PDA

Volledige versie bekijken : BBH the revue



Pagina's : 1 [2]

pietpotent44
5 maart 2011, 09:38
Sauna Diana kun je een bordeel noemen, maar mijn punt was dat Sauna Diana geen klassiek privehuis is, maar een (nacht)club.
Ja ok, je kan beiden bordelen noemen omdat er tegen betaling seks wordt bedreven. Maar dat is het dan ook.
Maar er zit echt wel verschil tussen een klassiek privehuis en een (nacht)club.
En saunaclubs (volgens Duits concept) zijn weer anders. Is veruit het beste concept dat ik ken.
Een concept zoals bij sauna Diana heeft echt niks te maken met het concept van de Duitse saunaclubs. Alleen het woord sauna.

Buiten het verschil in prijs ((nacht)clubs zijn duurder)
zit het em in dat je in een privehuis alleen de tijd binnen bent dat je een dame mag uitkiezen en ermee op de kamer bent. Naa een (half) uur sta je weer buiten.
In een club loop je rond tussen de dames en hoef je niet per se naar een kamer plus het feit dat je wel entree moet betalen in tegenstelling tot een privehuis. En meestal verschillen de openingstijden ook. Vaak zie je bij clubs dat ze pas relatief laat op de dag opengaan (eind van de middag / begin van de avond) en bij een klassiek privehuis is dat meestal wat vroeger, zo rond het middaguur.

Sauna Diana is wel degelijk veruit het duurste adres in de omgeving.
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat privilige een (overigens belachelijke) uurprijs hanteert van 200 euro per uur. Geen 250. En sauna diana zit daar zelfs nog iets boven (210 of 220).
Exclusief entreegeld.

Om toch even enigszins on topic te blijven: Badda Bing claimt dus een saunaclub te zijn naar Duits concept (zie ook website). Maar de praktijk is dat het juist gewoon een typische dure club is waar er al zoveel van zijn, en juist geen saunaclub naar Duits concept.
Verschillen:
- prijzen: BB 1,5 tot 2 keer zo duur als Duitsland
- afkomst vrouwen: BB veelal regio Amsterdam, Duitsland: oostblok
Dat ze veelal uit de randstad komen tegenwoordig (hoe anders was dat in 2005 en 2006!) is natuurlijk op zich geen probleem, zelfs fijn vanwege de taal. Alleen leert de ervaring dat dat nogal verwende types zijn die de prijzen behoorlijk hebben opgedreven. In tegenstelling tot de wat bescheidener dames uit het Oostblok.
- grootte club: BB past gemiddels 3 keer in een gemiddelde Duitse saunaclub
- faciliteiten: ook 3 keer zoveel in Duitsland
(terwijl dezelfde entree wordt gevraagd, 50e)
- management: Is dat er uberhaupt in BB? Zoja, dan zijn ze hersenloos. Er is werkelijk nergens controle op, niet op gedrag, niet op SOAs, niet op belasting, niet op de gevraagde prijzen. Als je een probleem hebt daar, dan heb je ook echt een probleem. Verhaal halen wanneer je niet goed behandeld bent heeft in BB geen zin.
Iemand van de leiding daar doet het zelfs met de dames die in zijn eigen club werken. Wel gewoon tegen betaling, maar toch. Tikkie onprofessioneel vind ik.
Er wordt maar wat aangerommeld in BB, terwijl het gemiddelde management in Duitse clubs aboluut op veel dingen controle houdt, ondanks het feit dat ook daar de dames zelfstandig werken. Er is daar wel degelijk controle op prijzen en gedrag. Misschien niet op SOAs maar de meeste dames doen dit uit zichzelf toch wel. In elk geval zijn ze er in Duitsland zeer serieus mee bezig en is de klant koning. Dat kan je van BB helaas niet zeggen.

Piet


Natuurlijk is Sauna Diana wel een bordeel.

Het kan trouwens makkelijk duurder dan Diana, ga maar eens een paar honderd meter verder naar privilege.... € 250,00 voor een uurtje.

pietpotent44
12 juni 2011, 12:25
Zo, ben gisteren (zaterdagavond) sinds pakweg een half jaar weer eens in de Ballen Bing geweest.
(Ik was moe en had geen zin meer on nog anderhalf uur met de auto richting Roermond of Duitsland te rijden, vandaar).

Op de parking stonden 7 auto's.
Binnen waren ongeveer 10 dames, 4 Noord-Hollandse van begin 20, stuk of 5 Afrikaantjes, en een verdwaalde milf.
En ongeveer even zoveel mannen. Heb even met wat 'vaste' bezoekers gesproken, en schijnt dat er op een zaterdagavond gewoonlijk zo'n 10 a 15 dames zitten.

Er hing geen sfeer ondanks de oorverdovende muziek.
Daarom wilde ik na een paar uurtjes alweer weggaan, en misschien toch doorrijden naar YinYang, maar toen kwam op het laatste moment
ineens toch nog een oude bekende Bulgaarse voorbij, en ben met haar een uurtje naar de kamer geweest.
Zij vertelde me dat tegenwoordig de prijzen 75 voor een half uur zijn, en 125 voor een uur (exclusief extra's! dus zou ook kunnen oplopen tot bijv. 200 euro vertelde ze).
Voor BB-begrippen is het al heel wat dat ze het uurtarief van 150 naar 125 teruggebracht hebben, maar is in mijn ogen nog altijd
veel te hoog voor een 'saunaclub' waar de prijzen in de andere bekende saunaclubs gewoonlijk 50 voor half uur en 75 euro (max. 100) voor een uur zijn.
En ook de entreeprijs van 50 euro blijft natuurlijk hoog, zeker vergeleken met de andere veel grotere clubs die ook veel meer faciliteiten hebben.
Ze hebben ook nooit een leuke actie of kortingen. Altijd 50 euro entree. Maar dat is niet eens zo het probleem.
Ze hebben het interieur van binnen wel wat opgeleukt, en er schijnt en bubbelbadje bij te komen. Maar het blijft een vlag op een modderschuit.

Een aantal dames benaderde me 'of ik geen zin had in gezelschap', of 'of dat alles toch wel goed was met mij' omdat ik maar wat liep rond te dolen,
zoekend naar meer vrouwelijk schoon en meer feest en activiteiten. Maar ik voelde geen enkele verleiding.

Enfin, eigenlijk heb ik alles al wel gezegd over die club (zie vorige posts) denk dat het gewoon verloren zaak is voor BB en dat is volledig eigen schuld.
Tijd voor vers bloed en goed beleid daar.
Het gras is en blijft in Duitsland en Limburg inderdaad nog aanzienlijk groener.

Tot zover weer mijn BB update.
Piet

Goedemorgenallemaal
4 juli 2011, 12:44
Sauna Diana kun je een bordeel noemen, maar mijn punt was dat Sauna Diana geen klassiek privehuis is, maar een (nacht)club.
Ja ok, je kan beiden bordelen noemen omdat er tegen betaling seks wordt bedreven. Maar dat is het dan ook.
Maar er zit echt wel verschil tussen een klassiek privehuis en een (nacht)club.

Toch heeft de formule van Diana (helaas) nog het meeste weg van en privehuis.
Je gaat naar binnen, gaat aan de bar zitten (da's het verschil met een privehuis waar het meestal een wachtkamertje is), de dames komen benden zitten op de bank en iemand komt naats je zitten om ze voor te stellen. Goed, je kunt nog drinken aan de bar, je kunt nog ff zwemmen maar dat lijkt toch verdacht veel op een privehuis.
nachtclub is toch meer eist waar heren en dames mengen in een soort barruimte en dan kun je al pratend je keuze bepalen.



Sauna Diana is wel degelijk veruit het duurste adres in de omgeving.
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat privilige een (overigens belachelijke) uurprijs hanteert van 200 euro per uur. Geen 250. En sauna diana zit daar zelfs nog iets boven (210 of 220).
Exclusief entreegeld. ohja vergeten, € 250 is voor de kamers met douche, de € 200,00 kamers hebben geen douche, daarvoor is er een soort douchecabine in een halletje . Minder gezellig samen douchen. Bij Diana hebben alle kamers voor een uur of langer een douche of bad.
Verder is de prijsopbouw wat anders, bij Diana is het eerste halve uur het duurste, de tweede en volgende halve uren zijn veel goedkoper.

jw.william
5 juli 2011, 17:50
Heden middag heeft het gezond verstand wederom verloren van de geilheid. In verband met mijn drukke werkzaamheden was ik niet in de gelegenheid om naar NRW te rijden. Omdat BB nog geen 30 min van mij vandaan is ben ik er weer naar toe gereden. Na het betalen van mijn 50 euries en naar de bar keek was mijn geilheid per direct verdwenen mede ook omdat Romy er niet was. de keus was nihil een verdwaalde milf ( moet je van houden) en een vette zeug met meer verhalen op der kont en benen als menig sprookjes boek en een kop daarop daar loopt en varken nog van weg.
De volgende keer als ik weer geil ben trek ik me eigen wel af heb ik meer plezier en hou nog euries in me zak ook.
Als goed maker heb ik me eigen as donderdag een hele dag GT belooft en neuk me daar te pletter..

Goedemorgenallemaal
1 augustus 2011, 18:58
Zou die Satududaduddah M.C.-spiegel er nog hangen?

Golden Dreams
31 januari 2012, 11:04
Helaas hebben we dit mogen constateren...

Badda failliet... (http://bd.nl/saunaclub-badda-bing-failliet-1.140500)