PDA

Volledige versie bekijken : Katja (Bulgarien)

Ftotal
1 juni 2007, 23:12
Hi Kollegen,

hatte am Mittwoch das Vergnügen, mit Manni1A und Willi69 im PHG
zu verweilen.
Meine Wahl fiel an diesem Abend auf einen Neuzugang aus dem GT kommend
(dort hiess sie Nolita ?)
Im PHG lautet ihr Name Katja, sie ist 28 Jahre, kommt aus Bulgarien, schon lange in Deutschland und spricht sehr gut deutsch.

ca. 1,55 - 1,60 m klein, BH Cup-B.

Sehr tiefe ZK, schmusen, und ein gutes Franz. liessen mich verleiten, ihr die
erste Ladung in den Rachen zu schiessen (sie fragte, ob mir das gefallen würde :D )
Sehr schnell hatte sie mich danach wieder aufgebaut und ich doggte an :D

Nach ein paar Minuten und schwindender Kondition auch aufgrund der Hitze in der Hütte legte ich mich wieder hin und liess mich nochmal herrlich aussaugen, allerdings kam es zu einem Schuss in die Luft :D

Sie überlegt,ob sie da bleibt und fragte wie viel denn sonst im PHG so los sei.

Also mal sehen wo sie demnächst anzutreffen ist, PHG oder GT.

Ftotal

Knabbel
3 september 2007, 23:29
Naam : Katja

Haarkleur/-lengte : Donkerblond / Halflang tot op de schouder

Lengte dame : 1.55

Postuur/Cupmaat : Normaal, A/B

Nationaliteit/Taal : Bulgaars / Uitstekend Duits

Leeftijd : 28 jaar

Tatoeages/Piercings : Wenkbrauwpiercing

Service : Goed. Uitstekend zoenen, beffen, NMC, PZC, FT

Bijzonderheden : Gek op merkjes(kleding) en aanverwante artikelen

Extra :

Vreemd eigenlijk dat over haar nog niet meer is geschreven en aan de andere kant ook wel logisch. Op de een of andere manier begeeft ze zich tamelijk onzichtbaar door de club. Ze mijdt drukte, zit zelden aan de bar en treedt niet echt op de voorgrond. Desondanks toch diverse malen leuk met haar gekletst.

Nu na een kleine 2 maanden vroeg ze waarom we niets eens samen de kamer op gingen. Ik probeerde playing hard to get te spelen, maar had in mijn hoofd het besluit om met haar te gaan natuurlijk al lang genomen, alleen moest ik nu het spelletje nog wel meespelen en wimpelde haar af. Later op de avond beklaagde ze zich over de drukte en in haar ogen weinig interessante mannen en wilde met mij de kamer op (lees: wilde mijn € 50.-)

Bevestigde haar nooit een dame vooraf naar de do's en dont's te vragen maar dat ik nu toch wel nieuwsgierig was wat dan wel zo speciaal aan haar moest zijn. Alsof het op mijn voorhoofd stond gedrukt zei ze: "Flink en diep tongzoenen, diep en (misschien wel te) nat pijpen en aanvullend knallen".

Om een lang verhaal kort te maken stond ik 1 minuut later te douchen en lagen we 5 minuten later op bed. Gelukkig bracht ze alle beloftes ten uitvoer. Zoen was lekker wild met flink aan de tong zuigen en in de lippen bijten. Bij het pijpen liet ze al het vocht lekker stromen en probeerde zo diep mogelijk te pijpen zonder handen. Terwijl ze hem in de mond had zakte ze met haar hoofd helemaal naar onderen waarbij ze met haar kin bijna op bed lag, en keek me ondertussend flink zuigend zonder handen, gulzig aan. Geil gezicht in beide opzichten. Bij het knalwerk wilde ze flink genomen worden en moest ik flink gas geven. Probleem hierbij is dat ze behoorlijk nauw is, en ik gewoon moeite had hem er fatsoenlijk in te schuiven. Gelukkig werkt ze met haar lichaam goed mee en met name in doggy kun je haar lekker bij de heupen vastpakken en komt haar kleine gestalte goed van pas.

Uiteindelijk was het een goede sessie, alleen jammer dat ze wel op een halfuur aanstuurde. Omdat ik graag langer had willen blijven was voor mijn gevoel hierdoor de kwaliteitsbeleving helaas minder, maar dat doet niets aan haar vaardigheden af.

11cc
20 september 2007, 11:36
Ik ben net als Knabbel gisterenavond door Katja aangesproken met hetzelfde verhaal. "Waarom wij elkaar al zolang begroeten en er nog niets van gekomen is".
Tevens iets van "Wat denken die mannen zich eigenlijk wel niet, ze zijn zo arrogant". M.a.w." Laat jij maar eens zien dat je anders bent". Nou de rest hoef ik niet al te veel over te melden dat heeft Knabbel hierboven allemaal op een betere manier beschreven dan dat ik het zou kunnen.
Toch heb ik helaas niet het feest mogen meemaken dat ik verwacht had. Ik moest m'n handjes thuishouden-iets wat 11cc niet goed kan-En ze ging voor 0,0 % mee in iets wat toch ook iets met passie ,hartstocht ,of noem het gewoon geilheid te maken zou moeten hebben. Ik had net zo goed op een zak petatte kunnen gaan liggen. Niet onvriendelijk maar wel afstandelijk was het after-sales gesprek, waarbij de drang om van de kamer af te komen omgekeerd evenredig was met de drang een klein uur eerder om ons erin op te sluiten. Ik was bovendien van mening dat haar klok sneller liep dan die van mij.....
Ik heb haar netjes en respect vol duidelijk gemaakt dat zij niet mijn cup of tea is en dat er geen volgende keer zal komen.
Ik denk dat Katje een foutje heeft gemaakt om met een regelmatige en ik mag wel zeggen trouwe bezoeker van PHG zo kortzichtig te zijn om mij te versieren. Ze mag mij dan wel een keer als flappentap voor haar hebben kunnnen winnen, ze realiseert zich echter niet dat ze ten eerste de uitgelezen kans had om een klant aan zich te binden, en ten tweede dat mannen over vrouwen praten en vrouwen over mannen. Slecht voor haar PR dus. Als zij een toevallige passant zo afscheept dan is hij waarschijnlijk nog niet eens zo ontevreden, maar als je je aan een van de stamgasten opwerpt als zijnde al zo lang een kennis maar waarom nog geen vriend, dan mag je wel wat meer uit de kast halen dunkt mij.

Hooker friend
12 november 2007, 20:06
Zaterdagavond zat ik in het Nachtcafe aan het tafeltje bij de speelautomaten. Toevallig (?) kwam er een paar meiden bij me zitten.
Ik raakte aan de praat met Katja. Een klein blond meisje, het leek wel een poppetje. Mijn voorgevoel zei dat ik niet met haar mee moest gaan naar een kamer. Maar goed... na wat aandringen van haar kant en slappe knieen van mijn mijn kant, toch met Katja naar een kamer gegaan. Het eerste kwartier was ok, zo profi was ze dan toch niet, dacht ik nog. TZ deed ze aardig en het pijpen was dik in orde. Daarna ging het fout. Ik wilde een paar standjes met haar doornemen. Na de missionaris wilde ik dat ze op mij kwam zitten. Mevrouw nam echter triomfantelijk het condoom in haar hand en zei dat ik gekommen war. Dat was niet zo, ik heb vaak last van voorvocht en dat zat in het rubbertje. Maar om daar nu een hele discussie met haar over aan te gaan...nee dank je wel. Ik heb mijn berenjasje en slippers aangedaan en ben naar de kleedkamer gelopen. Katja mopperend achter me aan, dat zij er geen schuld aan had. Ik heb haar 50 euro gegeven en belooft dat ik nooit meer iets met haar te maken wil hebben.

Hooker friend

egon, Dr. Rammler
13 november 2007, 17:24
Ich hatte schonmal über sie geschrieben, wo sie im Gt war.................
Gruss Egon :rolleyes:

Limburger
20 maart 2008, 22:15
Ze was deze week in GT.

Willem2
21 maart 2008, 02:15
Ze was deze week in GT.

Ik heb haar donderdag niet gezien.

Knabbel
21 maart 2008, 21:21
Ik heb haar aantal weken geleden ook in GT gezien. Haar reaktie: Na wie geht's dir? Gehen wir Heute auf Zimmer?
Kennelijk goed opgelet op de GT leerschool... jammer!

Limburger
22 maart 2008, 00:11
Ze was er woensdag en begon aan het begin van de avond.