PDA

Volledige versie bekijken : Verversrui 11/5, Klara

Sub
4 juni 2007, 19:12
Haarkleur/-lengte : Zwart / Halflang
Lengte dame : 1,60m
Postuur/Cupmaat : Slank / A (echt)
Nationaliteit/Taal : Oost-Europees / Frans
Leeftijd : +/- 23
Tatoeages/Piercings :
Service: PMC / NMC / Deepthroat
Voordelen: Vriendelijk, altijd lachen
Nadelen: Spreekt geen engels
Tijdsduur : 15 min.
Prijs : 50 €
Extra’s bij het bezoek:

Deze Dame vorige week bezocht, recensie volgt.

Grz Sub

Sub
4 juni 2007, 19:14
Heb vandaag nog maar eens een nieuwe Dame uitgeprobeerd, en wel het lachebekje dat overdag in Verversrui 11/5 staat.

Het is een vriendelijke jonge Dame die altijd staat te lachen, bij elke passage. Weer het gebruikelijke probleem, want ik kies tegenwoordig altijd Dames die wel frans maar geen engels spreken. Die twee of drie woordjes die Kuara, buiten wat nodig is voor haar beroep, engels spreekt zijn wel te verwaarlozen. Dus de internationale talen weer maar boven gehaald, en met handen en voeten en de rest geconverseerd. Je spreekt haar naam als Kwara uit, maar ik gok erop dat het als Kuara geschreven moet worden, hier kwamen we met de gebaren niet echt uit, ze zei telkens maar dat het haar werknaam was en niet haar echte naam. Dat wist ik natuurlijk al. Dus maar geen poging ondernomen om haar geboorteland na te vragen. Die zaken zijn dus voor iemand die de franse taal beter beheersd dan ik.

Het schatje kan zalig pijpen. Varieërde goed, korte halen, lange halen, zelfs deep throat. Ook nog wat draaiende bewegingen erbij. Alleen het langs de schacht likken, en het likken van de ballen miste ik. Verder gewoon perfect.

Daarna eerst Kuara on top, dit deed ze maar even, en afgemaakt in missionaris. Dit deed ze ook weer zeer goed, sloeg haar benen om mijn middel, en kreunde lichtjes en subtiel. Niet van dat overdreven gehijg en gekreun dat je bij sommige anderen hoort. Ze kijkt je de hele tijd lief lachend en semi-verlegen aan, alsof ze echt verliefd op je is.

Qua manier van doen en lachen doet ze me erg aan Moldavische Maria denken, dit is ook al zo een toppertje. Kuara zal me dus net als Maria van tijd tot tijd eens op visite krijgen maar niet wekelijks.

Herhaling zal er echter zeker een keer volgen.

Grz Sub

Anvers
19 september 2007, 16:57
Een zeer klein detail, maar de juiste naam van deze Bulgaarse schone is KLARA en niet Kuara.

Anvers :wink:

Anvers
26 oktober 2009, 18:59
Klara al zeer lange tijd niet meer gezien op dit adres, dus m.i. best naar het archief !

Anvers
11 februari 2010, 22:39
Klara al zeer lange tijd niet meer gezien op dit adres, dus m.i. best naar het archief !

Ondanks hogervermelde vraag werd Klara eind oktober 2009 niet naar het archief verplaatst, doch het probleem is ondertussen opgelost, aangezien deze schoonheid ondertussen sinds heden terug op haar vroeger adres staat !

En zij ziet er werkelijk goed uit hoor. :tongue:

Big30
11 februari 2010, 22:43
Ondanks hogervermelde vraag werd Klara eind oktober 2009 niet naar het archief verplaatst, :

Daar stond wel degelijk Anvers maar na een IM haar weer terug gezet ;)!

Thxs for all the good work Anvers!

Groet,
Big30

feelgood
2 april 2010, 03:09
Even een vraagje over dit meisje: Is dit het meisje dat nogal vaak een schots ruitrokje draagt? of staat ze op nr.10 meest rechts-se vitrine? weet iemand haar naam? :hammer:
vr.gr.
feelgood

Sub
6 maart 2012, 00:50
Klara inmiddels terug al lange tijd vertrokken. Ze kan dus opnieuw het archief in.