PDA

Volledige versie bekijken : Sissie (Roemeens)

MiniME
28 mei 2007, 21:32
Vorige week al aangekondigd, maar nu dan toch echt: Sissi!

Meer dan 1,5 jaar geleden actief in GT, en nu dan in Paradiso. Sissi is een super mooie vrouw met geweldig lijf en mooie, naturel cup B70. Ze heeft erg veel humor en het is dus altijd lachen op de bank, ook als Randy haar voor jou "bezet" houdt terwijl je even bent douchen! :D Dank daarvoor!

Behalve lachen, zijn haar orale kwaliteten van Roemeens nivo: ZK is super, PZC ook en door haar mooie lijf, zijn eigenlijk alle standjes heerlijk. Met haar donkerbruine look, is een FT natuurlijk de mooiste afsluiting, ware het niet dat er nog zoiets als een MMT bestaat! :D

Cijfer: 9,5.

=============

Haarkleur/-lengte : ravenzwart/schouderlang

Lengte dame : 174 cm

Postuur/Cupmaat : Slank/B

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Hongaars

Leeftijd : 25? jaar

Tatoeages/Piercings : grote "L"`op onderrug (wie het weet wint de prijs! :D)

Service : TZ, PZC, Beffen, NMC, FT, MMT

Voordelen : waanzinnig mooie vrouw en ook nog eens "prettig gestoord"

Nadelen : ?

Randy
28 mei 2007, 22:41
't Was moeilijk kiezen vandaag, maar Sissie is voor mij de vrouw van de dag geworden! Inderdaad prettig gestoord, maar ook de sex is met haar helemaal super.

Toen ik aangekleed en al bij de Thekenfrau stond om mijn versierselen in te leveren, kwam Sissie nog aanhuppelen om afscheid te nemen. Ik zei dat ik haar wel een weekje mee naar huis wilde nemen, Sissie vond 't prima, maar de Thekenfrau helaas niet. Het leven is hard, maar met Sissie in de buurt wel een stuk leuker!

thesickboy
29 mei 2007, 08:06
Tatoeages/Piercings : grote "L"`op onderrug (wie het weet wint de prijs! :D)

Bij het lezen van de recensie over deze dame weerklinkt er een doffe dreun tegen de onderkant van het bureel van TheSickboy....:eek:

Deze dame staat reeds vele weken op de 'to-do' lijst, volgende week neem ik zéker deel aan de bovengenoemde wedstrijd.

Ik sta nu al te :lostit: :lostit: :lostit:

:wink: