PDA

Volledige versie bekijken : Riana (Roemeense)



ksie
10 juni 2007, 12:24
Haarkleur/-lengte : blond (in twee staartjes)
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : slank (36/38)
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels en Duits
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : nee
Service: PZC nmc tongzoenen
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 30
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:

Riana werkt pas 2 dagen in PHG. Ze doet dit werk ongeveer een half jaar en heeft volgens haar mededeling (met tussenpozen) in verschillende kleinere clubs gewerkt maar nog nooit in een club met dergelijke omvang. Het was een goede sessie waarbijh de klik echter niet oversloeg.

The Joker
26 juli 2007, 11:40
Na haar overdag al wat te hebben zien lachen naar me, besloot ik 's-vonds maar eens nader kennis te maken met deze kleine Roemeense barbiepop.
De lengte is hooguit 1,60, maar de laatste tijd geven veel ijsberen blijkbaar lengtes op incl. naaldhakken....
Waar ik aanvankelijk bang was dat ze gezien haar lieve kopje en kleine afmetingen vrij mak zou zijn, hoefde ik me nergens zorgen om te maken bleek wat later.
2 uur wachten op de sleutel veranderde haar al snel in een :ranting2: :teuflisch en moest ik haar eerder afremmen dan aansporen tot meer geweld....
Al met al ben ik ondanks het lange wachten met een mooi gevoel naar huis gegaan.

Knabbel
17 augustus 2007, 21:22
Riana aangetroffen in Artemis Berlijn in gezelschap van haar vriendin Shenia. Lijkt hier voorlopig te blijven. Overigens heeft ze nu weer stijl haar, en zijn die leuke krulletjes dus verdwenen.