Volledige versie bekijken : Conny (Roemeense) ex-Nanu34
Willem2
11 juni 2007, 00:25
Naam : Conny
Nationaliteit / taal : roemeense /duits
Leeftijd : 19-22jaar
Haarkleur / lengte : zwart lang haar
Lengte : 1,72m
Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup
Tatoeage /piercing : nee / misschien
Service : PZC, NMC,
Extra :
Forza...germania
11 juni 2007, 17:26
Ik luister........:eek: :eek:
Willem2
11 juni 2007, 17:28
Ik luister........:eek: :eek:
Als jij nu eens wist dat dit meisje eigenlijk blond was dan had je niet hoeven luisteren maar dan had jij het op kunnen schrijven :D ;) :wink:
Als jij nu eens wist dat dit meisje eigenlijk blond was dan had je niet hoeven luisteren maar dan had jij het op kunnen schrijven :D ;) :wink:
Ik zag Forza uit zijn ooghoeken naar dit hele mooie en trouwens ook heel lieve Roemeense meisje kijken (zijn ze allemaal he mooi en lief :D), hij was een beetje moe maar weet zeker dat als dit meisje wat Zuidelijker had rongehuppeld hij er mee op de kamer was geweest :thefinger!
Komt nog wel :cool:.
:wink: :wink:
Forza...germania
11 juni 2007, 23:56
Ik zag Forza uit zijn ooghoeken naar dit hele mooie en trouwens ook heel lieve Roemeense meisje kijken (zijn ze allemaal he mooi en lief :D), hij was een beetje moe maar weet zeker dat als dit meisje wat Zuidelijker had rongehuppeld hij er mee op de kamer was geweest :thefinger!
Komt nog wel :cool:.
Ik weet niet eens meer wie er hier wordt bedoeld en het is pas 2 dagen geleden:eek: :eek: .
Ik weet niet eens meer wie er hier wordt bedoeld en het is pas 2 dagen geleden:eek: :eek: .
Zo'n heel mooi slank lang meisje met zo'n doorzichtig beige doekje om haar bipsje, ach ja vast te veel gesaunaad en van de cocktails genoten :D!
Knabbel
12 juni 2007, 17:50
Heb zojuist contact met Mijsbeer gehad die na een kamerbezoek kon beamen dat het een heel lief meisje was. Of dit garant stond voor kwaliteit weet ik niet, maar daar ga ik gemakshalve van uit.
Big30
28 oktober 2007, 01:00
Deze dame werkt nu in PSW. Ze heeft daar een andere naam, die wist ik vanavond nog maar nu niet meer ;)!
Hele mooie dame trouwens die vloeiend Duits spreekt.
:wink::wink: