Volledige versie bekijken : Kamers / Panden
Hoeveel verschillende panden (kamers) heb jij al bezocht in het SKW.
Je mag ook een kleine impressie schrijven van welke je + of - zijn bijgebleven.
Persoonlijk zal dat iets van een 15-tal panden zijn denk ik.
+ VT nummer weet ik veel : ik stapte gewoon binnen gordijnen toe en de show kon beginnen.
Geen trappen op of af, niet naar achter lopen.
Anvers
24 juni 2007, 16:34
Villa Tinto niet meegerekend, denk ik dat ik in mijn lange wandelcarrière toch wel ongeveer de helft van de kamers vroeger bezocht heb. Ik spreek dan wel van de kamers VOOR de vernieuwing van het skw.
De laatste jaren beperk ik mij tot enkele favoriete dames met op de eerste plaats Antoinette en bijkomend Brenda, Sandra en Daisy. Dus in hoofdzaak kamers op Schippersstraat 10/2 en 7/1, en VT 01 en VT 49.
In VT zijn alle kamers quasi identiek, behalve het feit dat er een aantal beneden zijn, en andere met een trap naar boven. De inrichting van de kamers van VT vind ik echter niet zo denderend. :green_smi
Al bij al hecht ik echter eigenlijk niet zo veel belang aan de kamer op zichzelf, dit is bijkomstig, de dame is primordiaal. :baeh:
Anvers :wink:
Volgens een ruwe schatting denk ik dat ik, ergens tussen de 100 en 150 verschillende kamers in skw van binnen gezien heb.
Het is moeilijk om een juist aantal te noemen, omdat door al de renovatie's soms de volledige layout van een pand veranderd is, en je dus ook je oriëntatie kwijt bent. Was het nu links of rechts, voor of achter. Als je niet buitengekeken hebt weet je in sommige gebouwen niet waar de kamer zich nu precies bevindt. Bovendien is het in sommige gevallen ook al weer heel lang geleden.
Grz Sub
biglover
3 juli 2007, 00:03
Ik heb heel veel kamers bezocht ook buiten het skw in functie van onbetaalde "zuivere" liefdeIk beschik spijtig genoeg niet over statistiche gegevens maar ik heb het vermoeden het record van Cassanova te hebben gebroken.
Redbull
3 juli 2007, 03:06
@biglover.
Je weet toch dat ze in Anvers zeggen :" Eigen Stoef Stinkt" ;-)
Geef mij maar de kamers van de gouden hoek, classy, proper, niet te groot of te klein + een malse matras & geen vering.
biglover
3 juli 2007, 22:13
Ik ben geen "stoefer"Redbull,maar de Golden Corner heeft inderdaad goede kamers.Ik ben er vroeger meermaals geweest bij Camila,een kleine mooie Russische en verleden zomer bij een dame
Redbull
3 juli 2007, 23:57
@biglover
Er stond dan ook een vette knipoog achter ;-)
Anvers
23 april 2009, 00:33
naar archief !