en pijpen, echt een topper. jong grut rules!
Carmen zat op een krukje tegen de glazen wand. Ik had er op gehoopt haar weer een keer te zien, dus dat was YES. Ze werd omringd door 5 andere meiden en ze keek een beetje boos en afwezig. Heb geprobeerd haar te lonken maar ondanks oogcontact en flirt kwam ze niet los van de verdomde barkruk. Dus even gewacht en later zaten we in blokhutje 15 :D
Ze is werkelijk een meisje van 19 en ziet en voelt ook zo, stevige tietjes en een petite lijfje. Ze pijpt geweldig, nat en zacht afgewisseld met hard en diep.
Neuken gaat zonder problemen en nog nooit heb ik haar zien tegensputteren ze gaat er gewoon lekker in op. Zoals al vaker is gemeld doet ze geweldig zoenen, met een soort overgaven die je doet genieten van haar spitse tongetje :p
Zelf klaagt ze over het feit dat maar weinig ijsberen met haar de kamer op gaan. 4 a 5 per dag en thats it, ze overweegt om er zelfs maar helemaal mee te stoppen. Vreemd? Heb haar uitgelegd dat voor mij, maar dat is voor iedereen misschien anders, ze moeilijk benaderbaar is. Ik bedoel de boze fronzen in haar gezicht, wat ze zelf ook weet, de ietswat onwennig en afwezige uitstraling doen vermoeden dat een bezoek met haar wel eens kan tegenvallen. NIETS is minder waar, voor een echt gfe gevoel moet je met haar mee :luvlove:
Als oplossing voor haar marketingstrategie leek mij dat ze wat meer in beweging met zijn, als ze eens gewoon rustig rond liep een beetje flirte en haar lolita uitstraling benutte zal het wellicht omzetverhogend werken. Dus ijsberen, als een teeny ijsberinnetje als carmen op het glibberige pad van de verlijding schuifelt dan verwelkom haar ;)
x-cel
3 april 2009, 00:29
Carmen is het mooiste, meest sympathieke, slimme en verleidelijkste dame in GT voor mij. ben er nu een keertje of 5 geweest, maar wat zij bij een man teweeg kan brengen is ongeëvenaard... be sweet cos she's worth it
Vrijdag, 03/04, was ik tegen mijn gewoonte in nog is in GT beland.
Carmen, alias Bella in PHG, stond met stip op mijn verlanglijstje.
Jammer genoeg heb ik haar maar 10 seconden gezien. Het duurde zeven seconden voor ik doorhad dat ze nu blond is ipv brunette. Pech, want op seconde 5 werd ze reeds ingepikt door een andere ijsbeer. Damn, in GT moet je toch snel handelen als ijsbeer. De verhouding ijsberen/dames ligt er veel hoger dan elders. Goed voor de dames mss maar als ijsbeer is snel zijn toch de boodschap.
Om één of andere reden lukt het me niet om mijn draai te vinden in GT.
Nochtans een prachtig pand. Zeker bij mooi weer is de mooie tuin, grote tent, enz een pluspunt. Ook die sexbios is wel grappig, zeker als daar koppels liggen te vrijen.
Maar het aanbod dames kon mij die dag niet echt bekoren.
Ik las hier regelmatig dat er heelwat girl-next-door types en lolita types vertoeven in GT, maar vrijdag hadden ze dan toch gezamelijk vakantie genomen. Het viel me op dat het aanbod vooral uit al wat ouder dames bestond, met serieus wat bezoekjes aan Silicon Valley. Niet echt mijn ding, zo die echte pro's.
Hollandmale
7 april 2009, 23:01
.....Zelf klaagt ze over het feit dat maar weinig ijsberen met haar de kamer op gaan.
4 a 5 per dag en thats it, ze overweegt om er zelfs maar helemaal mee te stoppen.........., maar waarom vertrekt Cosmina/Carmen dan niet naar VV of YY. Daar zou ze vlotjes 8x per dag de kamer op kunnen, met haar looks en service. Het antwoord is natuurlijk eenvoudig, maar HM doet er het zwijgen toe en laat z'n ouwe koeien waar ze zijn. In de sloot :green_smi.
MeesterMixer
8 april 2009, 22:53
....., maar waarom vertrekt Cosmina/Carmen dan niet naar VV of YY. Daar zou ze vlotjes 8x per dag de kamer op kunnen, met haar looks en service. Het antwoord is natuurlijk eenvoudig, maar HM doet er het zwijgen toe en laat z'n ouwe koeien waar ze zijn. In de sloot :green_smi.
Jammer, want zwijgende ijsberen zijn er al voldoende.
In GT zijn vele dames met goede looks en service die niet in VV/YY werken omdat ze daar helemaal niet aan de 8 sessies op 1 dag komen, omdat er daar totaal geen erotische interactie is tussen de beren en de dames en de beren er alleen maar komen om te eten/ouwehoeren/zuipen/etc en de dames somber in een hoek zitten. De meeste goede dames zijn dan ook weer snel weg en gaan weer naar GT of LR of andere clubs waar hun kwaliteiten wel op waarde worden geschat! :cool:
gignnl
9 april 2009, 04:57
ach hm gaat maar door met reclame voor clubs waar hij nog wel naar binnen mag:teuflisch
15 mei nog eens met Carmennetje mee geweest, voor full option gekozen (AV en FT) en alweer superlekker. ze is niet pro-actief in ledenwerving (des te beter), dus stap op haar af zou ik zeggen en je merkt dadelijk wat voor een GT-toppertje ze is
Pistol Pete
11 juli 2009, 09:19
Binnen een uur na mijn sessie met de koreaanse Sofia lag ik weer op de kamer. Ditmaal met Carmen, we hadden al enkele keren oogcontact en het zag er veelbelovend uit:smile:. Carmen liep topless rond en ze zag er zeer apetijtelijk uit. Stevige b-cups, mooie platte buik, leuk koppie:luvlove:. Na het eten haar benaderd, na een leuke babbel naar de kamer getrokken.
Het werd een spetterende sessie met deze parel van Golden Time. Sex met haar is als een super GFE. Ik denk dat ik (weer) een volmaakte GFE heb meegemaakt. Een sessie waarbij wij beiden compleet in elkaar opgingen, alsof we nooit anders deden dan heerlijk sexen. Het was de kunst van de illusie, tot in het perfecte verheven.:freu::freu: Of vlogen de vonken echt over als het knallende en spetterende vuur van een ster zoals ze die bij kerstmis afstaken? Voor mijn gevoel wel en dan gaat illusie over in werkelijkheid. Lees: de perfecte illusie, de perfecte GFE. Binnen het uur kwam ik tot 2 zinderende hoogtepunten.
En ook later wist Carmen mij te vinden, even lekker op de bank tegen me aankruipen. Helaas werd ze na 10 minuten door een vriendin geroepen met wie ze samen reisde:o, tegen half tien verliet ze deze fabriek die sinds gister geen neukfabriek meer is, geen winkelcentrum a la foots maar voor mij een superclub waar je ook fantastische GFE kan meemaken:freu::freu:. Ik dacht altijd dat dat in GT niet kon maar door Carmen is het tegendeel maar weer eens bewezen.:love2::love2::love2::love2::love2::love2:
Carmen, because I know you want to read what I wrote about you I made a translation:
Within one hour after my first session I was in the room again. This time I was with Carmen, earlier this evening we had several times eye contact en everything looked very promising:smile:. Carmen was topless and looked real cute. Firm breasts size b, flat nice belly and a beautiful face:luvlove:. After dinner I finally spoke with Carmen en we went to the room.
It turned out to be a sparkling session with a duration slightly more than one hour with this pearl of Golden Time. Sex with Carmen is like a super girl friend experience. I think I had experienced (once again) the perfect GFE. We completely melted together during our stay like we never did something else than making love. It was the art of the illusion, completed till perfection:freu::freu:. Or were the sparkles real like the fire from a torned sparkling christmas star? I would say yes, and then illusion turns over into reality. I would say the perfect illusion, the perfect GFE. Within one hour I had two thrilling orgasms.
And also afterwards in the bar, Carmen pleased me with her sweet attention. For a while she sat down next to me on the couch and allowed me to take her in my arms and to kiss her. Unfortunately Carmen had to leave after 10 minutes because she traveled together with a girlfriend:o. It was approximately 21.30 when she left the building. The building which no longer is a fucking-factory or a shopping mall (like a friend of mine used to say). For me it is a superclub where it also is possible to have fantastic girl friend experience sex (GFE):freu::freu:. I always thought in Golden Time only quick sex is possible but Carmen proved otherwise.:love2::love2::love2::love2::love2::love 2:
thesickboy
11 september 2009, 09:45
Iets té lolita voor de smaak van TSB maar wél heel vriendelijk, ongehaast en knuffelbaar. Maar toch met Carmen naar de kamer gegaan.
Deze dame is goed in wat ze doet, héél goed zelfs. Ze zoent héél lekker, ze pijpt onvermoeibaar, is een beetje passief bij het neuken maar spoorde mij toch aan om eens 'richtig' door te neuken... deze frèle meid kan wel wat hebben:redface:
In Doggy vermeldde ze nog dat een AV eveneens geen probleem mocht zijn maar TSB is niet zo'n grote fan van 'all things anal'.
Na afloop van de sessie bleek Carmen bijzonder nieuwsgierig naar het reilen en zeilen van het forum en de bijhorende beren. Dat ik haar mijn nickname niet wou vertellen vond ze raar maar ze was wel blij om te horen dat ik sowieso enkel positief over haar zou berichten...
TSB, een beer van zijn woord.
Carmen: If you read this, I am The Sickboy and you are....great!:engel:
ksie
25 september 2009, 23:24
Ik ken Carmen al enige tijd waarij ik met enige regelmaat met haar naar de kamer ben geweest.
Ze is nog steeds een leuke meid om enige tijd mee te vertoeven en mee te knuffelen. ze doet heerlijk tz en ook pzc en nmc vind ik zeer goed van haar. Ze werkt helaas maar beperkt in het weekend en ik denk dat ik daarom maar eens op woensdag, donderdag of vrijdag ga, want dan is ze er regelmatig heeft ze me verteld.
Carmen, ik zie je nog wel eens.
Lazerus
25 februari 2010, 20:53
hallo, arbeitet carmen noch im gt oder ist sie auch wie ihre schwester loredana nicht mehr im gt und hat auch aufgehört????
Big30
25 februari 2010, 21:15
hallo, arbeitet carmen noch im gt oder ist sie auch wie ihre schwester loredana nicht mehr im gt und hat auch aufgehört????
Keine Ahnung ob sie jetzt noch in GT ist. Freitag 5-2 war sie noch in GT, da bin ich mir 100% sicher.
Big30
Cupido
26 februari 2010, 10:12
Jazeker is ze nog aanwezig in GT, tenminste vorige week donderdag was ze er nog!!
Callidus
26 februari 2010, 13:44
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
adje10
8 december 2010, 03:37
Gisteren weer met carmen op de kamer geweest, een uur. was wederom echt helemaal top. één van de beste meiden ooit. een echte GFE en ook nog zo mooi. service is super.
toen ik voorstelde om naar de kleedkamers te gaan zei ze uit haar zelf dat ik nog een kwartier over had. TOP
Cupido
17 februari 2011, 16:04
Tegenover de bank waar ik mij nestelde zat Carmen nog steeds mooi te zijn. Ik vroeg haar of het op zo’n eerste dag niet erg zwaar viel, maar ze had er echt zin in. En gedurende het gesprek ik meer en meer in haar!! Gevolg, sleutelvraag. Ik met Carmen?? Ja ik met Carmen. En dat was geen verkeerde keuze. Carmen staat voor GFE, Carmen staat voor lang en heerlijk tongzoenen, Carmen staat voor geweldig pijpen, bijna of ze het met liefde en plezier doet, Carmen staat voor heerlijke sex, Carmen staat voor heerlijk beffen van een volkomen glad kutje, en uiteindelijk ook voor heerlijk klaarkomen. Waar? Op haar mooie heerlijk naturelle borsten. Ja daar ga ik nog vaak van genieten, want ze gaf ook nog aan dat ze beter wordt als ze vaker met een klant op de kamer komt! Er staat me nog wat te wachten.
Big30
17 februari 2011, 16:25
Ja daar ga ik nog vaak van genieten, want ze gaf ook nog aan dat ze beter wordt als ze vaker met een klant op de kamer komt! Er staat me nog wat te wachten.
Een mooi voorbeeld van Roemeense Marketing :biggrin:.
blijemotorrijder
3 november 2011, 23:25
Carmen staat voor GFE, Carmen staat voor lang en heerlijk tongzoenen, Carmen staat voor geweldig pijpen, bijna of ze het met liefde en plezier doet, Carmen staat voor heerlijke sex, Carmen staat voor heerlijk beffen van een volkomen glad kutje, en uiteindelijk ook voor heerlijk klaarkomen. Waar? Op haar mooie heerlijk naturelle borsten. Ja daar ga ik nog vaak van genieten, want ze gaf ook nog aan dat ze beter wordt als ze vaker met een klant op de kamer komt! Er staat me nog wat te wachten.
Ik ben het helemaal met Cupido eens.
Was een dik jaar niet in GT geweest, maar was er vandaag en ik herkende Carmen. Wist niet meer hoe ze heette, maar na een kwartier (Alzheimer slaat nog net niet toe) wist ik het weer.
Afspraakje gemaakt en wat volgde was een heerlijke sessie vol tedere GFE.
Schatje, die Carmen. Heerlijk zoenen, pijpen en neuken. En dat allemaal met zo'n klein heerlijk fijngebouwd meisje.
BMR
adje10
4 november 2011, 07:56
yessssssssssssss
Cupido
4 november 2011, 08:00
Maar ze is er alleen door de weeks.
bosbeer
4 november 2011, 09:29
Maar ze is er alleen door de weeks.
Dan heeft Ace mooi geluk vandaag. En jij kan dan morgen eindelijk Mali eens gaan verwennen....
adje10
4 november 2011, 15:16
hoelang blijft ze? weet iemand dat? zo nee zou iemand dat aub willen navragen?
satanic surfer
5 november 2011, 11:24
Ze blijft nog wel effie gaf ze aan,althans tot de Griekse crisis over z'n dieptepunt heen is...
qua service:EXCELLENT!says enough
Big30
7 november 2011, 15:18
@adje10,
Normale vragen met gepast taalgebruik geen probleem. Jouw korte vraag zie ik niet als zodanig dus vraag weggehaald. Pas je taalgebruik a.u.b. aan.
Big30
Weet iemand of ze nog naar GT komt? Of een andere club? Als ik nog naar GT kom, is 't voor haar.
dauerlutscher
31 augustus 2013, 10:48
Die ist schon seit fast einem Jahr in Rumänien. Wollte in Rumänien eine Ausbildung machen. Mehr weiß ich nicht.
"de souza"
20 maart 2014, 21:08
Gisteren weer gespot in GT!!!:tietjes: