PDA

Volledige versie bekijken : Heavensgate (Dorsten) , Algemeen

Dennis
18 november 2005, 08:52
Dit keer eens op een doordeweekse avond (donderdag) met Freddy K naar Dorsten gereden. Het aanbod van dames in de raamprostitutie in Groningen en Leeuwarden vind ik momenteel niet interessant en dan is een rit naar Dorsten niet zo'n probleem.

Leuke club, heel netjes, mooie sauna en doucheruimtes. Het aanbod van dames varieert. Op deze donderdag rond 22 uur nog zo'n 15 dames aanwezig (bij onze aankomst verlieten net 2 dames het pand) en evenveel ijsberen. De dames komen uit Brazilië, Afrika, Azie en (Oost-) Europa. Voor elk wat wils. Doorgaans zijn de dames wat ouder (25+) als in PHG en GT en ook qua uiterlijk zullen ze het afleggen tegen hun collega's uit Oedt en Bruggen. Maar schrik niet! De dames zien er nog mooi genoeg uit om zonder problemen en hulpmiddelen een flinke erectie te krijgen bij het zien van deze aanbieders van betaalde sex.

HG biedt 4x per dag een buffet aan, waarvan 3x warm. Koffie en frisdranken zijn gratis (muv Schweppes), bier kost 4 euro. Er is 1 thekefrau en een hulp voor het opruimen van de flessen, glazen en het beddegoed. Welke rol "masseur" Rudi is toebedacht weet ik niet...

HG beschikt over mooie ruime kamers, maar er zijn ook een aantal kamers die door middel van een gordijntje zijn gescheiden. Weinig privacy dus en de kamers zijn ook niet groot. De normale kamers zijn wel ruim en afsluitbaar.

Al vrij snel hadden we 2 dames op het oog; Freddy zou de dame met bril bnaderen en ik zou bij haar buurvrouw (een goedgebouwde blonde) op de bank plaatsnemen. Door toedoen van een mede-ijsbeer viel dit plan in duigen. Ik moest dus wachten op een nieuwe kans, terwijl Freddy naar de kamer verdween met zijn dame. Uiteindelijk kwam het allemaal nog goed en rond middernacht verlieten wij HG met een goed gevoel

Freddy_K
27 november 2005, 21:48
was weer even in HG. De autobahn was na 11:00 niet meer "gesperrt" (nadat ik de dag ervoor weer kon omkeren ....). Ik had mij de hele reis kunnen besparen want er was weinig te beleven omdat de meiden blijkbaar de reis met deze weersomstandigheden minder zagen zitten. Simona was er wel maar die viel toch wel iets tegen en bovendien werd mij metteen duidelijk gemaakt dat PZC niet kan. PMC kan ik in de Nieuwstad in Grun ook kopen. Toch gedaan omdat er verder bijna niks was maar het blijft bij deze ene keer. Ze is 24jr, Roemeens, spreekt Duits en Engels, verder wel een aardige meid.

Daarna toch nog een PZC service gekregen van Tonia die bij weer of geen weer altijd braaf aanwezig is. Deze 22 jarige Oekrainse is een aardig meisje en doet goed haar best en ze heeft een erg leuk kopje.

HG blijft een club om eens op een avond heen te gaan als PHG te ver is. Hoewel het een heel leuke club is loop je toch een groot risico teleurgesteld te worden. Door de gunstige prijs wordt het in ieder geval geen financieel fiasco. Je kan bijvoorbeeld ook 30 euro entree (of wat is het 35?) betalen voor continue aanwezige maaltijden, grootbeeld TV (voetbal) en een pilsje erbij (a 4 euro per fles) en de meisjes links laten liggen :) Heb je toch nog een leuke avond.

Willem2
10 mei 2006, 02:01
Internetadres :FKK - Heavensgate (http://www.fkk-heavensgate.com/seite/index.php)

Ze hanteren verschillende entreeprijzen :
van 10.00 tot 13.00 : 25 euro
van 13.00 tot 20.00 : 35 euro
na 20.00 : 30 euro

4x Daags een Buffet

Kretek
13 juli 2006, 09:04
Omdat ik toch in de buurt van Dorsten moest zijn besloot ik de stap te wagen en Heavensgate met een bezoek te vereren. Na twee zware hekken te zij gepasseerd kwam ik bij de entree waar ik tegen betaling van € 35,- een grote en een kleine handdoek kreeg samen met de sleutel. Na de vraag of ik nieuw was bevetigd te hebben werd ik voor een rondleiding meegenomen door een van de, in eva kostuum gehulde, dames:D . Deze rondleiding beperkt zich overigens tot het naar beneden begeleiden naar de kleedkamers en zoek het dan maar verder zelf uit. Omgekleed en gedouched en dan de club zelf maar verkend.
Heavensgate is een vrijstaande vila op een industrietereintje. In de kelder vindt je de omkleedruimte en het natte gedeelte bestaande uit douches, een sauna, een wirlpool, een massageruimte en een rustruimte. In vergelijking met een club als Yin Yang is het natte gedeelte beperkt. De sauna is klein, en was slecht verwarmt in het begin van de avond :bibber_2: Er is geen dompelbekken of koudwaterslang dus als je uit de sauna komt zal je de douche moeten gebruiken.
Naar boven dan maar. Het grootste gedeelte van de beganne grond bestaat uit ontmoetingsruimte. Aldaar aangekomen de eerste schok. De ruimte bestaat uit ongeveer 25 yweezitsbanken die werden beset door evenzoveel blote dames. De dames keken verveeld voor zich uit en hadden daardoor een erotische uitstreling gelijk aan een ongewassen onderbroek van een vrouw van 100:kotz: Er is een klein barretje waar op dat moment zo'n 10 ijsberen stilletjes om heen stonden te kijken te drinken en verder niets:heul:. Buiten is een mooie tuin met een onverwamt zwembad waar net een BBQ aan de gang was dus daar maar eens begonnen de inwendige mens te versterken.
Hierna de 1e verovering gemaakt EPU. Opvallend, had ik later weer, de 1e vraag is wie heisst du, 2e vraag sollen wir ein zimmer zuchen. Geen praatje pot geen geknuffel, afstandelijk direct to the point:mad: .20 Minuten op de kamer "WAARDELOOS". Ze dook gelijk op jan soldaat begon te pijpen en te rukken en na 5 minuten ging het condoom eroverheen ze ging liggen op haar rug met een blik van steek hem er maar in en ga je gang:wand:. De volgende verovering was een zekere Tonia, een leuke aantrekkelijke verschijning maar het liefdesspel was ronduit triest:ranting2: .
Al met al een eenmalige ervaring die ik hier nooit meer zal herhalen. De prijzen zijn, in vergelijking met GT en YY laag maar de kwaliteit is idemdito

Knabbel
19 oktober 2006, 17:24
Afgelopen zaterdag nog maar eens bezocht. Entreeprijzen zijn ongewijzigd echter de kamertarieven evenals de tijdsduur hiervan zijn opgeschroefd. Een half uur kost nu € 50.- . (vroeger 20 min € 35.- / 40 min. € 60.- inkl. blasen ohne) In verhouding klopt dit natuurlijk maar het vrijblijvende karakter van een happy snack voor € 25.- voor verkehr en blasen met gummi is hiermee weg. Aanbod aantal dames was oke, echter qua uiterlijk waren er maar 2 die de moeite waren. Deze waren dan ook continu bezet en derhalve ungepoppt huiswaarts gereden. Dien hierbij wel aan te merken dat we pas tegen 12 in de avond binnenkwamen. Desondanks nog steeds voldoende over van het buffet en de sauna was ook wwer prima. Contact maken onderling met overige Duitse gasten is mondjesmaat. In de dergelijke clubs is men veel terughoudender dan in bijv. PHG of GT. Herhaling zit er voor mij pas in de zomer weer in als er buiten gegrilld wordt. Tuin biedt ruimte aan ca. 30 personen en ziet er incl. zwembad netjes uit.

Dennis
18 maart 2007, 17:32
Zaterdag 17 maart weer richting Dorsten gereden en bij Heavensgate (HG) binnengeweest. Van binnen is de club gemoderniseerd en ziet er nog mooier uit als voorheen. De boventoon wordt nu gevoerd door (passend voor dit werk) rode bankstellen en een ronde (rode) ligbank. Ook de sauna en douches in de "kelder" zijn prima in orde. Erg netjes en mooi! Helaas is er 1 manco bij HG en da's gelijk de nekslag: gebrek aan dames en dan met name lekkere dames. In totaal zo'n 15 a 20 dames schat ik en met wat goede wil maximaal 5 waarmee ik "het" wel zou willen doen en ook zeker 5 waarmee ik het zeker niet zou willen, laat staan kunnen, doen. Jammer. Na te hebben gegeten en lekker van de sauna en douche te hebben genoten weer de club verlaten. "ungepoppt" dus. Het zal wel even duren voordat we weer terugkeren.

Silvester
16 april 2007, 10:02
Gistermiddag had ik genoeg in het zonnetje gezeten en heb ik mijn oude maatje van stal gehaald en ben ik lekker gaan toeren, met het idee om "ergens" een relaxt tussenstopje te maken..
Het toeren liep wat uit de hand en op een gegeven moment stond ik in de buurt van Oberhausen, een ideale uitvalbasis om te gaan ijsberen.
Maar daar in NRW is de keuze ook (soms te) groot, dus twijfel... maar gekozen voor Heaven's gate.

Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest, dus een hernieuwde kennismaking is wel verantwoord...
Net na zessen aan de (€ 35,-- kostende) hemelpoort aangeklopt, gezien de aantallen auto's (ook met NL plaat!) in de buurt had ik het al een beetje verwacht: lekker druk, en dat op een zonnige zondag!

Eerst nog even rondgekeken, de kino die er al jaren aan zit te komen is er nog steeds niet, de inrichting is verder gelukkig wat opgeleukt en ziet er lekker huiselijk uit.
Het is een aanzienlijk kleinere locatie dan de andere grotere toppers in de buurt, maar dat heeft wel degelijk zijn charmes, het is allemaal wat intiemer.
Buiten in de tuin nog even lekker (!) gegeten en (toch maar weer) genoten van de laatste felle zonnestraaltjes..

Op een gegeven moment viel mijn oog op Lisa, een donkere dame, en moest ik denken aan Ome Berndt's Princess,.... ze heeft wel wat gelijkenis, met name haar mond spreekt boekdelen.... dat beloofde wat..?
En ja hoor, op de bank al een overheerlijk voorproefje van haar orale vaardigheden mogen beleven, zelfs Princess moet hier nog een keer het onderspit delven...
Ze verwent je kruis met heerlijk zacht lik- en zuigwerk, is dol op balzakjes, pijpt zo ontzettend diep en verstaat dan bovendien nog de ultime kunst met haar tong mijn scrotum te verwennen....ik had soms het idee dat ze zelfs een van mijn ballen in wilde slikken...wow...

Er was een sleutelcrisis (!), dus na een extra tijdje verwennerij op de bank eindelijk naar de kamer toe.
Het werd een heerlijke wederzijdse -met name orale- verwenpartij van een heel dik uur, met op het laatst nog even lekker op zijn hondjes (wat hebben die afrikaansen toch heerlijke rondingen!) en uiteindelijk in het religieuze standje het eindschot afgevuurd.

Daarna nog even wat rondgehobbeld, nog een gesprekje met een duitser gevoerd over zijn uitgebreide kennis van dames in het NRW gebied.
Hij kende ook een beetje nederlands en vroeg op een gegeven moment of ik de vertaling van FKK in het nederlands kende...
Alvorens ik ook maar iets kon laten blijken van mijn vertaalkwaliteiten schaterde hij: Fijn Kale Kutjes kijken...:D :cool:

Net na tienen is Silvester nagenietend van een lekker ontspannen tussenstopje heerlijk rustig terug naar huis gebrobbeld.

Er wordt weinig geschreven over deze Hemelpoort, gezien de drukte bevreemdt me dat eigenlijk wel een beetje, wellicht is het een "Geheim-Tip" onder de ijsberen? :cool:

Silvester
:wink:

Silvester
29 juni 2007, 16:52
Gisteren was ik lekker vroeg klaar en op een steenworp afstand van Dorsten, misschien de PT daar eens proberen..??
Nah, bij het stoplicht draaide mijn mobiel als vanzelf toch weer rechtsaf.

Er zijn inmiddels weer wat huiselijke en sfeerverbeterende aanpassingen gedaan, de whirlpool staat nu gelukkig buiten, keurig weggewerkt in een bult stenen, er staan chique design tuinmeubeltjes, de boel is wat verder opgeleukt zeg maar.

De dames bezetting was redelijk en rond zessen kwam een nieuwe shift binnen.
Lisa kwam me nog even heerlijk verwelkomen, ik heb haar daarna alleen nog een paar keer in de bar gezien om meteen weer met een nieuwe beer te verdwijnen.
Populair dus deze dame, is ook geen wonder met die orale vaardigheid van haar.

Marina, een wat oudere jonge dame zat heel gewiekst en teasing te glimlachen, dus maar eens een praatje aangegaan met deze russische dame, die wel wat weg heeft van Swetlana uit Freude en/of GT.
Op de kamer laat ze zich heerlijk verwennen, geniet daar duidelijk van en als beloning verzorgt ze je even later ook op een heel aangename wijze.
Het spettert er weliswaar allemaal niet van af, maar ja, de lat leggen we inmiddels ook zooo hoog, had ik deze sessie 25 jaar geleden met deze dame gehad, had ik haar ongetwijfeld ter plekke een aanzoek gedaan...!!

Na een saunarondje en een lekkere warme hap gaan zitten bij een stil, wat stuurs en onwennig kijkend heel slank meiske met kleine borstjes, maar met o zo lange tepeltjes er op..
Deze duitse Tonia zit af en toe in Dorsten op het bankje, wellicht als ze nieuwe schoentjes of zo nodig heeft...
Op de kamer is van het stuurse helemaal niks meer terug te vinden en geniet ze volop van de aandacht die ze krijgt.
Ze beschikt over een van de kleinste en fijnste kutjes die ik ooit heb mogen meemaken, heel kleine lipjes met een nog kleiner edoch zeer fier clittekopje.

Fijne sessie gehad, afgemaakt in 69, het was voor beiden genieten.

Nog wat rondgestrompeld, het damesaanbod was inmiddels gestaag gegroeid, ik schat zo'n kleine 20, er liep ook een echte lookalike van Sonja (nu YY) rond, iets groter, iets groter voorfront, echter zelfde type qua lopen, spreken en kijken, en op het hoofdje afgaande zou het het zelfs wel een zus kunnen zijn.

Silvester die Heaven's Gate toch nog steeds in zijn Favo-top heeft staan...

Knabbel
24 juli 2007, 10:50
AB SOFORT ERHALTEN SIE BEI IHREM BESUCH IN UNSEREM HAUSE EIN LOS FÜR UNSERE VERLOSUNG AM 20.10.2007 **** GRATIS ****

20.10.07 Die Party des Jahres. 5 Jahre Saunaclub Heavensgate. Girls in heissen Outfits, Erotik Strip, Live xxx Shows, Gala Buffet, Freibier + Sektempfang. Mit Verlosung Gewinne: 1. Preis Flachbildschirm 2. Preis DVD Recorder + 1 Woche Eintritt frei 3. Preis 3 x Eintritt Frei + 1 Flascher Champagne.

Nu nog een aangename Indian Summer met bijbehorende grill en een goed damesbestand :freu:

Knabbel
24 juli 2007, 11:35
Entree € 35.- Extra actie tot 30.08: Gutschein (http://www.fkk-heavensgate.de/seite/index.php?action=preise) voor € 10.- . Let wel alleen geldig op dinsdag en zondag. Daarnaast 3 gelijktijdig bezoekende gasten is 2 x entree betalen. Jarige job mag op vertoon ID op verjaardag gratis naar binnen.

2horny4u
30 juli 2007, 20:08
...
Silvester die Heaven's Gate toch nog steeds in zijn Favo-top heeft staan...

IK sluit me hierbij aan. De club heeft een likje verf gekregen, nieuwe meubeltjes en ziet er weer piekfijn uit. Qua niveau hoger dan GT. Alleen zijn de dames anders / beter in GT, anders zo dit de absolute topclub moeten zijn. De entourage is er al, de dames, dat komt, nu niet te veel mannen erheen, anders komt de club om in zijn eigen succes.

Voor mij absolute keiharde concurrentie met GT, ain't life a bitch

gr. 2horny4u

Dennis
12 augustus 2007, 07:14
Ik had geen zin in een lange autorit over de Autobahn (of nog erger: door NL, Nl'ers zijn niet erg goed in het "rechts houden" :D ), dus maar weer eens naar Heavensgate in Dorsten.

De club heeft inderdaad wat aanpassingen ondergaan, de eerste viel direct op; er is een nieuwe parkeerplaats gemaakt. Niet meer rechts naast het pand, maar links, bij nummer 38. Van daaruit kun je nu ook direct binnendoor naar de voordeur lopen.

't Is was op deze zonnige zaterdagmiddag niet overvol met ijsberen. Ik schat een 15 a 20-tal en dat zelfde aantal gold voor dames. En het moet gezegd; de dames zagen er bijna zonder uitzondering allen uit als "kamerbezoek-waardig" :fuck: :blow2: Alle dames waren slank tot normaal getailleerd en zo rond de 25 jaar schat ik.

De club zelf heeft ook wat aanpassingen ondergaan (waarmee men sinds een jaar bezig is denk ik); nieuw tuinmeubilair, interieur aangepast/ opgefrist, de beamer is vervangen door een (haarscherpe) plasma TV en zo zijn er nog wat aanpassingen (geen zelfbediening meer met frisdranken/ koffie). Al met al een positieve verbetering. De entreeprijs is ook aangepast; het goedkope ochtendtarief bestaat niet meer! Piekuren (12 tot 20 uur) is 35 euro, de overige tijden 30 euro. Een redelijk bedrag voor het gebodene. Bij die prijs is alles behalve alcoholische dranken (en de diensten v/d dames natuurlijk) inbegrepen. In HG schenkt men ook sterke drank als whiskey, vodka. Een Whiskey/ Red bull of Vodka/ Orange juice kost 6 euro, een fles bier 4 euro.

De sfeer was zaterdagmiddag prima. De dames waren in een goede bui, attent als een gast een drankje wilde terwijl de bardame even afwezig was etc. Even was er een onenigheid tussen 2 klanten en 2 dames (die gezamenlijk op de kamer waren geweest) over de prijs, maar nadat de bardame de verschillende partijen had gehoord, was dit probleem uitgepraat. Ook hierna was de sfeer nog prima.

Omdat de prijzen van de diensten relatief laag zijn (35 euro voor PZC en N), is de dienstverlening wat magerder als je aangeeft "maar" 20 minuten te willen. Als je voor de 40 minuten (of langer) gaat, dan betaal je 60 euro en dan wil de dame beffen wel toestaan. Een dame vertelde mij dat voor 35 euro er geen tijd was om te beffen en dat ze dat voor die prijs ook niet wilde. Kan ik begrijpen. 60 euro voor 40 minuten is dan nog niet heel duur en vergelijkbaar met PHG en GT. Voor 35 euro heb je bovendien ook nog redelijk veel waar voor je geld. Ik ging naar de kamer met oudgediende Tonia (lieve meid, uitstekende service) en Luna, een poolse die al langere tijd in Duitsland is. Beide dames leverden uitstekend werk.

HG was in 't verleden een hit and miss; soms heel goed, soms slecht. De laatste tijd blijkbaar (gelet op de overige recensies) gaat het weer de goede kant op: Mooie tent (altijd geweest), leuke dames, aantrekkelijke prijsstructuur... Niet echt een tent om ala GT of PHG de hele dag rond te hangen (hoewel met dit mooie weer wel mogelijk ivm de tuin en zwembad (koud!!!!!)), maar voor een paar uurtjes heel aantrekkelijk.

bordellero
12 augustus 2007, 11:41
en Luna, een poolse die al langere tijd in Duitsland is. Beide dames leverden uitstekend werk

Tonia is bekend. Wat voor service leverde Luna?

Willem2
17 september 2007, 14:03
http://www.fkk-heavensgate.com/seite/index.php?action=events

hvdwerf
18 november 2007, 12:08
Wat is de naam en plaats van PHG?

Willi69
18 november 2007, 15:33
HG = http://www.fkk-heavensgate.com
PHG = http://www.planet-happy-garden.info

deskjet
22 januari 2008, 14:32
Gisteren hier maar eens gaan kijken leuke aardige club vriendelijke bediening waren ongeveer een 7 tal dames aanwezig tusseb 14.00 en 18.00 uur.
geheel van binnen ziet er netjes uit ook de omkleedruimte en de douches beneden heb 'e'en sessie gehad met een italiaans/duitse de naam ben ik vergeten maar was bijzonder goed alles mogelijk heb betaald voor iets meer dan 20 minuten 35,00 euro.
de club is niet echt geschikt om er een hele dag te vertoeven daar heb je te weinig aanspraak voor.

Dennis
16 maart 2008, 09:25
Gisteren, zaterdag 15 maart, weer eens een bezoek gebracht aan Heavensgate (HG) in Dorsten. Mijn laatste bezoek dateerde van 12 augustus 2007 (zie mijn bericht). Sindsdien zijn de prijzen wederom gewijzigd :motz:

Entreeprijzen:
10 - 13 uur: 35 euro (Happy Hour)
13 - 20 uur: 40 euro
20 - 24 uur: 35 euro (Happy Hour)
24 - 04 uur: 30 euro (of was het 25?) (Happy Hour)

Prijzen van de dames:
Tijdens de "happy hour"-uren 30 euro voor 20 minuten, 60 voor 40 minuten etc.

Tussen 13 en 20 uur 35 euro voor 20 minuten, 70 euro voor 40 minuten etc.

Anaal + 50, "Aufnahme" + 25, hoewel niet elke dame dit in haar pakket heeft. Pijpen zonder condoom, neuken (met), vingeren, standjes, zoenen is bij de prijs inbegrepen maar ook hierbij geldt dat niet elke dame alles aanbiedt (behalve natuurlijk het P&N).

Het aanbod van dames was goed. Ik schat, zonder te hebben geteld, het aantal op zeker 20 a 25 dames, waarvan een groot deel zeker de moeite waard was. Er waren voornamelijk Oost-europese dames, enkele Duitse dames en een Afrikaanse. Jonge dames hadden de overhand (:lostit::freu:), maar er waren ook enkele dames aanwezig "met wat meer vlieguren". Voor elk wat wils dus.

Al met al een geslaagde middag/ avond en gezien de dames die nog op m'n "to-do"lijst staan (Tonia, Michelle) is herhalingsgevaar groot!

Freddy_K
1 april 2008, 21:20
verslag uit HG

vandaag van ongeveer 13u tot 18u in HG vertoefd. het was rustig qua Ijsberen en ongeveer 12 tot 15 meiden (na 18u komen er meer). Petti/Patti was ik voor gekomen en nadat ze om 15u uit haar bed kwam liep ze rechtstreeks naar mij toe :p Patty is dus een heel lekker Bulgaars meisje van 20 jaar. Vorige keer was ze met 2 Bulgaarse vriendinnen (waarvan 1 ook heel leuk) maar die zijn beide volgens Patty vertrokken. Ben een uur met haar op de kamer geweest mmmmMMM Patty is een super meisje.

Er zijn dus niet heel veel meiden maar de qualiteit is vrij goed. Je hebt Patty en Michelle (beide 20 jaar). Dan zag ik een Duits meisje die alleen met een topje liep zonder slipje :p:p:p:p erg lekker. Ook vrij jong, weet niet hoe ze heet maar ze heeft een heel geil kopje, halflang sluik zwart haar, vrij lang +/- 1.75m. Ik zag een klein heel donker meisje (ergens uit de buurt van India lijkt me), een aantal Poolse meiden waarvan 2 niet onaantrekkelijk. 1 is denk ik 22 ofzo de ander iets van 26/27 jaar. Verder een Afrikaans meisje die bij me op schoot kwam zitten en onder mn badjas aan het graaien was. Mn apparaat bleek nog te werken maar moest haar bedanken omdat ik mijn zinnen op Michelle had gezet.

zoekmachinist
7 april 2008, 19:34
Misschien kan ik er via dit forum achter komen hoe het staat met de
nieuwe club van de eigenaar van Heavensgate.Dit moet dan fkk-home
zijn (website eindigt op .eu (ik mag nog geen urls geven)).
Of zou t een grap zijn ,het beste kan iemand ter plekke informeren,
mij is deze club te ver.Bedankt alvast.De nieuwe club moet reeds aangelegd
zijn en niet ver van Venlo liggen.
zoekmachinist

Dennis
2 mei 2008, 07:49
Op Koninginnedag naar Heavensgate gegaan om onze eigen koninginnetjes eens te bezoeken. Toen we rond 15 uur arriveerden was het aantal aanwezige dames beperkt en ook de ijsberen waren nog niet allemaal wakker. Wel aanwezig was poolse Isabella, een jonge chick met een ondeugende uitstraling. Geen supermodel, maar ze heeft wel wat (in ieder geval een lekkere kont en benen :p).

Ik probeerde de aandacht van Michelle te trekken, maar die was meer geinteresseerd in haar sigaret. Zoals gewoonlijk zou ik zeggen... Toen maar even bij Isabella op de bank plaatsgenomen en al snel vertrokken naar de kamer.

Op de kamer een volle 20 minuten doorgebracht met zoenen, pijpen, beffen en..... pijpen. Of ik "mit Aufnahme" wilde. :blow2:.... zoiets moet je mij niet vragen :lostit:, dus de sessie beeingdigd met loslaten van het zaad in haar mond.

Ook na onze sessie bleef Isabella vriendelijk. Prima after sales dus en zeer zeker kans op herhaling!

elo
7 augustus 2008, 21:31
op 5 aug. 2008 jl. een fantastische ervaring met Alania, russische schone. 36 jr. alles ter op en eraan. eerder met michelle, nog jong, 21 jaar, en niet zo actief. wilde 'zartlichkeit'. ik wilde gewoon wild n....

2horny4u
5 februari 2009, 08:50
Sinds lange tijd, ik zeg hele lange tijd weer eens in dorsten neergestreken. Het meer dan een jaar geleden dat ik er was, en toch weer als het vorige week was, das altijd een goed teken. Ze hebben intern weer wat umgebaut, zo is de keuken aangepakt er goed gedaan ook de entree is opgeknapt ook mooi gedaan. Het blijft en ik denk dat je dit objectief kunt stellen een hele mooi club niet te groot maar super ingericht en 's zomers is het echt een paradijsje op een industriegebied. Ook zusterclub FKK Atlantica in Wuppertal is super, dus als je low budget toch in Wuppertal zer goed alternatief voor bijv. Teeny6House. Het is maar een suggestie.

Gisteren zeer goede sessie gehad met Alina, echt een rijpere dame die weet hoe het spelletje werkt en de hasen lopen, maar toch SUPERRRRRRRRRRRR !!!!

Ben bang dat ik er toch weer vaker ga komen.

2horny4u

seqoya
5 februari 2009, 09:37
je hebt toch niet weer in de bek gespoten he ?? wat hadden we nou afgesproken ????:moon:

2horny4u
6 februari 2009, 09:57
Ik heet geen Seqoya ik ben 2horny4u jammer jongen !!!!!

Dikke kus

hans101963
20 maart 2009, 09:28
op 9 okt 2008 jl. een prima ervaring met Alania, russische schone. 36 jr. alles ter op en eraan. Hierna nog een sessie gehad met een mooie donkerharige . met mooie grote borsten (naam vergeten). Mooie luxe tent met een leuke tuin om je (bij mooi weer) goed in te vermaken ...in de zomer maar weer eens richting deze club...
Prijs: € 50 per half uur standaard

noglangnietuitgewandeld
5 april 2009, 21:24
Vorige week hier ook maar eens binnengewandeld, eerste keer hier. Na de sanitaire plichtplegingen bij het enige exotische meisje aangeschoven, Lisa uit Ghana. Gezellig wat zitten kletsen, in het Engels, is beter dan haar Duits. Ze kan zelfs wat Nederlands. Maar wie van jullie heeft haar die vieze woorden geleerd? :o Knap, slank meisje, licht getint, met mooie strakke rondingen, beetje prettig gestoord. Heerlijke zoenlippen, die ze op de bank al uitstekend weet te gebruiken. :love:Op de kamer heftige sex, zoenen, deepthroaten, soixantneuffen, eindeloze neukpartij en gefinished in haar gulzige mondje. :blow2:Zo moest je altijd de dag kunnen beginnen.
Toen ik in de sauna zat kwam er even later een duitse meneer bij en nog een brunette van een jaar of 35 die mijn interresse opwekte. Niet meer zo strak, B cupje, beetje hangerig, maar een vriendelijke uitstraling. En een magnifiek achterste. Twee handen meer dan gevuld. :DToen de zandloper leeg was vluchtten we er alledrie uit en stonden gezamelijk te douchen. Later boven at ik een broodje met haar, we kletsten wat, streken neer op een van de bankjes, zij een sigaretje, ik rook niet. We schoven steeds dichter naar elkaar toe en het onvermijdelijke gebeurde. Gina, uit Roemenie kon van het zoenen maar geen genoeg krijgen. Ik ook niet trouwens. Voor mijn gevoel duurde het wel een kwartier voordat ze om de sleutel ging. Voor het bed stonden we weer lang ineengestrengeld.:luvlove: In horizontale positie zetten we ons spel voort. Na een zalig oraal voorspel kwam ik tussen haar dijen en drong langzaam maar diep in haar. Ze ging tekeer of ze een half jaar droog gestaan had. Bij iedere stoot kwamen haar heupen me tegemoet.
Ik hoefde eigenlijk geeneens te bewegen; zij neukte wel. Haar mond zat de hele tijd vastgezogen aan de mijne.Toen ik na een heftig orgasme van haar afrolde dropen we allebei van het zweet, net als zoeven in de sauna. Het is waar, een vrouw waar je het qua uiterlijk niet van verwacht, kan in bed een onverwachte vulkaan zijn.
In mijn zak was intussen werk aan de winkel; de spermavoorraad moest hoognodig aangevuld worden. Ging wel een uurtje duren.
De zwans maar weer opgefrist, nog een saunatje gedaan, tijdje buiten gezeten, het weer was net warm genoeg.
Ik liep weer eens naar binnen. Gina zat weer op het bankje waar het allemaal begon. Ik kreeg ineens weer verschrikkelijk zin in haar. We zaten weer een tijdlang model voor het beeld van Rodin. De kus. Tijdens een korte adempauze vroeg ik of ze nog een vriendin wist om mee te doen. Ja, het meisje schuin tegenover ons was daar prima geschikt voor. Christina, een mooie jonge meid met een goed figuur en een nogal wilde haardos. Was alleen nog niet zo lang in Duitsland en kende nog niet veel Duits. Is voor de sex ook niet zo noodzakelijk, het frans is belangrijker.:D.
Het ging er weer behoorlijk heet aan toe. Een zoenen, de ander pijpen, steeds wisselen,dan weer allebei tegelijk pijpen. Christina leek me een meisje dat zich nog wat ontwikkelen moet. Ik kreeg zin om haar eens goed te pakken. Vorsicht bitte. Ze was zo strak als een maagd. Moest langzaam aan een beetje opgerekt worden. Toen dat eenmaal gebeurd was ging het prima. Ik had echter die heftige neukpartij met Gina nog in mijn gedachten. Dus even een condoomwissel en Gina nogmaals aan de pin geregen, tot wederzijds genoegen. Alleen finishen lukte zo niet meer maar daar zijn manieren voor die minstens even spannend zijn. Terwijl Gina mijn ballen aflikte,
trok Christina me al tongend over de eindstreep. :rubbel:.
Al met al een heftige middag gehad om nog eens met plezier aan terug te denken. Toen ik klaar stond om te vertrekken was Gina zo attent om naar voren te komen en me met een paar laatste zoenen uitgeleide te doen. De club in het algemeen bevalt me wel, er liep best nog wel meer lekker snoepgoed rond en bij Gina moet ik zeker nog eens terugkomen. En dat gebeurt nog wel eens. Ik ben noglangnietuitgewandeld.:lostit:.

noglangnietuitgewandeld
14 mei 2009, 21:35
Pas nog eens een middagje HG gedaan. Net voor 13h, happy hour, binnen. Blijf toch Hollander;). Weinig dames, weinig gasten. Even naar Gina gevraagd maar die zou 2 dagen vrij zijn. Jammer had haar graag weer eens gepakt.
Wel zat Lisa, het Ghanese snoepje van de vorige keer naar me te lonken.
Maar meteen bij haar aangeschoven, de rest wat er op dat moment rondliep leek niet echt je dat. Met Lisa een heerlijk nummertje gemaakt, zoenen, beffen, diep pijpen, stevige beurt gegeven en tussen haar zachte zwoele lippen gefinished:blow2:. Lekkere meid, beetje profi, maar verder best o.k.
Na een saunatje even wat in de tuin gezeten en nog eens een rondje gemaakt. Inmiddels wat meer dames aanwezig. Babbeltje gemaakt met een knappe brunette die ik wel zag zitten, noemde zich Sarah en was duitse.
Des te meer reden om even naar de service te vragen. Ze draaide er eerst wat omheen, maar nee zoenen deed ze niet. Tut mir leid, dann wird's nichts.
In ieder geval een eerlijk antwoord, is tenslotte ook haar zaak.
Op een ander bankje een leuk jong meisje getroffen waar het beter mee klikte.
Isabel, pools meisje van begin twintig. Slank, brunette. Had iets onschuldigs over zich. Aha, pools, even de poolse knop omgedraaid. Verbaasd dat een hollander daar iets van kent. Maar wat een grappig accent. We kregen wel schik in elkaar. Bij haar was zoenen geen probleem, dus vooruit dan maar.
We stonden lang voor het bed ineengestrengeld en zetten onze verkenningen later horizontaal voort. Ik daalde af naar haar stevige b-tietjes en likte haar tepels stijf, ondertussen zachtjes geraffineerd haar dijen en haar heerlijke billen liefkozend. Ik controleerde de vochtigheidsgraad van haar gleufje en dat viel niet tegen. Ze kreeg een onbedaarlijke lachbui:rofl:, toen ik haar in haar eigen taal mededeelde dat ik daar beneden een nat kutje had aangetroffen. Zulke termen zijn in een vreemde taal nou net het belangrijkste, toch? Waar was ik gebleven. oh ja, dat kutje, dat vroeg er eigenlijk wel om, dus er eens goed voor gaan liggen en flink mijn best gaan doen. Prachtig toch om zo'n mooi meisjeslichaam te voelen schokken en sidderen van genot. Maar bij mij beneden viel ook nog iets te verrichten.
Nadat ze aan haar gerief was gekomen strekte ik me uit en was benieuwd hoe ze het zou doen. Zo onschuldig als ze leek, zo vaardig bedreef ze de fellatio. Dit had ze vaker gedaan. Ze vroeg of ik mit aufnahme wilde. Jawel, maar eerst nog wel even:fuck:. Lekker lang in missie tussen die heerlijke dijen gelegen, hand onder die mollige billen, zachtjes aan elkaars tong zuigend, had er wel uren mee door willen gaan. Maar ik had haar iets beloofd, dus..
Rubber eraf en me weer overgegeven aan dat zuigende mondje. Ze had speciale tongtrucjes, de gevoeligste plekjes werden zachtjes plagend gelikt en zo duurde het niet lang of ze kon op zoek naar de tissuerol. Goed gedaan meisje. Het tarief dan ook maar iets naar boven afgerond, dat had ze wel verdiend.
Toen ik na een tweede sauna weer bovenkwam zag ik tot mijn verbazing Gina zitten. Stevige omhelzing, leuk elkaar weer te zien. Ze was onverwacht snel klaar geweest met haar dingen en toch maar gekomen. Op een achterafbankje wat bij zitten praten, maar Gina laat er geen gras over groeien, het praten gaat bij haar al snel over in diepe lange tongzoenen, waarbij de tijd geen rol speelt. Eenmaal op de kamer beland, was het hele feest weer een herhaling van eerdere sessies die ik met haar had. Een vulkaan in bed , die vrouw. Toen ik na een woeste, wilde paring, anders kan ik het niet noemen, van haar afrolde, dreven we allebei van het zweet. Gina als derde, kort na twee eerdere heftige rondes is gewoon slopend.
Een paar ervaringen rijker, een paar euro's en drie kwakkies lichter, aan het eind van de middag de deur uitgestrompeld. Maar voor herhaling vatbaar.
Ze zien me hier zeker terug, ik ben noglangnietuitgewandeld :lostit:.

hans101963
2 juli 2009, 07:57
Woensdag 1 juli zin in een FKK sauna club-dag, maar geen zin om lang in de auto te zitten. Daarom gekozen voor Haevensgate in Wulfen bij Dorsten. Had hier vorig jaar een fijne ervaring met Alina opgedaan.
Al om 11 uur aanwezig, er waren op dat moment 5 dames en 2 andere beren aanwezig. Het was prachtig weer dus ook de tuin met zwembad konden dienst doen. Jammer alleen dat dat het de hele middag rustig bleef met dames en beren (max. 8 dames geteld) waardoor er geen echte sfeer ontstond (verveling bij enkele dames door te weinig klandizie). Ook jammer dat de bbq pas om 18 uur begon, want toen was ik weer helaas weer weg. Deze middag 2 sessies gehad: de 1e met de poolse Isabelle, die er schijnbaar niet veel zin in had, 1x maar nooit meer...
Na deze teleurstelling verwerkt te hebben toch maar weer met de Russische Alina (inmiddels 37 jr maar nog steeds een beauty) aangepapt. Ze had me 's morgens al meteen herkend en het klikte meteen weer; samen op de bank lekker gebabbeld wat spontaan overging in een heelijke (tong)zoensessie (daar lust ze wel pap van). Na een kwartiertje toch maar een kamer opgezocht om hier een heerlijke sessie met haar te beleven...goh wat is het dan een heerlijk beest..net als de vorige keer alles erop en eraan...totaal bezweet en zeer bevredigd namen we afscheid van elkaar om hierna even heerlijk bij te komen . Nog wat gegeten en gedronken, gedoucht en toen weer vertrokken naar het zonnige Nederland. Voor Alina kom ik zeker nog een keer terug...

boemboem69
6 juli 2009, 19:04
Donderdag 2 juli neergestreken in deze club. Was aanwezig rond 13.00 Hr, 6 dames aanwezig. Het was zeer warm. Na een poosje kontakt gezocht met Jenny, een rosharige van 25 jaar.
Eens op de kamer kwam ik echter bedrogen uit. Deze dame wilde niet zoenen, niet pijpen, en wilde ook niet gelikt worden. Ik vroeg haar wat ze hier dan eigenlijk deed in deze club. Daarop werd ze eigenlijk een beetje kwaad. De zaak snel afgemaakt met eigen handwerk, waarbij ze me amper over haar borst liet strelen. Ze was er echter snel bij om me naar de kleedkastjes te volgen om te incasseren. Heb maar betaald, en nog even overdacht er iets van te zeggen aan de baas van het kot.
Nadien dan toch nog een redelijk goede sessie gehad met Tania, een 24 jarige Roemeense. Darvoor was ik nu ook niet speciaal naar daar gekomen.
Al bij al een een niet zo goede ervaring in deze club.

Jünther
6 juli 2009, 19:09
De topattractie in deze club heet dan ook: Denise (met het guitige, zwarte staartje).

beest62
7 juli 2009, 13:08
waardeloze club!!!
dode boel daarbinnen,geen badjas beschikbaar,vrouwen zijn meer dood dan levend!!
20 ijsberen binnen en maar 10 vrouwen....
Kortom het is niet meer wat het was geweest

Rex
15 juli 2009, 22:28
Zondag was Rex weer eens geil en dacht laat ik eens naar LR rijden, maar eenmaal onderweg kwam ik uit in Dorsten bij Heavensgate..........

Het was een dooie boel daar, ongeveer een ijsbeer of 10 en maar 5 meiden.:eek:

Op de parkeerplaats bij aankomst zag ik een 3 tal Nederlanders ook naar binnengaan en in de kleedkamer raakten we aan de praat.

Niet veel later hierna voorgesteld om naar LR te rijden en zo gezegd zo gedaan. Binnen een uur nog deze toko verlaten.

Deed mijn beklag nog bij de gastvrouw, maar die vertelde me dat het vakantietijd was en wilde geen gebaar maken naar ons in de vorm van een vrijkaart of anderzins, opdat we misschien nog de intentie zouden kunnen hebben gehad om ooit nog eens aan te meren hier.............Nu in ieder geval dus niet meer.

Tja, we zijn verpest als ijsberen. Het loont daarom eigenlijk voor mij ook niet meer de moeite om eens te experimenteren en me te proberen te vermaken in de wat kleinere minder bekende clubs................Geef mij maar de big 3 ( GT, LR of PHG), dan weet je in ieder geval dat het goed is.

hans101963
1 oktober 2009, 12:47
iemand nog recente ervaringen in de club???

mokota
1 oktober 2009, 14:42
Zeer afwisselend. Zowel de service van de dames als de sfeer verschilt per dag, Daarom neem ik de laatse tijd geen geen gok meer en rijd ik liever nog 50 km oostelijker of zuidelijker.

jeegee
11 oktober 2009, 18:16
Donderdag Hevensgate weer eens bezocht na misschien wel 1 1/2 jaar. Viel me niet tegen. Wel jammer dat de mooie tuin verknald is en dat er geen (werkende) whirlpool is.Het aanbod van de dames was niet slecht. Kreeg alleen niet de kans om dicht bij mijn favoriete Katja te komen. Maar Nicole kende ik ook nog van vroeger en die bleek haar kunsten niet te zijn verleerd gelukkig. Verwennerij!!

HalJam
18 oktober 2009, 10:08
Op Koninginnedag naar Heavensgate gegaan... ...Wel aanwezig was poolse Isabella, een jonge chick met een ondeugende uitstraling. Geen supermodel, maar ze heeft wel wat (in ieder geval een lekkere kont en benen...

Werkt nu in Acapulco, ook als Isabella, maar heeft enkele kilos meer:mad:

andreas
14 november 2009, 23:49
gisteren in dorsten geweest, 15 vrouwen aanwezig ben met rosie naar de kamer geweest, nederlandse dame die geeft een service, het is net of je met haar verkering hebt, zo geil heb ik nog niet eerder meegemaakt.
ze zoent nat, ze pijpt of ze een magnum heeft neuken als een bezetene.
herhalingsgevaar groot, zeer groot.

Josef
15 november 2009, 21:07
gisteren in dorsten geweest, 15 vrouwen aanwezig ben met rosie naar de kamer geweest, nederlandse dame die geeft een service, het is net of je met haar verkering hebt, zo geil heb ik nog niet eerder meegemaakt.
ze zoent nat, ze pijpt of ze een magnum heeft neuken als een bezetene.
herhalingsgevaar groot, zeer groot.

Andreas: Wat bedoel je met,Ze pijpt of ze een magnum heeft?
Bedoel je daar dat chocolade reepje? Of bedoel je die ijsbeer 357 Magnum !!!
Want in een reep bijt je toch om hem op te eten?
Nou Josef heeft vroeger eens een Poolse dame gehad ! Die pijpte zo wild en beet er in,zeker geen pretje heel de week had Josef een zeere lul. :blow::48[1]:

hans101963
8 maart 2010, 07:24
iemand nog geweest de laatste tijd... er wordt over deze FKK club niet veel meer geschreven, (terwijl het maar 45 minuten rijden is vanaf de grens)

Jünther
16 maart 2010, 20:14
iemand nog geweest de laatste tijd... er wordt over deze FKK club niet veel meer geschreven, (terwijl het maar 45 minuten rijden is vanaf de grens)

Ga zelf kijken, risicoloze lambal (excusez). Met deze instelling delven de clubjes het onderspit.

En daarna graag een objectieve recensie.

hans101963
17 maart 2010, 09:01
nou nou mag het wat minder... ben er zelf 4 keer geweest, maar de laatste keer viel het behoorlijk tegen, vandaar mijn vraag of andere ijsberen een recente ervaring bij Haevensgate hebben!

Jünther
20 maart 2010, 11:58
Sorry Hans101963, je hebt helemaal gelijk.
Als ik dit zo teruglees, dan is mijn reactie als 'behoorlijk bot' te kwalificeren. Voor velen mijn handelsmerk (zelf oneens), maar hier ging ik te ver.

Waarschijnlijk was de 'flame' bedoeld voor de grote groep lezers, die hier alleen komt om te lezen, en om te informeren of andere schrijfberen een bepaalde club reeds hebben bezocht. Bij jou valt dat wel mee.

On-topic:
Ik was in Heavensgate voor het laatst, vóór de verbouwing, id est: herfst-2009.
Toen was het droevig gesteld met de club. Bankjes met scheurend leer, matige sauna, pover eten, gemiddelde vrouwen.
Vandaar de kleine face-lift. Was broodnodig!

Ik ga er spoedig weer eens naar toe, want mijn eerste 2 bezoeken aan deze club waren wel goed. Ik blijf trouw aan clubs waar het ooit goed was.

Volgens mij werkt Michelle er nog steeds, een zeer knappe, lieve Duitse vrouw.
Als ik er ben geweest, drop ik hier een line.

Dennis
20 maart 2010, 12:25
Volgens mij werkt Michelle er nog steeds, een zeer knappe, lieve Duitse vrouw.

Als dat zo is, is Heavensgate zeker een bezoek waard. Echter, HG is niet al te groot, zeker in vergelijking met andere FKK's. Met Melissa (Poolse), Tonia en Michelle hadden ze in ieder geval 3 toppers in huis en zo af en toe ook nog wel wat andere dames die de moeite waard waren.

Echter, een aantal min of meer "vaste" dames zijn naar elders vertrokken (o.a. Stella naar Marisol en een grote, oudere dame naar Freude39).

Eerlijk gezegd denk ik dat je met clubs als Acapulco, GT, PHG etc. in het achterhoofd je niet teveel moet en mag verwachten. Maar als Michelle er nog is, dan is het zeker nog een bezoekje waard. Mooie dame, maar ook wel iets introvert.

Willem2
25 maart 2010, 11:57

Sprak gisteren een ijsbeer die er vorige week doordeweeks was en zich verbaasde dat er 18 dames waren.

:wink2:

jan enschede
18 april 2010, 22:20
Afgelopen vijdagavond geweest.
Kwam rond 23.00u binnen.
Aanbod van zeker 15 dames.
Mix van dames, behalve oosteuropees, ook latina's, een paar echte duitse en één nederlandse.
Sfeer was gemoedelijk, dames in Gran Prix outfit.
Buffet was prima.
Voor de kamers was tot twee uur continu een wachttijd.

jan enschede
18 april 2010, 22:24
Uiterst vriendelijke dame,
is bereid met alles mee te werken
Ik had de reageerknop gebruikt, dus dat werkt anders.
Naam is Rosie, het is een wat oudere nederlandse dame.
Met deze informatie kan je haar zo herkennen.

HalJam
27 april 2010, 06:33
Dieses Wochenende sollte ein total verficktes werden. So jedenfalls meine persönliche Planung. Der Sack war gut gefüllt mit Sperma und der Beutel gut gefüllt mit Scheinen. Also auf ins Wochenende, doch oft kommt es ja ganz anders...

Neugierig geworden durch die guten Berichte aus den letzten Wochen wollte ich das HG nach langer langer Zeit mal wieder persönlich aufsuchen. Am frühen Nachmittag war noch nicht viel los. 35€ Eintritt abgedrückt und zunächst mal die neuen Duschen und Umkleiden im keller bewundert. Etwas mehr Ablagefläche für Brille und Bademantel wären in der Umkleide noch nötig, aber das sind Bagatellen. Die neuen Duschen sind supergeil. Wie kann aus einer Glasplatte so ein schöner warmer gleichmässiger Wasserstrahl rauskommen? Oben ca. 7 Mädchen anwesend, keine die ich jetzt zwingend vernaschen müsste, also habe ich erstmal im Garten ein schönes Sonnenbad genommen. Neben mir auf der Liege eine blonde, nicht unsympathische MittDreissigerin, mit der ein netter Smalltalk entstand. Beim Feuergeben, usw gefielen mir ihren vollen C-Tits ausgesprochen gut. Die Muschi zeigte sie auch gerne, wohl ahnend dass mich das ziemlich geil machte.

Irina, Rumänien, ca 35 jahre, blond, MILF-Typ, sympathische Art

"Du solltest die Muschi nicht noch länger in die Sonne halten; besser ich creme die jetzt erst mal ein" hörte ich mich sagen.
"womit denn, hast Du gar nichts mit. :biggrin:"
"oben auf dem Zimmer hätte ich da eine ganz besondere Flüssigkeit."

So landete ich ohne weitere Checkung der Lage im Club mit ihr auf den ebenfalls renovierten Zimmern. Es folgte eine klassische Halbstunde mit allem was das Herz begehrt und nach schönen intensiven Ficken schoss ich meine aufgestaute Ladung in sie hinein.

Kosten 50 Euro

Als ich gegen 17 Uhr das HG verliess waren in der Tat fast 20 Mädchen im HG anwesend, darunter einige bildhübsche Auf eine weitere Nummer habe ich jedoch verzichtet (eine kluge Entscheidung!), da ich noch nach Bochum zum Fussballspiel wollte. Meine kleine Stuttgarter Freundin, die ich nur 1 x im Jahr bei VfL/VfB treffe, wollte ich nicht warten lassen. Als sie mir während des Spiels erzählte, dass sie z.Zt. keinen Freund mehr hat, war sie reif für einen netten Privatfick, der sich auch leicht realisieren liess. (Kosten: 2 Bier) Wie gut, dass ich nicht alle Kräfte im HG bei Irina gelassen hatte. :wink:

sputterdesputter
27 april 2010, 16:28
vraagje, werkt de russische Alina nog steeds in HG?

hans101963
28 april 2010, 06:17
ik ben 2 weken geleden nog in HG geweest en er werd mij verteld dat ze er mee gestopt is...helaas...

casanova111
24 mei 2010, 23:16
Hallo,
wil morgen 25-05, eeuh vandaag dus heavensgate uit proberen.
is het wat? beetje kort dag weet het...

hans101963
25 mei 2010, 07:48
leuke niet al te grote club met wirlpool, sauna, voldoende eten, over het algemeen leuke dames, kortom het proberen waard!

sputterdesputter
25 mei 2010, 18:41
... ik ben al lang niet meer in HeavensGate geweest. Ik heb al begrepen dat de Russische Alina er niet meer werkt, maar weet iemand misschien of de Poolse Angelica er nog werkt? Ze was blond, niet al te groot en een mooie natuurlijke cup E.

Groet

casanova111
1 juni 2010, 16:06
tja een beetje gemengde gevoelens.
denk dat de dag, niet ideaal was en te vroeg.
na 1 uur nog maar 1 dame gezien, wou ik het voor gezien houden.
de sfeer was er ook helemaal niet, alleen wat duitsers die je dom aankijken en niets zeggen.1 nederlander goed gesprek.
toen ik wou gaan kwamen er nog meer dames en ik heb me wel vermaakt.
dames waren goed, niet de mooiste maar dat is persoonlijk natuurlijk.
deden wel hun best, en geen tijd kijkers.
wel voor herhaling vatbaar denk op een andere dag en wat later.
wirlpool beneden en douches is top.
natuurlijk toen ik weg ging kwam er een bloedmooie dame binnen... zal je altijd zien... ga voor herkansing, want slecht was het niet.

jan enschede
15 juni 2010, 23:02
Inmiddels al drie maal mee gekamerd,
Aurelia, lijkt een latina,
donker, zwart haar,
maar zegt uit Roemenie te komen.
Een collega duitser noemt het "MILF-Typ, sympathische Art"
Leeftijd vermoedelijk 30 plus, iets stevig, cupje B.
Pijpt heerlijk rustig en met gevoelk, neukt lekker.
Duidelijk een dame met ervaring.
Werkt dinsdag en woensdag niet.

jan enschede
4 juli 2010, 00:20
Gisteren geweest.
Club heeft voor mij een plezierige sfeer.
eerst met Irina gekamert, daarna met Aurelia.
Altijd goed met deze dame.

jan enschede
4 juli 2010, 00:31
"Neben mir auf der Liege eine blonde, nicht unsympathische MittDreissigerin, mit der ein netter Smalltalk entstand. Beim Feuergeben, usw gefielen mir ihren vollen C-Tits ausgesprochen gut. Die Muschi zeigte sie auch gerne, wohl ahnend dass mich das ziemlich geil machte."

Hierboven een citaat van een duitse collega die enthousiast is over de charme van Irina. Leuk is dat ze je haast half naïf, vriendelijk verleid.
Bij goed opletten later bleek dat ze dit toch heel gehaaid doet. Als ze met een klant praat en ze ziet een betere klant langskomen, dan draait ze zich acuut om, gaat naar de tweede.
Ze pijpt heerlijk, maar doet dat precies 32 minuten, als je nog wil neuken, moet je bijboeken.
Het is niet erg, maar het valt gewoon op.
Ik kom nog wel een keer bij haar terug.

casanova111
13 juli 2010, 09:18
Een tijdje geleden in het weekend geweest.
En goed bevallen, het is niet de mooiste club maar niet verkeerd.
De sfeer is wel ok, niet super maar goed....
De dames (want daar komen we voor) zien er niet slecht uit, maar ook niet super mooi, tenminste dat is mijn mening.
maar de service is gewoon goed.
Persoonlijk een erg goede prijs/kwaliteit verhouding vindt ik.
En het werd later op de avond toch wel erg geil (buiten neuken enz.....)
Zeker een club voor herhaling.

jb48
18 augustus 2010, 18:26
Bei dem heißen Wetter Anfang Juli wollte ich nicht so weit bis ins Aca fahren und deshalb bot sich ein erneuter Besuch des HG an. Der Außenbereich mit diversen Sitz- und Liegemöglichkeiten, einem Pool und Außendusche ist bei diesem Wetter schon einen Besuch wert.

Rechtzeitig innerhalb der Happy Hour eingetroffen und die 25 € Eintritt gezahlt.

Um 16 Uhr wurde auch das Deutschlandspiel gezeigt und der kleine Fernsehraum war ziemlich voll. In der 2. Halbzeit kam der Regen und der Empfang durch das DVBT oder was die da haben war teilweise ziemlich schlecht. Dummerweise gab es auch einen Kurzschluss und der Fernseher war für ein paar Minuten aus. Da viel das 2. Tor, aber zum Glück wurde das nach dem Spiel nochmal gezeigt. Eine Gruppe Tommis war auch da, die durch den Biergenuss wohl etwas unangenehm für die Mädels wurden, aber mich habe Sie nicht sonderlich gestört.

Zu den Frauen:
Leider hat sich das Serviceniveau im Bezug auf ZK immer noch nicht gebessert. Die Frauenanzahl war heute nicht besonders hoch, aber ausreichend. Ich habe an dem Tag 5 für mich in Frage kommende Frauen angesprochen, leider verneinten 4 ( 2 Deutsche, 1 Ukraine, 1 Türkei) davon meine Frage nach ZK. Einzig die Rumänin, Name leider vergessen, bot auch ZK an. Unterhalten auf deutsch war möglich. Sie ist seit 2 Monaten in dem Club. Auf dem Zimmer war FO recht zaghaft aber ok, die ZK waren vorhanden, aber eher zurückhaltende und beim späteren GV wurde der Kopf auch meistens zur Seite gedreht. Insgesamt eine durchschnittliche Nummer ohne viel Nähe.

Fazit: Räumlichkeit und Essen sind ok, aber bei dem Service muss noch etwas nachgelegt werden.Eine so hohe Quote von Frauen die keine ZK machen ist für mich schon fast ein k.o. Kriterium. Aufgrund der näheren Lage für mich als Dortmund und z. B. Aca und des Außenbereiches werde ich dem Club vielleicht nochmal besuchen, vor allem da die Anzahl der Frauen Samstags auch schon mal größer war (liegt evtl. an der WM).

casanova111
4 november 2010, 21:30
Een leuke club,niet de mooiste maar wel een van de geilste...
De sfeer is afhanklijk van het bezoek.
Dames ligt ook aan het moment.
Maar altijd nog herhalingsgevaar....

casanova111
26 november 2010, 20:09
Denk er sterk aan morgen toch maar weer hier naar toe te gaan.
Zit nog steeds te twijfelen waar heen.
Ik begrijp niet waarom er niet meer goede recensies van deze club zijn.
Ze zijn er altijd aardig, welnessruimte(whirlpool, sauna, infrarood)
Videoruimte, in de zomer ruime tuin met zwembad.
De sfeer is afhanklijk van het moment, maar de dames hebben mij hier nooit teleur gesteld. Tja ....

casanova111
4 december 2010, 09:25
Vorige week geweest.
Weer super!
Ik lijk nu wel reclame aan het maken maar ja.
Veel mooie dames , ik kon niet kiezen, helaas te weinig tijd maar weer 3x zeer goed vermaakt.Ook voor niet te veel geld.
Waren veel nieuwe echt mooie dames.
Maar goed elke keer weer een verassing zoals in alle clubs.
Ik wil er weer naar toe....

madiwodovr
4 januari 2011, 23:15
Casanova111, je valt een beetje in de herhaling... Zet dan wat details uiteen waarom je het zo'n mooie club vindt en wat je zo waardeert aan je bezoekjes aldaar. Sappige verhalen wil ik lezen en niet van die dooddoeners...:baby2:

madiwodovr
10 januari 2011, 23:08
Of is dit inmiddels zo afgezakt dat niemand hier meer iets over schrijft?!

Big30
10 januari 2011, 23:33

HG is een club die voor de meeste beertjes gewoon wat verder weg ligt en daarom minder bezocht wordt en dus ook minder recensies. Zegt niet zo veel over hoe het daar nu is. Geen idee trouwens.

Silvester
11 januari 2011, 07:38
....over hoe het daar nu is. Geen idee trouwens.
Hans omschrijft het kort en krachtig:

leuke niet al te grote club met wirlpool, sauna, voldoende eten, over het algemeen leuke dames, kortom het proberen waard!

:smoke:

hans101963
11 januari 2011, 13:36
en dat klopt nog steeds.....:asshole:

Knabbel
11 januari 2011, 14:08
Nu € 35.- entree en happy hour € 25.- voor 13 en na 20u.

Koekkoek
18 januari 2011, 22:16

Ik zal bij volgende bezoek wel beschrijving maken. Heel mooi club hoor. Kom ik graag. :asshole:

Koekkoek
21 januari 2011, 21:57
Heb Heavensgate weer met een bezoek vereerd. Er was een nieuwe topper daar Dara genaamd. Een Duitse schone van 30 jaar een absolute topper. Heb al veel megemaakt in mij berentijd maar dit was absoluut de beste ervaring ooit.

Big30
21 januari 2011, 22:24
Ik zal bij volgende bezoek wel beschrijving maken. Heel mooi club hoor. Kom ik graag. :asshole:

Heb Heavensgate weer met een bezoek vereerd. Er was een nieuwe topper daar Dara genaamd. Een Duitse schone van 30 jaar een absolute topper.

Hi R625,

Als je tijd hebt schrijf eens een HG up-date in wat meer details! Niet alle beren komen uit het Zuiden of Westen ;).
Dit forum kent ook vele Finkers fans hoor :biggrin:.

Big30

casanova111
29 januari 2011, 09:39
Al tijd niet meer geweest maar, omdat er vragen waren...
Een middelgrote clubmet buitenzwembad,teras buiten, grill buiten dit is momenteel natuurlijk niet zo van belang.
In de club onder in de kelder kleedruimtes gewoon goed,welness ruimte met wirlpool nieuwe douches, infrarood suana, relaxstoelen.
Begaande grond, ruime kamer, gokkast, met banken, bar, eetzaaltje,kinoruimte met porno of ruimte waar je even terug kan trekken....
Boven kamers ruim goed, somige kamers niet afgesloten andere wel.
De sfeer afhankelijk van de aanwezige mensen.
De leiding zeer vriendelijk,normaal 2 dames, soms ook een masseur.
De dames ligt aan het aanbod.
Zeer gevarieerd,slank,mollig enz.
Persoonlijk zeer gecharmeerd van (namen ben ik zo slecht in)een klein donker meisje,dat altijd lacht en voor zeer veel in is..
Bij vorig bezoek zeer veel mooie blonde dames een paar type milf,zeer goede klantenservice voor bijna alles in.
Prijzen zijn goed, niet te duur.
Eten ligt eraan, niet altijd goed, maar ben nogal kritisch.
Afgelopen zomer zeer geile avonturen, savonds overal in het huis mensen die zeer veel plezier beleven aan elkaar.
Het lijkt of de dames er werkelijk plezier aan beleven...

madiwodovr
3 februari 2011, 22:53
Hmm... thanx Cas111 voor je beschrijving. Ik ben er in het verleden ook een paar keer geweest, maar heb er een beetje verdeeld gevoel over. Douches, sauna en bad beneden zijn best ok, maar om nou te zeggen dat ik het helemaal top vind... neuh. Het kan natuurlijk zijn dat e.e.a. is vernieuwd zoals je aangeeft.
Och, de dames en personeel zijn best aardig maar ik vind het toch niet super. Ik vind de kamers een beetje rommelig. Prijzen op zich idd wel interessant. Toch kijk ik uit naar een reactie van Ronald625, die kent deze club volgens mij van buiten en binnen...:biggrin: Mijn gevoel zegt: beetje low budget allemaal...
Kortom: Leuke club maar zeker niet mijn favoriet.

madiwodovr
5 februari 2011, 17:19
Gisteravond een bezoekje gebracht aan HG samen met Ronald625, om toch maar even weer eens te gaan kijken. Bij aankomst schrokken we ons rot, aangezien alle parkeerplaatsen in de nabij omgeving van de club vol waren. Het zou dus zomaar eens heel druk kunnen zijn in de club. :angst:

Om 21.00 uur deden we de poort van de club open en gingen naar binnen. Volle bak, bleek al meteen. We kregen dus een kluisje beneden toegewezen en de dame hielp ons vrolijk aan een badjasje, handdoekje en slippers. Aangezien ik niet hoefde te rijden tikte ik vijftig eurotjes af, waarmee ik de hele avond lekker biertjes mocht drinken. R625 betaalde 35 eurotjes om toegang te verkijgen.

Beneden gekomen snel omkleden en douchen. Al snel bleek dat het bad het had begeven en hier zat een briefje op. Helaas: defect. :heul:
Hmm... gauw naar boven. Lekker paar potjes bier drinken en een beetje vrouwen loeren. Amper geaklimatiseerd had R625 zich al bij z'n date, Dara, genesteld. Binnen no time had hij z'n eerste gang richting de bovenverdieping ingezet. Aangezien ik nog geen lust had, ging ik maar even lekker ordinair in de kino liggen. Wat bleek... De kolenpotderby was live op tv... ook leuk. Al gauw bleek dat ik me tussen een grote schare Schalke fans bevond. Na 90 minuten nog steeds de brilstand op het bord en dus maar weer lekker terug richting bar.

Op advies van R625 die zich inmiddels ook weer aan het front had gemeld heb ik maar aanstalten gemaakt om even met Tanya (Oekraïnse) te babbelen. Ze kwam gezellig even bij ons zitten en niet veel later waren wij ook boven.
Prima sessie, beetje zakelijk (niet zoenen, geen aufname), maar overige zaken prima voor mekaar. Goddelijk figuurtje dus ik heb me met haar zeer goed vermaakt.

Vervolgens later op de avond heb ik me ook maar even in de strijd gemengd om Dara (half Duits, half Iraans) van Ronald625 over te nemen... :smile2: Mooie berenstreek! En dus met haar naar boven geweest. Pirma sessie, alles erop en eraan. Leuke dame met de nodige dosis humor.

Later op de avond ook nog een derde sessie gedaan. Een Roemeense Vanessa trok mijn aandacht. Had ik eerlijk gezegd wat meer van verwacht, maar goed, je kunt niet alles hebben hè! :huch: Alles moest in redelijk tempo worden uitgevoerd en ze dacht zo weer van me af te zijn. Maar pech voor deze dame, want ik had al twee sessies gehad en dan duurt het allemaal wat langer...

Al met al een leuke avond en om 3.30 uur weer in de auto met R625 terug naar huis. :betrunken:

Koekkoek
17 februari 2011, 23:23
Samen met R625 een bezoekje gebracht aan heavensgate. Gekamerd met onze princes Dara wat absoluut de topper van de club is. Verder was er weinig te beleven en was het saai.

Smurf
6 april 2011, 22:43
Afgelopen gisteravond heeft Smurf z'n voetjes de vrije loop gegeven in saunaclub Heavensgate in Dorsten (of omgeving). Wat een smurfige ervaring was dat zeg. Heel plezierig kwam hij binnen en hoefde (slechts) EUR 35,00 te betalen om zich in witte jas te mogen hijsen en vervolgens in de kamer der geneugten te mogen begeven tussen de in overtal verkerende dames. Er waren slechts een paar poor little fuckers aanwesend, waardoor Smurf dus heerlijk ongegeneerd kon rondkoekeleloeren en kon neerstrijken naast diverse vrouwtjes om nader kennis te maken.

Op een gegeven moment waren alle overige beertjes (stuk of vier in getal schat Smurf zo) naar boven opgesodesmurft. Hierdoor had hij helemaal alle vrijheid om zijn keuze eens goed te overwegen en hij besloot daarom lekker te wachten tot alles en iedereen weer beneden zou zijn. Beetje babbelen hier, beetje babbelen daar, ach Smurf wist de tijd wel te doden. Totdat dus inderdaad de eersten weer beneden kwamen van hun tripje naar de kamers der geneugten.

Alina (of zoiets verstond Smurf ervan)
Dit Roemeense blonde hitsige krekeltje van 28 lentes jong met prachtige donker bruine kijkers en een paar gezonde stevige borstels wist Smurfje wel te bekoren. Dit naar Smurfs idee jonge moedertje wist met haar tongetje het onderstel van Smurf op zeer fraaie wijze te betoveren. Alle service die Smurf graag van een dametje ontvangt werd op zeer goede wijze tot werkelijkheid vertolkt. Heerlijk tongzoenen, PZC (met wisselende posities om alles met eigen ogen goed te kunnen aanschouwen), vingeren en betasten, NMC (diverse posities). En dan voegde zij er nog een bijzonder geile blik in de ogen aan toe waar iedere vent (inclusief Smurf) bij weg smelt.
Leuk detail is dat dit meiske een vrolijke indruk maakt en een echte klik heeft met Smurf, getuige ook haar uitspraak 'pretty one'. Smurf's ego is zwaar gestreeld.
Finishing touch uitgevoerd middels de standaard missio houding, vanwege de klotspartij die niet meer handelbaar was voor deze Smurf. Hij verdronk bijna in de door hemzelf gecreëerde natte bende, oftewel haar kanootje.

Jennifer (zowel in Engels als Duits)
Na een afgewogen herstelperiode nam Smurf per toeval het initiatief voor een tweede aanzet naar boven. Beneden in de Kino kwam hij in gesprek met de donkere Jennifer. Gezellig even afgetast in de Kino wie deze donkere kokosnoot uit Chana was en wat ze allemaal in de aanbieding had voor Smurf. Deze opgewekte tante sprak Smurf enorm aan en hij wilde daarom even goed weten wat er allemaal schuil ging achter haar donkere huidje. Jennifer beschikt over een gezonde dosis stevige borsten, heerlijke bijpassende bilpartij, klein buikje (maar dit misstaat haar niet) en een lekker koppie. Al met al reden genoeg om boven eens even een proefritje mee te maken. Omdat Smurf eerder op de avond al een heerlijke blonde had vol gegoten, leek het hem wel prettig als deze Jennifer hem eens even goed met het mondje zou verwennen. Immers, daar staan deze parels uit Afrika bekend om. Dat staat in Smurf's geheugen gegrift.
Nou dat heeft hij geweten, als een mens dat weet dat hij weken zonder water komt te zitten en uit deze bron z'n laatste druppel moet verkrijgen, werd Smurf's lulletje compleet afgezogen. Afgewisseld met ballenroererij en strelende moves langs de steel, werd de paddenstoel vakkundig bewerkt. Soms kreeg Smurf zelfs het idee dat deze paddenstoel moest worden omgevormd tot paarse Roemeinse Kaars die een paar lichtkogels moest gaan afvuren. Na circa 20 minuten voorwerk ging Smurf maar over tot rampietampie. Huilend als een jonge wolf maakte Smurf het klusje af via Wolfiestijl. Na dit zware werk mocht Smurf gaan liggen voor een massage als slagroom op de taart.

In de kelder aangekomen was Smurf zich ervan bewust geworden dat hij eigenlijk een heel plezierige avond had. Geen LR PHG of GT, maar gewoon in HG. Hoe kon het?

Omdat Smurf ook altijd heel erg veel waarde hecht aan hygiëne en genieten van de wellness, ging hij maar eens prinsheerlijk in de sauna zitten. Wat dat aangaat moet Smurf deze club een absoluut compiment maken, want dit was prima verzorgd. De sauna had een warme temperatuur en het was voor Smurf echt puurt genieten. Ook kwam hij erachter dat de douches waren vernieuwd, ziet er echt netjes uit.
Vervolgens heeft hij sauna en douche afgewisseld en ging met een zeer tevreden, voldaan en uitgeneukt gevoel naar huis.

Conclusie van de Smurf:
Het bevreemdt hem dat deze saunaclub veel minder genoemd is op het forum, want qua faciliteiten is dit een prima gelegenheid. Ook qua vrouwen valt het helemaal niet tegen en kan deze club zich best meten aan de andere saunaclubs. Qua inrichting en grootte doet de club ook niet onder voor andere clubs. Het zal wel aan Smuf liggen, maar hier snapt hij helemaal niks van. Wellicht dat de rij afstand voor andere forum des ijsbeers leden wat aan de grote kant is? Al met al een prima gelegenheid om uit te gaan.

Alfijojo
8 april 2011, 20:46
Afgelopen gisteravond heeft Smurf z'n voetjes de vrije loop gegeven in saunaclub Heavensgate in Dorsten (of omgeving). Wat een smurfige ervaring was dat zeg. ......

Dacht ook al wat komt dat blauwe mannetje mij bekend voor! Wist ik veel dat vader Abraham ook in Duitsland een hitje heeft gehad:freu:

madiwodovr
11 april 2011, 22:45
Dacht ook al wat komt dat blauwe mannetje mij bekend voor! Wist ik veel dat vader Abraham ook in Duitsland een hitje heeft gehad:freu:

Volgens mij reikt zijn bekendheid verder dan jij denkt! Laat die turbo maar eens wat verder fluiten dan alleen net over de grens...:biggrin:

Koekkoek
5 mei 2011, 15:51
Weet iemand of er al weer nieuwe dames zijn gekomen.

kotlet2
7 juni 2011, 12:57
Weiß jemand wo dich michelle aus dem fkk-heavensgate hin ist. danke

Koekkoek
11 juli 2011, 14:12
Michelle arbeid in golden drams Shutdorf heb haar daar gezien 100% zeker onder een andere name

Koekkoek
13 juli 2011, 23:18
Vandaag samen met MDWDV een bezoek gebracht aan het oude nest. De sweer was wat gedrukt ik denk dat dit te maken had met de concurentie onderling. twee kamergangen gemaak die naar tevredenheid zijn verlopen. Dit was deel een van onze sauna julli tour. Koment weekend staat GT op het programma
een tevreden vogel

Big30
18 juli 2011, 20:11
Vandaag samen met MDWDV een bezoek gebracht aan het oude nest. De sweer was wat gedrukt ik denk dat dit te maken had met de concurentie onderling.
Die Koekoek toch, ik vraag me af of de zweer of sfeer gedrukt was :tongue:. Wat zijn de prijzen eigenlijk in HG en nog samen met je maatje GT verkend of toch weer het bekende bos net over de grens opgezocht?

madiwodovr
18 juli 2011, 21:59
Jaja, Big30, onze Koekoek heeft een klein zenuwtrekje aan z'n snavel, vandaar de nodige spraakverwarring!
En nog vervelender: een kleine afwijking aan z'n pootjes, vandaar dat hij hier en daar een typfoutje maakt en dat hij niet te ver van huis gaat!
Geen gouden tijden voor deze vogel, hij moet het doen met een gouden droom. :thefinger:

Koekkoek
19 juli 2011, 20:15
Volgens mij vraag je naar de bekende weg maar vooruit 35 euro exclusief bier moet appart afgerekend worden. Vanaf 20:00 uur 30 euro voor een 13:00 uur ook goedkoper maar dan zijn er weinig dames. Dit was mijn de club waar ik vroeger zeer veel kwam dit jaar nog maar 9 keer. Verder zijn de pizza’s afgeschaft door de weeks (23 uur) Het was een wat matte stemming (was mijn mening) Proberen dit weekend naar LV/VV of GT te gaan.

Die Koekoek toch, ik vraag me af of de zweer of sfeer gedrukt was :tongue:. Wat zijn de prijzen eigenlijk in HG en nog samen met je maatje GT verkend of toch weer het bekende bos net over de grens opgezocht?

madiwodovr
20 juli 2011, 23:10
Ik ben zeer benieuwd Koekoek, wat jij dit weekend dan gaat doen...
Je gaat dus je vaste stekken verlaten voor wat omzwervingen in het Ruhrgebied.

Vrijdag naar LR?! Of VV?! Of GT?! Ik ben benieuwd en zal je dan wel tegen het lijf lopen...
Bevestig me maar even waar jij uithangt.

Ik vind je bericht wel verrassend trouwens. Kun je wat concreter zijn m.b.t. aantal dames? Wat is weinig? En waarom zijn de pizza's afgeschaft, is daar iets vervangends voor? Laatste keer dat ik er was vond ik de stemming juist uitbundig, maar niet vergelijkbaar met een LR...

Koekkoek
21 juli 2011, 16:10
Hallo kerel

Kies jij maar waar je heen wilt. Ik haal je wel op. Kunnen ook vrijdag ergens overnachten en zaterdag verder sporten
Ik ben zeer benieuwd Koekoek, wat jij dit weekend dan gaat doen...
Je gaat dus je vaste stekken verlaten voor wat omzwervingen in het Ruhrgebied.

Vrijdag naar LR?! Of VV?! Of GT?! Ik ben benieuwd en zal je dan wel tegen het lijf lopen...
Bevestig me maar even waar jij uithangt.

Ik vind je bericht wel verrassend trouwens. Kun je wat concreter zijn m.b.t. aantal dames? Wat is weinig? En waarom zijn de pizza's afgeschaft, is daar iets vervangends voor? Laatste keer dat ik er was vond ik de stemming juist uitbundig, maar niet vergelijkbaar met een LR...

noglangnietuitgewandeld
31 juli 2011, 10:46
Gisteravond na het werk nog even langs HG gegaan, was al weer lang geleden dat ik hier eens was. Bij de thekevrouw gevraagd naar de dames die ik nog kende, maar helaas, Ghanese Lisa al lang vertrokken en zowel Gina als Irina op vakantie. Wel genoeg ander vrouwelijk schoon aanwezig.
In de douche stond een wat oudere Duitser met een angstig gezicht een heel klein pielemuisje af te spoelen en wist me te melden dat de boiler leeg was. Ai, de mijne kromp ook meteen een paar centimeter. Maar hij moest toch opgefrist worden, dus even de kiezen op elkaar.
Een gemengd gezelschap van dames, van jong en strak tot veertig plus en rimpelig. Met een Oekrainsch meisje aan de praat geraakt, Sonja, of was het Tanja, de naam niet goed meegekregen, maar best sympathiek. Toen ze over een eventuele kamergang begon eerst gevraagd of ze wel zoende, maar helaas, dat zat er niet in. Dat is bij mij nou net de dealbreaker, jammer want het leek me een heel aardige meid. Aan de andere kant kan ik een eerlijk antwoord in deze ook wel waarderen, beter dan dat ze ja zeggen en dan later hun hoofd wegdraaien. We wensten elkaar een prettige avond en ik ging eens verder kijken.
Ik streek neer bij een slank meisje met lang zwart haar, typisch Roemeense looks. Bianca was hier voor haar derde week en had er geen problemen mee, we kwamen in het kamertje achter de kino terecht. Dit werd een lekker potje sex. Prima pijpwerk, beetje onhandig met het condoom, ze had hem eerst binnenstebuiten, dus zelf maar omgedaan. Begonnen met girl on top en omgedraaid naar missie. Wat het zoenen betreft was dit meisje echt een schot in de roos, fantastisch. Na de daad nog wat nagekroeld en een half uurtje afgerekend.
Hierna een poosje in de sauna gezeten, zeventig graden, op zich niet erg, dan blijf je er wat langer in voor hetzelfde effect. Nog even wat van het buffet genomen, en maar weer vertrokken. Er liepen weliswaar genoeg interressante dames rond, maar ik was er zelf een beetje doorheen, het was al laat, dus die zie ik de volgende keer hopelijk wel terug.

HalJam
8 augustus 2011, 20:27
Obwohl die Homepage des Clubs immer noch 25€ eintritt bis 13 Uhr verspricht, wurden mir um 12:15 Uhr wie vor einigen Wochen wieder 30€ abgeknöpft. Die 25 gäbe es nicht mehr. Mein Hinweis "ändert mal Eure HP ab" wurde nur mit einem dämlichen Grinsen quittiert.

Reden wir lieber übers Poppen: es waren ca. 10 Mädchen anwesend, obwohl erst Mittagszeit. Viele davon doch sehr ansehlich. Die Anca vom letzten mal konnte ich nicht erblicken, also fiel meine Wahl auf

Jana, Deutsche, um die 30,
geiler Body und unendlich lange, sehr schöne Haare, die bis zu ihrem perfekten Hintern runterlaufen. Das schrie geradezu nach Doggystellung! Natürlich gab es eine geilen Vorlauf: Streicheleinheiten, die in einer Blasaktion endeten, so wie ich sie liebe, also sehr ausgiebig und lang. EL hätte etwas mehr sein können, aber ich will nicht meckern. Als ich schon kurz vorm Platzen war, gönnte ich mir eine Pause und leckte ihre fleischige perfekt geformte Mumu ausgiebig aus, bis der Dampfriemen sich wieder etwas abgekühlt hatte. Dann endlich der ersehnte Doggy. Ihr herrlich runder Arsch und die langen haare auf dem Rücken, dazu den Schwanz langsam rein und raus führen: o-je, ich habe es nicht lange durchgehalten und nach wenigen Minuten abgespritzt.
Sanfte Befreiung und Reinigung und dann noch ein netter Smalltalk, diese Frau hat was, steht auch voll im Leben ohne rumzuspinnern. Von meiner Seite aus eine klare Empfehlung. +++ +++

Mein knappes Zeitfenster liess keinen längeren Aufenthalt zu, also verliess ich das Etablissement gegen 14 Uhr wieder, war aber für insgesamt 80€ sehr zufrieden.

seksenfun
4 september 2011, 15:24
... daar gaat het er allicht wat stouter aan toe.

Vooraleer jullie de indruk zouden krijgen dat ik een negatief beeld heb van deze club, zeker niet.

Misschien toch wat updaten:

1) Fontein in de tuin: drooggelegd.
2) Buitenhotwhirlpool: een oppervlak van kiezelsteentjes geworden.
3) Panoramische buitensauna: rommelkot geworden.
4) "Wohltuenden Aufgüssen": niets van gemerkt.
5) Buitenbar: ligt er bij alsof ze al jaren niet meer gebruikt is (nochtans: gisteren, eergisteren... 30°C).
6) Zandstrand: weggewaaid?
7) Pizza om 23.00 uur: sinds enkele weken afgeschaft.
8) Avondeten: 19.30 uur in plaats van 19.00 uur.
9) Middageten: soepje.
10) Promotieinkomprijs: € 30 in plaats van € 25.
11) Verfrissende buitendouche: enkel de plakaat die ernaar verwijst, schiet nog over.
12) BBQ: topzomerdagen maar toch geen BBQ.
13) Dat je reclameslogans niet voor waarheid moet nemen, weten we allemaal maar "Die Grösste & Exclusivste FKK -Oase in NRW" is er flink over.
14) Muziekinstallatie in de tuin werkte niet.

Is er dan helemaal geen wellness? Toch wel.

- binnensauna behoorlijk warm (met romantische rustruimte met kaarsen verlicht)
- HWP binnen (lekker warm, lekker veel broebels)
- grote kino (seksacties komen voor)
- half open en gewone kamers
- onverwarmd zwembad met waterval
- gezellige tuin die ruim genoeg is
- ruim restaurant (geen eten verkrijgbaar na de soep van 14.00 uur tot 19.30 uur; ook geen fruit of koekje)

Nog wat algemene indrukken over de club:

* Middelgrote club (twee verdiepingen)
gelijksvloers: ontvangst, toilet heren, ruime klassy en modern uitziende bar, ruim restaurant apart van de bar (type "open keuken"), ruime speels ingerichte kino, speelautomaten en de tuin
benedenverdieping:[COLOR=#0000cd] omkleedruimte, douches, HWP en sauna (inclusief romantische rustruimte).
* Omdat het buitenzwembad overwarmd is was dat ook met dit topzomerweer erg koud. Ideaal om wat baantjes te zwemmen na een saunabeurt. Echter, als je dat wil moet je helemaal van beneden naar boven en dan naar buiten naar het zwembad. Dit kan je gelukkig wel doen zonder de bar te moeten passeren via een gang.
* Jammer dat het personeel niet familiair doet. Gewoon vriendelijk maar in een kleinere club zou het beter passen als de klant wat persoonlijker (ook de nieuwe) zou worden benaderd. Een oudere blonde bardame was zelfs niet eens vriendelijk te noemen.
* De muziekboxen in de tuin stonden niet aan.
* Het is de dames verboden om te animeren. Helaas nemen 90 % van de dames deze regel erg letterlijk en blijft het bij een lach van ver of een "hallo" bij het passeren. Van alle dames namen enkele het wel heel erg letterlijk en staarden heel de dag maar voor zich uit vanuit een sofa. Ook van alle dames waren er maar enkele die wat creativiteit aan de dag legden om de mazen van het net te vinden. In Acapulco past zo'n regel perfect, in een kleinere club verwacht ik meer familiair gedrag.
* Fruitsappen inclusief in de inkomprijs buiten de te verkrijgen gratis zoete bruisende dranken zoals cola, fanta....
* Het damesaantal was steeds perfect. Overdag veel meer dames dan beren op deze zaterdag en 's avonds ongeveer evenveel dames als beren. Er waren ongeveer 15 dames overdag en ongeveer 25 's avonds. Die verhoudingen in acht genomen waren er voldoende dames van mijn type en overigens waren de dames (ook de verhoudingen in acht genomen) qua optik zéér mooi (80 %).
* De handdoeken moet je aan de theke vragen maar zijn onbeperkt in gebruik.
* Je kan zien dat de club "verouderd" is als je goed rondkijkt maar alles is onlangs in een nieuw kleedje gestoken en oogt mooi.
* Voldoende parking, bereikbaar op wandelafstand met het openbaar vervoer.

Doordat er vertraging opgetreden was in de heenrit kwam ik om 13.05 uur aan in plaats van het voorziene uur van 12.45 uur. De korting van € 5 op de inkomprijs tot 13.00 uur wordt strikt toegepast dus betaalde ik € 35 inkom. Het is eigenlijk geen verschil maar misschien net daarom zou het management met meer begrip hebben kunnen ageren (hoewel ze misschien dagelijks leugentjes rond 13.00 uur te horen krijgen). Bovendien komt zoiets altijd veel leuker over voor nieuwe klanten. Goed geen probleem. Groter probleem was dat ik te horen kreeg dat ook de brunch gedaan was en dat ik moest wachten tot 19.30 uur vooraleer er warm eten zou komen (een tas soep niet tenagesproken om 14.00 uur, er lagen ook 10 belegde broodjes bij maar die waren natuurlijk erg snel op, ik was snel). Het warm eten was niets bijzonders. Varkensgebraad met zuurkool, een paar stokjes met vlees met een soort saus erover (was snel weg), deegwaren met wat kruiden en paprika en een koude schotel. De weinige tomaatjes en komkommerschijfjes, die tussen de grote hoop ijsbersla lagen, waren in een mum van tijd er tussen uitgeplukt.

Terug even naar het begin.

Na de club even verkend te hebben ben ik even in de zon gaan zitten in de gezellige tuin, in afwachting van de soep. Na de soep in de HWP gekropen. Ik hoopte op wat dames te zullen treffen maar de dames komen écht niet in het wellnessgedeelte om te kijken of ze daar geen man kunnen strikken. Daarna geprofiteerd van het hoogstwaarschijnlijk laatste zomerzonnetje van dit jaar in de tuin. Ook daar laten de dames je rustig van de zon genieten en maken geen contact. Dat heeft zo zijn voordelen als je toch van de zon wil genieten natuurlijk. Af en toe maakte ik een plons in het zwembad dat erg koud was. Er in en er weer uit. Ideaal als afkoeling. Iets voor zeven tijd gemaakt voor een saunarondje en dan in de tuin nog wat gaan zitten, in afwachting van het avondeten. Ik had intussen al een tijd honger gekregen. Tja, een tas soep en een broodje om 14.00 uur en dan niets meer tot 19.30 uur. Het is lang.
Terwijl ik met een drankje buiten zat, zo net voor het avondeten, zag ik een voor mij mooiste dame van de club. Ik zat buiten en zij binnen. Ik zag haar eerst niet zo goed zitten door het raamkozijn. Ik verzette me wat om haar beter te kunnen "scannen". Ze had het direct door en kon een spontane hoorbare lach niet bedwingen. Een beetje verleidelijk naar mekaar kijken, uitdagen en het glas heffen was het gevolg. Ze maakte geen enkele aanstalte om in een andere sofa bij mij buiten (op afstand = dus niet jagen) te komen zitten. Ik ging ook niet naar haar want wou vooral eerst eten en niet naar kamer gaan. Bovendien was de algemene sfeer zo mat overdag dat ik iets voor mijn saunarondje had beslist om de zaak te verlaten. Ik zou met de taxi een eindje verder een andere club proberen (nu ik toch daar in de omgeving was).

Ik heb een fantastische dag in Heavensgate gehad maar heb geen kamergang gemaakt. Dat kan dus ook. Als ik geen planning had gemaakt om de nachtelijke uurtjes elders door te brengen had ik vast en zeker met de net genoemde dame een kamer gemaakt (en misschien nog wel met enkele). Vandaag heb ik vooral van de allicht laatste zomerzon genoten. De bewuste niet genomede dame was trouwens niet te zien toen ik vertrok.

Het is natuurlijk een bewuste keuze van het management om op te leggen aan de dames dat ze niet mogen animeren maar in mijn persoonlijk geval levert dat minder opbrengst op voor de dames. Een dame die mij op de juiste manier in het zonnetje komt verleiden, kan ik immers niet afslaan.

Bestaat er een kans op herhaling? Zeker wel maar dan óf op een niet-zomerse dag zodat er meer tijd is om zelf te jagen en te animeren óf op een zomerse dag maar dan tot de late uurtjes :smoke:.

jan enschede
19 november 2011, 21:07
Gisteren om 23u nog even bij Heavensgate langs geweest.
Entree is E 35.
Club ziet er verzorgd uit, je krijgt een badjas.
Douche en bubbelbad zijn prima, sauna is altijd heet.
Ik telde een stuk of 10 dames, maar wel zoveel kwaliteit
dat ik tot 4u s morgens bezig ben geweest.
Laatste ster Maribelle, een 40+ duitse dame,
met een heel plezierige uitstraling.
Ze is er alleen op vrijdag en zaterdag avond.
Het eten was op, dus op de terugreis maar een broodje metworst
bij een pomp gehaald, wordt daar om 4.30u s nachts vers gesmeerd.
Prima avond

HalJam
24 juni 2012, 20:45
Einsam und allein fuhr ich die B58 von Wesel in Richtung A43, als ich ein deutliches Klopfen vernahm. Schon wieder ein Motorenproblem am Ferrari? Ich machte das Radio leiser und horchte. Der Motor war in Ordnung, aber meine Eierchen pochten wie wild und sendeten hodeopathisch eine Botschaft aufs Navi:

IN WULFEN RECHTS ABBIEGEN RICHTUNG HEAVENSGATE

10 min. später betrat ich die Villa, drückte 35 EUR ab und erstand eine Bonuskarte: nach 10 Besuchen wäre der 11. Eintritt frei. Why not? Zumal die Karte passwortgeschützt an der Rezeption hinterlegt ist und keine zeitliche Grenze hat.

Im HG hat sich einiges getan seit ich letztes Mal da war. M.E. sehr zum Positiven:

Im Keller wurden neue Duschen installiert, im Moment wird noch ein neuer Whirlpool eingebaut, dann ist noch mehr Platz. Da wo früher die Duschen waren ist jetzt ein nettes kleines Fickzimmer direkt neben der Sauna.

Im Erdgeschoß ist das Durchgangszimmer jetzt ohne Beamer und Fussball, dort sind nur noch 6 Couchen. Fussballübertragung ist jetzt hinten links im ehemaligen Eßzimmer, zusätzlich hat´s dort 4 Kennenlerncouchen.
Der Eßbereich ist jetzt im ehemaligen Kino; die Hintertür nach draussen ist zu. Da wo 2 Fickzimmer waren, ist jetzt eine Anrichteküche. In den Garten geht s nur noch über die Terrassentür, auch dort alles sehr schön neu mit ca. 8 Sitzgruppen. Der mittlere Thekenbereich ist nahezu unverändert, wurde aber auch optisch aufgepeppt, u.a. mit neuen Couchen.

Die obere Etage konnte ich nur kurz sehen, aber auch hier hat sich vieles positiv verändert.

Insgesamt eine sinnvolle neue Anordnung, die den Club in meinen Augen erheblich aufwertet.

Die Zimmerpreise sind auch ausgehängt:
20 min. = 35 €
30 min. = 50 €
40 min. = 60 €
60 min. = 80 €

Ach ja: gefickt habe ich dann auch noch: es waren ca. 10 Mädchen am Start, blond, braun, schwarz, eigentlich für jeden etwas. Eine blonde mit schönen Titten gefiel mir sehr gut, sofort setzte das Pochen wieder ein, aber die verschwand in den Dressroom der Mädels und telefonierte erst mal ohne Ende. So landete ich bei

Ines, Türkin, Anfang 20, schlank, blondierter Pferdeschwanz, hübsche B-Tits, bes. Kennzeichen: Piepsstimme

Sie trug eine kurzen Jeans Mini, was ich immer sehr geil finde. Wir hatten ein sehr nettes PST, wobei ich meine Hand an ihren Brüsten wiederfand. Leider dann auf dem Zimmer eine recht schwache Nummer mit Laufhausniveau, Blasen kann sie nicht, Fingern iss nich´und beim Lecken nur pflichtgemässes Beinebreitmachen und jetzt mach mal. Vom Gesicht her hat sie ans Fensterputzen daheim gedacht. In solchen Fällen - bevor ich alles abbreche - pflege ich mir die Dame umzudrehen und schön im Doggy durchzuficken. :fuck: Ihr Arsch ist klasse anzusehen und nach einigen Minuten füllte sich das Gummi mit einer ordentlichen Menge. Abschuss war ok.

Fazit: ein hoch-interessanter Besuch in einem fast vergessenen Club (auch hier im Forum), wobei ich lediglich an die falsche Frau geraten bin. Da sind aber noch einige Schnecken, die mir extem fickwürdig vorkommen. Ich komme wieder.

Fazit Ines
Kosten: 50 EUR
Hal Jam´s Tittenwertung: 5 von 10
WHF: 2% (nur bei Notgeilheit)

anali
20 juli 2012, 20:44
Ik hoorde gisteren in H7 van een collega-ijsbeer dat Haevensgate toch wel aantebevelen was (beter als H7), wat betreft DVP's en prijzen. Alleen staan hier geen actuele berichten (afgezien dan die van HalJam).

Oproep: heeft iemand nog recente ervaringen met deze club??? Ik ben benieuwd.

Alvast bedankt. Anali.

zorro86
26 oktober 2012, 17:50
Hi all,
Was er iemand op dit moment in de HeavensGate Dorsten? Melissa werkt er al?

bad pritt
30 april 2013, 10:37
Gisteren na ons geslaagde bezoek aan FKK Alina ben ik in Heavensgate hier beland met rmjee.

Voor degenen die van kort houden:

Een Super clubje, echt weer een ontdekking voor onze BP en rmjee !

Een zeer fraaie ingerichte club, een goede line up van 20 a 30 vrouwen, veel freelancers die het nebenbei doen, veel fraaaie jonge hongaartjes op de een of andere manier ook veel duitse meiden, lekker weer eens wat anders en met duiste meiden heb ikalleenmaar zeer goede rvaringen zeker als het eigenlijk amateur prostitees zijn!, goed eten in een apart restaurant gedeelte, een fraaie tuin met veel zitjes en een zwembad, grenzend aan fraaie naar buiten openslaande glazen tuindeuren waardoor de club verbonden wordt met de tuin, een zeer fraaie wirlpool, een super hete mooie sauna, voldoende en mooi ingerichte kamers, erg mooi ingerichte club waar ode details is gelet, en last but not least en helaas niet vanzelfsprekend in de clubs en de echte lakmoesproef van een GOEDE CLUB: iedereen zeer vriendelijk en gastvrij van de thekes tot de dvpees. Kortom een super club ben net zo enthousiast als na mijn ontdekking van Panthera. En ga er snel weer eens kijken of mijn eerste indruk klopt op een drukkere vrijdagavond of zaterdag ipv op een rustige maandag.

Hier foto's en meer info: http://www.fkk-heavensgate.com/#!start/mainPage

Prijzen:
*entree 25 euro dagelijks tussen 10 en 12 uur en van zondag tot en met donderdag ook van 20 tot 22 uur.
* dames: begint bij 20 minuten voor 25 euro en dat is pmc, bij pzc is het 35 euro en 30 minuten is 50 euro, 40 60, een uur is 80 euro. Interesant voor snelfickers zoals mij, ik kan hier voor 25 euro lekker de dates aan elkaar rijgen en de dames zijn deels erg fraai, gewoon wat in een grensclub tot de fraaiere dames behoort, niet dat dat voor mij maat der dingen is, allang niet meer, maar dat geeft de meesten een eerlijke indruk. Dames zijn hier niet net als in H7 grotendeels beginnertjes maar ieder nadeel heeft zijn voordeel.In H7 kun je ook makkelijk dramatisch slechte dates hebben met een onervaren meiske wat zo uit het achterland van rumenstan komt en niks kan of wil.

Inrichting:
zeer fraai ingerichte club, waar hard aan gewerkt is, met een zeer fraaie wellness: een super goede sauna en een fraaie en heerlijke wirlpool, lekker warm, en goed functionerende, goede douches, voldoende sanitair,aan veel details is gedacht:haardrogers en spiegels in de maenner umkleide. Boven een mooi ingerichte hoofdruimte met daaraan grenzend een fraai pornokino , veel licht en glas en openslaande tuindeuren over de hele lengte van de hoofdruimte leiden naar een mooi ingerichte grote tuin met zitjes en een zwembadje, in de zomer moet het hier zeer goed toeven zijn. Een super geluidsinstallatie levert een zeer goede sound, muziek keuze deze avond zeer goed....gevarieerd, oude hits van Prince, rap, moderne pop, clubmuziek.

Het eten:
2 hoofdgerechten, au bain marie gloeiend heet gehouden, een saladbar, brood, een apart restaurant gedeelte met tafeltjes waar je kunt eten. Duitse degelijke maar goed klaargemaakte kost. Om maar eens een vergelijking te maken, een paar klassen boven Acapulco, net onder Living Room maar niet tippend aan Panthera en PSR. maar overall het eten waardeer ik als goed.

Dit is geen culinaire site, genoeg geouwehoerd over randzaken hoe waren de dames :
de line up hield niet over op deze maandag met 10 stuks, maar daaronder zaten zeker 3 a 4 zeer fraaie exemplaren waar de Michel Jees en de Boy69tigs warm van worden, lange blanke jonge schoonheden met bovengemiddelde knappe gezichtjes..in dit geval 2 hongaarse en 1 duitse dame. Ik had al vaker gelezen dat deze club de laatste maanden vaak tot 30 vrouwen heeft zitten maar veel inpandige en bij het meubulait horende roemeentjes waren al verkast naar Rumenistan voor het orthodoxe pasen dat begint op 5 mei. Ik hoorde dat er veel duitse freelancers zijn die in de weekends komen werken, HEERLIJK, doordeweeks een normale job en in de weekends ...dat zijn uit ervaring vaak de besten..die hebben er vaak zelf het meeste zin in..mijn gevoel zegt mij een hele interessante club...ook gezien de houding van de vrouwen die heel vriendelijk en open was. Hier is wat te halen voor de gfsexer. Een club ook in het duitse achterland, die draaien allemaal op stamgasten en dat zijn de clubs waar service hoog geschreven wordt, dat is hier denk ik naar mijn bescheiden eerste inschatting ook zo.

Enfin, ik kwam binnen in de hoofdruimte en wist al meteen dat ik met Sharon naar de kamer zou gaan, "im a sucker for black woman" onder andere....rmjee knikte meewarig ja dat dacht ik al zei hij. Iedere gek zijn gebrek vriend.
Even kennis maken, even knuffelen en aan haar ruiken, ik wist dat het wel goed zat, profie maar niet te , net weer 2 weken aan het werk, mooi gezicht, heel fraai lichaam, slank en heerlijke vormen, 34 jaar maar zeer goed geconserveerd, prachtige heupen, haren gezicht, slank, fraai lichaam en nog steeds die afrikaanse vitaliteit en levenslust behouden die er nog niet afgespoeld is in ons koude klimaat, gewoon een hele lekkere afrikaanse. Eerst ff de zeer fraaie wellness bezocht, met een heerlijke sauna (90/95 graden..zo moet het) en een half uurtje mijn reet schoongespoeld in de wirlpool. Fris en fruitig daarna een uurtje met Sharon op de bank gehangen, het gesprek stokte af en toe wat maar het kontakt was toch wel goed en de opbouw was natuurlijk tot er na een 40 minuten wat dna werd uitgewisseld...kussen dus ook en nog fucking lekker sensueel ook...hmmm. Na samen een paar biertjes leeggemaakt te hebben zijn we naar de kamer vertrokken en daar was het goed maar niet super, technisch is Sharon zeer goed, pijpen met deepthroat en vasthouden, lang pijpen, veel variatie, echt zeer goed en geil, hoewel ik niet een echte liefhebber van pijpen ben overwoog ik op basis van haar pijpkunsten een FT ( kost hier 25 extra en omdat het crises is en haar tanden al perfekt wit waren heb ik hier maar vanaf gezien), kussen ook zeer goed, zacht en sensueel, mijn bovenlichaam, nek en tepels kussen en me aftrekken....heerlijk meer hoeft niet dat is erotische massage baby.., tegen haar aanliggen en trekken en kussen, een beetje droogneuken dus, me aftrekken en wijdbeens ging ze boven me staan en kon ik haar vingeren en met haar kutje spelen maar kijken deed the job al en de spanning steeg, ze deed veel moeite en het geheel verraade veel ervaring en verstand van zaken, maar er was tussen ons wat reserve die langzaam wel oploste, Sharon is een zeer trotse eigenzinnige mooie afrikaanse vrouw en die geven zich niet zomaar gewonnen, hetzelfde geld voor mij mutatis mutandis. Maar toen kwam waar ik echt het meeste van geniet, neuken en dat kan ze zoals elke afrikaanse megagoed. Reversed cowgirl steeg ze op en heel subtiel speelde ze met me, snel hard, porno met dijen die kletsten en en ballen die werden geplet en die ik nu met koelen met ijs,en dan weer teder ging ze verder.Ik had goed zicht op die fraaie kut met de roze binnenvoering. Ik kwam volop stoom en haar snel omgedraaid en heerlijk kussend verder in missio. Ze lachte we amuseerden ons allebei wel, een afrikaanse vrouw houd van stevig neuken dat is na een paar afrikaanse vriendinnetjes mijn vaste overtuiging, de grenzen smolten langzaam weg. Met zo een fraai kontje als Sharon moet je gewoon in doggie eindigen, heb is sowieso mijn favo standje, im going to kil you zei ik tegen haar, ze lachte van vriend dat gaat je niet lukken, ik wist het mooi te rekken en de passie liep op en een heerlijk hoogtepunt volgde onvermijdelijk. Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik heb er een fucking hekel aan als ze dan meteen opspringen en hun spullen bij elkaar rapen, de spanning moet zich langzaam weer afbouwen, Sharon bleef lekker liggen en we praten en knuffelden nog wat na. Ze rookte een sigaretje en beneden gaf ik haar omdat ik zo goed ben best wel veel geld ...25 euro voor een job wel done.(nee ik gaf haar 50 euro alhoewel we geeneens een half uur volgemaakt hadden maar ik ben nu eenmaal een schnellspritzer meestal, het gaat ook niet om de tijd maar om de voldoening en die was goed ik geef haar met voor en naspel van zeker een uur toch wel weer een dikke 8, de gfe is uitbouwbaar en ik val als ik haar weer zie weer voor haar, shes my kind of lady.) Dikke BP stempel erop, BP gekeurd -strenger als een tuv keuring- en goed bevonden.:biggrin:

Tot zover deze eerste lezing: ik vind Heavensgate met "one down en 5 in the pipe" een zeer interessante club met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, erg fraai ingericht,een goede luxe uitstraling heeft de club, goed eten,een zeer goede relaxte sfeer, goede wellnsess, leuke gastvrije vriendelijke vrouwen, op de kleine line up zag ik toch als een paar zeer fraaie jonge exemplaren, een mooie trotse zwarte vrouw, ik ben benieuwd naar de freelancers in de weekends en ik wil de zaak op een drukkere dag meemaken, ik schat het nu in als een soort Panthera 2.
Vergeleken met Heaven 7: hier zitten niet de jonge onervaren roemeentjes die H7 uniek maken en tot een ware heaven voor te dikke kalende europese veertigers, maar hier krijg je eigenlijk net als in panthera veel meer waar voor je geld, de club zelf heeft weer veel meer te bieden. Ook verwacht ik hier een hele interesante line up met voor elk wat wils.In de zomer zit je hier denk ik meer dan goed. Voor de snelle jongens hier kun je bijna tegen partytreff tarief fraaie vrouwen testen, 25 euro voor een 20 minuten date nicht slecht herr specht.

Kortom voor de liefhebbers van kwalitatief goede degelijke clubs met een klenschalige beetje familiare sfeer lijkt me Heavensgate een zeer fraaie loot aan deze stam.

In Heavensgate kom ik zeker snel weer terug.

de duisburg spesjalist
30 april 2013, 12:13
voor de snelle jongen tegen partytreff tariefen het is ma ned hoe vaak je van bil gaat 3 keer van bil is dus ook 75 plus 25 euro maak 100 ma ik heb hem genoteerd ziet er verzorgd uit

bad pritt
30 april 2013, 12:22
voor de snelle jongen tegen partytreff tariefen het is ma ned hoe vaak je van bil gaat 3 keer van bil is dus ook 75 plus 25 euro maak 100 ma ik heb hem genoteerd ziet er verzorgd uit

Ja klopt maar is in een clubsfeer dus ik denk meer contact met de dvpees, zeer goede wellness.
En ik hoef maar 1 a 2 maal goed van bil per bezoek dan heb ik geen zin meer.
Maar kan het niet vergelijken met partytreff Dorsten daar was ik nooit

de duisburg spesjalist
30 april 2013, 12:32
Ja klopt maar is in een clubsfeer dus ik denk meer contact met de dvpees, zeer goede wellness.
En ik hoef maar 1 a 2 maal goed van bil per bezoek dan heb ik geen zin meer.
Maar kan het niet vergelijken met partytreff Dorsten daar was ik nooit partytref dorsten moet je geluk hebben kan een hele leuke dag zijn met top sex dat licht aan het mannen aantal bij te veel mannen hebben de dvps minder tijd voor je

cassenoisette
30 mei 2013, 17:44
A girl called Melody in GT i supposed to have been working there...Does anyone have any info about this by chance?

kees1000
9 oktober 2013, 15:35
Wat is de laatste nieuws van de "Heavensgate"? Is er iemand recentelijk daar geweest?

HalJam
11 oktober 2013, 07:03
Auch Göttinnen müssen mal zum TÜV. Daher machte ich unlängst den Nachtest mit Nina. Kurz gesagt: Es war wieder eine sehr gute Nummer, allerdings kamen doch ein paar winzige Kratzer im Lack zum Vorschein. Ihre Küsse waren diesmal etwas gekünstelt, ich hatte sie intensiver in Erinnerung. Fingern geht gar nicht bei ihr, vielleicht hatte ich das beim ersten mal gar nicht probiert.
Nicht das man mich jetzt falsch verstehe: ich will Nina nicht schlechtreden. Sie ist nach wie vor eines der Highlights des HG und eine überragende CDL. Möglicherweise hatte ich oder sie auch einen schlechten Tag. Jedenfalls kann ich diesmal kein 1+ vergeben sondern "nur" eine glatte 2
Immer noch besser als die meisten anderen Frauen die sich im P6 tummeln, von daher gibts auch sicherlich einen dritten Versuch.

Alfijojo
11 oktober 2013, 09:59
Wat is de laatste nieuws van de "Heavensgate"? Is er iemand recentelijk daar geweest?

Ongeveer maand geleden nog even binnen gewipt;)
Verbouwing helemaal gereed en met name welness-bereik en tuin zien er stijlvol uit.

Op moment dat ik er was nog beetje zomer reces want stuk of 8 dames aanwezig en evenveel mannen.
Sessie gehad met zeer goed uitziende Hongaarse waarvan ik naam even kwijt ben. Sessie zelf dramatisch..
zgn raamservice ontvangen.

Maar club zelf is zeker de moeite waard zeker vooral als wat drukker is qua dames en beren.

kees1000
11 oktober 2013, 12:30
Sessie zelf dramatisch..zgn raamservice ontvangen.

Jammer! Liever geen service dan raamservice.

kees1000
14 oktober 2013, 14:11
Afgelopen zaterdag middag heb ik een bliksem bezoek gebracht aan Heavensgate. Omstreeks 15.30 uur ben ik gearriveerd, de kleine parkeerplaats was bijna leeg. Ik ben ontvangen door een aardige thekedame (ik ben haar naam kwijt). Na de entree (€35) betaald te hebben kreeg ik sleutel, handdoek en badjas.

Na het omkleden en douchen naar de clubruimte boven gegaan, kopje koffie gedronken en rond gekeken in de club. De line-up was mager, slechts 7 dames aanwezig waren en maar 2 beren. Twee van de dames waren Duitse MILFs en de andere 5 waren uit Roemenië. Volgens de thekedame, komen later in de avond veel meer dames.

De sfeer was leuk en informeel. Ik zat in de clubruimte mijn koffie drinken toen kwam een slanke jonge dame van een jaar of 23 (kort blond geverfd haar) bij mij zitten. Na een praatje (spreekt gebrekkig Engels) bleek ze Roemeens te zijn en haar naam was Alis/Alicia. In het begin van het gesprek ging haar ontevredenheid uiten over de lage tarieven en inkomsten etc… toen dacht ik “This is not my cup of tea”!

Ik ging bij Jane zitten, een aardig Duitse MILF van een jaar of 30. Wij hebben over alles en nog wat gepraat en daarna gingen wij naar een kamer boven. Jane is een gewillig meid, en dat vind ik leuk. Ze pijpte goed, haar pussy aanraken was ook geen probleem. Kortom, zij was prima.

Helaas kan ik jullie niet veel over het eten vertellen. Dit komt door het feit dat ik daarvoor eerder heb geluncht, maar zag ik wel broodjes en twee soorten soepen staan.

Een uur of 17.00 heb ik de club verlaten richting Nederland. Al met al was het een leuke tijd.

Herhalingsgevaar: Als ik in de buurt ben.

LittleJoe
14 oktober 2013, 14:49
Heavensgate op zaterdag 14 oktober 2013Afgelopen zaterdag middag

14 september viel wel op een zaterdag, kan natuurlijk zijn dat die Duitse MILF je gebrainfuckt heeft :hymnotized[1]:
Grapje hoor...

kees1000
14 oktober 2013, 14:54
14 september viel wel op een zaterdag, kan natuurlijk zijn dat die Duitse MILF je gebrainfuckt heeft :hymnotized[1]:
Grapje hoor...

Bedankt LittleJoe, misschien heb ik te veel gedacht aan haar pussy :biggrin::biggrin::biggrin:.

casanova111
26 oktober 2013, 09:48
Hoe is het nu hier?
Ben al een tijd niet geweest.
Persoonlijk vond ik het een goede club met een nog betere prijs/kwaliteit verhouding.
Misschien beetje te rustig de laatste keer, en dat komt alles natuurlijk niet ten goede.
Vaak heel erg goede sessie's gehad, maar ligt eraan of die dames er zijn en dit is niet altijd zo , wel altijd vriendelijk personeel
Misschien toch maar weer zelf kijken..?

supermatze22
17 december 2013, 11:05
Wie sieht es derzeit frauentechnisch im HG aus? Lohnt sich ein Besuch?

jan enschede
18 december 2013, 02:14
Meestal meldt de theke dame 10 tot 15 dames,
daarvan zijn er steeds minstens 5 in beeld.
Na 1h wordt het wat rustiger, en vertrekken ook de eerste dames.
Jong en ervaren zijn er beide.

Triple sSs
22 april 2014, 21:45
Toptips in Heavensgate: Anna, young Girl from Romania, Babyface and good service. Also NINA, blond baby from russia, very sweet, top service!

geschoren
23 april 2014, 21:54
Toptips in Heavensgate: Anna, young Girl from Romania, Babyface and good service. Also NINA, blond baby from russia, very sweet, top service!

Hebben ze hier prive kamers of is het een grote open ruimte waar alles afspeelt? en heeft iemand ervaring hoe druk het op een zondag is.

Big30
23 april 2014, 22:53
Nb heavensgate is een saunaclub dus gewoon met kamers.

Triple sSs
23 april 2014, 23:33
op de eerste verdieping boven, dan de kamers in de kelder is nog steeds een grote sauna en whirlpool

geschoren
24 april 2014, 06:38
Weet iemand wat de actuele kamer prijzen zijn hier vind ik op de site nietd van terug

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Triple sSs
24 april 2014, 20:06
20 min fucking and blowing with condom: 25 Euro

20 mins fucking with c. and blowing without condom: 35 €

30 mins/ 40/50 € and so on i think. Good system.

HalJam
28 juli 2014, 20:00
ik weet niet hoe ik kan "mal wieder" zegen in nederlands... ??? misschien "eens weer" of so. In ieder geval zonder belang :biggrin: ...

Wenn ich irgendetwas hasse, dann sind das Fickberichte, die im ersten Satz mit "mal wieder" beginnen.
Was will der Autor uns damit sagen? Dass er sowieso andauernd da ist und jetzt heute mal was schreibt? Warum schreibt er dann nicht öfter? Oder bedeutet "mal wieder" dass er nur heute da war, sonst aber gar nicht mal so oft? Oder ist "mal wieder" ein reines Füllwort ohne jeden Sinn, denn in aller Regel würde der Satz ohne "mal wieder" viel besser wirken.

Ich plädiere auf jeden Fall für die Ausmerzung des "mal wieder" in Fickberichten!!!

Ungeachtet dessen war ich diese Woche "mal wieder" im Heavensgate. Der schöne Garten und das "mal wieder" herrliche Wetter und eine gewisse Rattigkeit hatten mich "mal wieder" hergelockt.

Welch Überraschung im Keller: die Duschen sind "mal wieder" d.h. ungefähr zum 32sten Mal umgebaut worden. Die Edelduschköpfe wurden gegen Ideal Standard ausgetauscht, dafür hat das Duschintervall jetzt brauchbare 30 Sekunden

Nach einem Sonnenbad begann ich mich "mal wieder" für das Mädels-Line-Up zu interessieren. Heute war viel blond vertreten. Das ist "mal wieder" gut, aber eigenartigerweise blieb mein Schwanz der längst "mal wieder" das Denken übernommen hatte, bei Lori hängen

Die kleine Griechin mit den lasziven Schmachtblick und dem etwas zu dicken Hintern hat etwas, was mich schwach macht. Im Reallife würde ich wohl nicht wagen, vor lauter Boooaaaah, sie anzusprechen.

Ihr Deutsch wird auch langsam besser - kann die Kritik des Vorschreibers nicht ganz nachvollziehen - und wenn sie den Mund voll hat, sprich beim Blasen ist sie einfach Weltklasse. Ich mag auch die Form ihrer Muschi, sehr schlicht, das klassische Pfläumchen , sicher nichts für Liebhaber fleischigen Lippen.
Gef ickt wurde "mal wieder" in mehreren Stellungen, mal wie der und mal wie der. Leider bleibt sie ganz zuletzt dann doch etwas unnahbar, aber es war "mal wieder" ein Klasse Feierabendfick

Preis 35 + 50 €
Hal Jam´s Tittenwertung (von 1-10) 7
WHF: 99%

PS: Bitte den Bericht nicht allzu ernst nehmen.

Knabbel
10 oktober 2014, 13:01
Jana, Deutsche, um die 30, geiler Body und unendlich lange, sehr schöne Haare, die bis zu ihrem perfekten Hintern runterlaufen. Das schrie geradezu nach Doggystellung! Natürlich gab es eine geilen Vorlauf: Streicheleinheiten, die in einer Blasaktion endeten, so wie ich sie liebe, also sehr ausgiebig und lang. EL hätte etwas mehr sein können, aber ich will nicht meckern. Als ich schon kurz vorm Platzen war, gönnte ich mir eine Pause und leckte ihre fleischige perfekt geformte Mumu ausgiebig aus, bis der Dampfriemen sich wieder etwas abgekühlt hatte. Dann endlich der ersehnte Doggy. Ihr herrlich runder Arsch und die langen haare auf dem Rücken, dazu den Schwanz langsam rein und raus führen: o-je, ich habe es nicht lange durchgehalten und nach wenigen Minuten abgespritzt.
Sanfte Befreiung und Reinigung und dann noch ein netter Smalltalk, diese Frau hat was, steht auch voll im Leben ohne rumzuspinnern. Von meiner Seite aus eine klare Empfehlung.

Diese Jana arbeitet jetzt im Amnesia als Jenny.

HalJam
22 oktober 2014, 06:53
Ich mag diese ruhigen Werktagabende im HG. Da fehlt fast nur noch der Kamin und ein Gläschen Rotwein Gegen 19 Uhr war ich eingetroffen, 40€ gezahlt inkl. Bademantel und habe mir erst mal den Schweiß des Arbeitstages abgeduscht. Ca. 12 Mädels/Damen anwesend, allerdings keine Nina und auch nicht my sweetheart Lori, auf die ich mich eigentlich gefreut hatte. Es rannte noch ein anderes sehr hübsches blondes Wesen herum, aber die verschwand auf dem Zimmer und ward nicht mehr gesehen.
Also musste ich mir was anderes ausdenken. Vorab Stärkung mit sehr leckeren Gyrosfleischspieschen mit Salat. Dabei ein netter Erfahrungsaustausch mit einem holländischen FK.

Gegen 20:30 Uhr verabschiedeten sich drei Damen, die wohl die Frühschicht gemacht hatten. Sollte ich nicht mehr zum Ficken kommen? Ich bewunderte die Möpse der Chefin (Anke) die zwar züchtig in einem Pullover eingehüllt waren, aber manchmal macht einen so etwas geiler, als nackte Tatsachen. Die würde ich auch gerne mal durchknallen, aber ist natürlich out-of-sight

Es ergab sich ein intensives Flirtgespräch über Gott und die Welt mit

Eve, Ex-F39 und Ex-99-andere Clubs, Ende 30, blond, sehr deutscher Typ Frau, getunte, aber sehr schön aussehende Möpse. Warum eigentlich nicht?

Wir landeten im Kino, wo wir alleine waren und sie blies mit aller Ruhe mein Schwänzken hart. In diversen Stellungen machten wir rum und zum Abschuss brachte sie mich durch intensives Schaft- und Eichellecken, wobei die Soße aber an ihr vorbeischoss. Sehr schön und professionell, wie sie das zu Ende brachte, bis ich wirklich alles rausgezuckt hatte; viele Jungnutten brechen an der Stelle immer zu früh ab. Natürlich noch ein paar Minuten AST nach Zewareinigung.

Hal Jam´s Tittenwertung (von 1-10): 7
Kosten: 50+40 Eintritt
WHF: über 80%

Beim Duschen im Keller traf ich dann die blonde Engelin wieder, die mir zuvor entfleucht war: niemand geringeres als die süsse Ungarin Maya, jetzt unter anderem Namen. Mit der hatte ich im damaligen McFick in Castrop mal ein miserables Zimmer, später in der Freude noch mal eine “naja-geht-so-Nummer“ Wenn sie jetzt fest im HG ist, werde ich sie sicher auch noch mal testen.

madiwodovr
1 november 2014, 13:01
Gisteravond even een bezoekje gebracht. Stond om 21.00 uur aan de poort en de Theke wist me nog te herinneren na al ruime tijd niet te zijn geweest. Ik moest 40 euro betalen voor entree en een badjas. Deze kosten tegenwoordig 5 euro. Naar beneden gegaan om me in het wit te hijsen. Sinds mijn laatste bezoek is er behoorlijk huis gehouden. Is het gebouw wel ten goede gekomen. Wellness ziet er aantrekkelijk uit en ook het water in de jacuzzi was warm. Dit liep voorheen nog wel eens uit op een teleurstelling. Nu dus prima voor mekaar ook de douches en sauna.
Vraag me af hoe lang dit echter zo blijft want ik constateer wel wat vochtproblemen...

Afijn, boven was de bezetting al met al dik in orde. Zo'n 14 vrouwen aanwezig waarvan 2 voor mij absoluut niet schakelbaar waren vanwege hun looks, 1 dame niet schakelbaar is voor mij vanwege de leeftijd. De overige waren goed tot zeer goed do-able. Voldoende reden dus om me te vermaken

Twee kamergangetjes gemaakt.
Griekse Lori kwam naar me toe en begon in haar beste Duits een vriendelijk gesprekje met me. Lastige vragen in de trend van 'waarom ben je alleen' en 'Waar kom je vandaan' passeerde allemaal de revue. Dus gauw naar boven want ik zag t wel zitten. Leuke standaard kamergang gehad maar ook niet meer dan dat. TZ was niet om over naar huis te schrijven. PZC en NMC was wel voldoende. Service haalt t niet bij wat je gewend bent vanuit Panthera of laatste tijd bij Marisol.

Vervolgens na lang wikken en wegen met de Hongaarse Anita naar de kamer gegaan. Versierd met de nodige tekeningen van bloemen op haar lijf. Een ruim half uur genoten van deze dame met haar goede borstel en bovengemiddelde 'snogsnog'-kwaliteiten. Dus bijna de volle tijd laten blazen op het fluitje. Goede tijd gehad. TZ goed verzorgd evenals PZC. Lekker afwisselend. Heel kort even NMC in twee stadjes en klaar was t.

Voor een kort bezoek prima tent om even naar toe te gaan. Het bargedeelte is alleen erg druk want er zijn relatief weinigzzitplaatsen in verhouding tot de gasten. Dat geeft je een wat opgejaagd gevoel.
Er waren zo'n twintig mannen aanwezig. Dus meer mannen dan vrouwen. Op gegeven moment waren de mooie dames allemaal op kamer. Dat is vervelend.
Al met al toch prima vermaakt.

jeegee
3 november 2014, 15:21
Toen mijn vriend en ik vorige week weer eens besloten naar Duitsland te gaan, kwam het zo ter sprake dat ik in het verleden wel eens naar Heavensgate ging en dat ik me daar altijd uitstekend had vermaakt. Het feit dat daar de meisjes "Splitternackt"vertoeven, sprak mijn vriend bijzonder aan en hij toonde zich uiterst nieuwsgierig. Met als gevolg dat we op Autobahnkreuz Schuettorf niet afsloegen maar rechtdoor reden richting Wulfen, toch wel een heel stuk verder. Maar het was de moeite meer dan waard. We werden geweldig ontvangen, kregen een uitgebreide rondleiding waarbij alle ins en outs, do's en undo's aan de orde kwamen. De club zag er fantastisch uit, goed onderhouden, bijzonder schoon, sauna op uitstekende temperatuur evenals de whirlpool, smakelijke goed belegde broodjes voor lunch, kortom: prettig om daar te zijn. Wij waren in gezelschap van een aantal (stuk of tien, schat ik) zeer appetijtelijke dames, die ons op aantrekkelijke manier een paar uur bezig hebben gehouden. We waren meer dan tevreden. Op de terugweg konden we het overigens niet laten bij Schuettorf de Autobahn te verlaten om daar onze vriendinnetjes in GD te ontmoeten....
Superdag gehad, kan niet anders zeggen.

jan enschede
20 februari 2015, 00:28
Zaak is verbouwd,
De discolampjes en de licht reclame zijn weg,
eigenlijk jammer, want dat zag je nergens meer.
Alles vervangen door een
"veel romantiek voor een tientje" stijl.
Het blijft daar een beetje preuts,
want het gordijn naar de kino gaat dicht,
als er iemand bezig is.
Jammer, want een kino is toch ook te kijken.
Paar nieuwe mooie meiden werden bezig gehouden door
niet duitse jonge heren.
Ik heb me vermaakt met de oude garde, waaronder Rosie

HalJam
20 februari 2015, 07:01
Habe letzte Woche ein gutes Zimmer mit Dalia gehabt. Ich mag ihren jungmädchen-Teenykörper mit A-Tits, auch wenn ich sonst ehr für dicke Melonen schwärme. Als fauler Hund habe ich sie bis zu Ende blasen lassen, was sie mehr als perfekt beherrscht.
Note 1 für Dalia
Kosten 50 + 30 Eintritt (HH)

Triple sSs
13 maart 2015, 20:58
Nina ist schon seit circa zwei Monaten nicht mehr im Heavens Gate aktiv. [emoji17]

ggd
20 maart 2015, 20:38
zijn alle dames hier naakt?
en wordt er in open ruimtes sex bedreven
thx all

Triple sSs
24 maart 2015, 19:37
The ladies normally wear dessous or underwear. Some girls often show their pussies.

Knabbel
8 juli 2015, 11:54
Huidige (tijdelijke) dagelijkse entree is doorlopend € 30.- met op vrij en zat happy hour entree van € 25.- voor 14u en na 24u.

Dit geldt voor lopen in handdoek, en klein addertje onder het gras is extra betaling van € 5.- bij gebruik van badjas.

seksenfun
10 juli 2015, 11:53
Wie draagt nu een badjas bij dit warme weer :biggrin: :smoke:.

wiliam3
8 augustus 2015, 22:48
Was vandaag voor het eerst in Haevensgate. Heel geweldig wellnesgedeelte.!! Beste jacuzzi, sauna, zonnebank. Alles op onderste etage.Uiterst stijlvolle omgeving. Zwar t/wit.
Mooie tuin. Royaal zitgedeelte in tuin. Fatsoenlijk bereide maaltijd rond 19.00 uur.
Entree € 35 handdoek, € 40 als je badjas wilt. Prijsstelling net zoals vliegen. Met/ zonder koffer etc.
20 min frans met €30, idem zonder condoom € 40, 30 minuten met/ zonder etc. Vraagt nogal wat beslissingen voor je met dame aan de slag gaat!
Ongeveer 14 dames aanwezig. Een vijftal gewoon veel te zwaar. Rest : enkele zagen er best uit, enkele wat ernstig getatoeeerd.
lijkt een uitstekende plaats om wat tijd door te brengen gezien de faciliteiten. Dames was ik,op enkele uitzondering na, niet erg weg van. Maar, heb er slechts enkele geprobeerd!

seksenfun
9 augustus 2015, 09:07
Club komt pas tot leven in de late uren en dan komen ook de pracht-babes. De club was wat verouderd maar pas geheel gerenoveerd en schijnbaar goed :smoke:.

Picasso 1
9 augustus 2015, 15:36
Club komt pas tot leven in de late uren en dan komen ook de pracht-babes.

Ben er een paar maanden geleden voor het eerst even langs geweest in de late uren. Erg rustig, weinig sfeer, enkele dikkere Duitse dames en een handvol Roemeensen. Ik raakte zo verblind door de 'pracht-babes' dat ik na een half uur besloot het pand weer te verlaten en zo mijn ogen weer wat rust te geven.

seksenfun
10 augustus 2015, 10:14
Vakantieperiode? Is ook weeral een hele tijd geleden dat ik daar nog was. Ach, die momentopnames toch altijd ;). Gelukkig maar 35' rijden van Oceans, hè Pic. Wat een prachtwijven daar, wat een servicekanonnen toch :smoke:.

MrNice
10 augustus 2015, 11:08
Gister geweest, 9 dames aanwezig. Waarvan een 3 tal acceptabel. Tja, als je niet te ver wilt rijden kun je hier geluk hebben

paulgeil
10 juni 2016, 08:35
Na lange tijd haevensgate weer eens bezocht maar echt dit was de laatste keer ik had de recencies gelezen en dacht dat ik in het paradijs zou binnen treden maar nee echt niet. Ze hebben de boel veranderd maar de sfeer is er uit evenals de dames bij binnenkomst € 40,00 betaald dit betreft een entree van € 35,00 en €5,00 voor de badjas. Kreeg een sleutel , handdoek en een paar afgetrapte badslippers en begaf me naar de umkleide. Eenmaal opgefrist ik de lekkende douches ging vol blijde verwachting richting de dames echter eenmaal binnen zag ik weinig schoonheden welke hier vroeger wel waren. Na een tijdje rondgekeken te hebben zag ik Lory een leuke blonde dame met fijne borsten een goed figuur en en leuk koppie ik dacht die ga ik eens proberen. Na wat geknuffel , gezoen hebben we snel een kamer opgezocht om ons spel voort te zetten. In de kamer was het niet echt schoon dwz vlekken op de matras niet echt dat je dat hier verwacht maar goed ik kwam hier voor een lekkere stoeipartij en niet voor de controle op hygiëne .
Lory had er zin in en ik had zin in lory's kutje eerst heb ik dat kale poesje langdurig gebeft tot ze ging spuiten heerlijk daarna heeft ze me gepijpt met aufname heerlijk als je dan je staaf leegschiet in haar mondje ze was voor mij geweldig. Na even uitgerust te hebben op het bed heb ik haar ook nog op haar hondjes genomen deze sessie was super. Ja dan weer naar boven heb haar €70,00 betaald dat was ze echt waard. Vervolgens heb ik me weer richting de wellness begeven maar ja lekkende douches en te koude sauna en muren waar de tegels van afvallen zijn voor mij niet echt uitnodigend nee Heavensgate heeft niet meer de allure van vroeger jammer het ligt niet aan de meiden maar het totaalplaatje klopt niet. Wel het eten was goed en werd verzorgt door een cateraar echt dat vind ik dan weer een pluspunt maar al met al ik wou hier niet langer blijven en heb eendere club opgezocht waar het fijner vertoeven was.

Mastera
19 juli 2016, 03:51
Een tijdje terug geweest. Leuke en geordende huis met sauna. Waren paar leuke dames aanwezig. Twee sessies gehouden en was van beide tevreden. Wil binnenkort weer wel een bezoek brengen.

Mastera
21 juli 2016, 07:31
Paar maanden terug een bezoek gebracht. Er waren leuke damen en allemaal naakt. Wordt gezellg gedanst. Sessies zijn ook goed, zijn uitgebreid, met standjes, pijpen. Weer maar eens een bezoekje brengen.

Ep Oorklep
5 augustus 2016, 10:34
Bezoek 3/8/2016. aankomst 13:30 Na een jaar maar weer eens naar mijn oude clubje Heavensgate geweest. Dit was lang mijn favoriete club en ik moet toch eens in de zoveel tijd even gaan kijken.
De entree is nog steeds € 35,- en per 20 minuten betaal je aan de dames ook € 35,-
De club is wat veranderd sinds mijn laatste bezoek. de verbouwing in het wellness gedeelte is goed gelukt. Een mooie nieuwe sauna en een zelfde jacuzzi als bij sixsence. Buiten is er nu ook een jacuzzi en de tuin ziet er ook mooi uit. Vreemd dat de club zo weinig word bezocht vanuit Nederland. Ligt toch een stuk minder ver als een heleboel andere clubs.
Het buffet was ook prima verzorgd met diverse soorten beleg en soep. De line-up viel me heel erg mee. Er was Alexia of Alexandra wat kwa uiterlijk gewoon een 9 is. lang slank c cup knap gezicht. Deze dame werkte een tijd terug bij villa marrissol. Verder nog twee mooie Turkse dames en 3 chocomausjes (zag er mooi uit maar ik val er niet op). Eerste sessie met Alexia was gewoon prima. Schade € 35,-
Daarna ik de Kino nog even door een van de Turkse dames waarvan ik de naam ben vergeten laten verwennen en het was helaas al weer tijd om naar huis te gaan. Ik had het hier een stuk meer naar mijn zin dan bij great palace dus mij zien ze binnenkort weer terug. :)

Taylor
5 augustus 2016, 11:02
Great Palace begint pas leuk te worden na 5 uur. Dan komen de meeste dames (30 á 40) binnen en s'avonds heerst er een leuke sfeer. Ik ben er ook vaak vroeg geweest, maar dan is er niets te doen. 1x was ik er zelfs om 11 uur en de Thekedame zei dat er nog geen dames aanwezig waren. Maakte mij op dat moment niet zoveel uit, want ik had de dag er voor een zware nacht gehad tot 5 uur in Club Mondial. Kon ik mooi even slapen op de grote ligbanken ;) en daarna ontbijten en genieten van de sauna. Tot 5 uur liepen er misschien 5 dames rond, maar vanaf een uur of 5 kwamen er meer en meer en werd de sfeer gezellig.
Volgende keer wat langer blijven in Great Palace of later komen ;)

Piet Plezier
5 augustus 2016, 11:43
verschillende keren in GP geweest.
Maar inderdaad de meeste dames komen rond etenstijd savonds binnen druppelen
Wij gaan ook altijd vroeg
Maar ik zit er niet mee als er weinig dames zijn
Als het bier maar lekker koud is.
En een beetje auwehoeren met de dames die er wel zijn
Beetje kletsen met manne
En voor je het weet zijn er 35 vrouwen binnen
De laatste keer dat weer waren zaten er wel lekkere dames
Binnen kort moeten we maar weer eens gaan.

Big30
5 augustus 2016, 12:17
NB bovenstaande 2 berichten gekopieerd naar GP topic.

Ep Oorklep
8 oktober 2016, 13:04
Gisteren maar weer eens naar Heavensgate geweest. Was al weer een tijd geleden en was toch wel benieuwd wat er zoal rondloopt :)
Eerst maar even in de jacuzzi (die goed warm was) en daarna naar boven om een hapje te eten. Eten zag er netjes uit niet overdreven veel keus maar meer dan voldoende.
Er waren om 11:00 uur ongeveer 8 dames aanwezig. Het leuke van deze club is dat er altijd een vaste kern van Duitse en Nederlandse dames aanwezig is. er was bijvoorbeeld maar 1 Roemeense dame en geen Bulgaartjes. Niet dat ik daar iets tegen heb maar het is ook wel weer een verademing als je wat beter kan converseren met de dames. Eerst met de Duitse Susie in de Kino gespeeld Daarna een hele leuke sessie gehad met een wat oudere Poolse dame waarvan ik de naam niet meer weet. Snel nog even in de sauna geweest en het zat er voor mij helaas al weer op.
Heavensgate is gewoon een leuke club, dicht bij de grens waar je ook 's morgens al goed terecht kunt. De kosten zijn ook erg laag in verhouding. € 35 euro entree en € 35 per dame per 20 minuten.

cath.leen
28 oktober 2016, 08:02
Ik kwam gisteren avond nog laat langs Dorsten-Wulfen en was nieuwsgierig naar deze Club.
Dus even kijken

Entree: 35 EUR (met badjas 40 EUR)
De dames: 20min/35EUR, 30 min/50EUR, 45min/70EUR, 60min/90EUR

Ik heb 10 dames gezien en 3 mannen

Ik had wel een raar gevoel, als ik op een bank ging zitten, alle dames kijken naar me. (Net zo als of ze al jaaren geen klant hadden gezien en nu een kans zagen)

Ik heb gekozen voor de einigste duitstaalige, omdat ik voor eerste keer in deze Club was wilde ik ook enkele informatie krijgen. Dus dacht ik kiez maar een dame met die je ook praaten kunt.

De rest spreekt geen duits, zijn roemeens of bulgaars, drie waren met donkere huid.

Ik heb geen dame gezien van die ik zal zeggen, die is zo mooi, da gaa ik voor terug.
Alleen voor de donkere zal ik nog een keer komen kijken omdat wel iets anderes is als alleen de roemeens/bulgaars die ik uit mijn favoriete Club ken.

In de kelder zijn kleedruimte, sauna, WC, jacuzzi, ... Als je de eerste keer komt moet je wel uitkijken dat je de weg terug vind. Is wel iets veel rechts / links

Da kamer zijn boven.

In deze Club mis ik de gezelligheijd, die ik van de Villa Marisol ken. Even kort praaten en dan probeeren om naar de kamer te gaan.
(De duitstalige dame, voor die ik had gekozen had me wel op bank gepijpt. De andere dames vonden het wel beetje graapig. Ze kijkten en lachten)

De sluitingstijd van deze Club is doordeweeks 03:00 uur. Die andere Clubs, die ik ken sluiten gewoon ruim 01:00 uur.
Ik zal voor deze Club kiezen, als ik avonds nog laat op zoek ben, anders blijf ik bij mijn favoriete Club.

robglover
28 oktober 2016, 08:38
Ik kwam gisteren avond nog laat langs Dorsten-Wulfen en was nieuwsgierig naar deze Club.
Dus even kijken

Entree: 35 EUR (met badjas 40 EUR)
De dames: 20min/35EUR, 30 min/50EUR, 45min/70EUR, 60min/90EUR

Ik heb 10 dames gezien en 3 mannen

Ik had wel een raar gevoel, als ik op een bank ging zitten, alle dames kijken naar me. (Net zo als of ze al jaaren geen klant hadden gezien en nu een kans zagen)

Ik heb gekozen voor de einigste duitstaalige, omdat ik voor eerste keer in deze Club was wilde ik ook enkele informatie krijgen. Dus dacht ik kiez maar een dame met die je ook praaten kunt.

De rest spreekt geen duits, zijn roemeens of bulgaars, drie waren met donkere huid.

Ik heb geen dame gezien van die ik zal zeggen, die is zo mooi, da gaa ik voor terug.
Alleen voor de donkere zal ik nog een keer komen kijken omdat wel iets anderes is als alleen de roemeens/bulgaars die ik uit mijn favoriete Club ken.

In de kelder zijn kleedruimte, sauna, WC, jacuzzi, ... Als je de eerste keer komt moet je wel uitkijken dat je de weg terug vind. Is wel iets veel rechts / links

Da kamer zijn boven.

In deze Club mis ik de gezelligheijd, die ik van de Villa Marisol ken. Even kort praaten en dan probeeren om naar de kamer te gaan.
(De duitstalige dame, voor die ik had gekozen had me wel op bank gepijpt. De andere dames vonden het wel beetje graapig. Ze kijkten en lachten)

De sluitingstijd van deze Club is doordeweeks 03:00 uur. Die andere Clubs, die ik ken sluiten gewoon ruim 01:00 uur.
Ik zal voor deze Club kiezen, als ik avonds nog laat op zoek ben, anders blijf ik bij mijn favoriete Club.

Dat had ik niet verwacht dat je vreemd zou gaan cath.leen! Maar toch goed dat je het probeert! Er is meer in dat mooie Deutschland als Villa Marisol! Ik ben laatst in Love saunaclub in Münster geweest dat is echt een hele goede saunaclub! Ga er zeker meer naar toe!

M.v.G. Robglover.

toyota
28 oktober 2016, 10:12
Ik heb deze club ook een aantal keren bezocht, maar ik ga hier niet meer heen.
De laatste keer dat ik er was werd er zeer onpersoonlijk (onverschillig) een bak koffie voor mij op de bar neergezet.
Personeel had amper aandacht voor de aanwezige gasten.
En verder klopt het cath.leen dat je daar in de kleine barruimte voortdurend word aangestaard door de dames en de thekevrouw.
Ik houd hier persoonlijk niet zo van.
Club word volgens mij ook niet zo druk bezocht, het aantal bezoeken dat ik er was bleef het altijd rustig wat betreft bezoekers.
Ik hoop de lezende ijsberen zo weer voldoende geinformeerd te hebben.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

cath.leen
28 oktober 2016, 11:08
Dat had ik niet verwacht dat je vreemd zou gaan cath.leen! Maar toch goed dat je het probeert! Er is meer in dat mooie Deutschland als Villa Marisol!

Ik hoor en lez vaaker dat er betere Clubs zijn dan de Villa Marisol (of dat de dames anders beter zijn). Als ik het nooit woanders probeer, kan ik er nooit meepraaten.
Ik kan alleen hier in de regio.

En ik heb nu gekeeken:
Emmerich: Lekkerding en partytreff
Xanten: Partytreff
Dorsten: Heavensgate
Duisburg: Villa Venus
Hamminkeln: Villa Marisol

Ik kan het alleen voor me persoonlijk zeggen: Ik gaa liefst naar Hamminkeln, en gelukkig is dat ook dicht bij me thuis.

Ik heb deze club ook een aantal keren bezocht, maar ik ga hier niet meer heen.

Gewoon zal ik er ook niet meer heen willen, maar de openingstijd is wel langer dan bij de andere Clubs.
Dat zal het miesschien zijn, als het avonds te laat voor de andere Clubs is, kan ik hier nog wel naar toe.
(Maar dat gebeurt wel niet te vaak.)

robglover
28 oktober 2016, 11:48
Ik hoor en lez vaaker dat er betere Clubs zijn dan de Villa Marisol (of dat de dames anders beter zijn). Als ik het nooit woanders probeer, kan ik er nooit meepraaten.
Ik kan alleen hier in de regio.

En ik heb nu gekeeken:
Emmerich: Lekkerding en partytreff
Xanten: Partytreff
Dorsten: Heavensgate
Duisburg: Villa Venus
Hamminkeln: Villa Marisol

Ik kan het alleen voor me persoonlijk zeggen: Ik gaa liefst naar Hamminkeln, en gelukkig is dat ook dicht bij me thuis.

Gewoon zal ik er ook niet meer heen willen, maar de openingstijd is wel langer dan bij de andere Clubs.
Dat zal het miesschien zijn, als het avonds te laat voor de andere Clubs is, kan ik hier nog wel naar toe.
(Maar dat gebeurt wel niet te vaak.)

De meeste clubs die ik geprobeerd heb zijn vaak minder dan Villa Marisol! Maar ik ik heb in Villa Marisol ook dagen meegemaakt dat het puur minder is, maar ik ben laatst in Love saunaclub in Münster geweest en daar is het anders dan Villa Marisol maar zeker niet minder! Dus soms kom je toch ergens waar je het ook meer dan goed naar je zin kunt hebben! Dus deze saunaclub is zeker een aanrader!! :freu::freu::freu:

M.v.G. Robglover.

cootje
23 maart 2017, 08:54
Voorjaar en ik herinner me de tuin daar.
Is wel wat jaren geleden.
Is het nog steeds een echte FKK met naakte dames ?

cootje
4 april 2017, 18:24
Tja

verandering van spijs doet eten
dus niet

omdat in VM mijn favo op vacantie is toch maar iets anders uitgeprobeerd
eens en nooit meer.

Gelukkig scheen de zon buiten zodat je buiten kon zitten
Binnen is het zitgedeelte klein met wat banken en aan de bar hangende dames.
Bios is een wazig scherm met 4 bankjes.
Een stuk of 6/7 waarvan er 3 in FKK kostuum.

De wellness kan je vergeten in de kelder, een sauna en de hot wirepool.
Alles aan renovatie toe.

Gekamerd met Lisa uit jawel, Roemenië.
Pijpen was normaal te noemen en tong zoenen kan je vergeten.
Gevraagd naar massage maar dat was niet veel.

Dus nooit meer.

altijdwakker
26 mei 2017, 21:13
Ik was eerst naar Duisburg (zie recensie daar Vulkanstrasse). Daarna nog ff naar HG. Toch wel aardige sfeer, vergelijkbaar met Villa Marisol. Alleen VM is duurder (60 E entree tegen 40 E bij HG) en het buitengebeuren bij VM is gewoon erg goed en bij HG kun je wel lekker buiten zitten maar het "badje" is kut. Ik ben vakkundig door Andrea gestrikt (28 j, Ro). Mooi meiske, lief en profi DvP.

cath.leen
28 mei 2017, 06:38
Toch wel aardige sfeer, vergelijkbaar met Villa Marisol. Alleen VM is duurder (60 E entree tegen 40 E bij HG) en het buitengebeuren bij VM is gewoon erg goed en bij HG kun je wel lekker buiten zitten maar het "badje" is kut.

VM is de entree gewoon 50 E, en in de HH 40 E

altijdwakker
28 mei 2017, 12:28
Dank je, je hebt gelijk. Ik was in de war met GT (60E), VM (50 E). Ik had er niet bij nagedacht, maar dan ga ik volgende keer weer naar VM. Wat bedoel met "HH"?

Sjeufke
28 mei 2017, 12:34
Wat bedoel met "HH"?Happy Hour!
Als je voor een bepaalde tijd binnen komt, krijgt je korting op de entree.

Ep Oorklep
15 juni 2017, 00:11
Na mijn mislukte avontuur bij de Partytreff ben ik maar even naar Heavensgate gegaan. De laatste keer was er een Griekse dame die echt al mijn wensen vervulde en ik hoopte haar weer te zien.
De entree prijs is verlaagd naar 30 euro. dat is denk ik ook wel een juiste prijs. Er waren vandaag 7 dames waarvan er eigenlijk niet 1 tussen zat waar ik het niet mee zou willen doen. geluk dus. Helaas was de jacuzzi kapot maar het was echt heerlijk in de tuin. Er was ook behoorlijk wat live aktie buiten wat het feest natuurlijk nog leuker maakt. Ik had mijn Griekse vriendin al gespot en ze fluisterde me in het voorbij lopen "I lick your ass" dat belooft dus nogal wat. Ik ging met een drankje buiten op het terras zitten en na een paar minuten kwam de Roemeense Alexia bij me zitten. Alexia is met afstand de mooiste dame hier maar de sex is heel wisselend. na een kort gesprekje heb ik het er toch maar op gewaagd en daar kreeg ik geen spijt van. ze heeft me heerlijk buiten op het terras verwend. helaas moest ik kort daarna onverwacht weg waardoor mijn bezoek eigenlijk veel te kort was. echt jammer. had heel veel zin in mijn Griekse vriendin. Ik kom snel weel eens terug.

jeegee
30 augustus 2017, 16:40
Noem het maar nostalgie. Gisteren een uitgebreide autorit gemaakt, Op de heenweg langs Hamminkeln op de terugweg langs Schuettorf. Plaatsen waar ik mij de laatste jaren geweldig naar mijn zin heb gehad. Heerlijke tijden met Kate, Barbara, Louisa, Alexa, (in het bijzonder) Silvia, Valentina en zo nog een aantal meer. Vergeef me dat ik niet alle namen noem.
Maar goed, dat is verleden tijd helaas. Zo kwam ik weer terecht in Wulfen bij Heavensgate, daar waar mijn ijsberenloopbaan begon en gestalte kreeg.
Het was er rustig. Een stuk of vijf dames en alles bij elkaar opgeteld ook ongeveer dat aantal beren, waarvan een deel er voor gekozen had de daar traditionele dracht te voeren, te weten een eenvoudige handdoek. Zo ook ik.
Ik maakte wat contact hier en daar en mijn daaruit volgend samenzijn met de Poolse Viola was ronduit fantastisch. Ik heb een zwak voor Poolse vrouwen, het moge bekend zijn, maar hier trof ik weer een hoofdprijs. We begrepen elkaar bijzonder goed en beleefden allebei een toptijd. Explosies beiderzijds. Een waar feest!!
Het is wel een kolere eind, maar ik probeer er spoedig weer naar toe te gaan. Tot gauw, Viola

Ep Oorklep
31 oktober 2017, 23:32
Vorige week maar weer eens bij Heavensgate gaan kijken. De club vierde het 15 jarig bestaan op zaterdag maar aangezien ik die dag niet kon ging ik maar een paar dagen later. Ik kan kort zijn, de club is er niet op vooruit gegaan. Bij aankomst vriendelijk ontvangen maar beneden aangekomen bleek de jacuzzi droog te staan en was de sauna niet warm. ben maar wat gaan eten maar eigenlijk lagen er alleen wat broodjes en los beleg (worst en kaas). dit bleef zo tot ik om een uur of 4 in de middag weer weg ging. Een warme lunch zoals vroeger hoorde ik bij navraag is vanwege de kosten afgeschaft. De dames (4) waren ook nog steeds de bekende gezichten, allemaal wat oudere dames waarvan ik drie van de vier kende. Op de kamer proberen de dames er tegenwoordig standaard 50 euro van te maken. Ik gaf 2 keer aan dat ik 20 minuten (kost € 35) wilde blijven en beide dames vroegen na afloop toch € 50 euro. Zonder sauna en jacuzzi hield ik het er maar 2,5 uurtjes uit. Ik heb nog even met de Theke gesproken over de prijs kwaliteit verhouding. Ik krijg de indruk dat meerdere mensen hadden geklaagd want ze had overal een standaard antwoord op. Het kwam erop neer dat de kosten te hoog zijn voor het aantal gasten die komen. Ik heb aangegeven dat ik pas weer terugkom als er wat gaat veranderen. Als dit zo door gaat halen ze het 16 jarige jubileum namelijk niet.

schoolmeester
14 november 2017, 14:17
Deze saunaclub is inderdaad een aflopende zaak. Ik ben er ongeveer 2 jaar geleden voor de laatste keer geweest.
Was vroeger een goedlopende saunaclub, ik denk dat op dit moment 30 euro nog te veel is voor het gebodene.
Ik heb gehoord dat de eigenaresse alles niet zo veel meer interesseert sinds dat haar man een paar jaar geleden overleden is.
Ik zou de tent verkopen als ik haar was, maar ja dat is mijn mening.
Groeten van de schoolmeester.

cootje
16 juli 2018, 21:58
Hi,

dus Heavensgate net uitgetest.
Ik was er al eerder geweest, je kunt het niet vergelijken met de luxe van VM met zwembad en wellness,
laat staan met Saunaclub Venus.
Je kan zeker zien dat de jaren zijn invloed hebben in het geheel.
Maar alles is schoon en de theke dames zijn vriendelijk.
Buiten is er een tuin met zitjes en tafels met stoelen en daar was het goed vertoeven.

Maar nu de line-up en daar kwam ik voor.
Verrassend positief zeker in vergelijking met VM. Op de maandag 10 dames aanwezig
van fotomodel, zeer slank tot zeer gezet. Alle vriendelijk en uiteraard uit Roemenië,
niks mis mee. Dat was er in VM niet.
Boven zijn de kamers en voorzien met een ventilator anders niet te volharden.
Maar buiten is er een afgescheiden prieel waar je ook gebruik van kan maken
met de dame op een goede ligplaats.

Wel moet je haar vragen naar wat ze biedt voor € 50 een half uur.
Niet alle bieden de diensten aan zoals in VM en Venus wat pijpen betreft.
Als je daarop prijs stelt gewoon verder vragen bij de andere dames.

Overigens staat er weinig vermeldt op het Forum.

Zelf een hele mooie kamergang gehad met Andrea, wat een mooie lieverd.
Wel in het prieel buiten en geen probleem dat men kan meekijken.
Een heerlijk lichaam wat kleinere tatoes, prachtige borstjes passend bij haar
denk 1.60 en leeftijd begin 30, en brildragend met geile pret ogen.
Service niveau zeker top VM of Venus.
Misschien er weer snel heen.

Ze vertelde me dat alleen Reni uit VM er is die ze kent van de tieten en bril,
en alleen einde week.

Tot zover mijn aangename uitstapje.

Grt

schoolmeester
17 juli 2018, 05:30
cootje, was de sauna en wirlpool ook in werking ?

Bij voorbaat dank voor de info.
Groet, schoolmeester.

cootje
17 juli 2018, 07:09
De sauna en whirlpool waren beneden in werking.
Werd geen gebruik van gemaakt.

Husky
18 juli 2018, 14:03
Was gisteren in HEAVENSGATE,zie o.a. mijn bericht onder Gallardo,omdat een aantal ijsberen die deze berichten lezen graag willen weten waar de dames heen zijn gegaan.(lezen Gallardo nieuws)
De mooie ruime sauna werkt Schoolmeester,heb de sauna twee keer bezocht,whirlpool ook dacht ik,en het kleine zwembadje ter verkoeling was schoon.
Vooral het avondeten was super,en geheel mijn smaak:)
De dames die daarvoor in Salome waren,voelden zich hier ook beter op hun gemak,Bea/Laura,Cora,Jana,Natascha,Giorgina en toch wel 9 vaste HEAVENGATE dames,waaronder een vijftal
schoonheden ala Andrea,Roxi etc.
Ben er zaterdag weer:freu:

cootje
18 juli 2018, 14:57
Hi,

ben blij dit te lezen en ook uitgebreide verslag bij Gallardo.
Vooral dat de dames in de smaak vallen van Husky en dat het zeker niveau van Gallardo overtreft.

Arnold16
20 juli 2018, 09:15
Via het "Gallardo (gesloten)" subforum vernomen dat een aantal mij bekende dames (o.a Cora, Lilly, Sarina en Jana) inmiddels in Heavensgate een nieuwe thuishaven hebben gevonden.
Reden om gisteren eens naar Dorsten te trekken om die voor mij nieuwe club te verkennen. Rond 1 uur aangekomen bleek ik de eerste gast te zijn.

Vriendelijk welkom geheten door de gastvrouw werd ik na betaling van €35 voorzien van 2 handdoeken en voorgesteld aan Andrea die me een korte rondleiding gaf.
Op de begane grond zijn er naast de receptie een lichte en luchtige "huiskamer" en etensruimte. Het geheel maakt de indruk van een wat oubollig maar net familiehotel: een heel huiselijke sfeer.
Vanuit de huiskamer loop je direct de mooie tuin in met veel zitjes: zowel in de schaduw als in de zon. Er is zelfs een miniscuul poedelbadje.
In de kelder bevinden zich de kleedkamers en douches alsmede de goed uitgeruste wellness ruimte. De sauna en whirlpool zijn goed op temperatuur. Opvallend is dat er zelfs een kleine airco staat die er zowaar in slaagt deze afgesloten ruimte ondanks het zomerweer redelijk koel te houden. Op de bovenverdieping zijn de "slaap"kamers, waar helaas geen airco is (wel een ventilator, maar die kan het op een warme dag niet aan).

Bij binnenkomst waren naast de charmante Andrea 2 andere dames aanwezig: Jana (uit van Gogh en Gallardo) en een mij niet bekende topless dame. Korte tijd later kwamen Sarina (eveneens uit van Gogh en Gallardo) en nog een dame uit Gallardo -waarvan ik de naam niet weet- binnen. In de loop van de middag volgden nog een paar mij onbekende dames zodat de verhouding man-vrouw goed bleef. Helaas geen Cora en Lilly.

Na een kopje prima cappucino en een broodje, met Andrea een bankje in de tuin opgezocht om nader kennis te maken. Ik had het idee dat zij een Duitse was, maar zij vertelde mij dat zij al lang geleden uit Roemenië is gekomen. Aan haar Duits is dat voor een Hollander echter niet te merken. Zij werkt al een vrij groot aantal jaren in Heavensgate en hoort dan ook zo'n beetje bij de inboedel. Zij informeerde mij desgevraagd ook over de hier gehanteerde prijsstructuur: € 50, 70 en 90 voor resp 30, 40 en 60 min. Na enige tijd moest uiteraard een kamer boven worden geïnspecteerd en een wat intiemere kennismaking plaats vinden. Zonder op details in te gaan kan worden gesteld Andrea weet hoe een man te verwennen, een echte GFE.
Na een uurtje pauze om weer op krachten te komen ook de kennismaking met de Thaise Sarina vernieuwd. Diens kwaliteiten waren echter geen verrassing voor mij.

Al met al een goede ervaring die zeker voor herhaling in aanmerking komt, al is de afstand vanuit NL wel wat groot (ca 35 km / 30 min verder dan Gallardo, grotendeels over een binnenweg).

Husky
20 juli 2018, 15:46
Hi Arnold 16 Cora en Bea/Laura te ongeduldig vanwege te weinig werk in HEAVENSGATE en weer terug naar Salome,
Lilly naar Aplerbeck Saunaclub in Dortmund:)
Had ze daarvoor al eens gewerkt.
Alles verspreid zich nu een beetje, moet ook goed nadenken wat ik zaterdag a.s. ga doen:14[1]:

altijdwakker
31 augustus 2018, 14:30
Gisteren (donderdag) hier een kort bezoekje gebracht. Ik kwam eigenlijk voor Thaise Sarina, maar die zag ik niet. Circa 5 DVP's en evenveel ijsbeertjes in de tijd dat ik er was (kleine twee uur). Een uurtje met de Duitse Chantal op de kamer geweest na een heel prettig gesprekje aan de bar. Zij nam geen initiatief aan de bar. Toen ik initiatief toonde ging ze daarin heel aardig mee en toen ik nog meer initiatief toonde, was een kamer volgens haar een goede plek.... Op de kamer lekker een uurtje bezig geweest; ik had eerst 40 minuten geboekt. Keurig zei ze na 35 minuten, zullen we het afmaken? Ik zei dat ik nog wel even door wilde. Precies op 60 minuten was het gedaan. Ik heb haar € 100 gegeven; later (in de auto) realiseerde ik me dat 20' 35 euro kost; 40' 70 euro en dat ik dus eigenlijk (3 keer 35 =) € 105 had moeten betalen. Nou ja. Verder een beetje lege boel. Aardige mensen.

pret
31 augustus 2018, 16:40
Gezien je verhaal heb je je nicknaam niet waar gedaan.

Eddy_V
31 augustus 2018, 21:51
Ik kwam eigenlijk voor Thaise Sarina, maar die zag ik niet.

Ook wat dit betreft heeft pret een punt...;)
Afgelopen dinsdag had ik in het Van Goch Live topic geschreven dat Sarina weer terug in Goch is.
Mogelijk nog gevolgd door een andere dame van Heavensgate.

altijdwakker
22 oktober 2018, 16:43
Nog even langsgereden. Chantal (Duitse, 35 jaar geworden) is wel lief meiske en eerlijk ook. Nog een meisje erbij (Alexandra) en met z'n drietjes. Chantal is goede coach....

altijdwakker
2 mei 2019, 22:01
Ik vind deze club wel steeds beter worden. Veel relaxter dan GT. Tot mijn verbazing een prima LU. Een aantal mooie slanke meiskes, zo'n 27-28 jaar en prima figuur. Eerst met Sofia (Bg, 28 jaar); prima service. Later met haar vriendin Rosa (Roe, 27 jaar); zo mogelijk nog betere service. Eten was goed genoeg. Al met al €40 entree plus 2 keer €50 afgetikt voor betere service dan laatste keer in GT (€ 210 afgetikt). Ik denk zo rond de acht dames en zo'n 5 ijsberen. Aan het eind kwam ik nog meiske tegen "uit Hongarije"; ze sprak geen woord Hongaars en wist niets over dat land.... Vooral als ze uit Roe komen verzinnen ze van alles (Griekenland, It, Hongarije).

Bond008
3 mei 2019, 22:31
Ik Een aantal mooie slanke meiskes, zo'n 27-28 jaar en prima figuur. Eerst met Sofia (Bg, 28 jaar); prima service.

Habe eine Frage :
ist das die Sofia aus den Saunaclub XS in Bochum , ich würde Sie dann besuchen ,

Schon mal Danke für eine Antwort .

altijdwakker
6 mei 2019, 12:56
Ich denke das Sie von Bochum komt. Ich bin nicht sicher. Schwarzes Haare, Überbiss, sehr Freundlich.

Bond008
6 mei 2019, 16:36
Danke für die Nachricht ,
ja das ist die Sofia von XS , bei Ihr Stehen die Oberen Zähne etwas hervor , vor gut einen Jahr war Ihr Name noch Marina aus Griechenland viele kenne Sie als Marina noch .

Sie liefert einen guten Service ab , ist Super freundlich und hat ein sehr schönes Lächeln , ich hatte schon sehr viel guten Spaß mit Ihr bei XS.
Sie ist immer eine Wiederholung zu 100% wert .

Leider ist XS der schöne kleine Club Geschlossen , dann Fahre ich ( wir )nach Heavensgate Dorsten .

Jetzt Kostet der Eintritt 35,00 € auch gut .

robglover
6 mei 2019, 20:55
Danke für die Nachricht ,
ja das ist die Sofia von XS , bei Ihr Stehen die Oberen Zähne etwas hervor , vor gut einen Jahr war Ihr Name noch Marina aus Griechenland viele kenne Sie als Marina noch .

Sie liefert einen guten Service ab , ist Super freundlich und hat ein sehr schönes Lächeln , ich hatte schon sehr viel guten Spaß mit Ihr bei XS.
Sie ist immer eine Wiederholung zu 100% wert .

Leider ist XS der schöne kleine Club Geschlossen , dann Fahre ich ( wir )nach Heavensgate Dorsten .

Jetzt Kostet der Eintritt 35,00 € auch gut .

32141

Diese DL meinst Du!

M.f.G. Robglover

Bond008
7 mei 2019, 09:56
Ja das ist Sie Marina jetzt Sofia , Danke für die Nachricht .

altijdwakker
13 mei 2019, 23:55
Vandaag weer naar Heavens Gate geweest. Mijn allereerste bezoek daar ooit staat nog in mijn geheugen gegrift: een dikke Duitser op een matras in de barruimte die door twee vrouwen werd bediend.....
Later een doorsnee saunaclub. Nu, waarschijnlijk door allerlei sluitingen, een aparte LU. In GT veel "plastic poppetjes", hier veel dames met een kindje, dames 24 - 28 jr oud en weinig siliconen. Vrij oprechte dames die hard werken voor hun geld. Voor mij is deze club nu wat aantrekkelijker dan GT. De entree bij HG bedraagt € 40 en bij GT € 60. GT levert veel betere services als eten, ruimte, bar. Het eten bij HG is zo zo.
Terug naar de dames. Leuke dames, veel services, leuke contacten. Niet zo mooi als bij GT maar wel doable. Dames nemen ook niet alle tijd mee, veel pre-sales en ook aardige after sales. Bij 40 minuten geen € 100 zoals ik laatst bij GT had, maar gewoon € 60. Vandaag Alexandra (Hongarije), kon ik beter Hongaars mee spreken dan Duits; komt van Acapulco. Later een andere vrouw "uit Griekenland" (ze verstond in ieder geval geen Roemeens), iets van "Monica" of zoiets. Als ik het zo overzie; ik was nu € 40 + 50 + 60 = € 150 kwijt voor twee geweldige sessies.

altijdwakker
14 mei 2019, 08:54
Ik heb nog wel een vraag. Gisteren (maandag) was ik overdag een van de weinige ijsberen. Er sluiten veel clubs. De ijsberen moeten toch ergens heen, waar zijn ze dan?

Willem2
14 mei 2019, 11:12
Ik heb nog wel een vraag. Gisteren (maandag) was ik overdag een van de weinige ijsberen. Er sluiten veel clubs. De ijsberen moeten toch ergens heen, waar zijn ze dan?

Maandag is altijd een slechte dag geweest in de clubs. Er wordt gewerkt om geld te verdienen en weer uit te geven op donderdag,vrijdag, zaterdag en ook wel zondag in de clubs ;)

Sjaaksnaak
28 mei 2019, 14:54
Is hier iemand onlangs nog in het weekend geweest? Ik overweeg eens een bezoekje te plegen. Is gelukkig niet zo ver weg. Hoe is de sfeer overdag en ‘s avonds, is daar veel verschil? Is de wellness goed? Is er veel publieke actie?

BVD,
Sjaaksnaak

altijdwakker
30 mei 2019, 00:20
Vandaag (woensdag) geweest. Zo waar andere ijsberen gespot. Stuk of zes tussen 4 en 7 's middags. Voldoende dames, stuk of 7 - 8.

altijdwakker
30 mei 2019, 20:45
Nog ff over LU: Sofia; donkere dame (Joyce?), Amanda uit Hongarije (spreekt geen woord Duits), Bonnie (Zeeeeeeer slank, uit Turkije, intelligent meisje, spreekt vele talen; ik denk 35 kg) en nog enkele (3-4) vaste dames. Was ook nog een mooi meisje met visnet "kleding", mooi figuur, maar het lukte me niet haar goed aan te spreken wegens gokkast. Er komt stabiliteit in HG....

Sjaaksnaak
31 mei 2019, 07:56
Maar dus wel te weinig beren om een grotere LU te realiseren?

altijdwakker
31 mei 2019, 16:04
Ja, ik heb de economie niet uitgerekend, maar volgens mij betaalt een DVP daar € 55 entree. Dus minimaal 2 keer voor Break-Even. De club kan hier iets aan doen door de DVP-entree een tijdje te verlagen om zo een nieuwe balans te realiseren..... Na het dichtgaan van enkele clubs is hier veel aanwas verschenen, er zijn echter maar enkele DVPs blijven hangen. Van Sofia begreep ik dat ze het hier (economisch) naar de zin heeft. En niet teveel Roe, dat scheelt ook....

Apwal76
10 juni 2019, 18:41
Ik ben vaste gast bij hg. Ben tevreden over sauna en lunch. Altijd genoeg dames en met name monica ui greece en leonie uit bulgaria zijn top. Pmc en nmc en altijd lekkere massage na. Snap niet dat het altijd rustig is daar. Maar service is top

Sjaaksnaak
13 juni 2019, 09:47
Volgende keer als ik onderweg ben zal ik hier eens stoppen i.p.v. de bekendere clubs opzoeken...

David Golero
28 juni 2019, 08:52
Gisteren eerste bezoek gebracht aan deze club.
Entree 40 euro afgerekend en naar binnen. Op zich een mooie en nette club. Beneden wellness area met sauna en jacuzzi en boven de club.
Zo rond de 7-8 dames en in de gehele tijd dat ik er was een gelijk aantal beren.
Aan de woonkamer grenzend een kino waar ik gelijk maar even polshoogte ging nemen. Binnen korte tijd zat er een andere beer en die kreeg een BJ van een dame.
Niet later volgde nog een BJ-sessie met een andere beer en dame. Beetje openlijk vertier stemt mij wel en deed de boel opwarmen.

Ging even achter in de tuin zitten om te roken en via het raam lonkte een blonde milf uit Roemenie, denk een oudgediende in deze club. Deze naar mij toe gewenkt en kwam bij me zitten. In de tuin wat friemelen en doen en toen naar boven. Wat mij tegenviel is dat ze lafjes zoende omdat ik had gerookt en zij niet. Sex was matig en uiteraard werd er weer gevraagd voor e.e.a. aan extra´s. Afgerekend 50 euro voor half uur want ze keek al gelijk in de tuin naar haar klokje dus had geen zin de boel te haasten voor een kortere sessie.

Na wat gerelaxed te hebben in de tuin en beneden in de jacuzzi een tweede sessie met een Cubaanse. In principe waren er optisch beter opties maar dit waren voornamelijk Roemeense dames en die had ik wat mindere sessies zien doen in de kino en er omheen. Deze Cubaanse gaf me meer een GFE gevoel en ik moet zeggen dat het geen slechte sessie was. Toch gemengd content de club verlaten. Een herhaling omdeze club te bezoeken.....ik denk het niet....

altijdwakker
10 juli 2019, 23:32
Vandaag wederom hier geweest. Het kan ook aan mij liggen, maar ik kreeg totaal geen sexy gevoel. Wel relatief veel ijsberen in vergelijking met de vorige keren (zo'n 7), dus wat dat betreft lijkt het de goede kant op te gaan. Maar de LU was erg matig. Ik kreeg totaal geen aansluiting. Uiteindelijk met Lisa naar de kamer geweest. Daarna snel naar huis gegaan. Zo jammer, ik had juist hoop dat deze tent wat zou worden.

altijdwakker
18 juli 2019, 23:14
Ondanks een teleurstellend eerder bezoek toch weer voor HG gekozen. Eerste sessie met Annie (Roe), de dame die ik eerder op het oog had maar zij had destijds meer oog voor de gokkast. Nu was ze wel beschikbaar. Cleopatra look, mooi figuur en vrij lang voor een Roe. Wel boobjob gehad, zo jammer..... Een uurtje GFE, was super. Ik heb nog een experiment uitgevoerd. Ik heb haar € 100 betaald en dit geld zat duidelijk zichtbaar in mijn telefoonhoesje en na betaling was dit duidelijk zichtbaar leeg (mijn andere geld zat ergens anders). Nu komt het, vervolgens werd ik niet meer aangesproken met het doel naar een kamer te gaan. Sterker nog, een DVP vroeg of ik dit als een pension beschouwde. Conclusie (n=1), het zakelijke karakter is veel meer aanwezig dan je vermoedt en wordt onderling door getelegrafeerd. Experiment geslaagd. De tip is dus dat je laat zien dat je nog over genoeg geld beschikt, dan krijg je daarna gerichte aandacht.

mentholbear
24 augustus 2019, 01:10
Afgerekend 50 euro voor half uur want ze keek al gelijk in de tuin naar haar klokje dus had geen zin de boel te haasten voor een kortere sessie.

Wat zijn de andere tarief opties? 30 euro voor 20 minuten ofzo?

En bedoel je dat er gelijk een half uurtje werd afgesproken? Er moet daar toch niet vooruit betaald worden?

Sjaaksnaak
15 september 2019, 18:39
Vandaag maar eens de stoute schoenen aangetrokken en naar Dorsten gereden.

Beetje merkwaardige parkeerplaats achter de club. Bij binnenkomst uitleg gekregen en een rondleiding door 1 van de dames (ik meen Julia, maar ben er niet zeker van).

Het is een prima club, met sauna en jacuzzi. Eten was een beetje weinig. Binnen 5 dames. De dames leken mij wel ouder dan de gemiddelde dames in een saunaclub.

Na een beetje rondgehangen te hebben ben ik naar dezelfde dame als die de rondleiding gaf gegaan(rood ingeweven haar). Samen naar een kamer gegaan.

De kamergang was goed. Ze ging op haar knieën voor me zitten en ik ben haar gaan vingeren. Na een tijdje overgegaan op BJ. Dat deed ze zo goed dat ik het moest afbreken. Beetje verder gespeeld waarna we een paar standjes gedaan hebben. Binnen het half uur een 10cc nakomelingensap in het zakje gedaan.

Uiteindelijk precies zoals ik had verwacht. Prima club met veel faciliteiten, nu geen stunners, maar prima dames. De club heeft wel vrij veel onderhoud nodig...

Herhalingsgevaar 6 op schaal van 10.

Henkes
13 oktober 2020, 22:00
Ben afgelopen zaterdag bij Heavensgate geweest kon gewoon lekker eten alleen mondkapjes plicht alleen als je ging zitten is dat niet nodig

Henkes
27 oktober 2020, 21:49
Ik ben afgelopen zaterdag in Heavensgate geweest kon er lekker eten en drinken alleen mondkapjes om alleen als je gaat zitten mag hij af het is daar niet zo druk ook wel prettig maar ik ben gt gewend dan is dat wel wennen voor de rest prima ga ook regelmatig naar hausnr5 ook leuk

Apwal76
2 juli 2021, 23:31
Druk op openingsdag, snel weer

Harrynack
5 juli 2021, 17:29
Druk op openingsdag, snel weer

Kan je iets meer info geven? Druk met dames, of beren? Hoe is het mondkapjes beleid? Doet de whirlpool het nog? Etc etc….

altijdwakker
2 september 2021, 22:35
Na een oefening in Duisburg hierheen gereden. Grotendeels nog dezelfde LU (5 DVPs) als voor Corona. Entree 45 €. Er is eten, daar is alles mee gezegd. Met onze donkere dame wezen stoeien. Ze kwam naar adem happend klaar. En wat later me too. Prijzen zijn 35 € per 20 minuten. Na afloop van de sessie € 60 betaald (was zo'n 45 - 50 minuten), zeer fair. QR code is genoeg, geen gegevens. Binnen geen mondkapjes.

altijdwakker
10 september 2021, 10:36
Kon het niet laten. Ik had geen zin in de files richting Duisburg dus bij Wulften/Dorsten linksaf. Ongeveer 7 DVPs (ik schat van 24 tot 41 jaar), de meeste doable. Gekamerd met Tanya. 50€ voor 26 minuten... Niet bijzonder, wel goed genoeg. Ik had haar gekozen op aanwijzing van onze donkere schat. Nu weet je nooit of ze je de slechtste aanwijst (zodat je de volgende keer weer bij haarzelf uitkomt) of dat ze eerlijk is. Enfin, de standaard service is gewoon OK in HG.

Befkicking
20 januari 2022, 20:31
Na lange tijd weer eens binnengestapt bij Heavens Gate Dorsten. €45,00 entree betaald en 5 € extra voor de badjas tot zover prima. Vervolgens naar de Umkleide en daarna naar de bar voor een lekkere kop koffie. De aanwezige dames bekeken ik zag er slechts 2 even wachten en ja hoor ineens telde ik er zes in de leeftijd van 22 tot….
Mijn keuze snel gemaakt voor Diana 22 jaar jong lekker strak en zeer gewillig. Een heerlijke sessie van een half uur met haar beleefd moet zeggen was blij verrast voor 50€. Daarna was het tijd voor de Wellness beneden in de kelder een heerlijk warme sauna, whirlpool, douches die toch snel vervangen moeten worden in ieder geval de douchekop het water spuit overal behalve uit de douchekop. Minpuntje maar dat mag de pret niet drukken. Na wat ontspanning weer naar de bar gegaan en een lekker koud biertje besteld hiervoor betaal je extra. Had gelezen dat er ook een Kino zou zijn en gevonden met een niet al te spannende film maar ja wat kan je verwachten voor €50,00 Entree. Na de Kino nogmaals rondgekeken of er nog een lekkertje vrij was voor een tweede kamersessie. Na nog een biertje toch besloten om mijn avontuur hierbij te laten. Moet eerlijk zeggen als je iets rustigs zoekt met eten,sauna,whirlpool en geen opdringerige dames dan is het hier goed betaalbaar vertoeven. Kom snel weer terug als ik weer in Die Heimat bin.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

mentholbear
23 januari 2022, 04:56
Weet iemand of Diana er morgen/maandag werkt? Twijfel tussen HG en AG.

Befkicking
23 januari 2022, 16:59
Voor zover ik weet is ze er elke dag

Henkes
23 januari 2022, 18:18
Heb gisteren nog met haar op kamer geweest was top groet henkes

Befkicking
23 januari 2022, 20:58
Ja echt een toppertje daar

mentholbear
23 januari 2022, 23:40
Heb gisteren nog met haar op kamer geweest was top groet henkes

Fijn te horen dat meer tevreden met haar van de kamer komen.

Voor zover ik weet is ze er elke dag

In dat geval ga ik het volgende week proberen, aangezien miss ijsbeer aanstaande vrijdag met verlof gaat.

Bedankt voor de info :beerchug:

mentholbear
4 februari 2022, 01:09
Inmiddels niet meer live, maar gisteren genoten van Diana. Bedankt Befkicking en Henkes voor jullie tip/info.

Er waren 6 dames aanwezig, waaronder een vriendelijke 54 jarige milf. Ik kreeg sterk het gevoel dat de dames en heren hier voor de seks zitten. Dit komt doordat de service is ouderwets compleet is voor 50p30, de dames me niet het part people type lijken regelmatig hun neus moeten poederen, de mannen (ook de sudlanders) niet met groepen vrienden binnen komen voor flessen sterke drank, maar individueel komen, de kamer opgaan en na een poosje weer vertrokken.
Geen idee of het in het weekend een heel ander beeld geeft.

De wellness rook helaas nogal muf. Later meer in club recensie.

kees1000
4 februari 2022, 21:22
Doet Diana ook TZ?

schoolmeester
6 februari 2022, 18:01
Alleen met jou.....

WANDELAAR5
6 februari 2022, 18:17
Schoolmeester is terug? Watskeburt?

schoolmeester
6 februari 2022, 18:48
Even een half jaar niet geschreven.
Verder gaat alles goed met mij.

Groet, schoolmeester.

jeegee
8 februari 2022, 14:43
Zo af en toe steken enkele van ons de kop weer op, opgewekt, dan wel aangespoord door old sweet memories.
Heavensgate. Ik zal nooit mijn allereerste saunaclubervaring, daar op een mooie zomerse zaterdagavond vergeten. Ergens begin deze eeuw....

schoolmeester
8 februari 2022, 16:07
Club ligt een beetje afgelegen, verder wel een leuke club.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
16 februari 2022, 00:41
Picasso 1 maakte hier https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40068-Piet-Plezier&p=772038#post772038 een valide punt over dat klapeksters wel es mee zouden kijken. Dus in navolging van Satanic Surfer en Piet Plezier, hieronder mijn club recensie:
(Voor hen die het nog niet beheersen, hier een snelcursus Haags: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50101-Stay-Fresh&p=772798#post772798 ;))

LAATSTE KEER

Op de 3e van de 2e kwame onvewachs un antal vroege afsprake op me pad, waahdoâh ik pas wat latâh dan geplanned naah un SC kon gan.
En al un heile paus staat deize club op me velanglèssie na un review van un bezoekâh. Un club met sâhna en jakuzzie teige un schappelijke happy hoeâh prèssie klink as muziek in de ore van deize Dagobeâh. Dus hun, voâh mèn doen, wat latere aupeningstèd van 13:00 kwam me goed ùit om deize voâh mè nieuwe club te ontdekkûh.

Eive na aupening kwam ik an en twèfelde waah te pagkerûh. Voâh de club hebbe ze un antal pagkeâhplaatsûh. En achtâh hebbe ze nog un ège pagkeâhterrèn. Angezien achtâh un kamera hank, heppik em maah daah gezet.
Same met Kameraad Klâhs rammelde ik annut hek. Ut is zèn LAATSTE KEER dat ie un SC bezoek. Hè vetrek namelijk weâh naah ut hauge Noâhde om ènd vannut jaah weâh deize kant op te komûh. Dus we maakte d'r ut beste van.

Doch, bè de recepsie wel eive nagevraag of de sâhna en jakuzzie ut doen en of Diana is kaume werrekûh. Want vaak genoeg meigemaak dat pas na entrei blijk dat iets defek is, of dat un dame die dag d'r nie is. In sommige andere clubs hoef dat laatste gein praubleim te zèn, angezien d'r genoeg alternatieve zèn. Maah ùit de berichjes begreippik dat Diana de enige slanke dame in de line up was.
Gelukkag kon de theike op alle vrage pausitief antwoâhdûh. En hebbie ut auvâh de duvel... zeg ze ineins "En daah hebbie Diana." Eive kogt begroet, angezien ik nog de administratieve rompslomp moes reigeile met de theike.
Wat un beitsje sneaky bè de klène lettâhtjes staat is dat bè ut 35 euâhro happy hâhrs tarief d'r gein badjas bè inbegrepe zit. Wil je un badjas, dan kos je dat 5 euâhro ekstra. (Weit ègelijk nie of ut bè de noâhmale entrei wel inbegrepe is).
Deize Dagobeâh had dat addeâhtsje ondâh ut gras al geleize en had ze ège badjas en slippegs mei.
Auk geld happy hâhrs tarief nie op vrèdag en zatâhdag.

Na wat handdoeke meigekreige te hebbe kon ik me in de keldâh omkleije. Daah zit auk gelijk de wellness. Ze hebbe d'r un graute heite Finse sâhna, en wattik nie had geleize (of onthâhwe) is dat ze daahnaas auk un infraraud sâhna hebbûh. De âhwe is bùitûh gebrùik. Maah in de rùimte met de jakuzzie staat un nieuwe IR sâhna waah je zelluf de temperatuâh ken instellûh. Handag voâh iemand as Keisboz. Dat ding ken trâhwes behoâhlijk warremâh met 80 grade dan ut zweithokkie van Villa Wèzigt met 60 gradûh.
Jakuzzie was wat lâh. Deize kâhkleum prefereâht un wat warremere, zauas in club Voldemogt ut geval is. Andâhre zulle em wellich wel angenaam vindûh. Grappag dat ze de wellness in veschillende kamâhs hebbe, waahdoâh je telkes erreges beitsje andâhs bûh. Zau hebbie auk nog un klèn kamertsje waah net un massagestoel in pas. Nie zau un gratis ding as in By Night destèds, maah zauas op menag vliegveld: waah je muntjes in moes werrepûh.
En in weit nie of me vooâhgangâh net de vekeâhde dâhche te pakke had. Want bè de binneste spùit ut watâh inderdaad alle kante op. Maah daahnaas hebbie eintsje die un forse straal maak. Ideiaal asje daah van hâhd, bèvoâhbeild assun sogt kâhwe stogtdâhche na un sâhna rondsje. En 2 noâhmale sproeikoppe die ut wel noâhmaal doen. Bè allemaal kajje temperatuâh instelle en mot je reigelmatag op drukke om d'r watâh ùit te krègûh.
1 heâh in de dâhch had ze ège misschien gestogt op un harige poes ofzau, want ut leik wel alsof ie un haahbal erùit praubeâhde te krègûh...
In de sâhna rùimte hebbe ze auk wat bankkies om op af te koele of eive te ontspannûh. Sommige met kusses om lekkâh op te kenne leggûh. Zau lag op eintsje un as mummy ingepakte èsbeâh met allemaal handdoekûh. Zellufs ze hauf was bedek met un handdoek. Ik bedoel, ik hep ut kâhd, maah je ken ut auk auvâhdrève ;)
Zelluf latâh op dag auk gebrùik gemaak van zau un zachte ligbank om eive un dutsje te doen. Wat me helaas wel opviel was dat de rùimte nogal wat muf rauk. Ze hadde wel un leuke Oostegse sfeâh in gekreëegd met wat kaahssies erbè. Misschien kenne dat innut vevolleg geuâhkaahse zèn? Of dat de afzùigâh ut betâh doet?

Enfin, me naah bauve verreplaats om de bâh rùimte te bekèkûh. Un knusse bedoeling daah met wat bankkie waah je enkelt (waah meistal un dame in zeitelt) of met ze tweeën ken zittûh. De bâh zelluf hep un dooâhgang naah de recepsie, zaudat de theike makkelijk bède dinge ken doen. Destèds in Heave 7 bèvoâhbeild, teigewoâhdag Rhèngold, moes un theike de halleve club doâhlaupe om iemand iets in te kenne schenkûh. Dus dit is wel slim gedaan voâh un klène club met mindâh pegsauneil.
Innun hoekie staan wat speilâhtaumate en innun zèkamertsje un kino met 2 pegsaunsbankkies en un graut bed voâh wat aupebare aksie. Toen ik d'r was, wegd d'r gein gebrùik van gemaak. Dus daah tussendoâh un dutsje gedaan.

De inwendege mes kon ik an de andere kant van de bâh ansterreke innun apagt zaaltsje. Apagt auk in de zin kwa stèl. Ut leik me un gènag US vreitschuâhtsje. Ut ontbèt buffet, ik bedoel bruns, bestond ùit wat simpele kos, zauas wogst, gehak balletjes, gekleuâhde paas èere (wat is dat toch met die gekleuâhde dinge in de clubs??? Bè Penelaupe auk al...), aumelet, soepie, pannekoekkies, en wat konènevoeâh. Râhkos was echtâh nie afgedek, dus daah gein gebrùik van gemaak angezien d'r un dikke bromvlieg bauve hing. De worsjes en gehakballetjes ware wel afgedek en vewarremp in warremhâhdbakkûh. Net as ut soeppannetsje. Daah dus gebrùik van gemaak.

Terug in de bâh was Klâhs ze ège al annut ontferreme auvâh de divegse dames. Diana was d'r auk bè en kon ik es aftaste wat d'r zaual met haah maugelijk was. Nâh 'gewaun' âhwerwetse en kompleite servicepakket. Gein upselling van zake die menag èsbeâh as standaahd beschâht. Geweldag van elkaah genaute, waahdoâh de sessie ùitliep en de schade ùitkwam op 100p60.

Me daahna teruggetrokke voâh wat wellness rondjes. Tussendoâh in de tùin weze afkoelûh. Die staat d'r un beitsje treuâhrag bè met dit weâh. Maah in de zaumâh lèk ut me d'r wel goed vetoeve gezien de beschikbare ligbedjes. Wattik wel jammâh vond, was dattâh vanùit de wellness nie un direkte roete naah de tùin was. Je mot dus doâh de bâh met alle auge aupie gerich. Bauvendien mot je daahdoâh dus eâhs opfrisse, terwèl ik ut lekkâh vind om eâhs rustag af te koele in de bùiteluch.

Ut avond eite bestond ùit 3 sogte wraps en 2 sogte pizza. Helaas aunafgedek. Gâh gepak bè opdoen maument.
Wel afgedek ware de wogst en frikandel die d'r nog van de middag lage, same met de soep...
Auk afgedek ware de 2 sogte pasta. Die laatste ware dus mèn vèlage favoriet as avondmaal.
Mot bekenne dattik van 1 pizza slechs un hap had genaume en daahna subtiel met un servet afgedek. Zat vis op en dat lus ik nie.

Kwa dames ware d'r die dag un stuk of 6 en kwa here flukteeâhde dat tusse de 4 en 7. Reidelijk in balans, waahdoâh dames makkelijk te boeke warûh. D'r wegd auk nie ùitgebrèd gepannekoek ofzau.
Ik kreig ut gevoel dat de dames en here hieâh voâh de seks komûh. En nie voâh pagty. Gein idei hoe ut innut wiekend d'r is. Want de inrichting van de club hep somps wel wat kitscheâhigs waahdoâh ik eâhs dach dat ut wel lùi met graute flesse sterreke drank trek.
Veâhdahs had ik de vibe dat de meiste dames wel âhwerwets kompleite service velenûh.
De andere dames ware echtâh nie mèn smaak, maatsje grotâh dan waah ik op val, waahdoâh ik ut op de kamâh met Diana hep gehâhwûh.
Wat me opviel was dat ut d'r gemoedelijk an toe gaat. Zau sprak de man die d'r rondliep om alles ogdelijk te hâhwe, me an as broedâhr en vroeg waah ik vandaan kwam en of hun handdoeke die ik 'getagged' had van mè warûh. Ik legde hem ùit dattik dat doe omdattik de handdoeke meâhmaas gebrùik. En dat vond ie top en liet ze errena op hun plek hangûh.

Al met al un lekkâh dagobeâh wellness daggie gehad. Fèn dattâh voâh deigene die mindâh ùit de beuâhs trekke, toch kenne geniete van un SC met sâhna's én jakuzzie.
Zau, laat die klapekstegs dit maah es vetale doâh Gaugle :biggrin:

JonnyFontane
16 februari 2022, 15:44
Hey Haagse reiger......hoog op de pottûh, dik in de verâh en grôte bek

mentholbear
17 februari 2022, 02:54
Hoe vaak motte we ut nog heâhhale: ut issun auievaah! :motz:

;)

JonnyFontane
17 februari 2022, 05:37
Hoe vaak motte we ut nog heâhhale: ut issun auievaah! :motz:

;)

Nee un Reigâh

Shakir
17 februari 2022, 09:10
(Voor hen die het nog niet beheersen, hier een snelcursus Haags: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50101-Stay-Fresh&p=772798#post772798 ;))
Kan er iemand dat verslag voor mij eens vertalen naar het Antwaaarps, aub?

WANDELAAR5
17 februari 2022, 09:55
Nee un Reigâh
Hangt dat er niet van af of je Hagenaar of Hagenees bent? Waarom noemen Hagenezen dat beest in het wapen van Den Haag een reiger?
Of gaan we nu teveel off topic?

Hagenezen kennen een witte règâh (ooievaar), grijze règâh (reiger) en een roze règâh (flamingo).

mentholbear
17 februari 2022, 11:06
Hagenezen kennen een witte règâh (ooievaar), grijze règâh (reiger) en een roze règâh (flamingo).

Als Hagechinees maakt het me niet uit hoe je ze noemt.

Ze staan alle drie op m'n menu ;)

Siberische tijger
17 februari 2022, 13:23
Als Hagechinees maakt het me niet uit hoe je ze noemt.

Ze staan alle drie op m'n menu ;)

Witte leigel, glijze leigel en loze leigel?
Sambal bij?

JonnyFontane
17 februari 2022, 15:32
Witte leigel, glijze leigel en loze leigel?
Sambal bij?

Lekkâh, lekkâh

schoolmeester
17 februari 2022, 15:51
Nummertje 69, hier opeten zonder sambal......

cootje
17 februari 2022, 16:02
Wat een flauwe kul wordt er geschreven.
Laatst een trio in de kino, was niets mis mee.
Alleen gordijn moest dicht, geen toeschouwers te zien onder mom van corona.
Eigen toch wel goed alternatief voor Venus

Befkicking
17 februari 2022, 16:18
Zekers weten

Sjaaksnaak
19 februari 2022, 09:51
En veur die luu uut Noord’n ook mooi an te Rie’n ja….

Ernstige Neuker
23 april 2022, 11:51
Zeer geachte heer Mentholbear,

Als zoon van een Haagse moeder dank ik u voor uw verslag geschreven in het Haags. Het doet mij deugd dat men nog moeite doet om het Haags levend te houden. Echter, mijn moeder is nooit opgevoed met de Haagse tongval en spreekt dus algemeen beschaafd nederlands. (ABN) Mijn ouders hebben hun kinderen eveneens opgevoed met ABN. Wij hebben het Haags zoals u dat bezigd niet geleerd. Ik verzoek u dan om u - uiteraard - belangwekkende verslag over uw wederwaardigheden in Heavensgate te vertalen in het ABN. Zodat ook wij beschaafde heren het kunnen lezen. Dank u wel.

mentholbear
25 april 2022, 02:30
te vertalen in het ABN.

Helemaal aan het begin van die post staat een link naar een 'snelcursus'. Of eigenlijk gewoon de vertaling ;)

schoolmeester
14 mei 2022, 18:56
Iemand onlangs nog hier geweest ?
En hoe was het ?
Wil hier op korte termijn heen gaan.
Graag even een reactie.

Groet, schoolmeester.

Wentelt Eefje
15 mei 2022, 01:07
Gewoon gaan en verslag doen, zoals je zelf anderen altijd als “wijze raad” wenst mee te geven

Sjaaksnaak
15 mei 2022, 21:41
Iemand onlangs nog hier geweest ?
En hoe was het ?
Wil hier op korte termijn heen gaan.
Graag even een reactie.

Groet, schoolmeester.

Laatste keer was enkele maanden geleden. Eigenlijk is hier niet veel veranderd. Niet enorm veel dames en rustige beren. Goede sauna’s, beetje muf ruikende jacuzzi. Eten middelmatig.
Tsja, zal niet mijn vaste club worden, maar op zich een prima plek.

Diengo
24 mei 2022, 20:00
Wat is de prijs voor de dames? Standaardprijs…

Wentelt Eefje
25 mei 2022, 13:18
Ga je die vraag nou in elk clubtopic stellen? Denk je niet dat het na dagen zo niet weken deze vraag te pas en te onpas te droppen zonder een club te bezoeken (of in elk geval verslag daarvan te doen) vermoeiend wordt? Gemiddeld mag je nu toch wel duidelijk zijn dat voor alle clubs geldt €50 per half uur, soms meer en soms minder (tongzoenen, beffen, vingeren en het in Duitsland verboden PZC) standaard inbegrepen.

Soms iets lager, €40 per half uur, soms voor volledige service veel hoger, €100 per half uur.

Geldig als antwoord voor elke club waar je verder deze vraag van plan was te stellen!

Diengo
25 mei 2022, 14:05
@wentelt eefje. Ik heb niet zoveel sc ervaring. Mijn veaag vloeit dan misschien ook voort uit de onervarenheid in sc.
Voor jou misschien vervelend om in herhaling te vallen..mja pech dan he! ;)

mentholbear
25 mei 2022, 14:51
Inderdaad. Hoewel de dames er zelfstandig werken zijn er wel iets specifiekere tendensen die niet iedereen kent of alweer is veranderd. Zo was tendens bij Prime bijvoorbeeld 40p30 en intussen veranderd naar 50p30.

Mijn ervaring bij HG op de 16e van de 2e was in elk geval 50p30 voor ouderwets goeie service. Ik acht de kans klein dat dit intussen veranderd is.

schoolmeester
27 mei 2022, 13:45
Afgelopen Zaterdag deze saunaclub na ongeveer 2 jaar afwezigheid bezocht.
50 euro afgetikt bij de vriendelijke receptiedame.
Neem je hier geen badjas, betaal je 5 euro minder entree.
Helaas had de receptiedame mij niet verteld dat de wirlpool defect was.....
Ik was jarig en had entree betaald.
Toen ik later vertelde dat ik jarig was, werd mijn 50 euro entree keurig verrekend met mijn drankrekening.
Ik heb gekamerd met Monica, was goede ouderwetse service.
Er waren 6-7 dames aanwezig, jong en oud, slank en wat gevulder.
Heavensgate is een mooie saunaclub voor mensen die niet van drukte houden.
Muziek niet te hard en veel rustige voornamelijk stamgasten.
Alleen jammer dat deze saunaclub 20 km. van de snelweg af ligt.
Deze weg is amper verlicht als het donker is.
Ik kom hier binnenkort wel weer eens op bezoek.

Vriendelijke groet, schoolmeester.

cootje
27 mei 2022, 14:39
Schoolmeester. Eerst nog gefeliciteerd met verjaardag. Daar kom-kwam ik ook wel eens. Niet massaal daar. Hoeveel mannelijke gasten waren er zoal? Tijdens Corona ging gordijn in kino dicht als je daar je wilde vermaken ipv op de kamer. Nu nog?

schoolmeester
27 mei 2022, 14:52
Er waren afgelopen Zaterdagavond ong. 10 bezoekers aanwezig.
Er was op een gegeven moment een dame in de kino pal voor het scherm een bezoeker aan het verwennen, kinogordijn bleef gewoon open.
Kan dus allemaal in deze club, ik weet alleen niet of alle dames hiervoor te porren zijn.
Bedankt voor de felicitatie.

Husky
30 mei 2022, 13:25
Nog vele jaren een goede gezondheid Schoolmeester,voor de bereikte 40 jaar zie je er nog verrassend goed uit:freu:

schoolmeester
30 mei 2022, 16:46
Bedankt voor de felicitatie, maar plak er maar 18 jaar aan vast.

Eddy_V
30 mei 2022, 17:05
Bedankt voor de felicitatie, maar plak er maar 18 jaar aan vast
In dat geval zal ik maar niets over je uiterlijk zeggen, want ik mocht nooit liegen van m’n oma :biggrin:
maar wel degelijk alsnog gefeliciteerd!

JonnyFontane
30 mei 2022, 17:37
Schoolmeester is iemand van 18 met 40 jaar ervaring......gefeliciteerd.

wooley
30 mei 2022, 19:33
Gefeliciteerd en misschien kom ik je binnenkort wel weer ergens tegen. Groetjes Theo

mentholbear
30 mei 2022, 23:46
Nogmaals gefeliciteerd en misschien kom je wel es tegen bij Theo's

Sorry, kon het niet laten na bovenstaande post ;)

altijdwakker
23 juni 2022, 22:03
Ik moest naar Nijmegen rijden en zowel Dorsten als Hamminkeln liggen op de route. Dorsten is gezellig maar geen optikfickers en Hamminkeln veel optikfickers maar niet zo gezellig.
Vandaag gekozen voor Heavensgate Dorsten. Drie DVPs om 2 uur. Goede service gekregen en de gewenste gezelligheid.

jeegee
5 september 2022, 16:08
Gisteren was ik op weg naar Freudenhaus Muenster. Maar door enkele onverwachte vervelende toevalligheden kwam ik niet op mijn bestemming maar in de buurt van Dorsten. Ik herinnerde mij mijn geweldige allereerste FKK/Saunaclub ervaring in Heavensgate Wuelfen. (Dat lijkt inmiddels wel een halve eeuw of langer geleden....) Vol goede moed op weg daarheen dus maar. Ik vond de club weer moeiteloos en meldde mij blijmoedig bij de poort.
Wat mij wachtte was echter een enorme teleurstelling. Ik trof er niets meer van de vrolijke gezellige sfeer die ik mij herinnerde. Met uitzondering van twee dames (die ik nauwelijks heb gezien omdat ze voortdurend bezet waren en die ik daardoor niet kan beoordelen) waren enkele onprettig opdringerige dan wel chagerijnige vrouwen die vakkundig bij mij alle erotische verwachtingen en gevoelens wisten uit te doven. Balen in het kwadraat, zonde van de verloren tijd en verstookte benzine. Ik ga er niet meer naar toe. Het is daar geen schim meer van wat het ooit was.

schmidtchen
7 januari 2023, 10:04
Goedemorgen, hier die nieuwste informatie over HG. De club is met begin van het nieuwe jaar verhuisd en heeft nu een ander naam...
De heropening gebeurde gisteren.

https://www.luxe-saunaclub.com/

Het pand lijgt er in een industrieterrein naast die B58.

Eddy_V
7 januari 2023, 11:18
Verrassend, Bürenkamp 5 is toch wel een bekend adres ?

schmidtchen
7 januari 2023, 11:44
Burenkamp 5 was tevoren een swingerclub met naam Villa Palazzo.
Maar een leuke villa aan de bildjes te zien, lijkt toch echt beter dan HG in het oude pand...

[URL="https://www.poppen.de/germany/nordrhein-westfalen/dorsten/locations/sex/swingerclub/villa-palazzo-swingerclub/1292/"]

cootje
7 januari 2023, 13:14
Ben heel benieuwd naar de bezetting van de dames.
Kan best interessant zijn de verhuizing.
Moeten ze zorgen dat er voldoende dames zijn, meer dan in HG.

Saunaclub Venus was in verleden ook een swingersclub, kon je
zo naar binnen.
Momenteel op aanwezigheid lijst al een paar dagen 6 dames.
Zo zorg je er voor dat beren elders kijken en zich vermaken.