PDA

Volledige versie bekijken : VT (Villa Tinto) 49, Beatrice / Beatrix (Hongaars)

Anvers
17 november 2005, 14:21
Haarkleur: zwar t
Lengte dame : 1m70
Cupmaat : D (siliconen)
Nationaliteit: Hongaars, engelstalig
Leeftijd : 35
Tatoeages : grote tatoeage op navel
Service: pmc / nmc
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 Euro

Had deze dame al tientallen malen gespot,tijdens mijn wandelingen en aangezien zij steeds op een liefelijke manier glimlachte en op mij een bepaalde aantrekkingskracht uitoefende, kon ik het niet laten bij haar toch eens binnen te wandelen vandaag.
Zij is steeds in een wit ensemble aanwezig.
Eens boven gekomen in de kamer, wilde ik mij uitkleden, maar ik mocht niet van haar. Ik dacht bij mijzelf, ja dat begint hier al goed!
En inderdaad, het begon werkelijk goed want zij hield er aan mij uit te kleden, dit heb ik nog nooit meegemaakt, en ben nochtans al een en ander gewoon.
Eens op het bed beland, begon zij een beetje uitdagend te strelen, en begon aan een flinke pijpbeurt, en zij wist van geen ophouden! Ik denk dat dit toch een tiental minuten duurde; daarna werd dit afgemaakt in "amazone" :fuck: :fuck:
Men mocht haar overal aanraken en zij bekeek mij met een speciaal doordringende blik, werkelijk zalig! :luvlove: :luvlove: Vingeren scheen zij echter niet te apprecieren, doch dit vind ik niet zo erg.
Weeral eens een goede ervaring, meer ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat dit de laatste tijd meer gebeurt. :lostit: :lostit:

Anvers :wink:

Sub
19 november 2005, 18:52
Haarkleur: zwar t
Lengte dame : 1m70
Cupmaat : D (siliconen)
Nationaliteit: Hongaars, engelstalig
Leeftijd : 35
Tatoeages : grote tatoeage op navel
Service: pmc / nmc
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 Euro

Had deze dame al tientallen malen gespot,tijdens mijn wandelingen en aangezien zij steeds op een liefelijke manier glimlachte en op mij een bepaalde aantrekkingskracht uitoefende, kon ik het niet laten bij haar toch eens binnen te wandelen vandaag.
Zij is steeds in een wit ensemble aanwezig.
Eens boven gekomen in de kamer, wilde ik mij uitkleden, maar ik mocht niet van haar. Ik dacht bij mijzelf, ja dat begint hier al goed!
En inderdaad, het begon werkelijk goed want zij hield er aan mij uit te kleden, dit heb ik nog nooit meegemaakt, en ben nochtans al een en ander gewoon.
Eens op het bed beland, begon zij een beetje uitdagend te strelen, en begon aan een flinke pijpbeurt, en zij wist van geen ophouden! Ik denk dat dit toch een tiental minuten duurde; daarna werd dit afgemaakt in "amazone" :fuck: :fuck:
Men mocht haar overal aanraken en zij bekeek mij met een speciaal doordringende blik, werkelijk zalig! :luvlove: :luvlove: Vingeren scheen zij echter niet te apprecieren, doch dit vind ik niet zo erg.
Weeral eens een goede ervaring, meer ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat dit de laatste tijd meer gebeurt. :lostit: :lostit:

Anvers,

Ik ben blij dat je deze schat ook ontdekt hebt. Ze is het bewijs dat je niet perse bij jonge dames hoeft te zijn voor goede sex.

Ze heeft haar borsten pas sinds kort laten liften(of opnieuw), en sinds die tijd heeft ze duidelijk meer veel meer zelfvertrouwen en veel meer pit. Ik heb ook een soortgelijke ervaring gehad als jij, en toen raakte ze ook niet uigepraat over haar nieuwe borsten. Mijn bezoek voor de borstbehandeling was ook perfect, maar toen was ze toch wel iets tammer.

Sub
21 november 2005, 21:43
Heb gisteren deze schat nog eens bezocht. Was weer als de vorige keer en zoals Anvers meemaakte. Zij wilde mij weer perse uitkleden, en daarna mij weer lekker laten pijpen. Was weer even goed als de vorige keren, heb er verder weinig aan toe te voegen.

Anvers
21 juni 2007, 07:00
Beatrice is 1 raam opgeschoven en zit al een tijdje op Schippersstraat 41/4.

Anvers
15 juli 2008, 23:12
Beatricé houdt het na 2 jaar voor bekeken op haar huidige adres, aangezien zij te veel last heeft met "transen".
Zij werkt vanaf volgende week op VT 49.

wico

Anvers
23 april 2009, 00:26
BEATRIX is haar nieuwe werknaam ! :p

Willem2
23 april 2009, 02:04
BEATRIX is haar nieuwe werknaam ! :p

Ja per 30 April :D ;)

Anvers
27 april 2009, 01:24
Ja per 30 April :D ;)
Helaba Willem2,

Niet de spot drijven met onze mooie Beatrix van VT 49 ! :p

Jullie Nederlandse Koningin kan dan wel machtiger zijn, en meer invloed hebben, maar ONZE Hongaarse BEATRIX van VT 49 is toch mooier en jonger ! :p

sagaris
2 augustus 2009, 14:27
Hongaarse Beatrix is momenteel met verlof, wanneer ze gaat terugkomen wist ze nog niet maar ze dacht rond de 15 augustus:tongue:

Anvers
11 augustus 2009, 19:12
Vandaag was zij er terug; heb haar gezien wanneer ik met sub er passeerde deze namiddag ! :tongue: