Volledige versie bekijken : Natascha (Victoria GT ,ex Jola-PHG)
Rob10
7 maart 2006, 00:37
Naam : Victoria
Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : DD volgens haar, lijkt eerder E
Nationaliteit/Taal : Litouwen
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : Neen
Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC, FT
Voordelen : Sympathieke,lieve meid en lekkere borsten
Nadelen : Geen
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50,-
Heden weer naar dit leuke paradijs afgereisd, bij binnenkomst gelijk begroet door deze leuke en sympathieke vrouw, die hier al 2 jaar werkt blijkbaar. Gezellige babbelaar en op de kamer een topservice. Niets is haar teveel, eerder te weinig.........:rofl:
TT Man
31 juli 2006, 08:02
Haarkleur/-lengte : Blond / halflang
Lengte dame : 1.65 / 1.70 (moeilijk in te schatten met die hakken...)
Postuur/Cupmaat : DD
Nationaliteit/Taal : Litouwen / Duits
Leeftijd : ik schat zo midden 20
Tatoeages/Piercings : kweetnie
Service: ZK, PZC, vingeren, beffen, NMC
Voordelen: rustig, lief, neemt de tijd, goed PZC
Nadelen: niet gemerkt
Tijdsduur : 35 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: -
Hoewel Victoria niet het type is waar ik normaal voor zou gaan, wist ze me op de banken buiten toch te verleiden. Ik heb me prima met haar vermaakt en met name het pijpen was bijzonder goed te noemen. Geen plekje werd overgeslagen. Ook neuken in doggy was lekker, met name door de aanblik in de spiegel, waarin haar grote stevige borsten (echt) lekker heen en weer gingen. Voor mij geen herhalingsgevaar, maar je hoeft haar zeker niet links te laten liggen. Als je van het type houdt, dan is ze zkeer wel een aanrader.
Willi69
4 november 2006, 01:03
=> jetzt als Jola im PHG tätig.
Service: schwach! :o FT bietet sie für 25 € nicht an und hat das laut eigener Aussage auch in der Freude nicht praktiziert. Frz. war in Ordnung, lecken ging nur kurz, ständig wollte sie "ficken". :sleep: Mit knapper Mühe am Flop vorbei! :green_smi
obi wan
5 november 2006, 12:22
Gisteren heeft ze me ontmaagd voor die dag en het was wel aardig... Pijpen is in orde, zoenen doet ze ook redelijk, :fuck: was ok en als je van enorme natuurlijke jopen houdt is ze echt iets voor jou. Geen topper, eerder een redelijke middenmoter.
Manni1A
5 november 2006, 22:35
FT bietet sie für 25 € nicht an
Das Gleiche wusste am Samstag Nachmitag auch der Saunameister zu berichten
Hmmm... entweder hat Jola schnell gelernt, oder sie macht feine Unterschiede :D
Am Samstag Abend war FT für 25 Euro bei Jola im Programm - und jede Menge kleine Mannis wurden ordnungsgemäß entsorgt :thefinger :freu: :hah:
Der Service ansonsten war okay. Trotzdem derzeit nicht zwingend eine Wiederholung - die TA-Dichte war (zumindest am Samstag) zu hoch :D
Leider sind Jessica und ihre Freundinnen Paris und Sonja aber nur bis Dienstag (18 Uhr) da
Willi69
6 november 2006, 20:50
Das Gleiche wusste am Samstag Nachmitag auch der Saunameister zu berichten
Hab ich mir gedacht und daher extra noch Freitag Nacht meinen Bericht hier reingesetzt! :green_smi Na ja, vermutlich ist sie spätestens morgen wieder in Bochum...
Leider sind Jessica und ihre Freundinnen Paris und Sonja aber nur bis Dienstag (18 Uhr) da
Warum, wollen die noch in den Nordpark? :wink:
Manni1A
6 november 2006, 22:10
Warum, wollen die noch in den Nordpark?
Mensch Willi69, da ist erst Mittwoch Kellerparty mit dem Treffen der traurigen Gestalten...
Jessica und Freundinnen fahren leider am Dienstag wieder ein paar Tage nach Hause
Willi69
3 december 2006, 13:32
Jola / Victoria habe ich nie wieder gesehen, vermutlich ist sie zurück in die Freude 39 gegangen, da wollte sie nach dem Re-Opening auch wieder hin.
Schlappi
18 december 2006, 21:53
Victoria zit in YY. Samen met Anna.
Hollandmale
19 mei 2007, 02:18
Victoria zit in YY. Samen met Anna.Gisteren de aantrekkelijke Victoria tegen het imposante lijf gelopen. Tja, door haar lengte en supergrote stevige borsten is ze ook moeilijk over het hoofd te zien :eek:. Lees hierboven dat ze 5 maanden geleden ook in YY was, waar HM haar in elk geval nog nooit zag. Zelf zei ze lang in Bruggen te zijn geweest, maar hoe dan ook, heb haar gisteravond gevraagd voor 'n sessie. Kortgezegd: ben totaal van de wereld getongzoend en gepijpt door Victoria :p ! Halverwege gebeft in standje 69, vingertje erbij, geen probleem. Natuurlijk gefinisht met FT, na lang en gevarieerd zuigwerk. Een dijk van 'n dame met 'n dijk van 'n service, lief en geil, hopelijk blijft Victoria deze keer langer in YY :rolleyes:.
Victoria ist wieder im Golden Time, ich sah sie am Donnerstag.
Bunnyman
21 december 2007, 13:27
Ist sie immer noch im Goldentime?
flens
21 december 2007, 19:10
ja
Stand letzte Woche
andy55
2 april 2008, 18:06
Kann mir jemand sagen, wo sie im Moment arbeitet?
Immer noch GT?
Ascari
6 april 2008, 03:37
Sie war fruher auch im FKK Freudenberg (Bochum)..
HotHHarry
3 juli 2008, 02:32
Maar goed dat ik haar naam had opgeschreven in mijn telefoon, want anders had ik haar nooit meer kunnen terug vinden hier :D
Gezien het paspoort, welk geheel overeenkomt met mijn "date" van afgelopen vrijdag kan ik jullie mededelen dat ze daar weer aanwezig is :D
Het blijkt dat ik nog veel moet leren van jullie ervaren ijsberen, aangezien Rex mij vroeg na deze geslaagde sessie van hoe heet de DVP waar mee je bent wezen kameren ? moest ik hard nadenken en gelukkig schoot na 5 minuten haar naam te binnen ... Victoria zei ik..
Komt hij direct met de volgende vragen, waar kom ze vandaan?, hoe oud is ze ? enz enz :confused::confused:
Tja dat wist ik ff niet, simpel weg omdat ik het niet gevraagd heb.... :o
Wat voor jullie normaal is om allemaal te vragen, had ik helemaal niet aangedacht, zoiets was helemaal niet bij me opgekomen, er was namelijk heel wat anders bij mij opgekomen :teuflisch, bij het aanzicht van deze mooie borstpartij, dacht ik alleeen nog maar aan gehele andere dingen :green_smi
Aangezien ik eigenlijk nooit te gretig wil overkomen bij een DVP, hebben we eerst nog een goed gesprek gehad op de lounge banken buiten ...
Maar waar het overging :confused: ik heb geen flauw idee ....
Nadat we een kwartiertje hadden zitten "beppen" is ze een drankje voor me wezen halen, en de sleutel :p
Het feest kon beginnen, nadat ik op het bed ben gaan liggen in het hutje werd ik op een heerlijke manier verwend met tong en BORSTEN :green_smi, er werd niks overgeslagen we hebben lekkker gezoend , frans, 69 , ik heb eigenlijk alleen maar op mijn rug gelegen :rofl: , toen ze boven op mij aan het rijen was, schoten die lekkere :tietjes: voor mijn neus langs... heerlijk.
Ik ben bang dat ik wel eens in de herhaling zal vallen met dit mooie wezentje ;)
seksenfun
3 juli 2008, 18:41
Het blijkt dat ik nog veel moet leren van jullie ervaren ijsberen, aangezien Rex mij waar komt ze vandaan?, hoe oud is ze ? enz enz :confused::confused:
Tja dat wist ik ff niet, simpel weg omdat ik het niet gevraagd heb.... :o
er was namelijk heel wat anders bij mij opgekomen :teuflisch, bij het aanzicht van deze mooie borstpartij
oefening baard kunst ;)
HotHHarry
3 juli 2008, 18:47
Misschien moet ik tussen de vragen door ff een koude douche nemen :rolleyes: :D
HotHHarry
3 juli 2008, 18:56
De oorzaak van mijn geklungel is reeds wetenschappelijk onderzocht, en de oorzaak is in dit postje te vinden http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=81538&postcount=2 :o:o:o:o
andy55
26 augustus 2008, 20:06
Weiß jemand wo Victoria im Moment arbeitet? Sorry kann leider kein holländisch
ijsbeer68
28 augustus 2008, 01:31
GT, heute noch mal hochstpersonlich gefickt.
The Saint
26 juni 2009, 10:51
met name het pijpen was bijzonder goed te noemen. Geen plekje werd overgeslagen. Ook neuken in doggy was lekker, met name door de aanblik in de spiegel, waarin haar grote stevige borsten (echt) lekker heen en weer gingen.
Gisterenavond rond 22u30 stond ik buiten nog wat te kletsen met sonny, gt-junky en picasso1 toen mijn oog viel op deze blonde schone die in de eerste zetel aan de achterdeur zat: behalve haar big(E-cup) natural boobs viel me ook haar lieve glimlach op. Ons groepje raakte wat met haar in gesprek....na een 15tal minuten babbelen stond ze op en kwam naast me staan... ze had mss gemerkt dat ik meer dan gewone interesse in haar had. Dat was ook zo, maar ik was eigenlijk van plan om te vertrekken maar ik ging haar op mijn "to do-lijst" plaatsen. Ik zei haar ook dat ik nog een lange trip huiswaarts voor de boeg had en dat ik niet meer ging kameren.... ze antwoordde echter verrassend terwijl ze me diep in mijn ogen keek: heb je geen zin in een half uurtje knuffelseks => little saint schoot als een speer de hoogte in en beval mij om op deze avance in te gaan!
Ik zei haar: ok maar ik moet me eerst douchen.... zo gezegd zo gedaan Blijkbaar geloofde ze het niet want toen ik terugkwam, was ze weg. Een paar minuten later kwam ze echter terug naar buiten en was verwonderd dat ik er nog was: "wacht je op mij "vroeg ze? Ja, ik heb toch gezegd dat ik eerst nog ging douchen. Ze zei eerlijk dat ze eerder vermoedde dat ik ging douchen en dan mijn biezen pakken. Ze pakte me bij mn hand vast en een eerste tongzoen volgde mmmm net wat ik nodig had. na 5 minuutjes zijn we dan vertrokken naar een blokhut en hebben we het kussen voortgezet. Toen ze vernam dat ik uit België kwam, straalde ze nog meer, want ze heeft heel graag de Belgische mannen zo zei ze me.
Daarna zakte ze naar beneden om mijn 3de been van een blowjob te voorzien: na een heerlijke pijpbeurt terwijl ik nog steeds rechtstond werd die voortgezet op bed.... deze meid voldoet aan mijn persoonlijk ideaalbeeld inzake pijpen: bijna volledig zonder handjes, traag, nat, af en toe heel diep, hemelse manier van "eierlecken" en af en toe mijn pik tussen haar megaborsten stoppen als tussendoortje.... voor mij dus een voltreffer! En toch geen FT! ik wou ook eens weten hoe ze was in het neuken.... ook dit viel reuze mee. Bovenop vind ik ze heel goed: ondanks haar stevige postuur is ze heel lenig en steunde ze vol op haar voeten tijdens de cowgirlpositie: gruwelijk geil... ik heb het daarna in missie afgemaakt terwijl we ondertussen stevig bleven tongzoenen. Met Victoria heb ik dus een onverwacht maar geweldig slot aan deze dag gebreid!
Vreemd is de afrekening achteraf aan de lockers (deze dame zit toch al 3 jaar in het vak) ik zei: hoeveel moet ik je. Ze antwoordde: we zijn niet een volledig uur op kamer geweest (ik had niet op de klok gelet) Ik zeg: ja ok, maar hoeveel moet ik je en ze haalde haar schouders op. Ik heb haar 70€ gegeven en ze reageerde aangenaam verrast. Precies alsof ze maar 50€ verwachtte en dat ik 20€ fooi gaf.
herhalingsgevaar: 100%
Toen ik van kamer kwam, was Sonny zodanig onder de indruk van mijn verhaal over haar manier van pijpen dat hij besloot om ook met haar op kamer te gaan. Benieuwd of hij ook even tevreden was!
hoornig
28 juni 2009, 15:08
Blij te horen dat Viktoria weer terug in GT is. Heb daar in verleden heerlijke sessie (zelfs inclusief Gonzo foto's, die ik helaas weer kwijt bent) met haar gehad, zeker de moeite waard om haar weer snel te bezoeken.
Bunnyman
6 juli 2009, 13:22
Bietet Viktoria eigentlich auch Analverkehr an?
The Saint
13 augustus 2009, 17:49
Gisteren kon ik -qua dames- niet echt mijn draai vinden in GT. Dat kwam vooral omdat geen enkele dame waarmee ik van plan was te kameren, aanwezig was: geen Asia, geen Ricarda, geen Dani en geen Elisa. De hemel klaarde plots op toen ik op een gegeven moment Victoria in de bar zag verschijnen.
The Ace (of spades) stelde me nog aan een bigboobsdame voor die topless voor de kino zat en die mocht er ook wel wezen: de Poolse Nicole/Michelle. Het ging tussen deze 2 dames gaan voor mijn 2de sessie en uiteindelijk werd het dan toch Victoria. Ze had het behoorlijk druk gisteren en net toen ik buiten mijn pizza aan het verorberen was, verscheen ze in de deuropening en zei ze "schmakelijk". We begonnen wat over koetjes en kalfjes te praten en nadat mijn 3 stukken pizza op waren, had ik natuurlijk dorst en ging ik om een watertje en bracht er ook één voor haar mee wat ze wel kon appreciëren. 10 minuten later zijn we dan vertrokken in de gietende regen naar een blokhut waar ik weer een hemelse sessie van 1 1/2u beleefd heb: wat heeft ze toch een lief gezicht, een mooi lichaam en prachtige E-cup (Ik had geen meetlint bij, maar ze heeft het me zelf verteld: E-cup natuur). Weer heeft ze me-zoals de vorige keer- hemels gepijpt. Deze maal heb ik haar ook gebeft en voor mannen die graag een kletsnat gezicht hebben, moet je bij haar zijn: de geile heilige (stier) heeft veel gewijd water mogen slikken ... (ze is nochtans niet klaargekomen).
Deze dame is echt een heerlijkheid in alle standjes die ik doorlopen heb en vooral een heel zachte meid: in missio bleef ze met haar zachte handen me voortdurend passievol strelen wat ik nog niet veel ervaren heb in saunaland-ik kon het niet laten om even te stoppen in deze positie en dit haar te zeggen hoe lief ze wel was- ze zei (bijna laconiek): ik ben wie ik ben.... toen ze voelde dat ik naar een orgasme ging toewerken, werden de tongzoenen en omhelzingen alsmaar inniger (alsof ze zelf aan het meegenieten was).... het was zo intens dat ik bijna niet wou dat ik een orgasme kreeg..... zo heerlijk en lief is deze dame....
Victoria is een aanrader voor wie houdt van lekker nat en zacht pijpen, en eveneens voor wie houdt van heel rustige sessies en "SlowMotionNeuken" (SMN: nieuwe term afkortingen?)... (als ze bovenop zit: heerlijk gevoel gewoon, dat nog versterkt wordt als ik ondertussen naar haar borsten, blauwe ogen en lange blonde haren kijk); in doggy ging ik zelf wat vlugger tekeer maar in missio ging ik ook de slowmotiontour op ...... het gevoel dat ik daarbij kreeg: 'heaven must be this angel'.
(eerlijk is eerlijk, toch 1 minpuntje: net zoals de vorige maal voelde ik bij het zoenen dat de ontharing van de bovenlip toch niet optimaal was!)
thesickboy
13 augustus 2009, 18:14
...: 'heaven must be this angel'.
Je bedoelt allicht: :dance[1]:Heaven must be missing an angel (http://www.youtube.com/watch?v=bmzWzfd2WN0)...:dance[1]:
:wink:
TSB
The Saint
13 augustus 2009, 18:38
Je bedoelt allicht: :dance[1]:Heaven must be missing an angel (http://www.youtube.com/watch?v=bmzWzfd2WN0)...:dance[1]:
:wink:
TSB
ik ben dus nog steeds :smilie_liebe9[1]:
Megaboob
13 augustus 2009, 18:51
Mooi verhaal weer, door the saint. Ik zie dat de vrijkaart helemaal goed terecht is gekomen, en de (door ons gedeelde) voorliefde voor een flinke cupmaat is ok weer helemaal tot zijn recht gekomen! Zelfs zonder meetlint, maar dat s vergeven, als de dame zelf haar cupmaat netjes meld, zoals in dit geval!
:biggrin:
Megaboob
Mink
16 augustus 2009, 21:44
In de middag tegen Victoria opgebotst. Was een tijd geleden en tegenwoordig is ze zo druk dat Mink haar gelijk heeft geschaakt. Op de kamer (tent in dit geval) was alles als vanouds. Zeer teder, zacht en nat pijpen, op zo’n manier dat je haar af en toe moet stoppen omdat ze je anders binnen twee minuten leeg zuigt. Victoria liet zich door mij gewillig beffen en beklom mij vervolgens als een amazone. Na een kleine knuffel pauze mijn tweede lading van de dag achterlangs verschoten. Wat een uitzicht als ze op haar knietjes zit en haar borsten schudden bij elke beweging!
The Saint
16 augustus 2009, 21:53
Zeer teder, zacht en nat pijpen, op zo’n manier dat je haar af en toe moet stoppen omdat ze je anders binnen twee minuten leeg zuigt. Victoria beklom mij vervolgens als een amazone. Wat een uitzicht als ze op haar knietjes zit en haar borsten schudden bij elke beweging!
Pfff als ik dit lees, krijg ik weeral zin in dit schatje.
:a_t_ho02::tietjes::herz::engel:
The Saint
11 december 2009, 14:22
De laatste tijd wilde het maar niet lukken om haar te treffen maar gisteren zag ik ze rond half 6 binnenwandelen....
Zoals iemand van ijsberen al aangaf een paar weken geleden, is ze wat kilootjes afgevallen... in totaal zei ze dat ze op 1 jaar tijd 20kg :eek: was afgevallen.... haar gezicht is niet meer zo vol zoals voorheen en ik denk dat haar big boobs ook ietsjes in omvang afgenomen zijn: gelukkig heeft dit geen effect op haar kamerprestaties. Ze zag er stralend uit en met haar zwartwitte laarsjes die ze tijdens het volle uur op kamer aanhield, was het een lust om naar haar te kijken toen ze zich in amazone neerplantte op de staf van de heilige man. Victoria blijft 1 van mijn favoriete dames in GT! Ze blijft ook in de kerst-en nieuwjaarsperiode in GT aanwezig.
borrop74
11 december 2009, 19:53
De laatste tijd wilde het maar niet lukken om haar te treffen maar gisteren zag ik ze rond half 6 binnenwandelen....
Zoals iemand van ijsberen al aangaf een paar weken geleden, is ze wat kilootjes afgevallen... in totaal zei ze dat ze op 1 jaar tijd 20kg :eek: was afgevallen.... haar gezicht is niet meer zo vol zoals voorheen en ik denk dat haar big boobs ook ietsjes in omvang afgenomen zijn: gelukkig heeft dit geen effect op haar kamerprestaties. Ze zag er stralend uit en met haar zwartwitte laarsjes die ze tijdens het volle uur op kamer aanhield, was het een lust om naar haar te kijken toen ze zich in amazone neerplantte op de staf van de heilige man. Victoria blijft 1 van mijn favoriete dames in GT! Ze blijft ook in de kerst-en nieuwjaarsperiode in GT aanwezig.
The Saint
ze is ook een van mijn favoriete dames.
Weet je mischien als ze is volgende week (15-17 Dec) in GT aanwezig ?
Dank je !
The Saint
11 december 2009, 19:56
The Saint
ze is ook een van mijn favoriete dames.
Weet je mischien als ze is volgende week (15-17 Dec) in GT aanwezig ?
Dank je !
heb ik niet gevraagd: ze is er bijna nooit op een maandag/dinsdag/zondag
japio
17 januari 2010, 00:12
Ze zat een groot deel van de avond bij de Kino. Heb haar daar ook maar eens aangesproken. Had eigenlijk wel zin in snelle actie. Dat ging mooi niet door, want ze wilde eerst nog een beetje praten :). Op zich wel heel ok. Bleek dat ze 20 kilo was afgevallen, daardoor ziet ze er echt veel beter uit.
Overigens was de sex ook heel goed met haar.
borrop74
17 januari 2010, 10:23
Ze zat een groot deel van de avond bij de Kino. Heb haar daar ook maar eens aangesproken. Had eigenlijk wel zin in snelle actie. Dat ging mooi niet door, want ze wilde eerst nog een beetje praten :). Op zich wel heel ok. Bleek dat ze 20 kilo was afgevallen, daardoor ziet ze er echt veel beter uit.
Overigens was de sex ook heel goed met haar.
Weet je als zij werkt bij GT ook volgende zaterdag ?
Dank je!
japio
17 januari 2010, 11:36
Weet ik niet. Trof haar op donderdag.
Megaboob
19 januari 2010, 01:16
Victoria was vandaag de eerste schoonheid die ik mee naar de kamer moest nemen, ik ontmoette haar in de kino. Ze had een mooi wit setje aan, en haar borsten zagen er zeer goed uit. Wat een goede keus, en wat heeft de Saint inderdaad toch een goede smaak, heelijke PZC, echte GFE, zoenen, niets was te gek bij haar, en dan die heerlijke natuurlijke megaboobs, gewoon fantastisch.
Het werd echt een heerlijk spetterend orgasme. deze dame stijgt met stip in de megaboob top 10!
Verder leuk gesprekje naderhand gevoerd, goede klik met haar.
Victoria gaat me zeker terugzien!
:biggrin:
Megaboob
12 maart 2010, 01:12
Dat er na mijn niet meer ijsberen zijn die met haar gekamerd hebben en het beschreven hebben? Verbazing bij Megaboob! :hammer:
Wat is dit toch een lieve mooie dame, en wat levert ze toch een topservice!
:annieengel::annieengel::annieengel::annieengel:
Ze liep vandaag af en aan naar de kamer, dus ik kan niet de enige liefhebber zijn. Of houd iedereen haar geheim voor zochzelf??? :teuflisch:
Megaboob deelt zijn vreugde in ieder gavel (wat ben ik toch een sociaal mens eigenlijk :wand:)
Na een kort inleidend gesprekje al snel besloten weer naar de kamer te gaan met Victoria. Geen seconde spijt van gekregen, een heelrijk body to body massage gekregen van ahaar en gewoon de beste pijpbeurt die ik ooit in GT heb gehad. Wat kan deze dame toch heerlijk PZC doen. Echt fantastisch. Gelijktijdig met haar heerlijek natuurlijke DD cuo spelen, en tja, dan kan het niet lang duren of Megaboob komt klaar, in dit geval in het mondje. Is allemaal geen probleem voor haar, en ze babbelt nog rustig even door na de daad. geen smalltalk, maar gewoon intelligent en goed gesprek. Echt een topdame, eentje die Megaboob in zou willlen pakken, en zo mee naar huis nemen....
Naservice ook goed, komt rustig even een praatje maken als je in de whirlpool zit. Echt top!
:freu:
Victoria staat hoog, heel hoog in mijn favorietenlijstje!
Megaboob
15 april 2010, 23:59
Vandaag was Victoria mijn tweede sessie. Ze zag er weer heelrijk uit, in een paart en zwart satijnen setje, waar haar figuur en borsten zeer goed in uitkwamen. Vandaag was het druk in GT :mad_6:, waardoor er een wachttijd voor de sleutel was :wand: maar in dit geval kwam dat goed uit want mijn :annieengel: gaf mij alle aandacht in de eettent, en er was sprake van echte goede presales, hoewel we dus al naar de kamer zouden gaan.
Eenmaal op de kamer, nog eens diep in haar ogen gekeken, die zijn mooi, heel mooi, en die mysteriuze lach, als ze verteld dat ze vandaag zin in me heeft! Dat was niet gespeeld, ze ging echt super met me om, en ik heb haar tijdens het fantastische pijpen haar kutje gevingerd, wat ze ook lekker vind.
We waren allebei echt goed opgewarmd, en hebben zeer fijne sex gehad samen, met haar boven (wat ik erg fijn vind), en daarna missionaris. (Wat zij erg fijn vond :smile2:)
Ik wilde toch graga in hara zalige mondje klaarkomen, met die lekker natte tergende pijptechniek van haar. Dat werd het dus, en weer was dit een heerlijk hoogtepunt van de dag!
Vreemd genoeg was Victoria vandaag niet continu bezet, en moets ik haar zelfs behoorlijk aanprijzen aan een andere ijsbeer die later bij me in de wirlpool zat.
Ligt het nou aan mij?
Deze dame is zo ontzettend top wat mij betreft, echt een van het type inpakken en mee naar huis nemen, als het kon.
Na de daad overigens nog een goed en intelligent gesprek met haar gehad, ook dat voelt ze feilloos aan, en volgens mij vond ze dat ook erg interessant.
Ze is behoorlijk slank geworden inmiddels. ze wil er nog 2ß3 kg vanaf, maatr heeft het niet echt meer nodig.
Al met al:
Zeer fraaie dame, fantastische instelling en pijptechniek, heerlijke sex, GFE dame eerste klas, en nog intelligent ook. oh ja, die natuurlijk DD cup geeft alles natuurlijk nog eens een extra bijzondere dimensie!
Aldus Megaboob, die nog steeds in de 4e dimensie verkeert van al dit heerlijks
:annieengel:
Ascari
16 april 2010, 01:12
Vreemd genoeg was Victoria vandaag niet continu bezet, en moets ik haar zelfs behoorlijk aanprijzen aan een andere ijsbeer die later bij me in de wirlpool zat.
Ligt het nou aan mij?
Nee het ligt niet aan jou ;) ik heb mij dit ook wel eens afgevraagd. Victoria heeft het de ene dag héél druk en op een andere dag is het net wat minder. Ik vermoed dat haar uiterlijk zich soms ook tegen haar keert, ze is erg groot (niet iedereen houdt daar van), verder heeft ze een beetje een 'optickfick' uitstraling (lang, blond, grote borsten dus het zal wel niks op de kamer zijn). Onzin natuurlijk in haar geval, als je lief voor haar bent dan krijg je een dijk van een service. En dat mag eigenlijk ook wel, ze loopt al mee van nog vóór de euro (2002 dus).
Megaboob
30 mei 2010, 21:34
Ik was afgelopen donderdag in GT, en heb als afsluiter (3e sessie van de dag) weer een gewoon fantastische sessie met Victoria mogen beleven. Wat een lieve, mooie dame, wat een top uiterlijk, mooie rood met zwarte lingerie, innerlijk en service. Met zo een vrouw zou je trouwen! :luvlove: Helaas ligt dat niet binnen de mogelijkheden waarschijnlijk :wand: .
We begonnen met een leuk gesprek. een echt gesprek, want het gaat meestal wat dieper bij haar, en ze heeft ook echt wat te melden. Toch ook leuk!
Nadat het wachten op de sleutel :hammer:, een typisch GT verschijnsel, weer aangenaam voorbij was gegaan, zijn we naar een blokhut gegaan voor heerlijke sex. Bij Victoria begint dat met heerlijk tongzoenen, een kleine borstmassage, en daarna zakt ze af naar het gebied waar het toch om draait. Dan begint het, die hemelse pijpbeurt, met zoveel gevoel, afwisselend, echt het beste wat ik tot nu toe in saunaland heb gehad op dit gebied. Intussen
haar ook gevingerd, dat vind ze fijn, en ze wordt heerlijk nat. :annieengel:
Daarna gaat zij bovenop, om een slowmotionsex, zoals hierboven door de Saint is beschreven te geven. Gewoonweg heerlijk, en ze geeft echt het idee er zelf ook van te genieten. Nat en heerlijk dus!
Aangezien haar pijpkunsten echt onbeschrijfelijk goed zijn, wilde ik graag in haar mondje komen, en dat verzoek werd dan ook gewillig uitgevoerd door haar. Deze derde ontlading van de dag was ook toch de heftigste, wat veel zegt over har kwaliteiten.
daarna nog even nageklets op de kamer, en zeer tevreden naar de lockers, waar ze betaald kreeg + flinke fooi voor deze echt goede dienstverlening. 100% verdient!
Voor mij is deze dame zowel optisch, als mentaal, als sexueel een megaklik, en ik hoop nog vaak van haar geweldige service gebruik te kunnen maken.
Absolute top!
:luvlove:
Megaboob
19 juni 2010, 19:20
Donderdag was ik weer in GT. De laatste tijd bevalt GT me steeds beter! Dat komt zeer zeker door deze heerlijke Victoria. Ik ga toch weer de loftrompet :inlove: over deze fantastisch mooie en lieve dame :tietjes: met haar natuurlijke DD/E cup steken.
Victoria is redelijk ingetogen in GT, loop wat rond, maakt een praatje met diverse beren, en ziet er relaxed uit. Waarschijnlijk omdat ze toch wel weet dat ze haar vaste schare fans heeft, en haar centjes toch wel verdiend.
Ik liep haar dus ook tegen het lijf rond 21.00 en vroeg haar gelijk om de sleutel. Ook gevraagd of we er een uurtje van zouden kunnen maken. Dat kon uiteraard!
Victoria begint altijd met een heerlijke borstmassage, en zachte GFE kusjes. Heerlijk!
Daarna zakt ze af, en begint ze met een heerlijke speekselrijke tongmassage van megaboob Jr. iets wat deze dame echt uitzonderlijk beheerst, :annieengel: gevoel gevoel gevoel!
Toch opletten om nog niet klaar te komen, we gingen immers voor een uur. Ik heb Victoria eerst heerlijk gevingerd, waarbij ze echt goed nat werd, en het volgens mij ook prettig vond.
Daarna sex in meerdere posities, waarbij doggy toch wel haar favoriet is, en voor mij ook zeer aangenaam was!
Toch wilde ik graag in haar mondje klaar komen, omdat het gewoon zo hemels aanvoelt bij haar. Geen enkel probleem, en na een tijdje kwam dan de vloedgolf :60[1]:, en het ultieme gevoel. Omdat ons uurtje nog niet helemaal voorbij was, nog even fijn nagepraat met haar. Een heerlijke, eerlijke lieve meid, om zo in te pakken en mee te nemen. Helaas is dat nog steeds niet mogelijk....
Na de kamergang 100 euro afgerekend, en ze wilde geen fooi aannemen, wat ook niet vaak gebeurd. Zo had ik toch het gevoel dat ze me wel mag :love:!
Naderhand elkaar nog even gezien, gesproken tijdens de rondjes door het pand.
Victoria is en blijft een topvrouw, en een topervaring voor Megaboob. Waren er zo maar meer.....
9,5 op mijn schaal!
Megaboob
22 juli 2010, 23:16
Ook vandaag was Victoria gelukkig weer in "silicon valley", hoewel zij natuurlijk de "grote" natuurlijke uitzindering is in GT! Als afsluiter van de dag dus weer een uurtje heerlijk van haar mogen genieten. Victoria leverde weer een topprestatie, zoals ze bij mij altijd lijkt te doen. Er is daarom weinig toe te voegen aan mijn bovenstaande reacties. Wel vermeldenswaardig is dat ze nog steeds licht aan het afvallen is, en nu toch op een fraai gewicht is uitgekomen. Ze traint elke dag een uur, en dat is bewonderingswaardig! Haar borsten zijn nu op DD formaat, maar nog steeds groot, en heerlijk!
Victoria is een fijn mens naar mijn idee, en maakt ook graag een praatje voor en na de kamer. ook vermeldenswaardig: die prachtige groene ogen van haar!
Binnenkort is ze jarig, en ik heb haar beloofd er die dag een cognacje op te nemen, en te proosten op haar. Dat vond ze een goed idee!
Victoria is wat mij betreft een aanrader, een lieve intelligente toipper, met een PZC techniek waar menige dame nog heel, heel veel van kan leren!
:freu: Megaboob
Megaboob
29 augustus 2010, 00:52
Victoria was gelukkig vrijdag in GT. Zij zou mijn laatste sessie van de dag worden, omdat zij garant staat voor een overheerlijke natte pijpsessie, zoals Megaboob ze maar zelden meemaakt helaas.
Als het voorgaande wat ik heb beschreven was weer van toepassing, Victoria is een geweldige, heerlijke dame voor mij, met mooie borsten, een fijn lichaam, en een overheerlijke mond, waar ze geweldig mee om weet te gaan! Vandaag hebben we er gewoontegetrouw weer een uur van gemaakt, alles rustig, met eerst een hele tijd heerlijk tongzoenen. Op de een of andere manier voelt dat met Victoria aan alsof ze mijn vriendin is. Dat is ze niet, en ze houd voldoende professionele afstaand, maar ze is leuk, lief, en we zitten op een aantal punten zeer goed op een lijn naar mijn gevoel. Victoria staat sterk in het leven naar mijn idee. Misschien zit ik er naast, maar ik denk het niet. Juist dat maakt haar ook mede zo aantrekkelijk!
Voor de volledigheid:
Na een overheerlijke, lange en natte pijpsessie kwam ik heftig klaar in haar mond, wat gewoon heerlijk was weer. Zij kent mijn frequentie feilloos, voelt aan wat ik lekker vind, en doet dat vervolgens ook. Ervaring en klasse!
Wat ook lekker is, is dat ze niet gelijk afsluit als ik klaar kom, maar dan nog even doorgaat, wat op en net na het moment supreme zo heerlijk aanvoelt. Juist dat ook tekent haar professionele klasse!
Ook nu weer een fijn gesprek met haar gevoerd na afloop van de sessie, en haar weer een goede fooi gegeven voor dit vakmanschap. ze is het echt dubbel en dwars waard!
Skipper62
5 september 2010, 20:06
Victoria ist eine wunderbare Frau für mich, mit schönen Brüsten, einen schönen Körper und einen leckeren Mund. Am 29.08 hatten wir traditionell eine Stunde , alles ruhig , mit einem ersten Kuss die ganze Zeit wunderbar gemacht .Sie ist nett, süß, und wir sind sehr gut an einigen Punkten auf einer Linie meiner Meinung nach. Victoria ist im Leben stark.
Nach einem feinen , langen Sitzung , beendete ich in ihrem Mund , was wiederum war einfach wundervoll.
Sie war wirklich jeden Cent wert!
Megaboob
18 november 2010, 22:52
Helaas was Victoria er weer niet woensdag. Al een tijdje niet gezien. Weten mede forumleden of ze nog regelmatig in GT is momenteel, of wellicht een pauze neemt?
Ascari
18 november 2010, 23:13
Helaas was Victoria er weer niet woensdag. Al een tijdje niet gezien. Weten mede forumleden of ze nog regelmatig in GT is momenteel, of wellicht een pauze neemt?
Ik sprak haar twee weken geleden op een donderdag in GT. Ze gaf aan dat ze een pauze had ingelast van 3 maanden (heb niet gevraagd waarom). Ze zei ook dat ze voorlopig weer gewoon aan het werk is.
Bunnyman
29 januari 2011, 11:53
Hi,
Ist Victoria wieder im GT? Am Empfang bekommt man keine zufriedenstellende Antwort.
Thanks!!
Bunnyman
Megaboob
30 januari 2011, 02:07
Ich habe Victoria Leider auchnoch nicht gesehen in 2011...
MfG Megaboob
Megaboob
13 februari 2011, 01:00
Mijn geluk kon afgelopen donderdag niet op, ik liep sinds lange tijd Victoria weer eens tegen het fraaie lijf!
Het werd een hartelijk weerzien aan beide kanten. eerst even gezellig bijgepraat, daarna naar de kamer voor weer een supersessie met haar.
Victoria is lief, GFE nivo, weet waa k van houd (TZ, knuffelfase), daarna langzaam teasend afzakken naar een overheerlijke PZC, waarbij ik haar zalige borsten en poesje heerlijk kan bevoelen en bevingeren, wat zij ook altijd wel lijkt te waarderen!
Daarna sex cowgirl doggy en missionaris, en afsluiten met PZC, want dat kan deze :annieengel: nog steeds fantastisch!
Daarna nog even nakletsen, en het uurtje is alweer vol.
Bovenstaand eklink misschien allemaal wat "gewoontjes", maar da is het bij Victoria niet, zij werkt met gevoel, en probeert mij echt een goed uur te laten beleven, en komt niet gehaast over, geen gezeur om meer geld, trio of weat dan ook, gewoon beregoede sex met een overheerlijke dame met een natuurlijke e cup!
Helemaal mijn ding dus!
Ik hoop dat ze nog lang beschikbaar blijft, echt een reden om naar GT te gaan voor mij, wat een klassemeid!
:freu: Megaboob
Bunnyman
19 februari 2011, 11:10
Echt super!! Das sie wieder da ist!!:freu::freu::freu:
Da muß ich doch bald mal wieder ins GT fahren!
Bedankt Magaboob!! Tot ziens!
Bunnyman
Megaboob
4 maart 2011, 23:40
Ik lag even bij te komen op de ligbank na een Sauna en bubbelbad sessie, toen er een dame voorbijkwam die verdacht veel op Victoria leek. Nog eens goed gekeken (ja, de ogen van Megaboob volgen ook de dames als ze langs komen paraderen in de natte ruimte!), en verhipt, het was Victoria, met een wat aangepast kapsel, en een pony. Snel erachteraan dus, want deze dame heeft een zeer hoog GFE gehalte voor me, en de vorige keer dat ik in GT was, was zij er niet, dus gebruik maken van de mogelijkheden als ze er zijn :wink:
Gezien de grote drukte in GT moesten we wat wachten op een sleutel, maar hebben we ons even afgezonderd, en vast aan een goed gesprek begonnen. Na een half uurtje kon de sleutel dan toch gehaald worden, en kon de pret gaan beginnen.
Victoria begon zoals gebruikelijk met een borstmassage :tietjes:, waarbij ik haar grote natuurlijke pluspunten :tietjes: in alle mogelijke toestanden goed kon "bestuderen", en voelen, heerlijk!
Daarna tongzoenen :liefde:met een echte vriendin, ik weet dat het een professional is, maar ze deed dit weer zo goed, zo natuurlijk dat ik echt even in de waan verkeerde een nieuwe vriendin te hebben! :annieengel: 100% klasse dus!
Daarna de volgende specialiteit op het gebied van deze blonde engel, het natte PZC :blow2:werk, wat ze ook fabuleus beheerst, en waarbij ik alleen maar kan genieten van haar. Victoria voelt goed aan wat ik als man lekker vind, past haar tempo erop aan, gebruikt genoeg speeksel, maar ook weer niet te veel, en voert de spanning en geilheid van mij langzaam maar zeker op, op een heerlijke manier. :inlove:
Omdat ik haar eerste sessie van de dag was, gaf ze aan dat ze zelf ok zin had om klaar te komen vandaag, en vroeg of ik haar wilde beffen, terwijl zij door zou gaan met PZC (69 dus). Mijn lezers weten dat ik normaal niet zo voor het beffen ben, maar voor Victoria maak ik graag een utizondering, want ik zie deze engel die mij altijd zo laat genieten ook graag zelf eens genieten!
Zo voerden we langzaam maar zeker de spanning bij elkaar op, waarbij zij "won" en mij hevig spuitend in haar mond helemaal "leeg gezogen"heeft, in de echt meest letterlijke zin van het woord! Zelden een dergelijk heftig en langdurend orgasme gehad, echt een compliment voor Victoria!
Maar Victoria was nog niet klaar me, en gaf aan dat ze zelf ook wel aardig op temperatuur gebracht was door mijn toverkunsten met de tong, en dat ze erg graag wilde dat ik dat karwei ook af zou maken.
Dat kon ik natuurlijk niet weigeren aan deze vriendin, en ze ging er eens lekker voor op haar rug liggen, relaxed. Na een behoorlijke poos beffen was het dan zover dat Victoria aangaf ze zij nu aan de beurt was om heerlijk te genieten van een orgasme, en dat lukte wonderwel! Ze leek er echt van te genieten, en gaf aan nadat ze bijgekomen was dat ze graag met me wilde trouwen wegens geleverde prestaties....
:liebe2:
tja....wie ben ik dan om te weigeren! ;)
Nog even nagepraat met haar, waarna ze vroeg of we het uur niet met nog een uur zouden kunnen verlengen wegens de uitmuntende klik die we vandaag met elkaar hadden.
tja....wie ben ik dan om te weigeren! ;)
Dus even een sigaretje :teuflisch: gerookt samen (Megaboob zijn eerste sigaret in zijn leven, ik rook niet, SFL zal trots zijn op me!), ook weer een uniek moment (maar roken zal mijn ding niet worden :angst: )
Even een douche genomen voor de frisheid (Victoria ook uiteraard), en begonnen aan een prettig gesprek met elkaar, waarbij ik Victoria echt waardeer als vrouw, met een karakter, en een stukje levenswijsheid. pff, ik zou echt met haar trouwen....
Daarna overwon de geilheid het toch weer, en zijn we weer heerlijk aan de slag gegaan met een 69, waarbij Victoria mij wel weer goed klaar kreeg, ondanks het feit dat ik in het eerste uur al alles gegeven had wat ik maar kon geven voor mijn gevoel, maar Victoria wist toch nog een geheime voorraad aan te boren. Klasse!
Ik kreeg haar niet meer klaar, maar gaf ze ook aan, na de eerste keer zou dat ook echt niet meer lukken zo snel achter elkaar. Geen ramp, we hebben allebei genoten van het liefdesspel, en liepen als een verliefd stel naar de lockers, waar de financiele realiteit van deze uitspatting weer een einde aan de betovering maakte.
200 Euro was de schade voor de langste een meest GFE-rijke sessie uit zijn wandelcarriere heeft betaald, en dat was elke cent waard!
Victoria is een mooie, lieve GFE vriendin, met een sterk karaker, en een goede kijk op het leven, en het "clubleven".
Ik hoop haar nog lang te mogen blijven ontmoeten in GT. Voor mij tot nu toe de absolute top van dit jaar.
Victoria, als jet dit leest, een welverdiende eerste plaats voor jou! :i_love_you_1:
Megaboob :inlove:
Megaboob
3 april 2011, 21:49
Megaboob vierde afgelopen donderdag zijn verjaardag in GT, en had zichzelf al een fijn kado toegedicht: Victoria.
Gelukkig was deze Litouwse schoonheid weer aanweizig vandaag. Vanwege de lange wachtijden (de dames klagen over de ijsberen die niet kameren,maar gezien de wachtijden werd er maar al te goed actie ondernomen in GT afgelopen donderdag...) eerst maar even buiten gezellig gepraat. Victoria wil me steevast aan het roken krijgen (wellicht een complot van de master-Bull? Ik moet het hem eens vragen!) en ik doe dan als niet roker maar een uitzondering, en probeer een van haar dunne sigaretjes weg te roken. Dat lukte wonderwel! Maar nu weer gelijk stoppen dus met deze gewoonte, hoogste uitzondering is een sigaretje met Victoria, tegen haar kan ik geen nee zeggen gewoon...
Na enige tijd praten over de dingen in het leven, en mijn verjaardag kwam dan toch een sleutel vrij, en konden we naar een binnenkamer, altijd wel prettig.
Daar ging ons gebruikelijke ritueel van verleiden met grote heerlijke borsten, tongzoenen en weergaloos pijpen weer van start, maar vandaag wilde ik toch ook het verjaardagsgevoel, en dus verwend worden, dus heerlijk op mijn rug liggen, en Victoria me afwisselend laten pijpen, zoenen en borstmasseren. Er zijn vervelendere dingen in het leven!
Na een tijdje dan toch maar in een hogere PZC versnelling, en toen kon Megaboob Jr zich al snel niet meer inhouden, en kwam er weer een heerlijke lading in het mondje van Victoria terecht!
Daarna haar gevraagd of ze lekker op me kwam liggen, zodat ik lekker met haar borsten kon spelen, en ook dat was goed, en zo dus pratend en spelend met haar e cup het uurtje vol gemaakt!
Het was weer heerlijk met deze voor mij GFE dame (smaken en ervaringen kunnen zoals altijd verschillen, maar Victoria is zeker service gericht en zal een ijsbeer zeker niet opzettelijk teleurstellen, dat kan ik niet geloven bij haar!)
Bij afscheid en betaling nog een heerlijke zoen na gekregen, en naderhand nog even met haar nagepraat, totdat ze werd weggekaapt door de volgende ijsbeer.
Victoria is voor mij momenteel de abolute top in GT.
Megaboob
14 juli 2011, 22:47
Megaboob op herhaling! Woensdag ben ik twee keer met Victoria naar de kamer geweest, uitzonderlijk voor mij, en nog niet eerder in mijn wandelcarriere gedaan!
Woensdag was ik weer eens in GT, in de stille hoop dat ik door op woensdag te komen, en niet op de gebruikelijek donderdag, weer eens tegen mijn heerlijke GT vriendin aan zou lopen. De goden (nee, niet ace2 :teuflisch:) lieten me niet in de steek, want net tijdens het eten in de druilerige regen zag ik haar in de deuropening staan. En zag ze mijn, en wenkte me vriendelijk als altijd.
Ik wilde me nog even ontspannen, omdat ik net voor het eten mijn eerste sessie van de dag met Julia had gehad, en gaf aan dat ik haar later op de avond zeker nog zou boeken. Dat zou dan gebeuren rond 8 uur, nadat ik uit de whirlpool (waar ik een gezellig gesprek met Foots had!) was gestapt, en weer fris gedoucht had.
Op naar een blokhut dus, alweer een weergaloze sessie te wachten stond!
Victoria :love: heeft een zeer fijne zachte, natte pijptechniek die mij uitermate goed bevalt. Dat samen met haar knappe gezicht, naturelle blonde haar, haar e cup naturelle megaboobs en haar inzet is een garantie voor succes bij mij. Voor het pzc begon heeft ze me lekker geteased met haar borsten, wetend dat ik dat lekker vind, en heb ik die fraaie volle zachte meloenen heerlijk gelikt! fantastisch gevoel, en zelfs siliconen liefhebber Megaboob moet toegeven, natuurlijk voelt toch beter aan, en in dit geval is het verschil echt groot!
Victoria :liebe2: ging dus aan de slag met haar weergaloze PZC :betrunken:, waarbij ik haar poesje voorzichtig vingerde, waarbij ze redelijk nat werd. Ondanks de heerlijkheid van haar pijpen, kon ik het zeer lang volhouden niet te komen, en heb ik dus meer dan een uur liggen genieten (met enkele knuffelpauzes). Ik was alle tijd en ruimte al lang vergeten,wat een droomvrouw! na ca 1,5 uur toch in haar mondje gekomen wat goddelijk lekker was, zelden zo lekker klaargekomen! Daarna nog nagepraat met deze schoonheid, en weer wilde ze me aan het roken :smoke: krijgen, dus een van haar dunne sigaretjes aangestoken, en maar meegedaan!
Na bijna twee uur dan ook zeer voldaan van de kamer gekomen. Kosten voor dit heerlijke Megaboob-avontuur: 200 euro, maar elke cent meer dan waard! Foots was me al kwijt, maar zag hoe voldaan, en dorstig, ik van de kamer kwam! Na twee pizza punten, en 5 cola-lights was ik weer mezelf. Wederom gezellig met Foots zitten praten. Rond twaalf uur melde Victoria zich weer, zoekend naar een laatste sessie voor de dag, in een al behoorlijk rustig GT. Foots ging naar huis, en ik....tja ik ging er gewoon nog een keer voor! Na de geslaagde sessie eerder op de dag dacht ik ook, beter wordt het niet vandaag, dus: VICTORIA!
:luvlove::luvlove:
Op naar een hutje, voor een herhaling van zetten, maar deze keer in een uurtje, aangezien GT om 1 uur dichtgaat. ik was dan ook de laatste die het pand verliet :smoke:
Wederom zeer heerlijk in haar mondje klaar gekomen, kosten voor deze sessie 100 Euro. relatief een duur dagje dus woensdag, maar voor victoria heb ik het over, want het was gewoon weer fenomenaal met haar! Ik merkte dat ik haar echt heb gemist, en nu achteraf dit typend bespeur ik enige gevoelens van verleifdheid, iets waar ik normaal gelukkig niet veel last van heb bij de dames. Ik zal dus extra op moeten letten, want verliefdheid in clubs is meestal helaas geen goed idee, dat weet Megaboob natuurlijk ook wel.
Maar een dergelijke heerlijke combi van beauty, brains, lang blond haar en een natuurlijke E cup is nu eenmaal "simply irrisistable" voor Megaboob!
Victoria was weer wat afgevallen sinds maart 2011, zit steeds strakker in haar vel, en doet nog steeds veel aan sport (joggen). Victoria wordt met de jaren alleen maar mooier en haar fijne karakter maakt haar echt helemaal perfect voor mij... Geen jaagster, geen praatjes, geen onzin!
Het blijft verbijsterend dat ik een van de weinige ijsberen ben dir over haar schrijft, en met haar lijkt te kameren, hoewel ze gisterenavond verder vrijwel continu bezet was. Wellicht is het zoals ascari schrijft, een dergelijke grote, imposante verschijning met haar grote borsten schrikt wellicht sommige ijsberen af.
Maar men weet niet wat men mist, hoewel ik aan de andere kant hoop dat er niet te veel fans voor miss Megaboob (sinds gisteren mijn absolute favoriete!) zijn, dan kan ik hara tenminste boeken als we elkaar weer tegen het lijf lopen!
Herhalingsgevaar:
100%, wat een vrouw.....!
borrop74
14 juli 2011, 23:04
Bedankt Megaboob :):)
Ik ben ook een fan van Victoria. Ze is een absolute top :freu: maar ze is moeilijk te vinden.
Weet je of ze is rond volgende week ook?
The Saint
15 juli 2011, 08:09
Geen jaagster, geen praatjes, geen onzin!
Op 1 juli was ze er ook. Meestal is ze op regelmatige basis in de zomermaanden aanwezig. De ene dag is blijkbaar de andere niet. Op 1 juli had ze bijna geen klanten en jaagde ze een beetje op het irritante af (ik heb haar een beetje gadegeslagen vanuit de whirlpool) in de wellnessruimte.
Ik denk dat inderdaad vele mannen een beetje afgeschrikt worden door haar 'dominante' en 'imposante' verschijning, maar het is idd een schatje met een stel grote natuurlijke borsten die -ondanks het grote formaat-niet doorhangen.Van zo'n dame verwacht je ook niet dergelijke lenigheid qua standjes... het tegendeel is echter waar.
En ze behoort idd tot de absolute klasse in het 'blasen'.....
Badslippers
15 juli 2011, 17:01
[...]Op 1 juli had ze bijna geen klanten en jaagde ze een beetje op het irritante af (ik heb haar een beetje gadegeslagen vanuit de whirlpool) in de wellnessruimte.[...]
Op dinsdag 12 Juli verknalde ze haar zaakjes volledig door als een marktwijf tekeer te gaan tegen ieder die de "Kino" betrad. Ook tegen mij, waardoor ze een potentiële klant aan haar neus voorbij zag gaan. Ik had haar zeer hoog op mijn "To-Do-Lijst" staan vanwege de aanbevelingen van collega Megaboob. Ze bralde iets in de trend van of ik ook alleen maar in "GT" kwam om slap te lullen, bier te zuipen en op een bank te hangen. Dat bevestigde ik volledig maar voegde er aan toe dat ik hier ook kwam om mijn geld weg te geven aan dames die daar prijs op stelden. "Ja ja, mit deine Mund natürlich" kletste ze weer verder als een kip zonder kop. Zo ging dat een paar minuten verder. Toen kwam Lulu binnen, kwam gezellig naast me zitten en wist zich beter in de markt te zetten.
Megaboob
16 juli 2011, 22:31
@Badslippers,
Jammer, gemiste kans voor Victoria, en zo ken ik haar inderdaad niet. Maar geef haar toch een kans in de toekomst, zeker van haar PZC kunsten zul je geen spijt krijgen! Maar the Saint bevestigt hierboven min of meer het jaaggedrag. Jammer, dat moeten dames gewoon niet doebn! Op mij hoeft ze nooit te jagen, ik jaag op haar!
Mvg Megaboob
Megaboob
19 augustus 2011, 23:59
Na het prima eten in GT en de lange herstelperiode van Duitse Jenny spotte ik Victoria. Mijn dag en geluk konden vandaag dus echt niet op!
Victoria :luvlove: dus gelijk geboekt, en ik wist nog dat ze jarig is geweest in Augustus, dus een hartelijke felicitatie, waarbij ze me plagen d vroeg of ik haar verjaardags kado wilde zijn, en vandaag ook weer 2 uur op kamer wilde met haar. Vooruit dan maar weer er zijn ergere straffen te verzinnen!
Victoria begon met mij weer op de haar gebruikelijk wijze te verwennen, waarbij haar fenomenale PZC techniek zeker weer genoemd en geroemd moet worden door mij, ik heb deze al vaker beschreven en zal niet in herhaling vallen. Victoria wist het allemaal weer prima aan te voelen en werkte me weer langzaam maar gestaag naar een heerlijk hoogtepunt in haar warme mondje toe. Het eerste uur was daarme alweer voorbij, en zij vroeg me plagend een passende tegenprestatie te leveren voor haar verjaardag. Oplettende mede ijsberen weten dat ik niet een geweldige fan en beoefenaar ben van het beffen van de dames, maar voor Victoria heb ik een uitzondering gemaakt. Zij ging er ook eens goed voor liggen, en vroeg me het langzaam op te bouwen, wat ik voor haar deed. Victoria is een "stille genietster"en maakte niet veel geluid bij dit alles, maar bewerkte haar fantastische natuurlijke E cup wel lekker zelf met beide handen, en had een gelukzalige glimlach op het gezicht. een poging van mij te stoppen werd gelijk afgestraft, doorgaan met beffen Megaboob, het is veel te lekker wat jij allemaal uitvoert, en nu is het mijn beurt om klaar te komen.
Uitgedaagt door dit alles weer met goede moed doorgegaan, en in totaal Victoria ook ca een uur verwend, totdat de grote finale ook bij haar zich aankondigede, en ze opeens toch wat geluiden begon te produceren. Dit samen met haar kletsnatte poesje, en de manier waarop ze bewoog, en alles daarna toch wat gevoelig was, gaf mij aan dat mijn missie geslaagd was, en Victoria vandaag in ieder geval een orgasme rijker was geworden.
Ik moet eerlijk toegeven dat het me wel wat deed om deze dame, die ik toch al zo leuk vind eens een spetterend orgasme te bezorgen!
We zijn samen even bijgekomen, even nagepraat, Victoria rookte haar gebruikelijke sigaretje, en vroeg me of ze mij nog een keer tot een orgasme mocht brengen.
Omdat deze dag toch al niet meer stuk kon, ben ik daarin meegegaan, en hebben we er een drie uur durende sessie van gemaakt, een unicum voor Megaboob!
Victoria bewees dat zij mij ook de tweede keer weer moeiteloos klaar kon krijgen, maar ze stond erop deze keer ook sex te hebben, dus ook aan die wens is voldaan!
N a drie deze drie uur durende sessie in en gezellige blokhut met de stromende regen buiten, en deze warmbloedige schoonheid binnen met mij wist ik dat dit mijn dag moest zijn geweest, de goeden waren mij gunstig gestemd vandaag, en hebben mij weer de mogelijkheden gegeven om met deze heerlijke vrouw lang en prettig samen te zijn.
Ik kan niet ontkennen enige verliefdheidskriebbels te hebben, altijd weer een gevaar voor de ijsbeer, en Megaboob is zich daarvan bewust!
Victoria vermijden is (nog) niet nodig, maar ik probeer de volgende keer wel weer de gebruikelijke sessietijd van 1 uur met haar aan te houden.
Victoria is top voor mij, de ideale Megaboob vrouw met natuurlijke borsten. Met stip op een in de Megaboob parade van grote borsten schoonheden!
:smoke:
Herhalingsgevaar: 100%
Megaboob
8 oktober 2011, 20:48
Ik had Victoria :luvlove: al sinds mijn bovenstaande bericht niet meer gezien, en ik moet toegeven dat zij vaak in mijn gedachten is, te vaak misschien wel. Is Megaboob dan toch verliefd...mhhh tja, ehh... misschien wel, moet ik tot mijn eigen schaamte bekennen. Verliefdheid is natuurlijk geen goed plan in een club, maar Victoria heeft het gewoon allemaal voor mij, heerlijk lange slanke, getrainde dame, mooi gezicht, lang blond haar, e cup naturel, prima service, en pijpen als een blase-koningin. Wie kan daar dan nog bij versteend blijven. Heel moeilijk voor Megaboob dus. Ik kwam haar pas later op de avond tegen, rond 10.00, en dat was wellicht maar goed ook. Dit was natuurlijk de perfecte afsluiter voor de avond, en we moesten nog 30 min wachten op een sleutel, dus eerst maar vast bijgepraat. Allemaal heel ontspannen en relaxed met haar. Om ca 10.30 naar de kamer, en ik had me een uurtje voorgenomen, maar het werden 2,5 uur (tot sluitingstijd), 2 maal klaarkomen, haar uitgebreid beffen (ze houd ervan gelikt te worden), bijpraten en toch een beetje aftasten van mijn kant of er sprake is van gemeende wederzijdse belangstelling.
Ik geloof op zich dat Victoria me wel een symphatiek mens vind, maar moet helaas toch betwijfelen of zij ook echt voor me zal en kan vallen. Op dit moment in ieder geval nog niet, daarvoor is ze toch teveel dvp vind ze zelf, en een relatie is dan niet handig, Heeft ze helemaal gelijk in, en het beschermd mij ook, op zich heel goed natuurlijk, maar toch kon ik het niet nalaten een tikje teleurgesteld te zijn. Maar wie weet, het kan nog ooit komen, ze wil nog een paar jaar in dit vak verder, en dan wat anders gaan doen. Of Megaboob zo lang kan wachten....ik weet het niet, de tijd zal het leren.
Ik heb in ieder geval weer genoten met Victoria, ze voelt me prima aan op sexueel vlak, en weet inmiddels natuurlijk uitstekend wat ik fijn vind. Aan dat hele plaatje voldoet ze natuurlijk goed op de kamer, en ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn over haar sexuele prestaties. Omdat ik haar zo graag mag, probeer ik haar ook te pleasen natuurlijk, en heb ik haar weer een hele lange tijd gebeft, iets wat ik normaal niet doe, maar omdat zij dat erg prettig vind dan toch maar voor haar. Een orgasme zat er toch nog net niet in voor haar deze keer, maar ze keer blij, en prees mijn prestaties uitgebreid, waarbij ik het gevoel had dat ze dat oprecht meende.
Dit werd dan toch weer een lange en dus dure sessie (250 euro), wel wat meer dan ik me voorgenomen had, maar vooruit, ik zie haar niet zo vaak, en gun haar ook het financiele wel, ook zij kan de centjes natuurlijk goed gebruiken. Ik zet mezelf wel een weekje op rantsoen, een week geen clubbezoek, omdat ik deze week dus wat meer heb uitgegeven dan ik normaal zou doen (3 sessies, + entree, 475 euro op een dag).
Victoria was het weer meer dan waard, en ik zal blijven proberen een gezonde afstand tot haar te houden, en haar niet te vaak bezoieken, zodat ik niet voor de verliefdheids bijl ga, maar nu weet Megaboob ook inmidels, dat dat moeilijk is soms!
Victoria was zoals de lezer zal begrijpen weer het hoogtepunt van deze donderdag in GT, en in gedachten zal ik weer weken nagenieten van ons samenzijn, en dat is in ieder geval iets wat niemend van me af kan nemen, en wat niet in geld is uit te drukken!
Megaboob
Badslippers
8 oktober 2011, 22:15
@Badslippers,
Jammer, gemiste kans voor Victoria, en zo ken ik haar inderdaad niet. Maar geef haar toch een kans in de toekomst, zeker van haar PZC kunsten zul je geen spijt krijgen!
Ik hoop niet dat het tegen je zere been is maar blijkbaar heb ik een volstrekte antiklik met deze dame. Elke poging van mij om ook maar oogcontact te maken of gewoon even vriendelijk te knikken worden door haar volstrekt en bewust genegeerd door haar hoofd demonstratief de ander kant op te draaien. De andere keer kijkt ze me van top tot teen aan om dan haar neus op te halen en verder te lopen. terwijl ik nooit met haar gekamerd heb of ook maar in de buurt van een gesprek ben gekomen.
Tijdens de "Meet & Greet" zat ze op de bank voor de kino en nam een sigaret. Ik wilde haar, charmant als ik ben, een vuurtje aanbieden waarop ze me toe beet: "Ich habe meine eigene Feuer" om me vervolgens wederom volstrekt te negeren.
Badslippers zal deze vrouw, net als alle andere vrouwen altijd fatsoenlijk blijven benaderen maar een kamergang is een utopisch vergezicht geworden.
GBfan
8 oktober 2011, 22:40
Megaboob.
Over Victoria. Ik vind haar een zeer goed uitziende dame met geweldige borsten !!
Maar ik vind haar nu een beetje "moeilijk". Misschien alleen bij mij.
In het begin - ongeveer een of twee jaar geleden - ik een aantal zeer goede ervaringen had met haar en vond haar ook erg symphatiek . Dan - in de laatste 2-3 maanden - iets veranderd. Ze vertelde me eerlijk wat ze denkt over deze job, over klanten en over geld. Misschien iets veranderd in haar leven: het overkomt iedereen. Maar de eerste klik brak.
Maar goed, ik ben blij - en jaloers - dat je nog steeds een goed gevoel bij haar te hebben!
GBFan :)
bosbeer
8 oktober 2011, 23:02
Vermoedelijk is er iemand in GT geweest die op je lijkt en haar niet fijn heeft behandeld. Ik ken haar zo niet, ze is eigenlijk altijd vriendelijk en in voor grapjes en praatjes. Misschien moet je het haar gewoon eens vragen, het is toch niet helemaal normaal. Overigens heeft ze sinds ze zo enorm is afgevallen een mooi figuur gekregen. Vroeger vond ik haar veel te dik. Maar smaken verschillen natuurlijk.
satanic surfer
9 oktober 2011, 14:11
Victoria was afgelopen vrijdag inderdaad niet bepaald goedgemutst.Ik stond vlakbij toen Badslippers inderdaad botweg werd afgesnauwd door haar,povertjes en compleet niet conform met haar normale gedrag.Ik zette me naast haar voor een praatje te slagen,en ondanks de prima sessie van een tijdje geleden(althans in mijn memorie,weet niet hoe zij het ziet) was het een dovemansgesprek van korte duur,en de uitgewisselde lettergrepen waren op een gemiddelde ijsberenhand te tellen...Me dan ook maar uit de voeten gemaakt,iedereen kan een snertdag hebben... blijft een optie voor de toekomst,maar geen prioriteit na deze tijdelijke kortsluiting...
bosbeer
9 oktober 2011, 14:43
Misschien gebruikt ze af en toe iets, waardoor ze een ietwat veranderlijk gedrag vertoont.
Megaboob
30 oktober 2011, 16:21
Donderdag avond was Victoria er ook, wederom oogverblindend aanwezig, in een leuk wit setje.
Ik kon me bijna niet bedwingen, heb haar wel even gesproken, maar heb toch standvastig volgehouden om haar deze keer een keer over te slaan. Dit om de toch wel wat aanwezige verliefdheidsgevoelens weer wat af te zwakken. Gelukkig was Camilla er vandaag, een heerlijke Hongaarse nieuweling, die met haar imposante figuur (1.82m, EE cup, ultraslank) ook een verpletterende indruk op me heeft gemaakt! Competitie dus voor Victoria!
Megaboob
CLUBSPORT
6 november 2011, 10:26
Ze wist me gisteren(niet erg subtiel) maar vakkundig te verleiden tot een kamergang , en ik was extra gevoelig omdat mijn andere keuzes op dat moment bezet waren en ik toch nog 1 keer de kamer op wou , en eerlijk is eerlijk , haar borsten zien er heerlijk uit en ze voelen nog heerlijker aan :tongue: , toch had ik eenmaal op de kamer wat meer spontaniteit lol en variatie verwacht naar aanleiding van haar gedrag aan de bar , die verwachtingen kwamen niet echt uit , wat overbleef was een redelijke sessie .
Megaboob
6 november 2011, 17:19
Afgelopen donderdag was het weer eens zover, Megaboob in GT. Ik heb het onvermijdelijke lang uitgesteld, maar om ca 21.30 toch Victoria maar gevraagd weer bij me te komen, we moesten ruim een half uur wachten op de sleutel, maar dat was nuttig besteedde tijd om weer bij te praten. Het was haar dus ook opgevallen dat ik de week daarvoor haar overgeslagen had, en ze informeerde enigzins zuur of de andere dames lekker waren geweest? Toch enige jaloezie bij haar? Nee, daarmee reken ik mezelf toch te rijk vrees ik.
Ze was nu in ieder geval blij dat ik weer voor haar koos, en goedgemutst vroeg ze me dan ook of de sessie weer 3 uur ging duren deze keer. Nee, twee uurtjes maximaal, piepte ik, wetende dat dit moeilijk zou gaan worden. Toch vol goed emoed naar een kamer getogen, en weer aan het aloude spel van verleiden begonnen, waarbij ze er deze keer weer wat extra op gebrand leek opm me een hele fijne tijd te geven, haar toch al goede PZC werk kreeg toch dat tikje meer voor mijn gevoel. Ook het teasen met haar lekkere borsten, die er inderdaad nog steeds fantastisch uitzien, en in hangende vorm boven mij ook geweldig aanvoelen was weer zeer prettig!
Victoria pijpte mij dus langzaam mar zeker weer naar de megaboob hemel, en ik lag weer vanouds te genieten van dit alles, tijd en ruimte hadden weer eens even geen betekenis voor Megaboob. Na ca 45 minuten werd het tijd voor de eerste, zeer heftige ontlading in haar mondje, en dat voelde daadwerkelijk hemels aan. Na het spoelen van haar mond even gepauzeerd, wat te drinken gehaald, en nog even gepraat om weer bij te komen, Victoria blijft een leuke gesprekspartner, maar laat toch ook wel duidelijk merken dat het om haar werk gaat, en dat er verder van echte liefde geen sprake is. Wel zo eerlijk van haar, en voor mij ook goed, het aloude motto, genieten doe je in de club, niet daarbuiten, en verliefdheid werkt in de meeste gevallen niet gaat ook hier weer op. Tuurlijk Victoria is en blijft leuk, helemaal mijn ding gewoon, maar als dit het is, dan is dit het. Af en toe naar de club, voluit genieten, nagenieten thuis, en dan weer door. Misschien niet het slechtste om te doen.
Door dus naar de tweede sessie, het tweede uurtje was aangebroken, en wederom heerlijke PZC sessie. Ik vind haar PZC zo lekker, dat ik zelfs geen sex meer met haar nodig heb, dit is gewoon ultiem, en ook de mogelijkheid om dan met haar borsten te spelen is optimaal voor mij. de tweede sessie werd dan ook een herhaling van de eerste, met weer een lekker orgasme. Weer even nagepraat, en toch had ik me weer laten verschalken, het was inmiddels bijna 12.30, en dus was het 2,5 uur geworden. Toch de sessie toen maar afgebroken, want 3 uur werd me echt te lang, en Victoria moet natuurlijk ook niet gaan denken dat ze me helemaal in haar macht heeft!
ook gaf dit tijd nog even lekker te douchen, wat te drinken, en ontspannen om te kleden en weer naar huis te gaan.
Al met al toch weer prima vakwerk van Victoria, mij verveeld ze nog niet, en zolang ze haar pzc op dit nivo houd, en haarborsten niet verkleind, zal ik haar zeker vaker bezoeken. Wel als dvp, niet als vriendin, dat is helder en duidelijk!
Megaboob
Megaboob
20 november 2011, 21:49
Gisterenavond had ik een heftig verlangen naar Victoria, en ben ik naar GT gereden. Gelukkig was mijn engeltje er weer, en zijn we om iets voor 22.00 begonnen aan een pannekoeksessie van 3 uur. Ja, Megaboob is weer voor de bijl gegaan voor deze schoonheid. Eigenlijk weer het gebruikelijk spel tussen ons, teasen. lekkere natte PZC, waarbij ze mijn hoogtepunt heerlijk weet uit te stellen/rekken. Victoria kust echter niet meer, dat is dan wel weer jammer, maar voorkomt hogere vormen van verliefdheid, en dat is misschien maar goed ok.Na een uurtje was mijn eerste hoogtepunt weer daar, daarna even gepraat, en wat gedronken, en door voor sessie 2 (Megaboob was onverzadigbaar gisteren). Weer lekker klaargepijpt en heerlijk klaargekomen in haar mondje, en dan in het derde uur nog een herhaling, ik was zelfs trots op mezelf, drie maal achter elkaar, elk uur weer, is toch niet verkeerd!
Heerlijk ook met haar grote E cup gespeeld, blijft een bijzonder lekkere ervaring voor mij. Victoria is een lieve meid voor mij, nartuurlijk, ik ben een goede klant, dus dat is logisch, maar toch heb ik de indruk dat ik gisteren een beetje tot haar door kon dringen, en dat ze iets meer van zichzelf liet zien wat leuk was. Ze schonk me zelfs nog wat extra tijd, waardoor ik tegen half twee van de kamer afkwam, haar betaalde, nog even wat dronk om bij te komen van deze ervaring, en weer vrolijk de weg naar huis opzocht.
Ik was duidelijk toe aan ontspanning na een week hard werken, en Victoria heeft me helemaal laten ontspannen, wat gewoon een heerlijk gevoel was gisteren. De accus is dus weer opgeladen, en de Boobmeister heeft zijn portie borsten op een zaterdagavond weer ruimschoots gehad!
Het verliefdheidsgevaar blijft aanwezig, maar het is werk voor haar, en dat is eerlijk en duidelijk, en voorkomt erger. Nu was het voor mij dan ook een heerlijk lange sessie met een voor mij optisch zeer fraaie DVP, die me heerlijk verwende.
Megaboob
Megaboob
2 december 2011, 23:17
Ook gisterenavond liep ik natuurlijk weer als een hitsige stier in de armen van Victoria. Al om 19.00, dat was vroeg, en ondanks mijn voornemen echt maar een a twee uur te gaan deze keer, werden het er toch weer drie.
Victoria was door prive omstandigheden wara ik verder niet op in zal gaan in een goed humeur, en had er duidelijk zin in. Dat vertaalde zich in een van de beste PZC sessies, zo niet de beste die ik ooit van haar gehad heb. Mijn zaad werd langzaam maar zeker naar boven getoverd door deze E cup fee. Inmiddels kent ze me natuurlijk ook steeds beter, en weet ze wat ik lekker vind, wat zich toch vertaald naar betere sessies. Het eerste uurtje was zo al snel voorbij gegaan, daar ze me heel lang op het randje van orgasme had gehouden, wat eigenlijk het lekkerste is!
Na even wat drinken en een sanitaire stop aan beide kanten, weer door gegaan met ons spel, deze keer wilde zij verwend worden, en heb ik haar bediend door met mijn tong op ace2-iaanse wijze haar naar een Megaboobiaans orgasme te brengen, wat echt niet gespeeld was! het laken was drijfnat van onze Litouwse schoonheid, en de pufjes en kreuntjes en bewegeingen zeer naturel. echt leuk dat een dame zich zo durtft te laten gaan, heerlijk, en voor mij ook in dit geval een voldoening om haar zo te laten genieten.
Daar had ik het echter bij willen laten, maar Victoria wist me te overtuigen dat ik nog een PZC sessie van haar moest genieten. Zo gezegd, zo gedaan, en hoewel het nu wat mer moeite koste, liet ze me toch weer heerlijk genieten met haar mondje, en borsten. Na ca 30 minutenw eer een heerlijk orgasme, en toe wilde ik wer afsluiten, maar wilde ze graag nog een half uurtje samen nakletsen, op zich prima, maar ook Megaboob moet de kosten een beetje in de gaten houden, en aangezien ik ook niet als megapannekoek door de wereld wil gaan, en mijn pijp nu toch wel even leeg was, heb ik toch nee gezegd. Toen kwam het eigenlijk, Victoria gaf aan dat ze toch wel op een sessie tot het einde van de avond had gerekend (6 uur), en dat dat dan haar sinterklaas kado zou zijn. alles leuk en aardig, maar dat zou echt te gek zijn geworden, dus toch maar uitgelegd dat het nu echt het einde van de sessie was. Een beetje teleurgesteld liep ze mee, jammer als einde van een dermate heerlijke sessie met haar, en een beetje een eye-opener voor mij helaas. Bij de locker presteerde ze het dan ook nog om een paar keer om een fooi te vragen (dit terwijl ik hara toch al direct 300 euro overhandigde, wat toch meer dan ruimhartig betaald was!). Dat was even een beetje te veel voor me, en ik heb haar dus geen fooi gegeven verder, en duidelijk aangegeven dat dit echt genoeg was. Dat vond ze niet zo leuk, en ze liep weg. Jammer, want hiermee gooit ze toch een beetje haar eigen ruiten in bij een vaste klant die haar ech top vind verder, en regelmatig toch lange en dure sessies met haar heeft.
Een beetje een koude douche voor Megaboob, misschien wel goed, dat dooft dan de laatste restjes verliefdheid.
Later in de avond keek ze me een paar keer toch nog wel aan, maar zei geen woord. Ook dat is natuurlijk geen optimale naservice voor een goede klant.
Ze moet het zelf weten, ik behandel haar altijd zeer liefdevol en respectvol, maar dit was gewoon jammer. Ik besprak het ook even na met jack42 in de whirlpool en met Picasso, en ook deze medeberen waren van mening dat 300 Euro toch echt prima betaald was voor deze tijdsduur.
Ik moet Victoria de volgende keer dus helaas maar een keer overslaan, misschien dat ze dan beseft dat ik toch wel een meer dan ok klant ben voor haar!
Conclusie:
op en top supersessie, maar afsluiting en naservice dramatisch. Jammer!
Megaboob
Big30
3 december 2011, 00:41
@MB,
De 300E voor 3u was zonder FT? Dan lijkt me dit zeer ruim betaald, zeker met in het achterhoofd dat GT liever niet ziet dat dames 100E/u vragen.
Als ik lees hoe vaak en ook hoe lang je met deze dame bent geweest kan ik me je gevoel wel goed voorstellen, hoewel je het allemaal zeer correct en vriendelijk verwoordt (zoals altijd trouwens!).
De volgende keer inderdaad beter in GT een andere D+ dame te kiezen, keuze zat en als bijkomend voordeel moet je maar denken dat je m.b.t. deze dame niet het gevaar loopt een pannenkoek te worden, maar dat zag je zelf ook al in ;).
Denk ook eens aan jezelf zou ik zeggen ipv deze dame teveel in je hoofd en gedachten te hebben ... .
bosbeer
3 december 2011, 00:57
Ik zou haar voorgoed vergeten, Megaboob. Ik heb met een collega van haar , eenzelfde type, iets dergelijks meegemaakt. Ze zijn verschrikkelijk aardig en je denkt er een leuke band mee te hebben, maar op het eind als het om geld gaat worden ze onredelijk en laten je glashard vallen. Dat wijf wat ik had kijk ik in GT never meer aan. Maar voor jou is er een heel goed alternatief: de Marokkaans/Duitse Charlene. Vanavond is er net een topic van haar geopend door de Duitser Manni. Woensdag sprak ik een dolenthousiaste beer in de kleedkamer die net met haar van de kamer afkwam. Ik heb haar gesproken en het is een leuke meid. Helaas had ik geen tijd meer om haar mee te nemen, ook al door de wachttijden. En uiteraard heeft ze heerlijke boobs.
Picasso 1
3 december 2011, 01:05
@MB,
De 300E voor 3u was zonder FT? Dan lijkt me dit zeer ruim betaald, zeker met in het achterhoofd dat GT liever niet ziet dat dames 100E/u vragen.
De prijs is in principe 50+25+25+25+.....
75 per uur lijkt me echter redelijk en dan zou je op 225 komen. Met een FT erbij zou het dan 250 zijn. Redelijk zijn in het betalen van 75 per uur en daar 50 fooi (of 75?) nog bovenop is meer dan prima betaald.
Big30
3 december 2011, 01:13
De prijs is in principe 50+25+25+25+.....
75 per uur lijkt me echter redelijk en dan zou je op 225 komen.
Even los van dat dames formeel onafhankelijk zijn, OK, maar ik heb het idee dat 50/25/25/25/ niet meer zoveel voorkomt en dat de meeste dames 50/25/50/25 vragen. Geldt ook in PHG en LR trouwens.
50/50/50 ziet Gt liever niet gebeuren hoewel het formeel de dames vrij staan dat te vragen maar dan bij voorkeur als ze dit vooraf duidelijk maken.
Zal zo ff kijken of we hier al een topic over hebben want de discussie hoort niet in een dames topic thuis.
Picasso 1
3 december 2011, 01:18
Zal zo ff kijken of we hier al een topic over hebben want de discussie hoort niet in een dames topic thuis.
De dame mag best wel lezen dat ze fout zat. In elk geval ben ik erover uitgeluld.
Big30
3 december 2011, 01:20
De dame mag best wel lezen dat ze fout zat. In elk geval ben ik erover uitgeluld.
Dat punt is gemaakt en is ook geen punt! Verdere discussie over prijzen, zie hier:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24966-Prijs-beschouwingen-NRW-saunaclubs
Megaboob
3 december 2011, 08:29
@big30
in de pakketprijs zat wel 2 x een ft, dus dat is 2 x 25 euro extra formeel gezien. Maar toch...!
bedankt voor je reactie!
Megaboob
@MB,
Als ik lees hoe vaak en ook hoe lang je met deze dame bent geweest kan ik me je gevoel wel goed voorstellen, hoewel je het allemaal zeer correct en vriendelijk verwoordt (zoals altijd trouwens!).
De volgende keer inderdaad beter in GT een andere D+ dame te kiezen, keuze zat en als bijkomend voordeel moet je maar denken dat je m.b.t. deze dame niet het gevaar loopt een pannenkoek te worden, maar dat zag je zelf ook al in ;).
Denk ook eens aan jezelf zou ik zeggen ipv deze dame teveel in je hoofd en gedachten te hebben ... .
laplagne
3 december 2011, 09:37
Bedankt Megaboob voor je eerlijke beschrijving van de gang van zaken. Een les voor ons allemaal. Wij weten als geen ander dit het grote gevaar voor een ijsbeer is. Je hebt een (zeer) goede band met een dame, maar de vrouwen blijven op de een of andere manier toch nog altijd onvoorspelbaar. Het grote voordeel in Golden Time is dat er meer dan voldoende keuze genoeg is voor andere schoonheden. Al blijft het zeer zeker jammer dat je een zekerheidje links moet laten liggen. Ben benieuwd naar jullie ontmoeting de volgende keer want hoe gaan jullie op elkaar reageren. Jouw mening lijkt me duidelijk: Victoria zit voor minimaal een wedstrijd (lees een bezoek van je aan Golden Time) op de reservebank, maar gezien de reacties door de tuchtcommissie (lees dit forum) hangt er misschien wel iets meer boven haar hoofd....
Laplagne kiest bij zijn Golden Time bezoeken minimaal een keer voor een dame met grote borsten. Nila vertoont nog geen stelallures, maar bij Alisa begon dat ook al voorzichtig. Victoria is een gewoon een absolute topper met een fantastisch lichaam. Begreep zelfs dat sommige - wellicht onervaren - ijsberen enige angst voor haar hebben. Ik had donderdag voor Victoria willen kiezen, maar zij was zoals vele vrouwen voor lange tijd afwezig. Ik heb nog gekeken of Victoria in het 'zwembad' (de wens is de vader van de gedachte...) lag, maar na je eerlijke recensie weet ik inmiddels beter!
The Saint
3 december 2011, 10:35
Het is in elk geval duidelijk dat Victoria niet meer dezelfde vrouw is als die van een jaar geleden: ze jaagt veel meer-vaak op het irritante af-en hoe ze een vaste klant als jij behandelt, is ronduit dom van haar kant uit. Ik laat haar al een jaartje links liggen omdat ik die verandering in haar houding in negatieve zin zag evolueren. Jammer, want ze beantwoordt qua lichaam en borsten aan mijn ideaalbeeld.
GBfan
3 december 2011, 13:58
Ik ben het volledig eens met The Saint. En ik heb hetzelfde gedaan met Victoria.
Het is in elk geval duidelijk dat Victoria niet meer dezelfde vrouw is als die van een jaar geleden: ze jaagt veel meer-vaak op het irritante af-en hoe ze een vaste klant als jij behandelt, is ronduit dom van haar kant uit. Ik laat haar al een jaartje links liggen omdat ik die verandering in haar houding in negatieve zin zag evolueren. Jammer, want ze beantwoordt qua lichaam en borsten aan mijn ideaalbeeld.
gignnl
3 december 2011, 15:30
Misschien dat die veranderingen bij Victoria over het laatste jaar het wel noodzakelijk maken wat meer inkomsten te genereren.....
bosbeer
3 december 2011, 23:39
Misschien dat die veranderingen bij Victoria over het laatste jaar het wel noodzakelijk maken wat meer inkomsten te genereren.....
Blijkbaar heeft ze fans genoeg, maar als ze denkt het op deze manier te moeten doen is ze verkeerd bezig. Ik had haar intelligenter ingeschat. Als ik zo'n verhaal lees van Megaboob dan word ik daar niet goed van. Daarom hoop ik dat ook hij sterk genoeg is om haar links te laten liggen. Dit soort meiden dient gewoon te worden afgestraft. Goed ook dat het op het forum staat want dan kost het haar gewoon klanten en dat verdient ze ook. Helaas zal ze zelf vermoedelijk de link niet leggen.
rob45
4 december 2011, 00:52
Kortzichtigheid is troef bij dit soort meiden en dan denken dat ze slim bezig zijn,ik heb haar gezien en lees het van haar gezicht af en dan heb je aan de mooie buitenkant ook niks:):thumbdown:
Megaboob
4 december 2011, 20:48
Ik dank bovenstaande ijsberen voor hun commentaren. Hartverwarmend, en ik voel toch dat ik een punt heb betrefende de "naservice" van Victoria. Het is echt heel jammer, zij is voor mij optisch echt zeer aantrrekkelijk, levert op de kamer prima service, en maakt het dan op het einde op deze manier niet professioneel af. Ook mij viel haar jaaggedraag daarna in Gt op, zo was ze vroeger inderdaad niet. Ik denk inderdaad dat het wat tegen haar werkt, daardoor wellicht weat minder kamers, en dan komt de frustratie. Allemaal begrijpelijk, maar om dat dan op een van je beste, zo niet je beste klant af te reageren is een beetje onprofessioneel. Natuurlijk, de dames zijn ook niet van steen, en hebben ook gevoelens, maar toch. Ze heeft nu inderdaad toch haar ruiten bij me een beetje ingegooid. Ik ga in ieder geval de volgende keer dat ik in GT ben niet met haar naar de kamer, hoe jammer dan ook. Wel zal ik haar even proberen te spreken, en even uitleggen dat ik haar beindiging van onze laatste sessie als niet zo prettig heb ervaren, en dat ik hoop dat we dit in de toekomst zo kunnen vermijden. ook zal ik haar voorzichtig aanspreken op de betalingen. ik ben echt niet te beroerd of zuinig om goed te betalen, iederen in GT weet dat ik nooit moeilijk ben of doe op dat vlak, maar als er misbruik van mijn goedheid gemaakt word is het wel zaak even de puntjes op de i te zetten, en dat is nu het geval.
Victoria verdient het niet om in een vermijdhoekje te wordne gezet, daarvoor is haar service als dvp gewoonweg te goed, maar het gaat inderdaad wel om het totale plaatje,e n dat wa snu enigzins verstoord. Zoals enige ijsberen al zeiden, jammer, en dom vand e dame om een van haar grootste fans zo te behandelen.
Megaboon
Megaboob
17 december 2011, 23:29
Afgelopen donderdag was het dan zover, de "confrontatie" met Victoria voor mij. Ik spotte haar rond een uur of 8, na een dubbele sessie met Slowaakse Nicolle. Ze liep me straal voorbij, zonder begroeting of wat dan ook, ik probeerde nog netjes hallo te zeggen, maar goed, dan niet. Later in de avond nog een paar keer voorbij zien komen, ze negeerde me totaal, en flirtte er vrolijk op los met andere ijsberen. Tegen het einde van de avond, toen ik even lag bij te komen na een rondje sauna, kwam ze weer voorbij, maar toen was ik aan het kletsen met een vriendelijke Nederlandse ijsbeer. Ik zei nog wel hallo, ze keek me wel even aan, zag dat ik aan de praat was, en liep toch maar weer door. Met andere woorden, ik heb me in ieder geval redelijk makkelijk staande kunnen houden om een keer niet met haar te gaan kameren, dat was het positieve, maar mij helemaal negeren was ook niet zo grappig natuurlijk. Ze is het waarschijnlijk gewend dat ik wel achter haar aan kom als ik haar zie, maar dan nog, even hallo komen zeggen voor een goede klant is toch wel het minste. Dat viel me toch een beetje tegen, ze viel een beetje door de mand wat mij betreft, echt jammer, want nogmaals, ik heb het al vaker gezegd, de sex met deze dame is voor mij gewoon erg goed, en qua figuur ligt ze ook erg goed bij me, en zeker haar naturelle e-cup is voor mij een droom. Nu kan ze natuurlijk een off-day hebben gehad, dat gebeurd de beste, maar ik vermoed toch dat ze wat lucht heeft gekregen van mijn vorige schrijven op het forum, en ik daarom wellicht niet meer zo goed in de markt lig. Aan de andere kant, dat is dan haar verlies, want ik vermaak me toch wel prima in GT, en er zijn meer mooie dames waar ik me prima bij thuisvoel.
We zullen zien wat ons volgende treffen brengt, maar ik wil even niet met haar op de kamer gaan todat een en andere even kort en duidelijk is besproken met haar.
Megaboob
Big30
17 december 2011, 23:56
Ik zou het wel weten als een dame zich zo opstelde en gedroeg. Wat je beschreef is nog zeer netjes gezegd en of het hier nu wel of niet staat ze weet zelf ook hoe ze zich gedroeg.
Ongetwijfeld zal ze vele andere beren nog zeer tevreden kunnen stellen maar in jouw geval zou ik zoals dat heet denken "houdoe en bedankt".
Ik zou in Gt met andere dames gaan want al gaat het in de club natuurlijk om de money, richting een stamkunde verwacht je toch dat een dame zich wat normaler opstelt.
bosbeer
18 december 2011, 00:16
Ze viel een beetje door de mand? Vorige keer is ze al helemaal door de mand gevallen en dit keer heeft ze laten zien wat een sekreet het is. Je moet haar de volgende keer en voor altijd helemaal niet meer aankijken en volledig negeren. Het is zoals Big zegt, er lopen genoeg mooie meiden met lekkere boobs voor je in GT. Ik hoop dat veel beren je verslag lezen en hun conclusies over Viktoria trekken.Voor mij is het een onvervalste TMM!
popey01
18 december 2011, 12:08
Hier heeft ze wel meer voor het handje,als het rustig zou zijn dan moest je ze waarschijnlijk van je afslaan.
maar nou zie je ook hoe ze eigenlijk in werkelijkheid zijn.
per slot van rekening telt ook voor haar maar een ding.
Badslippers
18 december 2011, 13:53
Nogmaals mijn bewondering waarop Megaboob met de wispelturigheid van deze rondborstige dame om gaat. Zij zal heus wel aan haar inkomsten komen daarvoor is de klandizie die geen ijsberenforum leest te groot in "Golden Time". Dat zij een zeer goede klant negeert en/of links laat liggen die haar ook nog eens altijd goed behandeld heeft en ruim beloonde voor haar prestaties, geeft aan dat ze op het gebied van de sociale vaardigheden nog wat hiaten vertoont.
bosbeer
18 december 2011, 14:02
Toen ze zo'n 1,5 jaar geleden nog een enorm dikke reet had en een hangbuik, had ze geen flikker te doen en stond avond aan avond bij de Kino te schooien en te smeken of je met haar meeging naar de kamer. Eigenlijk zou ik balen met chocola voor haar mee moeten nemen, zodat ze weer dichtgroeit en geen klant meer krijgt. Maar dat kost geld en ik verrek het om aan haar ook maar 1 eurocent te besteden.
Big30
18 december 2011, 14:04
genoeg geluld en gefilosofeerd ;)! vanaf nu alleen nog maar recensies. punt is allang gemaakt inmiddels.
Megaboob
3 juni 2012, 00:54
Donderdag avond, de goedmaak sex sessie met Victoria!
Na Victoria een hele tijd links te hebben laten liggen, met wat pijn in het hart, deze keer toch maar met mijn hand over mijn hart gestreken, en een sessie geboekt. Ik had het geluk dat er een lange wachttijd was, wat de gelegenheid gaf om ruim een uur alles eens even goed te bespreken en uit te praten (op haar tijd/kosten), en dat gaf toch wel een goed gevoel. na aankomst op de kamer was het weer een vanouds gevoel, ik ken deze dame natuurlijk inmiddels goed, en ook haar lichaam heeft geen geheimen meer. toch was hetw eer even spannend na deze wat langere tijd. Victoria wist echter wat haar te doen stond, en begon met een fenomenale orale sessie, die mijn Megaboob Jr. hard liet stijgeren. Even terug naar de knuffelmodus dus, want te snel komem was ook weer niet de bedoeling! Kussen doet ze helaas nog steeds niet, goed, dat respecteer ik, wel jammer, zeker omdat ze het vroeger wel zo lekker deed. Dat is dan een minpuntje, maar voorkomt wellicht wel weer verliefdheidsgevoelens van mijn kant, en dat is goed. Terug dus weer naar dat zalige pijpen, en nu had ik mezelf wat beter onder controle, en werd het weer weergaloos, en na ca. 30 minuten kon ik het echt niet meer houden, en kwam ik heerlijk in haar warme mondje klaar. grote klasse, en precies ookw aarom ik hara zo waardeer, samen met die heerlijek naturelle borsten, die ik ondertussen heerlijk heb betast natuurlijk.
Na een kleine pauze, wat drinken en smalltalk, was het mijn beurt, en heb ik Victoria bijna een uur lang naar haar hoogtepunt gebeft, iets wat ik, zoals bekend, niet bij andere dames doe, maar voor haar maak ik een uitzondering. Ze waardeerde het ook echt, kreeg een echt orgasme, en keek ook bijzonder happy daarna.
Deze keer de sessie op mijn verzoek zonder problemen na 2 uur be-eindigd, netjes afgerekend, en afscheid genomen. Zo hoort het, en dat was goed en porofessioneel. heeft het allemaal toch nog wat opgeleverd.
Ik zal Victoria dus toch weer gaan bezoeken, maar niet elke keer als ik in GT ben. Ze is gewoon een hele fijne dame voor me, maar verliefdheids gevoelens zijn niet wederzijds, dat is duidelijk, en eerlijk vanuit haar en mij, en dat maakt het wat eenvoudiger gelukkig.
Op de terugweg naar huis hoorde ik George Michael met "I can't make you love me", zeer toepasselijk!
Turn down the lights, turn down the bed
Turn down these voices inside my head
Lay down with me, tell me no lies
Just hold me close, don't patronize
Don't patronize me
'Cause I can't make you love me If you don't
You can't make your heart feel something it won't
Here in the dark in these final hours
I will lay down my heart, and I'll feel the power
But you won't, no you won't
And I can't make you love me
If you don't
I'll close my eyes and then I won't see
The love you do not feel, when you're holding me
Morning will come, and I'll do what's right
Just give me till then, to give up this fight
And I will give up this fight
And I can't make you love me if you don't
You can't make your heart feel something it won't
And here in the dark in these final hours
I will lay down my heart and I'll feel the power
But you won't, no, you won't
And I can't make you love me
If you don't
Ain't no use in you trying
It's no good for me baby without love
All my tears, all these years, everything I believed in
Baby
Oh yeah
Someone's gonna love me
Megaboob
mynasch
2 september 2012, 12:43
hoi allen
las de historie van Victoria. Sprak haar vrijdag vlak voor ik wegging, en kreeg natuurlijk alweer knikkende knietjes. Prachtige ogen op diverse niveaus! iemand anders behalve megaboob nog recente ervaringen??? ;)
bert82
29 november 2012, 17:38
is deze mooie dame nog actief bij GT?
bosbeer
29 november 2012, 18:02
is deze mooie dame nog actief bij GT?
Ik heb haar al een aantal weken niet meer gezien.
Megaboob
30 november 2012, 00:52
Ik heb Victoria vandaag ook niet gespot in GT
satanic surfer
8 oktober 2013, 20:23
==> terug op het oude Freude39-nest...
Megaboob
8 oktober 2013, 23:24
@ Satanic Surfer,
Dat is toch wel heel goed nieuws voor mij, ondanks dat ik mijn speciale verleden heb met deze dame heb, mag ik hara graag, en levert ze voor mij topkwaliteit PZC. Ik ga er graag weer eens langs! Bedankt voor deze update!
Megaboob
Ascari
31 oktober 2013, 21:19
In freude gebruikt ze de naam "Natascha".
Megaboob
1 november 2013, 01:50
Ik kom net terug uit freude en heb natascha gesproken en ben op kamer geweest met haar. Verslag volgt later.
Megaboob
In freude gebruikt ze de naam "Natascha".
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Megaboob
4 november 2013, 23:29
Ik was afgelopen donderdag avond dus iets na 21.00 in Freude, en hoewel er vaak op het forum word gezegd dat freude een dagclub is, vind ik het avondtarief van 35 euro aantrekkelijk als ik laat ben, en vind ik in het algemeen altijd wel een paar dames van mijn gading in freude. Deze keer was ik al in de stille hoop mijn oude "vlam" uit GT (ex-victoria) tegen te komen, en ik had geluk, want ze zat gelijk vooraan, en het kon niet missen. Ondanks dat ze nu Natascha heet, een paar kilo is aangekomen, en een meer naturelle look heeft zonder veel make up, was ze het van top tot teen. Door de lichte gewichtstoename zijn haar borsten ook weer wat voller, ze waren natuurliojk al niet klein, maar nu waren ze weer echt vanouds lekker groot.
Omdat we elkaar al een tijdje niet gezien hadden, en zij ook wel verbaast was dat ik in freude was, eerst gezellig een half uurtje op de bank bijgekletst. Ze heeft een wat moeilijke periode gehad, verder uiteraard geen prive detalis hier, maar lijkt zich weer te hebben hervonden, en werkt nu relatief veel in Freude. Ik werd tijdens het gesprek gestreeld, en ze was wat relaxter dan de laatste keren in GT gelukkig. Omdat ik geen voorstander ben van publiek pijpen hoefde ze dat niet te doen, ik ken haar kwaliteiten, en dus besloten we ons terug te trekken in een van de kamers voor een sessie van een uur, dat heb ik wel duidelijk vooraf aangegeven, om miscommunicatie of verwachtingen te voorkomen. Ze accepteerde dit gelijk, zonder tegenstribbelingen, en zonder gebedel om meer of een langere tijd, dus dat was een prima begin. Tot mijn blijde verrassing kust ze ook weer voluit, en ook dat was weer heerlijk, en vanouds vertrouwd. na deze fijne tongzoen opwarmer kreeg ik een borstmassage met haar heerlijke voorgevel, die groot en zacht is, en helemaal naar mijn smaak! Ook mijn jongeheer werd niet vergeten, en die genoot zichtbaar! tijd dus voor de orale kunsten van Natascha, en die waren als vanouds zeer goed, lang, warm, vochtig, teasend, me helemaal gek makend, en ik genoot en genoot als vanouds, dit waren goede oude tijden die wederkeerden! Ook wat ongebruikelijk voor ons, maar ze bood natuurlijk aan sex te hebben, en dat heb ik gedaan, voor het eerst sinds tijden, want vroeger genoot ik dermate van het pijpen dat ik het sexen vergat. Maar wat een genot was sex in missionaris, uitkijken op haar grote borsten, lange blonde haren, mooie gezicht, en haar langzaam maar zeker penetrerend in haar nog steeds behoorlijk strakke poesje. Nu wist ik weer waarom deze dame tijden lang mijn absulute favoriete was, en haar kwaliteit kwam weer helemaal naar boven. Ool hier genoot ik, en voerde ik het tempo langzaam maar zeker op. Natascha kreunde, keek me geil aan, en daagde me uit haar tepels te likken, wat ik natuurlijk deed. Heerlijk en gekmakend voor de boobmeister!
Omdat ik toch traditioneel wilde eindigen niet tot het einde doorgestoten, maar het inititief weer aan haar gegeven, waarbij ze me lekker klaarpijpte terwijl ik haar poesje vingerde, god wat was ze nat, en wat was het pijpwerk toch weer zalig. Natascha heeft een heerlijk mondje, en weet nog steeds hoe ze dat moet gebruiken om mij helemaal gek te maken, en leeg te zuigen. Mijn orgasme kwam dan ook zeer heftig, en ik had een fenomenale lading sperma voor haar, wat haar ook weer wat verbaasde, omdat het deze keer erg veel was. Even snel uitspugen in een tissue dus, en daarna nog even lekker nagepraat. Na afloop van het uur eerst nog even naar buiten, zij wilde roken, nog even nagepraat, en daarna een uur afgerekend, alles geheel correct. Zo kennen we haar weer, en zo moet het zijn! Voor en naservice waren ook zeer goed, en zeker een half uur gepresaled, en 20 minuten geaftersaled, dus niets op aan te merken.
Ik zag haar later op de avond ook nog een andere ijsbeer wel oraal verwennen op de bank, en ook betreffende ijsbeer genoot zichtbaar. Haar service is dus weer als vanouds, en dat is een zegen voor de service minded ijsbeer! Natascha past op de een of andere manier wel bij Freude, en heeft het hier naar mijn idee beter naar haar zin dan het laatste jaar dat ze in GT werkte. Gelukkig maar, en ik ga zeker weer een keer van deze topdame genieten!
Mijn gevoelen voor haar zijn gelukkig wel verdwenen, ik relativeer beter, en ze is gewoon ene erg prettige en fijne DVP waramee ik zeer prettige sex mee kan beleven. Omdat ze ook lang is, naturel blond is, en heerlijke grote borsten heeft is het voor mij een zeer aantrekkelijke dame, ondanks dat ze wat ouder begint te worden, en dat zonder make-up ook wat beter zichtbaar is. Maar dat maakt niet uit, lelijk is ze zeker niet, en soms is dit juist heel aantrekkelijk, en bij Natascha past het gewoon.
Ze gaf aan dat ze dit werk niet meer heel lang wil blijven doen, en het kan dus zijn dat ze er volgend jaar definitief uitstapt, maar niets zo veranderlijk als een DVP, dus we zullen zien wat de tijd brengt.
Ik vind deze ervaring in ieder geval erg fijn, dit is de Natascha/Victoria die ik leuk vind en aantrekkelijk vind, en gelukkig zijn alle GT streken weer verleerd! Ik houd haar het liefste zo in mijn herrindering, en dit was dan ook zeker een zeer geslaagde en speciale sessie voor me!
Megaboob
kees1000
8 november 2013, 19:56
Werkt Natascha/Victoria op zaterdag?
Megaboob
8 november 2013, 21:07
Ze gaf aan op dit moment zo veel mogelijk te willen werken, dus er is een redelijke kans dat ze op zaterdag ook aanwezig is in Freude. Niet te missen vanwege de naturelle E/F cup!
Megaboob
kees1000
8 november 2013, 21:32
Ze gaf aan op dit moment zo veel mogelijk te willen werken, dus er is een redelijke kans dat ze op zaterdag ook aanwezig is in Freude. Niet te missen vanwege de naturelle E/F cup!
Megaboob
Bedankt Megaboob, ik zal aan jou denken als ik haar zie. Trouwens heeft grotere boobs dan de Italiaanse Alessia?
Megaboob
9 november 2013, 00:04
Ik ken Italiaanse Alessia (wellicht helaas?) niet, maar Natascha heeft behoorlijke grote naturelle borsten, maat E/F, en daar zijn maar zeer weinig dames mee gezegend (in ieder geval geen dames die er verder ook nog eens leuk uitzien!) helaas!
Mvg Megaboob
Ascari
9 november 2013, 11:42
Trouwens heeft grotere boobs dan de Italiaanse Alessia?
De "jongens" van Natascha zijn groter ;).
kees1000
9 november 2013, 23:27
De "jongens" van Natascha zijn groter ;).
Bedoel je de “bumper” :biggrin::biggrin::biggrin:.. Leuk, ik zal het proberen! heb het op mijn agenda gezet voor volgende bezoek:freu:.
kees1000
14 januari 2014, 17:16
Werkt Natascha nog bij Freude?
Henk74
15 januari 2014, 10:49
NOG MAAR 2 WEKEN DE TOIJD DAARVOOR.
kees1000
9 februari 2014, 16:24
Weet iemand waar werkt Natascha momenteel?
kees1000
25 mei 2014, 21:59
Weet iemand waar werkt Natascha momenteel?
Megaboob
26 mei 2014, 09:39
Helaas heb ik natascha ook alweer een tijdje niet gezien. De laatste keer was nog in het oude freude39. Hoewel de sex toen goed was ging het met haar niet helemaal geweldig naar mijn idee. Ze was weer wat aangekomen en leek er geestelijk ook niet helemaal bij te zijn. Ik kreeg toen de indruk dat ze wilde gaan stoppen met dit werk maar willen en kunnen is niet hetzelfde voor een dvp...
Maar ik kan er naast zitten.
Megaboob