Volledige versie bekijken : Schippersstraat 10/2, Lorainna
Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang
Lengte dame : 1,65m
Postuur/Cupmaat : Slank / B (echt)
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : Ja / ?
Service: PMC / NMC
Voordelen: Vriendelijk
Nadelen: Alleen Pmc / Nmc, Geen beffen of andere zaken mogelijk
Tijdsduur : 15min.
Prijs : 50€
Extra’s bij het bezoek:
Gisteravond weer eens afgeweken van mijn standaard voorkeuren, maar ik heb het me niet hoeven beklagen.
Ik ben bij de twintigjarige roemeense Lorainna binnengestapt. Dit erg slanke jonge meisje valt in de categorie lolita-achtigen. Tot deze groep voel ik me nooit echt aangetrokken, maar Lorainna was vanaf de eerste keer dat ik haar zag, de uitzondering die de regel bevestigd. Dit werd nog erger toen ze met het spel begon, en bij mijn passages haar tong uit ging steken, op andere manieren op mij ging reageren, en me op een bepaald moment mij binnen riep voor een babbel. Ik kreeg toen meteen al enkele zoenen op mijn wangen, en het gesprekje weer. Daarna volgden nog vele passaeges met opstoken duimen, uitgestoken tongen, achteruitgestoken kont, en altijd een uitbundige aanstekelijke glimlach.
Gisteren was het dus zover, en ben ik binnen gestapt. Bij binnenkomst weer de inmiddels gebruikelijke kusjes, die werden achter op de kamer nog eens uitgebreid over gedaan. Daar pakte ze me ook meteen in mijn kruis om de actiebereidheid van kleine Sub te controleren, deze was zeer hoog, en dit werd dus ook meteen goedkeurend bevestigd door dit lieve schatje.
Toen we dus op bed lagen, kon ze meteen het jasje aanbrengen en met haar mondje aan de slag, wat ze dan ook vol overgave deed. Lorainna pijpt lekker zacht, maar het was vrij kort. Van mij zou het iets harder mogen, ik houd wel van de stevige aanpak. Hierna begonnen in Amazone, en later in Missionaris afgemaakt.
Het was een aangename ervaring, en zal er vast nog wel eens binnen stappen, maar het zal meestal toch alleen voor een babbeltje en een kusje zijn, waar ze me overigens zelf voor uitnodigde, en slechts een enkele keer per jaar zal ik mee naar achteren gaan. Lorainna heeft wel potentieel, maar kan denk ik nog een stuk verbeteren en bijleren, maar als ze zo vriendelijk blijft en de wandelaars zo blijft bespelen kan ze een flinke vaste klantenkring opbouwen.
Grz Sub
Anvers
22 november 2008, 22:14
Deze dame zit al een tijdje soms op SS 13/1, soms op SS 21 of 23, we zullen haar m.i. best maar voorlopig plaatsen op SS 13/1.
Anvers
27 april 2009, 02:38
Deze dame zit al een tijdje soms op SS 13/1, soms op SS 21 of 23, we zullen haar m.i. best maar voorlopig plaatsen op SS 13/1.
Mooie Lorainna tegenwoordig op SS 06/1 !
Anvers
2 februari 2010, 01:08
Loiranna zit nu definitief op SS 10/2, de vroegere kamer van Antoinette !
Lorena, wat de laatst gebruikte schrijfwijze van haar naam was, is inmiddels al weer meerdere maanden gestopt. Lorena kan dus naar het archief.