PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privéhuis, Bilderdijkstraat 106, Kiki



frankkinky
1 juni 2007, 00:02
Haarkleur/-lengte : blond lang
Lengte dame : 1,75m
Postuur/Cupmaat : slank d-cup
Nationaliteit/Taal : nederlands
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : ja
Service: pmc, zoenen, nmc, erot massage, russisch
Voordelen: zeer knappe meid, vriendelijk, actief
Nadelen:
Tijdsduur :1,00 uur
Prijs :€ 145,00
Extra’s bij het bezoek:

yankee
5 juni 2008, 09:54
Het is alweer enkele maanden geleden dat ik deze blonde kanjer bezocht, nadat bekend werd gemaakt dat ze weer terug was in het stoute huisje.

Kiki zag er weer stijlvol uit, zongebruind lichaam, mooie zwarte lange strakke jurk waarin haar grote borsten goed uitkomen en haar lange goudblonde haren. Een lust om naar te kijken, laat staan om met deze dame sex te hebben.

In het warme bad kroop Kiki dicht tegen me aan en begon langzaam mijn lichaam te verkennen en te verwennen.
Haar lichaam strelen en die geweldige borsten te voelen bracht me bijna tot het kookpunt.

Op bed masseerde Kiki geweldig, spannend en ontspannend werden alle zone's behandeld, feilloos overgaand in een ferme franse massage, gevolgt door een russische. Een prachtig gezicht en een heerlijk gevoel als je kleine vriend verdwijnt tussen die 2 borsten.
On top was Kiki een getrainde amazone, en ondanks mijn passieve houding dit keer was de ontlading groots.

Prima date en aanbevelingswaardig!!

Yankee