PDA

Volledige versie bekijken : Patricia (Romanian)



Chivaz
30 mei 2007, 15:28
Haarkleur : Blond-brown.
Lengte dame : 1,60 M.
Postuur/Cupmaat : C/D.
Nationaliteit/Taal : Romanian/English.
Leeftijd : ? 21 Jaar.
Tatoeages/Piercings :
Service: Zeer Goed/Uitstekend.
Voordelen: Seems to have fun
Nadelen: None
Tijdsduur :1 uur.
Prijs :75

Went with Patricia last weekend. Fun and playful. A bit chubby but all good though. Met her again the night after but did not session with her again as I was done for the night after having 90 minute session with Corina. If you want to find her, smell her drink (it will smell of Rum and Coke :-)

Chivaz

timjava
5 december 2008, 13:40
Gisteren met deze iets mollige dame kennis gemaakt. Lopend naar de bar, werd er een been uitgestoken, die vol mijn edele delen raakte. Normaal gesproken ben ik niet gediend van dit soort praktijken, maar dit keer had de dame toch mijn aandacht. Dat kleine geile opdondertje(in de goede zin van het woord) was Patricia uit, jawel hoe kan het ook anders, Roemenië. Maar Patrica heeft iets dat ik vandaag nog niet bij een dame had gevoeld. Ze is klein en iets gezet, maar vooral door haar uitstraling en mooie ogen was ik direct verkocht. Aan de bar begon ze al flink in mijn nek en op mijn mond te zoenen en binnen de kortste tijd stond mijn paal alweer recht vooruit. Omdat ik dit heel graag op de kamer wilde voortzetten, zijn we vetrokken uit de bar.

In de bar weer op het bankje gaan zitten en al snel kwam Patricia weer bij mij zitten. Omdat ze ook naar de paaldans act wilde kijken, besloot ze bij mij op schoot te gaan zitten. Oei en dat was best zwaar, zeker toen ze ook nog eens met de muziek mee begon te deinen. Ook mijn edele delen zaten behoorlijk beknelt. Maar als sterke ijsbeer, laat je daar natuurlijk niets van merken. Na een tijdje gingen we beide weer onze eigen weg.

Zittend aan de bar kreeg ik weer oogcontact met Patricia en na elkaar een beetje geteasd, stonden we al snel weer bij elkaar in de armen. En begon het liedje weer van voren. Likken aan mijn tepels, zuigzoenen in mijn nek en uitgebreid tongzoenen. En zelfs na 4 keer kameren stond mijn paal weer paraat. Voor de 5e keer deze dag toog ik met mijn dame naar de kamer en de sessie was weer net zo geil als de eerste sessie met haar.

Herhalingsgevaar GROOT !!

timjava
5 december 2008, 13:43
Haarkleur : Blond-brown.

Postuur/Cupmaat : C/D.

Tatoeages/Piercings :

Chivaz

Haarkleur is donkerbruin, krullend.

Postuur is mollig

Tatoeages: klein roosje boven haar lies.

Jedan
3 januari 2009, 15:12
Dit is inderdaad geen gewone meid. Net na mijn 3e sessie van de dag was ik wel toe aan een beetje relaxing. Ik ging dan ook in de (verlaten) jacuzzi, het water was niet meer helemaal warm. Toch maar ingebleven, Patricia was net met Rita een sauna aan het nemen. Hierna wilde ze wel even in de jacuzzi. Het duurde niet lang of ze zat op mijn schoot. Kussen, teasen, zoveel mogelijk bodycontact maken,...
Nu ik moet zeggen, ik ben wel voor slank dus ik wilde me niet laten overhalen. Maar ik geraakte uiteraard wel opgewonden van deze geile 'opdonder'... Ik denk dat ze een half uur daar bleef, terwijl ik gezegd had dat ik niet zou meegaan. Afsluitend vroeg ze me de benen in haar nek te leggen en het bekken boven water te brengen. daar gaf ze me een deep throat. Ze stond op, zei dat ze me toch minstens even wilde proeven en verliet de jacuzzi.
Plezante ervaring wel... mss volgende keer toch een keer ervoor gaan.
Ze heeft idd prachtige ogen en een mooi gezicht, maar ze is dus mollig.