PDA

Volledige versie bekijken : Alina (Turks)

little diablo
28 mei 2007, 23:37
Haarkleur/-lengte : zwart lang haar in een knotje
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : volslank cub c(siliconen)
Nationaliteit/Taal : turks spreekt duits
Leeftijd : 43
Tatoeages/Piercings :
Service: NMC,PZC,TZ,FT
Voordelen: lekker ervaren
Nadelen:
Tijdsduur :45
Prijs :70
Extra’s bij het bezoek:

Ik had haar al gespot in de wei, en haar verschijning sprak me aan:D Je zou haar qua body zeker niet 43 geven. Pas als je dichter bij komt zie je aan haar gezicht dat ze ouder is maar 43:rolleyes: nou nee.
Volslank vast figuur met een prachtige kontje. haar siliconen zijn hard maar wel een mooie maat.
Op de kamer gaat ze flink tekeer en heeft ze elk puntje van me lichaam wel gehad. Goed TZ werk en zelf is behoorlijk geil. Tot 2 keer toe kwam ze tot ontlading eerst bij het likken en later in de mis:freu: Ook deze kijkt graag in de spiegel hoe ze wordt ge:fuck: gewillig geeft ze zich over en wordt haar lichaam warmer en warmer.
Dame met een behoorlijke dosis ervaring ;)

Saluti L Diablo

flens
16 februari 2008, 10:52
Alena sitzt immer (zumindest an dem Tag) im kleinen Raum hinter der Theke. Alena schätze ich auf 35-40 Jahre, sie ist Türkin mit langen, schwarzen Haaren und hat für ihr Alter noch einen echt guten Körper. Ihre Titties sind deutlich durch Silikon nachgebessert.

Auf der Couch gab es teifste Zungenküsse allererstser Güte, aber kein Anblasen. Wir landeten in demselben Zimmer, wo ich gerade mit Ascha war. Alena machte hier lange mit tiefen ZK weiter und setzte sich auf mich. Plötzlich kam mein Schwanz immer näher an ihre Muschi, bis ich eine Sekunde dachte, sie würde ohne Gummi einlochen. War aber nicht so, Alena lieferte eine geile Show, denn mein bestes Stück glitt nur zwischen ihren Pobacken rauf und runter. Echt geil gemacht. Sie war immer wieder am Blasen, Küssen, Tittenfick, bis sie schließlich ein Gummi montierte und mich ritt. Gummi runter und wieder geblasen, Spanisch und gewixt, bis ich schließlich schweißgebadet abspritzte.

Fazit: Klasse Performance einer Frau im besten Alter, absolut empfelenswert, nett, auch später beim Gang durch die Freude quatschte sie noch mit mir

Willem2
5 maart 2008, 15:34
Vandaag even naar Villa Vertigo

jaccoone
6 maart 2008, 05:57
En nu in Freude? :confused:
Ik snap het allemaal niet meer... :D
Groet, Jaccoone

Willem2
6 maart 2008, 08:27
En nu in Freude? :confused:
Ik snap het allemaal niet meer... :D
Groet, Jaccoone

We zullen het wel zien maar de dames proberen van alles uit.Het zijn net ijsberen......

Willem2
7 maart 2008, 11:53
Het bekende verhaal : Er was te veel licht in Villa Vertigo dus ze zit weer lekker in het donker :cool:

blijemotorrijder
21 maart 2008, 17:40
Haar naam wordt gespeld als "Aleyna".
Vandaag wat meer intiem met haar kennis gemaakt en ik moet zeggen dat het een sympathieke dame is, die je sex geeft precies zoals ik het graag heb.
Misschien voelt ze gewoon goed aan, hoe ik het graag heb (zacht en teder).
Voor herhaling vatbaar.
Ze deed alleen geen FT, maar dat kon mij niet zoveel schelen, maar ik vraag het wel altijd even.

piranha
19 december 2008, 09:49
's Avonds nog even de sauna in en daar zat Aline (turks 43 jaar), ik kon het wel vinden met deze goedlachtse bottox dame, en eigenlijk niet echt m'n type maar vond ze toch wel geil. Dus een douche en samen de kamer op voor m'n laatste half uurtje, vond haar wel een beetje profi, maar in de goede zin, en haar goed humeur laat je dit snel vergeten. Om 22.00hr het pand verlaten, en geen tijd genoeg meer voor Acapulco, dat zal voor een andere keer wezen.

Al bij al een geslaagde dag, maar snel zal ik er niet terugkeren, vind het een pest om er naar toe te rijden en ook een beetje ver voor mij. Ok GT is misschien een neukfabriek, maar voel me er wel thuis. Maar af en toe verandering van spijs doet eten.