PDA

Volledige versie bekijken : b&b molenhoek rijksweg..



gelukzalig
6 juni 2007, 13:04
Ben een tijdje geleden in b&b geweest gezellige sfeer hangt hier...
de club is op zich best groot. genoeg meiden daar apart dat er hier nog niks over gezegd is ben met een blonde lekkere dame naar boven gegaan na eerst wat genuttigt te hebben aan de bar. (prijzen niet van schrikken) maar wel de moeite waar ze kon lekker babbelen. na een half uurtje lekker naar boven gegaan na het heerlijke wassen van haar na mij toe zijn we lekker op gaan liggen ze begon me overal eerst lekker te masseren met lekkere ollie waarna ze me heerlijke pijpte met condoom na bijna me hoogte punt te hebben gekregen is ze er heerlijk op gaan zitten en is gaan rijden zo kwam ik heerlijk op me hoogte punt zeker de moeite waard om nog een keer na deze dame terug te gaan...

Haarkleur/-lengte : lang blonde haren
Lengte dame : rond de een meter 70
Postuur/Cupmaat : b c
Nationaliteit/Taal : nl
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings :ja piercing tong en lip
Service: goed en schoon
Voordelen: pijpen kan ze goed
Nadelen:prijs van drinken
Tijdsduur :half uurtje
Prijs :100euro half uur
Extra’s bij het bezoek

Silvester
6 juni 2007, 16:33
http://www.boobsenbooties.nl/

Silvester is hier in het verleden (heette toen Club 5) wel eens 'n paar keer geweest....
Toendertijd vond ik het maar een gribustent....duistere tent....duister volk....rare dames....hygiene 0.0....site zegt ook nu nog helemaal niks....:confused:

gelukzalig
10 juni 2007, 15:53
ik ben er dus een tijdje geleden geweest van de kamers zelf moet je niet veel verwachten maar de dames die er zitten zijn echt niet verkeerd

ram-53
5 november 2007, 22:08
kan iemand mij zeggen of er ook aziatische vrouwen werken chinese of indonesche of o en is het alleen na 2300 uur open wil iemand mij daar over berichten

seqoya
16 juni 2008, 15:09
is hier nog iemand geweest recent ??

degekste
3 juli 2008, 10:39
ik ben er zondag ook een keer heen geweest en in het verleden ook een x. nu hebben ze de boel verbouwd beneden ziet er beter uit.
werken ongeveer 6 meiden die avond ze zeiden na het weekend dat er meer waren ben ook boven geweest met een blonde dame genaamd samantha.
was zeker de moeite waard en ga er zeker weer snel heen.

seqoya
3 juli 2008, 10:42
hoe zijn de dames ? zijn het mooie meiden of valt het mee. ? ben er 1x geweest jaar of wat terug maar toen was het niet veel

degekste
3 juli 2008, 10:45
weet dat ik met een hollandse dame blond ben geweest. werken nog twee hollandse een wat minder ma de ander wel leuk.
en er waren er die dag twee mooie hongaarse dames en een boven die heb ik niet gezien na het weekend kwamen nog meer hongaarse dames als het goed was zeiden ze daar

seqoya
3 juli 2008, 11:02
ok klinkt niet slecht

Binky007
14 november 2008, 15:09
Kwam dit tegen op Kinky

!! START NIEUWE SYSTEEM 17 NOV !! FKK Sauna Club B&B Rijksweg 5-7 6584 AA Molenhoek (bij Nijmegen) Tel: 024-3587840 Mobiel: 06-25397030 Entree € 50 Gratis drank, lunch, dineren, sauna, stripteaseshows!!! , Relaxdames vragen vanaf € 45,- voor een half uur rond de 15 dames aanwezig !!Grote Jacuzzi aanwezig!! !! NIEUWE DAMES ZIJN ALTIJD WELKOM !! KLANT REKENT BIJ DE DAME AF -- DUS ALLE VERDIENSTEN ZIJN VOOR DE DAME -- Voldoende parkeergelegenheid aanwezig

Advertentie vind je hier http://www.kinky.nl/users/88667/home/FKK_Sauna_Club_B&B_____!!!!_OPENING_10_NOVEMBER_!!!!.html

anna
21 november 2008, 07:48
FKK wil dat zeggen dat de dames de hele dag naakt rondlopen?

thesickboy
21 november 2008, 08:06
FKK wil dat zeggen dat de dames de hele dag naakt rondlopen?

FKK = Naakt

:wink:

anna
21 november 2008, 08:10
hmm thanks
nou vind ik geheel naakt lopen niks aan,niks spannends meer.moet iets aan hebben,veel spannender

thesickboy
21 november 2008, 09:49
hmm thanks
nou vind ik geheel naakt lopen niks aan,niks spannends meer.moet iets aan hebben,veel spannender

I agree!
Anderzijds zijn er ook wel clubs die claimen FKK te zijn maar waar dames toch wel 'iets' aanhebben. Misschien eens een kijkje gaan nemen of afwachten tot er een beer op verkenning is geweest.

TSB
:wink:

anna
21 november 2008, 10:22
I agree!
Anderzijds zijn er ook wel clubs die claimen FKK te zijn maar waar dames toch wel 'iets' aanhebben. Misschien eens een kijkje gaan nemen of afwachten tot er een beer op verkenning is geweest.

TSB
:wink:


nou ben benieuwd wie er heen gaat en zijn verslag doet daarover.
ik heb ze al ondertussen een mail gestuurd,ben benieuwd naar hun reactie


xxx sonja

Silvester
21 november 2008, 16:24
Op de "homepage", annex advertentie staat vermeld -onder aanbieding van excuses- dat de opening verschoven is naar 24 November.

Alle begin is moeilijk....

;)

anna
21 november 2008, 16:59
Op de "homepage", annex advertentie staat vermeld -onder aanbieding van excuses- dat de opening verschoven is naar 24 November.

Alle begin is moeilijk....

;)

heb al een reactie terug gehad.
ga binnenkort gewoon even kijken

anna
24 november 2008, 07:13
deze club bestaat al 10 jaar ,maar is vanaf vandaag veranderd naar FKK club,de meiden hoeven niet naakt te lopen daar.(een geruststelling)Ik vind met wat kleding aan spannender als geheel naakt
dit wordt dus een nieuwe saunaclub???
Deze week effe met een vriendinnetje gaan kijken.
wie o wie gaat er deze week heen en kan er verslag over maken?
groetjes sonja

thesickboy
24 november 2008, 08:13
Deze week effe met een vriendinnetje gaan kijken.
wie o wie gaat er deze week heen en kan er verslag over maken?
groetjes sonja

Aangezien jij toch gaat kan je er evengoed onmiddellijk een verslagje over maken.

;):wink:

anna
24 november 2008, 09:28
oke dat zal ik zeker doen
als het me bevalt kom jij dan ook?thesickboy?;)

thesickboy
24 november 2008, 09:50
oke dat zal ik zeker doen
als het me bevalt kom jij dan ook?thesickboy?;)

Enkel als je het mij héél lief vraagt.:smkiss:

TSB, niet zo ziek als je wel zou denken;)

anna
24 november 2008, 11:38
yess morgenavond ga ik kijken.TSB ik zal je gauw heel lieffffffffffff vragen of je ook een keer komt ;)
hihihi
xx sonja

anna
24 november 2008, 19:54
deze club ligt toch niet in belgie?
het ligt toch tegen nijmegen aan?

Brazillover
24 november 2008, 20:57
Tegen Nijmegen bij Mook. Hebben ze al een website adres

Silvester
24 november 2008, 21:09
Topografische kennis van de ts is wel miniem te noemen, Mook ligt echt wel in Limburg NL....

Misschien samenkleven met http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6737 ?

of beter nog in mapje "ik stel me voor, commercieel"?

Overigens heb ik mijn twijfels over de gevoerde FKK titel, naar wat ik begrepen heb is het "bijna FKK"....

:smile:

Silvester
25 november 2008, 08:00
Op de "homepage", annex advertentie staat vermeld -onder aanbieding van excuses- dat de opening verschoven is naar 24 November.

Alle begin is moeilijk....

;)

Op de "homepage", annex advertentie staat vermeld -onder aanbieding van excuses- dat de opening weer verschoven is, nu naar 1 December.

Alle begin blijft moeilijk....

;)

saunaclub-BB
27 november 2008, 16:38
Op de "homepage", annex advertentie staat vermeld -onder aanbieding van excuses- dat de opening weer verschoven is, nu naar 1 December.

Alle begin blijft moeilijk....

;)
Hallo Silvester,

Bedankt voor jou ondersteuning!.
Wij hebben inderdaad een aantal probleempjes gehad.
Maar wij streven natuurlijk naar een leuk en gezellig club dus nu wij zo ver zijn, kunnen wij aanstaande woensdag 3 december starten met onze nieuwe fkk systeem.
Momenteel zitten wij rond de 9 damens en wij verwachten aanstaande maandag of dinsdag (afhankelijk van de busreis naar nederland) nog een stuk of 4 damens. Dus hoe meer zielen hoe meer vreugde zeggen ze wel eens.
Wij hopen a.s woensdag goed en natuurlijk zo gezellig mogelijk open te gaan .

Graag tot ziens XXX


De relax dames van FKK saunaclub B&B

thesickboy
27 november 2008, 16:52
...(afhankelijk van de busreis naar nederland) ...

Dat verhaal van een busje met dames hebben we in het verleden nog al eens gehoord (remember de opening van VV)....:D:D:D

Maar zonder gekheid, hopelijk kunnen jullie openen op 1/12! Succes ermee!


;)

Silvester
28 november 2008, 08:04
...Maar zonder gekheid, hopelijk kunnen jullie openen op 1/12! Succes ermee!...

Pas op TSB, op 1/12 sta je nog aan een gesloten FKK deur:


....kunnen wij aanstaande woensdag 3 december starten met onze nieuwe fkk systeem....

Ik vermoed dat de bus nog niet op winterbanden staat...?

:smile2:

anna
28 november 2008, 10:42
ik moet er nog steeds heen gaan om te kijken,kon dinsdagavond niet doorgaan

seqoya
17 december 2008, 14:57
is er hier al aktie ?

joost132
26 december 2008, 21:03
Als er echt FKK is wil ik heel graag gaan kijken.
Bovendien val ik op het "lolita-type".... Jos

Zijn er al echte exhibitionistische lolita-types?

Goedemorgenallemaal
27 december 2008, 09:32
"eindelijk zijn wij met ons nieuwe systeem van start gegaan..."

seqoya
8 januari 2009, 11:08
is er nog niemand bij fkk molenhoek geweest ??

seqoya
22 januari 2009, 21:24
ben vorige week maar eens gaan kijken hier en moet zeggen dat het me erg erg tegenviel.. Het was ook wel te verwachten want hier kwamen maar geen berichten over deze nieuwe FKK club. Dus ben ik zelff maar op onderzoek uitgegaan. Kwam er aan en moest 50 eur afrekenen. Hoefde me niet om te kleden kon zo naar de bar en daar was het ritueel zoals normaal daar vroeger ook was toen het nog een sexclub was. De dames kwamen zich voorstellen. Dus naar mijn insziens is het eerder een probeersel om mee te liften op het saunaclub gebeuren maar heeft t niet de kwaliteiten van een saunaclub. De dames waren op de fotos aanzienlijk mooier als in het echt ben met 1 dame meegegaan naar boven om toch niet voor niets te zijn gekomen. Daar werd me verteld dat er niet zonder gepijpt werd...niet gekust werd etc etc... nou dus dat is dus echt een kat in de zak kopen. 50 euro voor half uur.... nou seqoya was heel snel klaar... dit is gewoon service zoals in een ramenbuurt.. rukken tot hij stijf is... condoom er om even pijpen snel neuken en aankleden weg... nou zo ging het ook.. na een half uur stond ik dus 100 euro armer weer aan de straat..

er is ook niet veel veranderd aan de uitstraling van de club..zo was het ook jaren geleden toen ik er een keer geweest ben. Anywayz als ze hier een sexclub van maken kan het er mee door maar het verdient echt niet de naam FKK club. Ongeveer 5-6 dames aanwezig. Jammer dat het op deze manier gaat... als er fkk staat moet er toch op zijn minst de service verleent worden van een fkk club maar dat was er totaal niet bij. Erg jammer want een goede club in deze buurt is zeer welkom maar dan rijd ik toch liever door naar Zazen als ik in de buurt wil wippen of ik rij half uurtje langer door naar GT.