PDA

Volledige versie bekijken : Antwerpen,leden onder mekaar,gewoon gezellig, Febr 2007

Redbull
1 februari 2007, 11:35
Nogal triestig weer gisterennacht, weinig dames ook..
Op de verversrui staat al geruime tijd een Marokaanse/mulatje/latina? mooi te wezen.. Nooit in lingerie, altijd in een blauw pakje.. Ze wisselt nogal veel van raam.
Kan iemand daar een naam op plakken voor mij ?

rplover
2 februari 2007, 00:53
Vandaag twee nieuwe oude gezichten gezien.
Zoals eerder gemeld is she is back (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4830) terug, en mooier dan ooit tevoren.
Ze gaf me voorheen nogal een magere indruk, vermoeid.
Naar eigen zeggen hebben die 3 maanden rust haar goed gedaan, en dan kon ze die beter nemen in een kalmere periode. Ietsjes meer in gewicht, een vijftal, een schoon coupeke haar, tot net boven de schouders. Ik heb haar eens goed moeten bekijken, mooi hoor. Hoe lang ze echter gaat blijven, dat weet niemand, zij toch zeker niet. We'll see, was haar antwoord.

Toen Anvers en Mascotte bij een Dame stonden in de VT, klopte er een schoonheid op haar venster, in de RM 02. Nooit gezien, ik zei nog tegen Anvers, wat wil die.
Ze verrast me: herken je me niet meer? Neen, natuurlijk niet. Melanie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3613). Shit, oops, verdorie. Ik kon mij ogen nauwelijks geloven, ietsjes voller, zeker nog slank, maar toch vijf kilotjes erbij. Iets donkerder haar (nog steeds blond), en een iets voller gezicht.
Maar meer dan de moeite waard voor deze jongen. meer dan. Die mag er eens een keertje aan trekken, en nog veel meer dan dat :smile2:

Persoonlijk ook nog Stefanieke (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=574) teruggezien. Sletje is terug, zijn haar eigen woorden. Het weerzien was hartelijk. Ze heeft er eens een keertje aan getrokken, en nog veel meer dan dat :D

Redbull
2 februari 2007, 01:55
Sarah??? Verversrui 22-rechtse raam

Hmzz..
Sara columbia is het niet, en die andere sarah is van Albanie ?

Ik bedoel de dame die er vrij Noord-afrikaans uitziet,ik denk niet dat het een latina is.
Ze staat op verversrui 20/22/24 en heeft dus altijd een blauw "police" uniformpje aan. Mooi lijf,in de 20, niet al te groot en niet veel hout voor de deur ;-)
Vorige week heeft ze ook een tijdje in het raam van Paola gestaan dus dat moet hier voor velen een belletje horen ringkelen ;-)

Redbull
2 februari 2007, 01:59
OP schipperstraat 41 (of was het 43) stond vannacht een nieuwe? blonde deerne mooi te wezen. Hmzzzz.. spijtig dat ze 9/10 bezet was, want het zeker de moeite waard om dat ff te gaan uitproberen ;-)

Verder veel volk en weeral een studentenparty in de dancing, ik heb er ene zo zat als 100.000man zien buitendragen en wegvoeren met den ambulance..
Ik zeg altijd als ge er niet tegen kunt, blijft er dan af ;-)

rplover
2 februari 2007, 02:06
Redbull,

knap ding daar in de 41/43.
Ik heb haar ook eens twee keer bekeken, amai.
Is volgens mij nieuw bloed, maar dat duurt nooit lang of onze coco2 zal ze wel gaan bezoedelen (lees: helemaal de kleren van het lijf vragen) :D
Hij doet maar, dan weten wij het ook :teuflisch
ik heb haar 2 keer zien staan, voor de rest constant bezet, inderdaad.

Over die Dame met dat blauw uniformpje, ja ja, er gaat een belletje rinkelen.
Spoedig meer (lees: coco2, ga op pad en zoek het uit :smile2:)

groetjes,

rplover

rplover
2 februari 2007, 02:11
Dat moet Kristel zijn .Zie Verversrui 22/3 -zie recensies-Venezuela-sheriffpakje.

Voila se.
Wij vragen, coco2 draait. En hij heeft nog gelijk ook :D
't Is de sherrif.
BETREDEN OP EIGEN RISICO, Redbull.
Lees haar topic maar ;)

Redbull
2 februari 2007, 02:22
owja, normaal gezien adem ik altijd een keer of 5 diep in en uit, en tel daarna tot 20.. Maar dit had ik op de kamer al gedaan en het heeft deze keer niet echt gewerkt.
Dus moet ik het hier maar ff kwijt.(als't niet gepast is delete het maar, ben ik er toch al vanaf)
Waarom denken die duitse SM trutten altijd dat ze nog meer geld kunnen aftroggelen om daarna een slechte service te geven.
Ik vraag me altijd af wat die dames nog in het SKW zitten te doen als ze nog niet eens een condoom op een goeie manier kunnen aanbrengen
Vandaag was het weer prijs, 50euro gegeven en het begon al direct bij het binnen komen, "ge moet u ni wassen" & "hou uw kousen maar aan" ?
Condoom over een slappe lul en ballen afgebonden op een manier die je niet voor mogelijk houdt.
Daarna begon het zagen om meer geld, ik zeg nog, Madammeke den eerste keer ga ik altijd maar voor 50€ en als het goed is betaal ik met plezier bij, maar dat snapte ze blijkbaar niet...
Ik ben het dan maar afgestapt, want het condoom mocht er ook niet af. voor een beetje handwerk.
Enfin, ze hebben weer goed aan mij verdiend :-( 10euro per minuut is ni slecht voor een barslecht bezoek medunkt.
Daarna ff hoofd leeggemaakt en getwijfeld tussen Judy, die me met haar entoesiasme bijna binnensleurde vanaf de overkant van't straat.Maar ik had maar 50€ meer bij(ik doe aan hoerenbudgetplanning nu :lostit: ) en bij haar wil ik het toch wat langer trekken dan de standaard tijd..
Dan maar naar mijn numero 5 uit de Verkiezing Miss IJsberen forum 2006 :D :D :D Waar het alltijd goed vertoeven is voor dat bedrag :D

Redbull
2 februari 2007, 02:25
Voila se.
Wij vragen, coco2 draait. En hij heeft nog gelijk ook :D
't Is de sherrif.
BETREDEN OP EIGEN RISICO, Redbull.
Lees haar topic maar ;)

Hahaha, waarom staan er op mijn verlanglijstje toch altijd zoveel TMM dames ?

In ieder geval weeral bedankt voor de info

Anvers
2 februari 2007, 13:26
Waarom denken die duitse SM trutten altijd dat ze nog meer geld kunnen aftroggelen om daarna een slechte service te geven.
Vandaag was het weer prijs, 50euro gegeven en het begon al direct bij het binnen komen, "ge moet u ni wassen" & "hou uw kousen maar aan" ?
Enfin, ze hebben weer goed aan mij verdiend :-( 10euro per minuut is ni slecht voor een barslecht bezoek medunkt.

Zeg Redbull (of is het nu eigenlijk Bedbull ? :p )

Als ik het goed begrijp (10 euro per minuut), stond je al in 5 minuten buiten bij deze Duitse ..... :o :teuflisch
Mogen we dan ook weten bij welke Duitse dame, dan kunnen we deze ook ineens op de TMMlijst zetten. :thefinger

Anvers:wink:

Willem2
3 februari 2007, 18:12
.. waarvan de laatste toch wel beangstigend mager is;zeg maar "breekbaar".;)..

Geef ze eens wat te eten. Pralines ofzo ;)

Anvers
3 februari 2007, 18:40
Het raam van VT 47 is gisteravond ineengeramd door 2 "gasten" die niet binnen mochten.:angryfire

Oei, VT 47, daar zit normaal gedurende de nacht Svetlana.
Dat moet dan toch waarschijnlijk laat vannacht gebeurd zijn, want rond middernacht was het raam toch nog gaaf! :teuflisch

Anvers :wink:

Anvers
3 februari 2007, 22:20
Hierbij nog een beetje nieuws van de verbouwingen in SKW de laatste tijd.

Schippersstraat 13 (het vroegere pand van Metropole Taxi) wordt op dit ogenblik omgevormd in 3 ramen. We houden U verder op de hoogte wanneer deze ramen zullen geopend worden.

Op Vingerlingstraat 17 (Hoek van de Leguit) komen 4 ramen, die zeer kortelings zullen geopend worden.

Schippersstraat 36 blijft voorlopig nog het ENIGE vraagteken!

Hiermede zijn de verbouwingen der ramen in SKW stilaan ten einde.

Tesamen met Marc68, de bezieler van het nieuwe plannetje van SKW, en met Sub, zullen we binnen zeer korte tijd het nieuwe plannetje van SKW doorgeven via Willem2.

We veronderstellen dat er dan geen discussies meer zullen zijn over WIE WAAR zit.

rplover
3 februari 2007, 23:30
Gisteren nog eens gaan wandelen met mijkn goed vriend Anvers (let nu ook maar op :D), en we zijn weer wat te weten gekomen.
De sub, die had zich in de toiletten van een cafe verborgen en kwam als een duiveltje uit een doosje te voorschijn, dus hebben we hem ook maar meegenomen :teuflisch

Isabelle (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4534) tegengekomen, ergens te velde, ja rplover's gronden zijn ondoorgrondelijk, nietwaar? :rolleyes:
Wie is toch die Isabelle? Ooit, lang geleden, in een vorig leven hebben we het nog eens over haar gehad in dit topic, die mysterieuze Francaise, die van haarkleur verandert.
Gisteren het haar maar gevraagd, in een bruin café, want ze had weer zwarte haren.
Haar antwoord was: Moi, je suis Isabelle, enchanté, en ze wisselde onmiddelijk telefoonnummers uit.
Nadien over haar haren begonnen, en ze nam haar zwarte pruik af, waarop die prachtige witte haardos te voorschijn kwam.
Moi, j'aime les couleurs.
Zo zot als een achterdeur, maar wel een pracht van een vrouw natuurlijk.
Eentje om bij op de verlanglijst te zetten :smile2:

Anvers
4 februari 2007, 02:06
Wie is toch die Isabelle? Ooit, lang geleden, in een vorig leven hebben we het nog eens over haar gehad in dit topic, die mysterieuze Francaise, die van haarkleur verandert.
Gisteren het haar maar gevraagd, in een bruin café, want ze had weer zwarte haren.
Haar antwoord was: Moi, je suis Isabelle, enchanté, en ze wisselde onmiddelijk telefoonnummers uit.
Nadien over haar haren begonnen, en ze nam haar zwarte pruik af, waarop die prachtige witte haardos te voorschijn kwam.
Moi, j'aime les couleurs.
Zo zot als een achterdeur, maar wel een pracht van een vrouw natuurlijk.
Eentje om bij op de verlanglijst te zetten :smile2:
Goed geflikt hé rplover om telefoonnummer van Isabelle te bekomen in ....., ik was er getuige van HOE je het gedaan hebt! :D

.

rplover
4 februari 2007, 02:22
Ja, Anvers, ik heb een voorbeeldje gekregen van de technieken.
Een mens leert vlug he :teuflisch

Och, die Isabelle, zeg nu zelf, ze was misschien een betteke zattekes, maar ze weet verdomd nog goed wie ik ben, ze heeft me net effe gebeld, om te horen hoe het met me gaat?
Ze zijn zo lief meneer :rolleyes:

Anvers
4 februari 2007, 02:40
Ja, Anvers, ik heb een voorbeeldje gekregen van de technieken.
Een mens leert vlug he :teuflisch
Och, die Isabelle, zeg nu zelf, ze was misschien een betteke zattekes, maar ze weet verdomd nog goed wie ik ben, ze heeft me net effe gebeld, om te horen hoe het met me gaat?
Ze zijn zo lief meneer :rolleyes:
Allee, weeral eentje op Uwe "to do "lijst. :p

Ik zou je graag met plezier helpen om uwe "to do lijst" af te werken, maar ik denk niet dat Toni dit zal appreciëren. :teuflisch

rplover
4 februari 2007, 21:29
.... gij met uw Toni, seffens gaan de mensen nog denken ... :green_smi:green_smi:green_smi

Ik heb trouwens Angelake ook terug in haar raam zien staan vrijdagavond, en ze keek niet met heel veel vreugde naar me (lees: ze trok een bedenkelijk gezicht), ik wacht nog altijd op haar telefoontje trouwens, en zolang zwicht ik niet. Niet deze keer ;)

Wat betreft de rest, de keuze wordt zeer groot, zelfs zo groot dat het onmogelijk wordt de volledige wishlijst nog op 1 of zelfs 2 maanden af te werken, dan niet conditioneel, maar financieel. Als ik het goed uittel kom ik op en dikke 1000 euro, enkel en alleen aan 50 euro per stuk.
En mijn eerste bezoekje van de maand was al het dubbele van dit.
En nu is ook Sonja nog eens terug, pffffffff, 't wordt steeds erger daar :D

Redbull
6 februari 2007, 02:27
Ik voel nu al aan mijne kleinen teen dat het hoog tijd wordt dat we Lisa nog eens mogen verwelkomen op den gouden hoek.
't is nu of nooit ;-(

Anyway, 'k stink nog naar Judy haar potteken Crème, en 'k ga het er vandaag ni meer afwassen :teuflisch Die dame schuift langzaam op naar mijn all-time favorietjes :lostit:

rplover
6 februari 2007, 20:32
Ik voel nu al aan mijne kleinen teen dat het hoog tijd wordt dat we Lisa nog eens mogen verwelkomen op den gouden hoek.
't is nu of nooit ;-(

Anyway, 'k stink nog naar Judy haar potteken Crème, en 'k ga het er vandaag ni meer afwassen :teuflisch Die dame schuift langzaam op naar mijn all-time favorietjes :lostit:
Tuttuttut, Lisa heeft plaatsgemaakt voor Sonja, die ons nu wel lang in de ban houdt :D. Naar eigen zeggen zou ze MINSTENS tot morgen blijven, maar 't zou wel eens wat langer kunnen worden. Ik hoop dat ze woord houdt, want ons Fluitje brandt al van verlangen om haar nog eens met een bezoekje te vereren. Ben eens benieuwd wat hij nu voor haar als verrassing meebrengt. Fluitjes wegen zijn ondoorgrondelijk :teuflisch

Tijdens de lange namiddagwandeling vandaag en gisteren heel wat nieuwe gezichten opgemerkt in het skw trouwens.
Ik schat het aantal op een stuk of 8. Aangezien coco2 erbij was, zullen we eens grondig overleggen, paspoorten aanmaken, en al dat lekkers hier publiekelijk maken, as soon as possible ;)

groet,

rplover

Fluitje71
6 februari 2007, 22:57
Ik hoop dat ze woord houdt, want ons Fluitje brandt al van verlangen om haar nog eens met een bezoekje te vereren. Ben eens benieuwd wat hij nu voor haar als verrassing meebrengt. Fluitjes wegen zijn ondoorgrondelijk :teuflisch

Dat is natuurlijk een groot geheim, anders is het geen verrassing meer ;)
Ik vraag me alleen af hoeveel Buenos ze al heeft gekregen deze dagen. :D
Mijn wegen zijn niet ondoorgrondelijk maar voeren allemaal naar het SKW :teuflisch

099
8 februari 2007, 13:45
Hierbij nog een beetje nieuws van de verbouwingen in SKW de laatste tijd.

Schippersstraat 13 (het vroegere pand van Metropole Taxi) wordt op dit ogenblik omgevormd in 3 ramen. We houden U verder op de hoogte wanneer deze ramen zullen geopend worden.

Op Vingerlingstraat 17 (Hoek van de Leguit) komen 4 ramen, die zeer kortelings zullen geopend worden.

Schippersstraat 36 blijft voorlopig nog het ENIGE vraagteken!

Hiermede zijn de verbouwingen der ramen in SKW stilaan ten einde.

Tesamen met Marc68, de bezieler van het nieuwe plannetje van SKW, en met Sub, zullen we binnen zeer korte tijd het nieuwe plannetje van SKW doorgeven via Willem2.

We veronderstellen dat er dan geen discussies meer zullen zijn over WIE WAAR zit.

Dan moeten we eens naar de verbouwingen komen kijken hé :cool: !

Anvers
8 februari 2007, 16:27
Dan moeten we eens naar de verbouwingen komen kijken hé :cool: !
Tja 099,

ik geloof er niks van dat jij nog uw weg weet naar skw! :teuflisch

099
8 februari 2007, 18:05
Ik ook niet, zeker niet met deze sneeuw! De broodkruimeltjes zijn onder gesneeuwd :D.
Maar goed Anvers, ik heb u voorgesteld deze avond een toerke te maken, maar volgens u is het te slecht weer.
Spijtig genoeg heb ik morgen echtelijke verplichtingen te vervullen en zal niet meekunnen op uw wandeltocht morgen avond.

Anvers
10 februari 2007, 18:52
Vorige week vrijdagnacht werd het raam van VT 47 in de nacht ingeslagen.

We zoeken nog altijd naar de dader, doch 1 iemand heeft zich al op een ander forum aangemeld:

Ik dacht nog:"naar rechts, naar rechts" maar kzat er boenk op met mijne zatte kop :D
Natuurlijk is mijn naam Haas, en weet ik van niks. :confused:

Vrijdagnacht raam van Schippersstraat 43/1 ineengeramt. :teuflisch

En het ergste nog : eveneens het raam van mijn stamcafé achter de hoek, waar ik 's morgens steeds mijn ontbijt ga nemen! :mad:

Aan een hier goed schrijvend lid de laatste tijd .....( ik ga u niet verraden hé kameraad), ben je hier misschien van op de hoogte? :confused:

Redbull
11 februari 2007, 01:31
Wie ? Wat ? Waar ?

Sorry, maar tegen de tijd dat jij aan het ontbijt zit, is den deze al ettelijke uren aan het werk ;)

Dus nee, van dat voorval weet ik niks af.. :teuflisch

Willem2
11 februari 2007, 04:12
Tja, ik zie haar liever blond, maar ik heb nu éénmaal een voorkeur voor blondjes.
Ik heb eens een een recapitulatie gemaakt van mijn favoriete dames:

Toni (Antoinette) SS 10/2
Brenda VT 42
Sandra VT 01
Daisy SS 07

Toevallig allemaal blondjes. :hah:

Afin, ik weet niet of het toevallig is, maar mijn favorietjes zijn wel allemaal blondjes. :baeh:

Maar hoeveel zijn er echt blond :green_smi

Doe een test :D

Sub
11 februari 2007, 12:48
Wie ? Wat ? Waar ?

Sorry, maar tegen de tijd dat jij aan het ontbijt zit, is den deze al ettelijke uren aan het werk ;)

Dus nee, van dat voorval weet ik niks af.. :teuflisch

En ook ik weet van niets.:eek: Toen ik skw verliet, wat voor de verandering eens behoorlijk vroeg was, waren beide ramen nog heel.:o

Grz Sub

rplover
11 februari 2007, 13:51
Maar hoeveel zijn er echt blond :green_smi

Doe een test :D
Toni Brenda Sandra Daisy.
En de enige echte blonde is Anvers zelf :smile2:
Bewijs: al deze Dames zeer veel slimmer dan onze Anvers :teuflisch

Anvers
11 februari 2007, 14:43
Toni Brenda Sandra Daisy.
En de enige echte blonde is Anvers zelf :smile2:
Bewijs: al deze Dames zeer veel slimmer dan onze Anvers :teuflisch
Kan effe niet goed volgen rplover, moet je mij eens nader verklaren. :bowlol:
En, à propos, sinds wanneer ben ik blond? :hah:

Redbull
12 februari 2007, 10:14
Het nieuwe pand op het einde van de Vingerlingstraat is open !

Gisteren stond er al een meer dan lekker snoepke mooi te wezen ;-)
20ish,Fitnessbody, en een lekker snoetje, wa wil een mens nog meer ;-)

Willem2
12 februari 2007, 21:03
Bron : nd.nl

TILBURG - Nederland is hofleverancier van de Antwerpse prostitutie.
De Nederlandse vrouwen, in toenemende mate jonge meisjes, vormen de grootste groep die in het Schipperskwartier achter het raam werkt. Van de 560 prostituees die vorig jaar door de Antwerpse politie werden geregistreerd, kwamen er 200 uit Nederland. onder wie ook slachtoffers van loverboys.

Een paar jaar geleden kwam de grootste groep prostituees in Antwerpen uit het Oostblok, nu is dat Nederland. Een aantal van hen is - uit angst voor de Nederlandse belastingdienst - de grens overgestapt. Sinds de legalisering van de prostitutie in Nederland, moeten prostituees ook belasting afdragen.

Hoofdinspecteur Jan Piedfort van de Cel Prostitutie in Antwerpen, ziet het aantal jonge Nederlandse meisjes flink toenemen. „Zeker de helft van de Nederlandse meisjes is nog erg jong, soms net twee dagen achttien." Bij deze groep zitten slachtoffers van loverboys. ,,Regelmatig vragen Nederlandse collega's om informatie over een meisje. En dan is het bijna altijd raak."

De jonge vrouwen worden ingepalmd door de pooiers en langzaam de prostitutie in gedwongen. De meisjes komen in de Randstad of Antwerpen achter het raam terecht. Ook de Brabantse politie roept regelmatig de hulp in van de politie in Antwerpen op zoek naar een slachtoffer van een loverboy. Bij de rechtbank in Den Bosch speelden de afgelopen jaren tientallen loverboyzaken.

Anvers
12 februari 2007, 21:20
Bron : nd.nl
TILBURG - Nederland is hofleverancier van de Antwerpse prostitutie.
De Nederlandse vrouwen, in toenemende mate jonge meisjes, vormen de grootste groep die in het Schipperskwartier achter het raam werkt. Van de 560 prostituees die vorig jaar door de Antwerpse politie werden geregistreerd, kwamen er 200 uit Nederland. onder wie ook slachtoffers van loverboys.

Dit is een tendens die wij inderdaad al geruime tijd opmerken. Wanneer er een nieuwe dame in skw begint te werken, valt het in vele gevallen voor dat zij vroeger al in Nederland gewerkt heeft, zelfs als het een dame van vreemde origine is.

Het feit dat er vele Nederlandse dames zijn, kan natuurlijk misschien ook een beetje verklaard worden door het feit dat een aantal panden in skw in het bezit zijn van Nederlanders.

Redbull
13 februari 2007, 02:48
Maar nee coco..
Sabrina dus heeft een slank figuur, maar het is geen panlat zoals je wel al eens meer ziet, alles zit juist op zijn plaats, dus geen Anorexia volgens mij.
Enfin, ik hou er wel van ;)

paul22
13 februari 2007, 13:22
..
Sabrina dus heeft een slank figuur, maar het is geen panlat zoals je wel al eens meer ziet,

187cm en 55 kg = panlat, tenzij bij die 187 de hoge hakken zijn meegerekend.:rofl:

Fluitje71
13 februari 2007, 19:28
Maar nee coco..
Sabrina dus heeft een slank figuur, maar het is geen panlat zoals je wel al eens meer ziet, alles zit juist op zijn plaats, dus geen Anorexia volgens mij.
Enfin, ik hou er wel van ;)

Ik dacht dat ze dat in Belgie een 'tante Sidonia' noemden? :D

Belladonna
13 februari 2007, 21:39
sabrina stond daar gisteren.(linkse raam).Hollands,1.87m en 55 kg.
BMI-index 16.....dat is dus werkelijk laag.Het vel over de benen.Anorexia is hier niet ver weg.:teuflisch .....

Vanavond heb ik even met haar staan praten;ik wilde haar toch wel eens van dichtbij zien;)
''Verlos me'' zei ze toen ze de deur open deed:rofl: ,haha;er viel van mijn kant niet veel te verlossen,ik liep hard en wilde dat blijven doen,bovendien uit voorzorgsmaatregel maar geen geld bij me gestoken:p
Slank is ze idd,maar het valt nog wel te doen..;)
Haar nieuwe stekje bevalt haar wel;Nederlanders houden van nieuw:D
Tis toch wel een guitig meidje;ik zal er binnenkort toch eens langsgaan...:fuck:

Grtz.

B.

rplover
13 februari 2007, 22:03
Slank is ze idd,maar het valt nog wel te doen..;)

Grtz.

B.

Als je er een brood naar gooit gaat het toch gesneden terugkomen. Heel dun gesneden zelfs. Dus 1.87m zonder hakken, berrevoets :rolleyes:
Slank, heel erg slank.
Redbull, uw fotomodelleke uit de Martini reclames is terug, of zat er alleszins rond 19u vanavond. Wat een vrouw, mmmmm.
In de Cap Nina gespot, of vanaf vandaag Mikaela voor de klanten.
Dure sessies, amai mijn...
Coco heeft haar de kleren van het lijf gevraagd, tot hij haar website vasthad, en dan mocht ze in vrede gaan dansen :teuflisch

Willem2
14 februari 2007, 01:41
Bron : telegraaf.nl

AMSTERDAM - Het restaurant Bumpkin in Notting Hill leverde tijdens de London Fashion Week gratis lunches aan magere modellen die slachtoffer zijn geworden van de skinny-look in de fashion wereld.

Het restaurant bood onder andere garnalen en lamsburgers aan. ,,Als ik het gerecht mocht aanraden voor de magere modellen dan zou ik voor preitaart, kip en spek kiezen, dat houdt ze namelijk de hele dag warm en je krijgt er energie van”, aldus de manager van Bumpkin.

Modellen met een BMI lager dan 18 die het restaurant bezochten mochten zelf wat kiezen van het menu, tevens kon dit alleen als ze hun modellen kaart toonde waar op stond dat ze een lager BMI hadden.

xxx

rplover
17 februari 2007, 15:06
Met interesse heb ik de discussie gevolgd bij de katholieken over de kamerverhuur.
Toch enkele kleine opmerkingen hierover.
Sub, jij gaat geen enkele kamer vrijvinden.
Want ze moeten van vriendjes van Dames (al dan niet echte vriendjes, of gewoon iemand die probeert te helpen) niet weten.
Degenen die het wel toelaten dat vriendjes of mannen voor de Dames bellen, die werken het pooierschap in de hand, tegen de regels hen opgelegd door de cel prostitutie.

Dus laat Beyoncé zelf een keertje bellen naar alle telefoonnummers die boven de ramen hangen, je zal zien dat er pakken kamers te huur zijn, zowel voor de dagshift als de nachtshift.
Bedenk enkel dat ze nooit kamers gaat vinden aan 50 euro per shift, reken meer naar het dubbele van dat bedrag.
Uw 95 percent, ik weet niet waar je dat in hemelsnaam haalt, maar als de bezetting 60 percent is, zijn de verhuurders al meer dan geloekig hoor.

Prijzen van de ramen in het skw variëren, de goedkoopste zijn deze in de VT, die 50 euro per shift zijn. Met als gevolg dat de meeste Dames de kamers daar huren per week, zodat de meesten bezet zijn, terwijl er velen gewoon enkele dagen niet komen werken. Onderverhuren mag daar ook niet, aangezien er gewerkt wordt met een code en vingerafdrukken. Dat is ook de reden dat de politie er geen controle doet, het systeem is daar waterdicht.

Dan hebben we prijzen van kleine eigenaars, en die hangen rond de 350 euro per week (enkele shift), huur je per shift, dan is dat een 65 euro, normaal gesproken.
De grotere vragen 400 tot 500 euro per shift, met dagprijzen (verschiet niet), van 75 tot 100 euro per shift.
Om een voorbeeldje te stellen, waar Miss Paola huurt kost het 100 euro per shift, en zij draait dubbele shifts, dus dat zijn dagprijzen van 200 euro.
En dan belanden we natuurlijk in een andere discussie. De malaise die er heerst in het skw.
Betalen wie betalen kan, zeker in deze periode van schaarste aan klanten. Niks dan geklaag van de Dames over het aantal klanten.
Er zijn er een aantal die wel hun brood goed verdienen, ik kan er een tiental zo opnoemen, de rest echter??? Armoede troef zou ik zeggen.
Als ik een praatje maak met Dames die er werkzaam zijn, en het zijn beslist schoonheden, praten ze van 1 tot 3 klanten per shift, waarvan de helft dan nog maar 30 tot 40 euro wil betalen.
Net genoeg om een taxi, de huur, condooms, keukenrol en wat drank en eten te kunnen kopen. Of net niet genoeg. Als je een Dame hoort klagen dat ze op een gans weekend 3 klanten had, dan moeten ze erbij inschieten om te komen werken.

Zet dit alles op een rijtje, tesamen met de verontrustende berichten, tesamen met de import van Nederlandse Dames, die enkele maanden blijven, om dan weer te vertrekken, en later terug op te duiken, dan kan je maar 1 ding concluderen.
De dure prijzen, en de slechte opbrengsten, werkt alleen maar het pooierschap in de hand.
Want zij hebben geld genoeg om even met verlies te werken.
De meeste Dames, die enkele weken voor zichzelf met verlies moeten komen, houden het dan ook voor bekeken.
En wie o wie van die jonge zelfstandige Meiden kan zomaar eventjes 100 euro per dag ophoesten om dan te moeten vaststellen dat het toch niet zo draait, zoals ze dachten? Geen.
Al deze factoren werkt alleen maar pooierschap, gedwongen prostitutie en andere duistere praktijken in de hand.
De rekening is snel gemaakt, ik heb altijd beweerd dat er 80 percent gepimpt worden, in ons aller skw, maar het percentage ligt meer tegen de 90 percent.
Dus geloof maar niet dat alles rozengeur en maneschijn is, neen, het is de laatste tijd doffe ellende, buiten enkele toppers weliswaar, die er bedragen boven de 20 000 euro per maand opstrijken.
Al dan niet voor zichzelf, daar spreek ik me liever niet over uit.

In plaats van te komen wandelen tijdens de drukke periodes, kom eens een keertje om 18 uur, en blijf tot even voor 21 uur. Trek je oogjes open, en huiver, beef en schrik van wat je er allemaal ziet.
En begrijpen wie begrijpen kan, er wordt niets tegen ondernomen.

Ik blijf er dus bij, als de prijzen van de kamers zo hoog blijven, gecombineerd met de malaise die er momenteel heerst, zullen dra ook de laatste vrije Dames uit ons skw vertrekken, en worden enkel de pandjesverhuurders en de pooiers rijk. En gaan we nog zeer slechte tijden tegemoet.

Ik weet ook best dat er denken, ja, het is overal hetzelfde, doffe ellende van zodra je achter de schermen kijkt, maar neen, ik ben er van overtuigd dat het in het skw anders kan.
Leg vaste prijzen op aan de verhuurders, leg vooral vaste prijzen op aan de Dames (en de cel prostitutie doet dit, maar toch zijn er een pak die onder die prijs werken), houdt de rotte appels (pimps en ander gespuis) uit het skw, en je zal zien, dat het daar kan floreren zoals 15 jaar geleden.
In een vernieuwde, propere en nette buurt. Maar ik zal maar blijven dromen.

En om nu terug te komen, en niet te katholiek te willen zijn, Sub, Beyoncé zal nergens zo goedkoop huren, zeker niet als ze als parttime hoertje naar het Antwerpse komt afgezakt. Dan zal ze er moeten mee leren leven dat ze soms geen plaats zal hebben in de VT, en de dagen dat ze er niet terecht kan, torenhoge prijzen moeten aanvaarden.

Tot slot, en dan praten we hier nog maar over een derde van de prijs van een raam in het noordkwartier. Wie o wie kan 250 tot 300 euro neerdokken daar? Ja, juist, Bulgaarse en Roemeense heerschappen, die de markt en de politie daar volledig in handen hebben.
Stof genoeg tot nadenken dus....

Bron: rplover

Willem2
18 februari 2007, 13:33
Terwijl ik in Doggy Style bezig was, zag ik op de stoel naast het bed een kookwekker staan, die ook nog stond te tikken. Ik kreeg niet echt de indruk dat ze op de tijd lette, maar vond die tikkende kookwekker toch wel een beetje een afknapper.
Grz Sub

Ze was gewoon eieren aan het koken :D ;)

Sub
18 februari 2007, 13:48

Ik weet het.

Het waren de mijn,:eek: Die werden in rap tempo kokend heet.:teuflisch

Grz Sub

rplover
18 februari 2007, 14:22

Nog een vrouwelijke kok in het skw? :smile2:
Wel origineel, maar 't is eens iets anders.
Sonja heeft een ingebouwde klok (naar eigen zeggen), mijn ex-favorietje van een klein jaartje geleden klokte af op de tonen van haar MP3 speler, en zo gebruiken ze allemaal wel een truukje om de tijd te meten.
Sommigen hebben gewoon een klok tegen de muur hangen, maar die loopt niet af als Subbie's eitjes gaar zijn.
En Sub, ze heeft gelijk, je bent een zachtgekookt eitje :teuflisch(grappie)

Sub
18 februari 2007, 18:18
Niet ik had gratis ontbijt, Maria had gratis ontbijt met twee hardgekookte eieren.:thefinger

En ja, ook Maria raakte ook aardig aan de kook, of was het nou van de kook.:lostit: :lostit:

Grz Sub

rplover
18 februari 2007, 18:46
Niet ik had gratis ontbijt, Maria had gratis ontbijt met twee hardgekookte eieren.:thefinger

En ja, ook Maria raakte ook aardig aan de kook, of was het nou van de kook.:lostit: :lostit:

Grz Sub
Niks van......
........ Sub, ze had betaald ontbijt.
50 euro voor twee ZACHTgekookte eitjes, doetje :D
Lap, Maria van de kook, volgens mij is die altijd aan de kook, als je haar bezig ziet daar in de Gouden Hoek.
Zo zot als een achterdeur, of nog beter, zo zot als LEUVEN FOOR.
Moet elke halve Belg kennen, deze uitdrukking :smile2:

rplover
18 februari 2007, 23:41
Die recensie van rplover over Sonja blijft toch lang weg, en een week geleden zat hij al in het laatste vers van zijn sprookje, maar had hij nog rijmproblemen. :hah:

Als rplover terug de oude is (lees: als hij een beetje schrijflust heeft, en zijn woonplaats wat kouder wordt), zal hij het niet nalaten alles wat hij nog moet ook daadwerkelijk te publiceren, waaronder 2 recensies van Sonjake.
Hij heeft me trouwens zelf verteld dat hij 11 recensies achter staat.
Niet slecht voor de 'most wanted' :thefinger
Ik zal er onmiddellijk twee Roemeense spreekwoord bijhalen:
Cine alearga dupa doi iepuri nu prinde nici unul. (1)
Cine rade la urma rade mai bine. (2)

En vooraleer er ergens in het oosten enkele naar de bibliotheek crossen, dit
(1) wie jaagt op 2 konijnen, vangt er geen enkele
(2) wie laatst lacht, heeft zijn brilletje scheef op zijn neus staan, euh, best lacht natuurlijk.

Sub
19 februari 2007, 11:58
Met interesse heb ik de discussie gevolgd bij de katholieken over de kamerverhuur.

Bron: rplover

Hier ga je historisch gezien toch zwaar de fout in. Bij de geschiedenislessen niet op zitten letten zeker?:teuflisch

Van origine is de regio beneden de grote rivieren katholiek gezind, dat zijn wij dus.:D

Boven de grote rivieren zijn ze van oorsprong protestant. Dat zijn dus die andere van dat andere .....:lostit:

Wij zitten dus momenteel ook in een katholieke feestperiode, Carnaval genaamd. Vanaf Woensdag moeten we vasten.:mad: geen vlees eten:eek:, niet roken:mad:, geen alcohol drinken:angryfire , en het ergste geen sex :wand: :angryfire :ranting2: , en dat allemaal gedurende 40 dagen.

Grz Sub

rplover
19 februari 2007, 13:08
Bij de geschiedenislessen niet op zitten letten zeker?:teuflisch

Wij zitten dus momenteel ook in een katholieke feestperiode, Carnaval genaamd. Vanaf Woensdag moeten we vasten.:mad: geen vlees eten:eek:, niet roken:mad:, geen alcohol drinken:angryfire , en het ergste geen sex :wand: :angryfire :ranting2: , en dat allemaal gedurende 40 dagen.

Grz Sub Ik let nooit op in de les. Daarom dat ik een tweetal weken zo weinig vragen kon beantwoorden. Want zij waren met vijf, en ik alleen, en ze stelden zo'n moeilijke vragen. Zoals:
Waar woon je? Hoe heet je? Welke van de 2 is uw vriendin?
Het ergste van al, ze hadden de antwoorden allemaal netjes uitgeprint voor hen liggen. Dus lezen was voor hen ook een probleem. Ik voelde me dan ook niet de domste daar. Alhoewel mijn IQ maar net de BMI van een gezamenlijke vriend overtreft :teuflisch

Over de vasten ben jij historisch gezien weer fout
Enkel op vrijdag geen vlees, vrijdag is visdag.
40 dagen geen sex, bwah, als 't dat maar is, dan laten we ons pijpen, cfr Bill Clinton: I had no sex with that woman :smile2:

Redbull
20 februari 2007, 02:11
Ben je die gratis Dvd's, Cinema tickets of Promo cd's beu ?
http://sexyprive.fello.nl/

Eindelijk eens een mooie wedstrijd op maat ;-)

Redbull
20 februari 2007, 02:18
Ik heb vandaag weer wat bijgeleerd..
Er waren weer heel wat Marokkanen aanwezig vannacht in het skw..
Niet dat ik daar last van heb, maar ik hoor regelmatig dames klagen over opdringerige allochtonen. Nu hoorde ik van een dame blijkbaar een middeltje dat werkt..
"Just wear something red" blijkbaar doet onze moslim broeders dat aan hun eigen meisjes denken & schrikt hen dat af.
Dus niet helemaal in't rood, maar 1 kledingstuk of een opvallend rood sierraad.
Enfin, vertel het voort zou ik zo zeggen..

Belladonna
20 februari 2007, 22:59
In de vooravond (rond 17u) heb ik nog eens de eer en het genoegen gehad van Nina te ontmoeten en ....te spreken.Vijf uurtjes kost zo'n slordige 1300 euro.Geld moet rollen,zeggen ze....:wink:

www.saphir-agency.com Mickaela

Mja,het is haar echt...:luvlove:
Je ziet haar gezicht niet;) ...maar die KONT:freu: ,die herken ik uit duizenden:lostit:

Grtz.

B

Sub
20 februari 2007, 23:03
Mja,het is haar echt...:luvlove:
Je ziet haar gezicht niet;) ...maar die KONT:freu: ,die herken ik uit duizenden:lostit:

Grtz.

B

Die kont en die glimlach herken ik ook maar al te goed. Maar net boven die mooie kont mis ik iets.:confused: Jij niet??

Grz Sub

rplover
20 februari 2007, 23:50
Die kont en die glimlach herken ik ook maar al te goed. Maar net boven die mooie kont mis ik iets.:confused: Jij niet??

Grz Sub
Dat heet de wondere wereld van Photoshop :p (of een ander fotobewerkingsprogske)
Klasse-escortbureau, geen tattoo zichtbaar op de foto.
Redenen: herkenning, escort is verboden in ons Belgenlandje.
Opgeklaard?

groetjes,

rplOvEr

Belladonna
21 februari 2007, 19:47
Dat heet de wondere wereld van Photoshop :p (of een ander fotobewerkingsprogske)
Klasse-escortbureau, geen tattoo zichtbaar op de foto.
Redenen: herkenning, escort is verboden in ons Belgenlandje.
Opgeklaard?

groetjes,

rplOvEr

Ja idd;daar had ik ook al aan zitten denken;en misschien is dit ''deftige'':moon: bureau van mening dat de ''kapitaalkrachtige clientele'':smkiss: ,die van hun/haar diensten gebruik maken zo'n ''tramp-stamp'' ordinair vinden.
Ikzelf vind het wel wat hebben,zo nét boven een lage spijkerbroek;en dan ook nog het liefst een kleine glimp van een tanga(felgekleurd)...:freu: :freu: ...maar ik heb dan ook een héél ordinaire smaak:wink:

Grtz.

B.

rplover
21 februari 2007, 23:58
J ...maar ik heb dan ook een héél ordinaire smaak:wink:

Grtz.

B.
dat strijden we niet af :smile2:

099
22 februari 2007, 19:38
De Sub,

Bedankt voor je mededeling, dame is inmiddels verplaatst!

@all,
Dit is trouwens een recensie topic, beetje off-topic mag, maar alleen als jullie zelf weten binnen welke grenzen dat kan en daar ook binnen blijven.

Afgesproken?

Groet,
Big30

:zauberkis

rplover
22 februari 2007, 20:53
Toen ik vandaag door mijn venster van mijn loft keek, zag ik dat Ines haar venster hersteld was. De ramenjongens hebben hun werk dus goed gedaan.
Ines, die dus ook Amber is.
Ik ben haar eventjes gedag gaan zeggen.
Groot was mijn verbazing toen ik terug thuiskwam, mijn slot was veranderd.
En ik dacht dat de rode knop diende om Noordafrikanen bij de Dames buiten te houden, of had ik nu weer verkeerd gelezen?
Van ons erf, als de gesmeerde blixem.

rplover - ze hebben sommige Dames verward, maar zeker niet Ines en Amber, Bow Bow Bow

:innoc[1]::trust_me[:hia[1]:

Big30
22 februari 2007, 21:16

rplover - ze hebben sommige Dames verward, maar zeker niet Ines en Amber

Dat wordt een mooi klusje voor de Belgie moderator ;)!

Een dame die nog geen topic/paspoort heeft en die dus volgens info van rplover 2 namen heeft zowel Ines als Amber.

Waar werkt deze dame trouwens en heeft ze U ook verteld waarom ze 2 namen gebruikt??

:wink: :wink:
Big30

Sub
22 februari 2007, 21:31
Toen ik vandaag door mijn venster van mijn loft keek, zag ik dat Ines haar venster hersteld was. De ramenjongens hebben hun werk dus goed gedaan.
Ik ben haar eventjes gedag gaan zeggen.
Groot was mijn verbazing toen ik terug thuiskwam, mijn slot was veranderd.
En ik dacht dat de rode knop diende om Noordafrikanen bij de Dames buiten te houden, of had ik nu weer verkeerd gelezen?
Van ons erf, als de gesmeerde blixem.

rplover - ze hebben sommige Dames verward, maar zeker niet Ines en Amber, Bow Bow Bow

Daar was geen rode knop voor nodig. Zelfs Jules de Korte zag nog dat er een ander slot op de deur moest.

Grz Sub

rplover
22 februari 2007, 21:49
Daar was geen rode knop voor nodig. Zelfs Jules de Korte zag nog dat er een ander slot op de deur moest.

Grz Sub
Och. Bow bow bow.
Ines en Amber, die zijn dus 1 en dezelfde persoon, er komt wel een deftige recensie van, maar moet ik haar nu in de VR zetten, de VL of de SS?
Laat ons het hier echter gezellig houden, de boel platleggen, daar moet je voor bij de katholieken zijn.
Hier willen we gezellig samen info delen, niet mekaar laten bannen.

Red Alert. Mission Impossible.

Belladonna
22 februari 2007, 21:58
Drie keer is scheepsrecht,zeggen ze:smkiss:
Na deze week twee keer voor niets te hebben staan posten(langdurig bezet,dinsdag zelfs niet aanwezig:p )is het me vandaag dan uiteindelijk gelukt een zinderend half uurtje porno te beleven bij the''queen'':freu: :freu:
''Amore mio'';) ik moet er nog van bijkomen...:lostit: ...verslag volgt nog:wink:

Vanavond nog een tip gekregen van een ander Italiaans speelkameraadje:fuck: ;Maria(ss5/3)

http://www.dungeonsangels.com/

Bekende gezichten?:D :D

Grtz.

B.

rplover
22 februari 2007, 22:08
Drie keer is scheepsrecht,zeggen ze:smkiss:
Na deze week twee keer voor niets te hebben staan posten(langdurig bezet,dinsdag zelfs niet aanwezig:p )is het me vandaag dan uiteindelijk gelukt een zinderend half uurtje porno te beleven bij the''queen'':freu: :freu:
''Amore mio'';) ik moet er nog van bijkomen...:lostit: ...verslag volgt nog:wink:

Vanavond nog een tip gekregen van een ander Italiaans speelkameraadje:fuck: ;Maria(ss5/3)

B.

Bekende gezichten?:D :D
Amai, das een heleboel info in 1 bericht.
Mmmm, dat van Paola, daar wachten we op.
En voor de mensen die het skw niet kennen, te helpen.

Die met masker is Veronika, SS4/3
De lange blonde is Moni, SS4/2
Rechts naast Veronika, de blonde Laura, SS4/1
Rechts rechts Stella, SS 10/1

Mooi initiatief van de Dames in kwestie, hehe.

rplover

Grtz.

099
23 februari 2007, 13:37

Mooie website, echt prachtig gedaan!
Zelfs een stadszicht erbij.
En het zijn dan nog Brazilianen die het gedaan hebben!!
http://www.gmaisg.com/

rplover
23 februari 2007, 13:52
Mooie website, echt prachtig gedaan!
Zelfs een stadszicht erbij.
En het zijn dan nog Brazilianen die het gedaan hebben!!
http://www.gmaisg.com/

Ik mankeer 2 getalenteerde Sm Dames, eigenlijk 3.
Toni, Chantal en Xena.
Spijtig maar helaas.
Alhoewel, met het aanbod op hun site, dat doet een mens watertanden, vooral die Maria. Wat een lekker ding is dat.
Alleen, ze zijn zo duur, meneer :D

rplover
23 februari 2007, 19:55
Onze vriend BD had dit zowel hier als bij onze vrienden op who cares geplaatst.
Lachen geblazen. De namen van de 6 Dames staan open en bloot op de aangegeven website, met telefoonnummers, mogelijkheden, foto's.
Iemand reageert op dit bericht. Hij noemt enkele namen, van Dames waar hij bijgeweest is, en nog wil bij gaan in de toekomst.
Gevolg: namen uit het bericht gehaald, voor privacy van de Dames te waarborgen. Door Superdict, euh, supermod BV natuurlijk :teuflisch
Ik denk dat BV daar deftig in de war is :confused:
Terwijl er de ganse website wel mag staan, mag een lid niet zeggen bij welke Dames hij al dan niet geweest is.

Zou BV last hebben van verhuiskoorts? Of heeft hij gewoon (een) slechte dag(en)? Als dat nog maar goedkomt... :smile2:

rplover- die niet met modder gooit naar modderaars, maar wel begin van dementie waarneemt bij onze vrienden.

Belladonna
23 februari 2007, 21:02
Haha,wat een heisa bij de ''katholieken'';)

De Dames kiezen ervoor met hun''Skw''namen én telefoonnrs.op een openbare site te verschijnen:smkiss: ....Privacy??:thefinger Ik denk niet dat ze rouwig zullen zijn om(eventuele)verworven klandizie.:wink:

Grtz.

B.

rplover
23 februari 2007, 21:24
Haha,wat een heisa bij de ''katholieken'';)

De Dames kiezen ervoor met hun''Skw''namen én telefoonnrs.op een openbare site te verschijnen:smkiss: ....Privacy??:thefinger Ik denk niet dat ze rouwig zullen zijn om(eventuele)verworven klandizie.:wink:

Grtz.

B.
Tja, dat dacht ik zo ook een heel klein beetje.
Maar heb ik gisteren niks gelezen over onze Porn Queen en een bezoekje aan haar? ;)
't Zal daar eerder duivels aan toe gegaan zijn dan katholiek, niet? :teuflisch
Enkel vatbaar voor publicatie waar ze tegen een STOOTJE kunnen :smile2:
En Paola, die kan ook tegen een stootje, ik droom er soms nog van, als ze met haar handen en nagels diep in je kontje gepland het ritme van het stoten bepaalt.
Oops, ik krijg er zowaar zin in :D

Belladonna
23 februari 2007, 23:48
Tja, dat dacht ik zo ook een heel klein beetje.
Maar heb ik gisteren niks gelezen over onze Porn Queen en een bezoekje aan haar? ;)
't Zal daar eerder duivels aan toe gegaan zijn dan katholiek, niet? :teuflisch
Enkel vatbaar voor publicatie waar ze tegen een STOOTJE kunnen :smile2:
En Paola, die kan ook tegen een stootje, ik droom er soms nog van, als ze met haar handen en nagels diep in je kontje gepland het ritme van het stoten bepaalt.
Oops, ik krijg er zowaar zin in :D

Duivels was het....:teuflisch :baby2:

Moet nog even bezinken...:lostit:

Enne.. ik ''tik'' niet zo snel...:D

Jij ook niet geloof ik....:p (Sonja,weet je nog...?):teuflisch :thefinger

Grtz.:smkiss:

B.

rplover
24 februari 2007, 21:40
Duivels was het....:teuflisch :baby2:

Moet nog even bezinken...:lostit:

Enne.. ik ''tik'' niet zo snel...:D

Jij ook niet geloof ik....:p (Sonja,weet je nog...?):teuflisch :thefinger

Grtz.:smkiss:

B.
Sonja???? Nooit van gehoord. Waar zit die dan? :teuflisch:teuflisch:teuflisch
Misschien de sub of coco 2, die kennen nogal wat van t skw.
Heren, hulp gevraagd ....;)

Anvers
24 februari 2007, 22:06
Sonja???? Nooit van gehoord. Waar zit die dan? :teuflisch:teuflisch:teuflisch
Misschien de sub of coco 2, die kennen nogal wat van t skw.
Heren, hulp gevraagd ....;)
Allee rplover,

een beetje de onnozelaar uithangen? :teuflisch :teuflisch
Ge kent Sonjake goed genoeg! :thefinger

Waar blijft trouwens die recensie die je al een tijdje geleden beloofd hebt? :mad: :mad:

Ik zal je geheugen eens een beetje opfrissen van mijn bericht van 25/2 op dit forum.:hah:

Die recensie van rplover over Sonja blijft toch lang weg, en een week geleden zat hij al in het laatste vers van zijn sprookje, maar had hij nog rijmproblemen. :hah:

rplover
24 februari 2007, 22:14
noemt gij coco 2 of de sub misschien? :smile2::smile2::smile2:

Anvers
24 februari 2007, 22:27
noemt gij coco 2 of de sub misschien? :smile2::smile2::smile2:
Neen rplover,

als je goed leest, zal je zien dat ik Anvers ben, wat betrek je er andere leden nu bij. Deze beiden door U aangehaald, zijn respectablele leden van dit forum, die niks te maken hebben met onze discussie :mad:

En WANNEER ga je nu eindelijk eens die recensie over Sonja schrijven? :teuflisch

Of moet ik er zelf eens langs gaan, en een recensie schrijven, want het is een feit, sinds dat Sonja mij met U tesamen gezien heeft, is zij heel wat vriendelijker tegenover mij en tracht zij mij binnen te lonken! :baeh:

Zou het kunnen dat zij niet ZO tevreden was over Uw prestaties? :p

rplover
24 februari 2007, 22:35
Of moet ik er zelf eens langs gaan, en een recensie schrijven, want het is een feit, sinds dat Sonja mij met U tesamen gezien heeft, is zij heel wat vriendelijker tegenover mij en tracht zij mij binnen te lonken! :baeh:

Zou het kunnen dat zij niet ZO tevreden was over Uw prestaties? :p

Ik lach me een ongeluk, jij ergens ander binnen dan bij je Toni? :teuflisch
Maar mijn prestatie bij Sonja? Superlatieven schieten tekort :D
Oops, het ging over mijn prestatie. Das wat anders natuurlijk, dat is niet relevant he Anvers. Als ik de Dames al kan plezieren met een briefje van 50, als ik tevreden buitenkom en zo snel mogelijk terug wil, dan ben ik al een geloekig mens, niet?
We leven, we neuken, we amuseren os, en af en toe proberen we al eens een brandje te blussen ;)
Daarvoor doen we het toch allemaal, een beetje een betere wereld.
Maar ik word sentimenti, en dat kan niet de bedoeling zijn.
Als die 2 anderen nu eens laten zien dat er van alle kanten goede wil is, zijn we al een heel stuk verder.

rplover - verbeter de wereld, begin bij jezelf (geldt ook voor ondergetekende)

Anvers
24 februari 2007, 23:07
Ik lach me een ongeluk, jij ergens ander binnen dan bij je Toni? :teuflisch

Ik ben mijn leven nog niet beu hé rplover,

jij weet trouwens heel goed dat ik niet ergens anders zal binnengaan dan bij Toni, anders luidt het verdict voor mij : :behead: :Grrr: :Big_gun: