PDA

Volledige versie bekijken : Deventer, Bokkingshang 14, Jasmine



pion
29 mei 2007, 06:36
Haarkleur/-lengte : blond, halflang
Lengte dame : 1,65m
Postuur/Cupmaat : B
Nationaliteit/Taal : Kroatisch/spreekt Duits en een beetje Nederlands
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : -
Service: PMC, NMC, div. standjes
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :15min.
Prijs :€ 50

pion
29 mei 2007, 06:45
Gisteren weer eens in Deventer de Bokkingshang bezocht.
Eigenlijk was ik op zoek naar Cindy, maar die was helaas bezet en ik had niet zo'n zin om te wachten.

Na een keertje rond gereden te hebben gekozen voor een dame die ik nog niet had gezien in de Deventerse-Dames-van-Plezierbuurt.
Aan de deur even gebabbeld om te luisteren of ze Nederlands spreekt en idd het sprak de Nederlandse taal. Het ook pas haar derde dag achter het raam in Deventer.

Binnen direct de kamer in, uitgekleed, mijn pipi snel gewassen en op bed gaan liggen om te aanschouwen en te ervaren wat ik zou krijgen van deze Kroatische schone.
Ze ziet er op het eerste gezicht heerlijk uit, maar de behandeling die mijn pipi direct kreeg was er een om snel te vergeten.
Het was beneden nog niet eens opgewarmd of hij kreeg al een rubbertje eromheen en het pijpen was misschien tien keer het mondje in en uit.
Ze stopte en ging met haar geschoren grot op een half slappe pipi zitten.
Dat gestengel en geklungel heeft ook niet al te lang geduurd, want hij had er ook geen zin in. Ik heb hem maar handmatig warm laten draaien om haar vervolgens heel hard van achteren te nemen om toch mijn voldoening te behalen voor het feit dat ik haar vijf tientjes heb betaald.

Misschien lag het aan mij of lag het aan haar, maar ik weet niet of ik haar een tweede keer bezoek.

rolly
27 juli 2013, 04:23
Al jaren niet meer aanwezig.....echt al jaren


Rolly