PDA

Volledige versie bekijken : Man leeft langer door veel seks



liefhebber
14 juni 2007, 09:29
Regelmatig seks doet mannen langer leven. Maar helaas, voor vrouwen maakt het weinig uit.

Mannen hebben een vijftig procent grotere kans de tachtig te halen als ze 'het' minstens één keer per week doen.
Heren die regelmatig aan seks doen hebben een veel lagere kans op hartfalen, hartziektes in het algemeen en diabetes.
Mannen die weduwnaar zijn rond de AOW-leeftijd, leven het kortst.
De kans dat zij de tachtig gaan halen is zeventig procent kleiner.
Vrouwen die rond de 65 alleen komen te staan, halen veel vaker wel de tachtig.
Dr Huang-Kuang Chen van de universiteit van Taiwan concludeert dat seks je leven verlengt.

Bron: de Telegraaf
================================================== ====
Zie je nou wel!!!!! :D :D

WEG vitaminepillen, WEG voedingsupplementen, WEG sportschool... :nee:
HELLO fkk-club!! :smile2:

Ik stem VOOR het volledig opnemen van onze "hobby" in de ziektenkostenverzekering. :green_smi
EINDELIJK is er bewijs op universitair-nivo dat "wandelen" GOED voor een man is (zelfs levensverlengend!!)
(drie hoeratjes voor Dr Huang-Kuang Chen!!)

GRTZ, Liefhebber (die toch ook maar weer NODIG aan zijn gezondheid moet gaan werken -in een Duitse club) :wink:

Willem2
14 juni 2007, 12:28
Regelmatig seks doet mannen langer leven. Maar helaas, voor vrouwen maakt het weinig uit.

Dr Huang-Kuang Chen van de universiteit van Taiwan concludeert dat seks je leven verlengt.




Hmmm. Een bevolingsonderzoek in Rotterdam liet juist het tegenovergestelde zien. Mensen die vaak vreemdgaan hebben een grotere kans om iets op te lopen waardoor ze ook eerder zouden sterven.......

Ik denk dat Dr Huang-Kuang Chen één van de chinezen is die ik altijd blij door de PHG zie huppelen :D ;) :lostit:

lustman
16 juni 2007, 08:27
Regelmatig seks doet mannen langer leven.
Bron: de Telegraaf

Nu ik dit lees kan mijn dag niet meer stuk m.a.w. de toekomst ziet er goed uit . :lostit:

Randy
16 juni 2007, 10:31
Hmmm. Een bevolingsonderzoek in Rotterdam liet juist het tegenovergestelde zien. Mensen die vaak vreemdgaan hebben een grotere kans om iets op te lopen waardoor ze ook eerder zouden sterven.......


Ik denk dat beide dingen wel kloppen.

Regelmatig sex is goed voor je. En vreemdgaan kan veel stress veroorzaken, plus de kans op SOA's (overigens zijn die niet dodelijk dus of je er eerder aan doodgaat? :confused: ).

Dus het beste is geen vaste partner, en wel regelmatig sex. Randy wordt minstens 100! :freu:

Babbel
20 juni 2007, 18:22
Zulke berichten lees ik nu graag :freu:
Eens kijken of ik deze of volgende week nog eens uit mijn boom kom om mijn leven te verlengen :D

little diablo
23 juni 2007, 09:56
Zulke berichten lees ik nu graag :freu:
Eens kijken of ik deze of volgende week nog eens uit mijn boom kom om mijn leven te verlengen :D

Wat ben je toch een gezond eekhoorntje Babbel,veel :fuck: en tussen door wat nootjes:lostit: :smile2:

Saluti L Diablo

Willem2
25 juni 2007, 14:14
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=254855&mode=normal&quality=2&pid=telegraaf