Volledige versie bekijken : Joy (Thais)
Haarkleur/-lengte : zwart, tot net over de schouders
Lengte dame : 1.65-1.70m
Postuur/Cupmaat : slank / B naturel
Nationaliteit/Taal : Thais / Duits
Leeftijd : eind 20 denk ik
Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
Service: prima! TZ, PZC, NMC, beffen.
Voordelen: Lieve meid, passie.
Nadelen:
Tijdsduur : ruim half uur
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
28 mei
Joy, mijn eerste dame bij mijn eerste Paradiso bezoekje, met zo'n naam kan dit niet missen. En dat klopte, beetje kletsen op de bank, en daarna kwam van het één het ander, en hebben we ons voor een ruim half uur teruggetrokken, en lekker verder gespeeld.
Joy is een vriendin van Thaise Celine.
jaccoone
28 mei 2007, 22:31
Ja, dit is wat je noemt een toppertje! Ik heb ook al een aantal keren het genoegen mogen smaken om met haar samen te zijn! :lostit:
Ook FT is bij deze dame mogelijk tegen bijbetaling van €10,-
Groet Jaccoone
zeppos58
15 augustus 2008, 15:32
Donderdag was zij mij eerste date van de dag, bij haar gaan zitten en na uitwisseling van namen en nationaliteiten zijn we maar meteen begonnen met TZ en PZC op de bank. Lief teder gewoon goed.
Na een 10 tal minuten naar een kamer getrokken om verder te spelen. Ze is gemeen goed en lief. Het pijwerk was van een hoge kwaliteit en ja ik heb haar doe stoppen of het was meteen raak geweest.
Ben haar beginnen beffen en dat vond ze wel leuk, maar een super reactie kwam er niet, nadien nog een goede pijpbeurt en het neuken was ook wat je mag verwachten hier in Bochum.
Af en OK in meerdere posities, uiteindelijk was het in missionaris dat het rubbertje gevuld werd, maar dat had evengoed in cowgirl doggy of CG reverse kunnen zijn.
Enkel jammer dat na het komen je kan gaan of neen er is geen tijd meer om na te knuffelen.
Zet ze in YY en ze staat in de top, hier zit ze in de middenmoot, maar ja het niveau ligt hier dan ook stukken hoger.
ruikertje
23 oktober 2008, 20:11
ik ben deze donderdag ook in freude geweest en deze keer eens met deze joy wezen kameren. Kust lekker op de bank en is bij mij voor alles in. Ze is alleen wat ouder maar dat mag de pret niet drukken. Op de kamer kon ze lekker pijpen en na de daad nog lekker nagekletst spreek wat thais dus altijd gezellig.DE volgende keer zou weer gaan ze is er meestal op donderdag
Dennis
21 februari 2010, 08:34
's Avonds plots aanwezig en de enige Thaise in F39. Leuke Thaise dame die ook op de bank al tot actie overgaat. We zaten in "het gangenstelsel", in het hoekje buiten de kino en de toiletten. Aan bankaktie geen gebrek; pijpen en tongzoenen. Pijpen erg goed. Het echte natte, zachte zuigwerk :tongue:. De activiteiten op de kamer voortgezet. De gebruikelijke zaken gedaan en ondergaan. Niet de jongste meer (tegen de 30 of er overheen), maar nog wel een lekker strak kutje.
Voor liefhebbers van Thais een goede keuze.