PDA

Volledige versie bekijken : Nora (Duitse)

Willem2
29 mei 2007, 13:26
Naam : Nora

Nationaliteit / taal : Duitse

Leeftijd : 22-25jaar

Haarkleur/lengte : Zwart halflang haar

Lengte : 1.67m

Postuur / Cupmaat : Slank normaal / C-cup

Tatoeage /Piercing : op haar rug een kleine tatoeage / navelpiercing

Service : PMC,NMC, aftrekken

Extra : Daarmee komt een bekende ijsbeer wel, want hij heeft haar nu wel lang genoeg voor zichzelf gehouden ;) :wink:

Marlboroman
5 juni 2007, 00:35
Je bedoelt zeker niet mij, maar ik heb een paar correctie aan te voegen.
Het moet zijn: 85C en ze komt uit köln en slank is ze niet, maar normaal lekker. en zeker niet vet.:freu:

Willem2
5 juni 2007, 00:41
....

Jawel nu ben je bekend ;) :wink:

Big30
5 juni 2007, 00:53
Nora is volgens mij het vriendinnetje van Celina die zeer mooie blonde Duitse dame met die sproetjes.
Je vindt ze vaak als een koppeltje boven in het nacht-cafe.

:wink: :wink:
Big30

Knabbel
20 augustus 2007, 13:35
Makkelijk te herkennen: zit altijd bij Celina achter de speelautomaat en komt weinig geinteresseerd over. Dit is gelijk haar nadeel. Door haar houding en de wijze zoals ze zich beweegt in de club lijkt ze bijna onbenaderbaar en krijg je bijna het gevoel dat je haar stoort in haar bezigheden.

Ander nadeel: juist door deze zaken in combinatie met haar ongelofelijk knappe koppie en haar stijlvolle verschijning, maakten het tot een dwangmatig verlangen om met haar op de kamer te gaan.

Het hele spel verliep stroef maar uiteindelijk gelukt. Gelukkig bleek op ze op de kamer alleraardigst te zijn. Het is simpelweg een dame met een uiterst rustig maar ook teuggetrokken karakter. Het in haar ogen kinderlijke gedrag van de jonge Hongaarse en Roemeense meisjes, stoort haar enorm. Is ook de reden dat ze waarschijnlijk haar geluk in Zwitserland zal beproeven. Naar mijn mening zien we haar binnenkort gewoon weer terug.

Ze zal je niet gauw alle hoeken van de kamer laten zien en Kuschelsex lijkt ook uitgesloten omdat ze niet zoent. Toch 1.5 uur met haar op kamer verbleven, omdat het samenzijn uiterst prettig was. Rustig mijn lichaam verkennend met haar tong ging ze uiteindelijk pijpen. Hier moest ik haar iets afremmen en bijsturen. Geen enkel probleem. Werd keurig opgevolgd en was zeer plezierig. Heel subtiel gaf ze tussendoor aan hoe lang we al op de kamer waren. Op mijn vraag of ze me kwijt wilde worden vertelde ze lachend dat ze alleen maar aan mijn financiele belang dacht. Kennelijk doet ze normaal alleen halve uurtjes. Mijn voorstel tot een massage was haar ook nog nooit gedaan. Uiteindelijk bleek ze hier wel gevoelig voor en getuige haar kippevel momenten had ze het naar haar zin. Ze lag op bed met haar haren over haar hoofd, maar hier tussendoor zag ik haar de hele tijd lachen. Je merkt aan alles dat ze zich niet kan of wil geven, maar ze doet wel haar best er voor beiden een aangename tijd van te maken.

Passievol zal de sex niet worden, kussen ontbreekt en toch zou ik weer met haar gaan. Haar hele verschijning is stijlvol, ze is vriendelijk en ze heeft een heerlijk lichaam, niet superslank maar wel uiterst verzorgd. Ook nadien had ze nog aandacht voor me vertelde 2 uur na ons kamerbezoek nog dat ze een aangename tijd had gehad. Het was leuk maar niet geil.

Aanpassing paspoort: Leeftijd 23 jaar, Cupmaat C, geen kussen, Kleine tattoo tussen haar schouderbladen (geen naam, maar afbeelding) en navelpiercing.

Flipper
20 augustus 2007, 13:46
omdat ze niet zoent. Aanpassing paspoort: Leeftijd 23 jaar, Cupmaat C, geen kussen, Kleine tattoo tussen haar schouderbladen (geen naam, maar afbeelding) en navelpiercing.

Knabbeltje.... ze zoent jou niet bedoel je. Ze zoent super eigelijk... HIHIHI

:D

Knabbel
20 augustus 2007, 14:04
Knabbeltje.... ze zoent jou niet bedoel je. Ze zoent super eigelijk... HIHIHI

Ach ik heb goede kaarten voor de volgende sessie. Heb het haar trouwens niet gevraagd maar ze deed het gewoon niet en dan ga ik niet aandringen.

Helaas maar we kunnen niet allemaal de looks van Flipper hebben :D

Flipper
20 augustus 2007, 15:21
Hahhahaha

... ga jij maar met je kaarten spelen ga ik ef lekker zoennen met Nora ..

GR,

Hercules.. :D

Knabbel
20 augustus 2007, 15:30
Hahhahaha

... ga jij maar met je kaarten spelen ga ik ef lekker zoennen met Nora ..

GR,

Hercules.. :D

Wordt lastig, die zijn nog nat van het vingeren....

Trouwens waar blijven jouw recensies over Nora eigenlijk? Of heb ik hier iemand zijn geheime schatje aangeboord?

Flipper
20 augustus 2007, 15:34
Kijk daarom zoen ze niet,

Je moet ook niet vingeren met een fullhouse... Je moet gaan voor de royal flush... Dat ik je dat nou nog moet vertellen....

LOL

Knabbel
20 augustus 2007, 15:37
Trouwens waar blijven jouw recensies over Nora eigenlijk? Of heb ik hier iemand zijn geheime schatje aangeboord?

En??

r0y
20 augustus 2007, 21:58
Raakt Knabbel hier iemand op een gevoelig plekje met zijn geheime parel in PHG???? Nou dat wordt Nora testen de volgende keer :D

Rex
20 augustus 2007, 22:31
Ik moet knabbel nageven, dat ook ik gecharmeerd was en nog steeds ben van de looks van deze zeer mooie dame. Ik heb haar al eens eerder gezien en toen was het ook al lastig om met haar een gesprek aan te knopen...........

Deze Nora heeft echt een heel gaaf en mooi gezichtje, zeg maar gewoon knap dus en ook een mooi lichaam met mooie gevormde borsten, althans dat verwacht ik, heb ze (nog) niet gezien, maar dat zie je gewoon. Wat me ook wel aanspreekt zijn haar lange witte mooi gevormde nagels, dat heeft wel iets geils........

Afgelopen zaterdag zat ze helemaal alleen achter één van de gokkasten en probeerde ik ook met haar een gesprekje aan te knopen, maar dat ging heel erg moeizaam en stroef, gewoonweg omdat er niet veel respons kwam op een aantal vragen van mijn kant. Volgens mij moet je gewoon meteen zeggen en niet vragen : "Hallo Schlüssel"???

Wellicht probeer ik ze volgende keer, dit is er zo eentje in de categorie bijzondere vrouwen.:luvlove:

En Flipper en Knabbel--> geen ruzie maken a.u.b.!!

Flipper
20 augustus 2007, 23:39
:D :D
En Flipper en Knabbel--> geen ruzie maken a.u.b.!!

We maken geen ruzie Rex.. Knabbel probeert een profiel fout te corrigeren...En ik corrigeer knabbel alleen, zodat er geen fouten in profielen ontstaan.
En R0y, Nora mag je best eens mee naar de kamer nemen. Ze zal je niet teleurstellen. Het is echt een hele lieve meid die wel wat goeie reclame kan gebruiken!

egon, Dr. Rammler
21 augustus 2007, 16:00
Het moet zijn: 85C en ze komt uit köln en slank is ze niet, maar normaal lekker. en zeker niet vet.:freu:

uit Köln ??? :eek: das muss kontrolliert werden :D :gruebel: :nixweiss[ :ficken:

Willem2
21 augustus 2007, 17:39
uit Köln ??? :eek: das muss kontrolliert werden :D :gruebel: :nixweiss[ :ficken:

Laten we wel om de privacy denken....... maar er komen er zoveel uit Keulen / Köln ( stad met 1 miljoen inwoners) :cool:

Tiga
21 augustus 2007, 19:13
Zullen we het nu weer over Nora hebben in dit draadje? Anders gaarne naar Populaire Horny Gebeurtenissen.

Rex
10 maart 2008, 00:51
Deze dame als tweede van de avond invited voor een avontuurtje met Rex.
Wat een lekkere meid is dit. Iets voller, maar heel erg lekker. Een heerlijke kont en mooie lekkere tieten. :baby2:

Pijpen was van zeer hoog nivo en afwisselend likkend en zuigend en met en zonder handen. Beffen was geen probleem, dus heerlijk haar kale poesje gelikt.
Vervolgens eerst van achteren bereden en daarna van voren zodat ik haar lekker kon aankijken. Uiteindelijk heerlijk klaargekomen.:rubbel:
Ik had niet veel tijd nodig om heerlijk klaar te komen. Typisch zo'n heerlijke meid waarbij de sex gewoonweg heel lekker is.:love2:

Dame werkt tegenwoordig in Villa Vertigo, dus switch maar over!!

Knabbel
10 maart 2008, 13:53
Was ze nu blond?

Rex
11 maart 2008, 01:04
Was ze nu blond?

Niet hoogblond, maar donkerblond. Wat een mooie meid.:rolleyes:

woods25
13 maart 2008, 00:15
Nora habe heute in VV gesehen,sie hat aber schwarze Haaren,Ich habe Sie nicht gebucht weil Ich schon 3 sessions hatte;)
Sie sagte mir auch daß Sie nicht küsst:green_smi
Früher in PHG,Ulm und kurz auf mallorca
Gruß
woods25:wink:

Flipper
14 maart 2008, 00:10
Dame werkt tegenwoordig in Villa Vertigo, dus switch maar over!!

Weet niet of dat switch maar over voor mij was, maar dingetje zit in GT tegenwoordig. FYI.

Nora is leuk doe ze maar de groeten van me.

Rex
1 juni 2008, 23:59
We waren zaterdagochtend allebei nog ganz frisch............:rolleyes:
Ik kon me nog herinneren dat ik de vorige keer met deze mooie meid een lekkere sessie had gehad. :rolleyes:

Zo ook afgelopen zaterdag heel vroeg in de middag.
Ze pijpt heerlijk en neuken doet ze ook heel lekker. Voor mij gewoon een lekkere meid, waarmee je heerlijk kunt neuken.:fuck:

Ze werkt overigens nu weer in PHG en zal daar naar eigen zeggen voorlopig blijven.

freund_der_nacht
28 mei 2009, 17:17
een mooie en leuke meid.

Willi69
28 mei 2009, 17:33
een mooie en leuke meid.
Any more infos? :wink: