Volledige versie bekijken : Eindhoven, Yvonne's privéhuis, Hofstraat 87, Algemeen
peter9
20 november 2005, 14:26
Iemand enige ervaring met dit privehuis?
Peter9 :wink:
Internetadres : Yvonne's Privéhuis (http://www.eroticweb.nl)
Forza...germania
20 november 2005, 15:50
Iemand enige ervaring met dit privehuis?
Peter9
Ja, jij toch :thefinger ......:eek: .....:D ...:rofl: :rofl: ...:lostit: :lostit:
Ik heb daar alleen maar ervaring met Wendy, Chanel, Nathalie, Katja, Jacky, Marcha, Michelle, Kyra, Isabelle, Cindy, Mandy en Kim.
Jacky en Chanel is de top (:D ), de rest komt niet boven de middelmaat uit....:o
NB: De kwaliteit van het huis en de service van de dames moeten het, naar mijn mening, ver afleggen tegen concurrent Eindhoven Privé.
Over Duitsland hoeven we het dan al helemaal niet te hebben...:lostit: :lostit:
porcus
20 november 2005, 16:34
Niet handig inderdaad; een topic zonder duidelijk onderwerp. Wat dat betreft is Hookers strakker georganiseerd en kampt men hier, natuurlijk, nog met wat kinderziektes en/of aanloopproblemen. Het zal waarschijnlijk niet de bedoeling zijn dat de moderator voortdurend onderwerpen aanpast om alles netjes overzichtelijk te houden. Toch? ;)
Ik mis hier ook een "algemeen" onderwerp betreffende privéhuizen. Is het de bedoeling dat algemene ervaringen met bepaalde privéhuizen gewoon tussen de ervaringen met meisjes-van-plezier gezet worden? Dat aannemende kopieer ik even mijn algemene commentaar op dit privéhuis zoals ik dat pas nog bij dat concurrerende forum gepost heb. Ik vind het nog steeds een net stukje. Vandaar. :cool: Maar wel mét nog wat redactionele correcties want ik vind, als ik iets schrijf, achteraf altijd nog wel wat aan te passen.
Bij YP kwam ik een paar jaar geleden terecht nadat het privéhuis waar ik wel vaker kwam op zijn retour leek te zijn. Het verslonsde wat en dat had natuurlijk zijn weerslag in de dames die er voor kozen dáár hun eenmansbedrijfje uit te oefenen. Kortom: het ging hollend achteruit.
Bij Karin's Home in Rotterdam had ik een paar erg leuke ervaringen. Een mooi privéhuis waar ik met een paar sympathieke meisjes heb mogen kennismaken, maar Rotterdam is voor mij wat ver weg.
YP had net een uitstekende beoordeling gekregen (in de Nieuwe Revu als ik me goed herinner) dus ben ik dáár de boel eens gaan verkennen. Het gevoel was meteen goed. De eerste keren ging ik via de zijdeur wat schuchter in de séparé zitten. Helemaal fout. Als ik tegenwoordig via de voordeur binnenkom word ik allerhartelijkst ontvangen (men herinnert zich mij terwijl ik niet eens zo vaak kom) en neem met een drankje plaats aan de bar. Tegenover de bar zitten de meiden, meestal vrolijk kletsend, op de bank. Een verleidelijk uitzicht zo'n bank vol schoonheden, ware het niet dat ik altijd van te voren al met één van hun een afspraak heb gemaakt.
Het huis zelf is gewoon erg netjes. Ik vind persoonlijk dat de stijl van de inrichting intussen weer iets moderner mag, maar verder kan ik er niets op aanmerken. Hygiënisch, schoon, airco's, meerdere douches waar je gebruik van kunt maken, de mogelijkheid video's en CD's op de kamer af te spelen... Aan alle kwaliteitseisen die ik zou kunnen stellen wordt voldaan.
Een kleine waarschuwing voor bezoekers wel... Het privéhuis ligt aan een rustige weg zonder overburen. Mooi discreet dus. Maar dat vinden autokrakers helaas óók heel aantrekkelijk. Als je de auto 100 meter verderop op de Tongelresestraat neerzet vermijd je dat probleem.
Ik stap zo héél af en toe wel eens ergens anders binnen maar ik merk dat ik toch wel heel erg hou van de gezelligheid zoals ik die bij YP vind.
Horny_one
20 november 2005, 16:51
Ik heb daar alleen maar ervaring met Wendy, Chanel, Nathalie, Katja, Jacky, Marcha, Michelle, Kyra, Isabelle, Cindy, Mandy en Kim.
Volgens mij ben je nog Denise vergeten..... Een van mijn toppertjes destijds, Maar kan zijn dat ze intussen niet meer werkt. Ben namelijk al een tijd niet meer in de hofstraat geweest....
Lucky
20 november 2005, 18:30
...Denise vergeten.....
Dat is grappig, zij was ook altijd mijn favoriet. Haar service was van "duitse" kwaliteit:) alleen dan met een hollands prijsnivo:heul:
Heb haar helaas ook al lang niet meer gezien.
Maar verder is er niets mis met deze club, altijd goede service en van gelijkwaardig nivo als eindhoven prive. Enkel je persoonlijke voorkeuren bepalen dan nog je keuze.:teuflisch
porcus
21 november 2005, 16:35
Jacky en Chanel is de top (:D ), de rest komt niet boven de middelmaat uit....:o
Als ik flink in mijn geheugen graaf heb ik met een stuk of 12 meisjes bij YP kennis gemaakt. Sommigen werken er nog, anderen intussen niet meer. Van het rijtje dat jij noemt ken ik er 5 waaronder Jacky en Chanel. Van die 5 zijn deze 2 mij inderdaad ook het meest bijgebleven. Hoewel ik de rest toch zeker geen middelmaat zou durven noemen. Ook Denise die hierboven genoemd wordt heb ik ontmoet. En ook dát was een prettige kennismaking.
peter9
22 november 2005, 01:10
En waar mag die hofstraat dan wel liggen? Limburg/Noord Brabant/Zeeland is toch redelijk uitgestrekt...
Beetje meer info is niet verkeerd :sleep:
Sorry, heb een afspraak om nog niet teveel op de voorgrond te treden.:ignore:
De hofstraat ligt in Eindhoven, Yvonne's privehuis.
Wanneer het zo ver is komt men er van zelf wel achter, arme Willem2:rofl:
Peter9
JohnnyM
19 april 2006, 18:19
Dan moet je toch echt eens met Demi, Gladys Linda of Susan mee gaan... want dat zijn echt geen middelmaatjes.
Ik ben persoonlijk weer niet zo gecharmeerd van Eindhoven Privé, daar kwam ik voorheen bijna altijd maar tegenwoordig bijna nooit meer, te vaak tegenvallers op allerlei gebieden.
Forza...germania
19 april 2006, 23:26
@JohnnyM
Forza geeft echter nooit zijn geld uit aan dames van 30, .... laat staan 40+:rofl: :rofl:
Hij prefereert eerder mid-20-ers die van aanpakken weten:p :p :p
Big30
20 april 2006, 00:14
Big30 heeft in het verleden veel gewandeld bij YP en zegt niet dat ie er nooit meer komt, maar als ik kijk naar het aanbod van dames waar zijn belangstelling naar uit gaat dan is de keus bij Eindhoven Prive toch wat groter, :D !
Mijn voorkeur ligt ook in de categorie 20-25 jaar, maar ik zeg niet dat ik wat oudere dames nooit bezoek! Monenteel schat ik EP "wat" hoger in dan YP, simpel hierom: groter en gevarieerder aanbod, scherpere prijsstelling en exclusievere inrichting. Binnenkort hoop ik (eindelijk) ook wat Duitsland ervaring als referentie materiaal te hebben :D :D :thefinger , met dank aan ....
Onbegrijpelijk trouwens dat Forza nooit het leukste en lekkerste dametje die ooit bij YP heeft gewerkt heeft bezocht nl. Gaby (nee geen Duits meisje), daar was big30 graag nog vaak voor terug gekomen, :rubbel: :rubbel: .
Ach ja YP waar jaren geleden big30 opgepropt met 2 vriendjes van hem achter het beruchte rode gordijntje met wandelen begon :smile2: :smile2: .
Gr. big30
Big30
26 april 2006, 23:48
Tsja is maar net wat je zoekt he! Als je gezelligheid van belang vindt OK, bij EP heeft men geen bar, is allemaal wat moderner, zakelijker, vind ik wel zo fijn. Ik kom voor de sex met een dame en niks anders. Gezelligheid zoek ik liever met mijn stapmaatjes in de stad, :D :rofl:, daarna kun je als nog bij EP aanbellen trouwens. Kans groot dat men dan bij EP dan de deur op de knip houdt, wel zo verstandig trouwens :D :D . Zou ik ook doen, :D :D . Niet denken dat ik uit eigen ervaring spreek, ... . :rofl: ;) ;) !
Gr. big30
Willem2
3 mei 2006, 11:29
Week 18 ( 1 mei t/m 7 mei)
Gratis dobbelen, altijd prijs en kans op GRATIS meisje + bij een uur relaxen GRATIS chocolade of slagroom spelletje.
Week 19 ( 8 mei t/m 14 mei ) € 10,- korting op een half uur relaxen ( 1pp)
Week 20 ( 15 mei t/m 21 mei) € 20 ,- korting op een uur relaxen ( 1 pp)
Week 21 ( 22 mei t/m 28 mei )€ 30,- korting op 1uur met bubbelbad + € 50,- korting op 2e uur met bubbelbad
Week 22 (29 mei t/m 4 juni) Keuze uit alle bovenstaande aanbiedingen!
Ik ben een echte nederlander en dol op zulke acties en zegeltjes plakken :D
Big30
26 december 2006, 16:17
Súper feestmaand bij Yvonne Eindhoven ! cheer
Week 49:
- € 20,- korting p.uur / € 30,- met jacuzzi
Week 50:
- € 10,- korting per half uur en gratis vibrator showtje.
Week 51:
- Dobbelen !
Bij een combinatie van 3 ontvangt u € 10,- korting
Bij een combinatie van 6 ontvangt u € 15,- korting
Bij een combinatie van 9 ontvangt u € 20,- korting
Bij een combinatie van 12 gratis meisje!
- Bovendien tussen 20.00 – 21.00 – uur lesbische show gratis.
Week 52:
- Gratis Russische massage, glas champagne en dobbelen.
Veel plezier!! cheer
Willem2
28 januari 2007, 17:10
http://www.eroticweb.nl/website/dames/images/Vanessa-Naomie.jpg
Ok wie legt het de dames even uit ;)
Big30
28 januari 2007, 17:17
Ok wie legt het de dames even uit ;)
Demi :D ;) :eek:???
Big30
27 februari 2007, 23:45
Elke maandag in de maand maart tussen 18.00 en 24.00 uur €25,- korting op een
VIP uur met 3 dames
Elke maandag in maart € 37.50 korting op luxe kamer met jacuzzie ( 1pp)
Elke zaterdag in maart tussen 12.00 en 24.00 uur €10,- korting op een half uur ( 1pp)
Elke zondag in maart tussen 12.00 en 24.00 uur € 15,- korting op ¾ uur (1pp)
bootyfan
25 mei 2008, 22:28
Nieuwe actie bij YP:
T/M eind juni krijgt iedere gast die tussen 16-20u. naar de kamer gaat 10 euro korting op de kamerprijs,bovendien mag je dan ook dobbelen met kans op korting of 2e meisje GRATIS!
bootyfan
2 juni 2008, 13:50
Wie niet zo van voetbal houdt, heeft weer eens een mooi alternatief !
Yvonne's Privéhuis heeft opnieuw een mooie actie uitgedokterd!
Quote: "Voor alle heren waarbij voetbal het toch écht af legt vergeleken bij goede sex.. .... heeft Karin TIJDENS de wedstrijden waarin Nederland of een ander team uit de poule van NL speelt ,een fijn inkoppertje:
20 euro korting op 1 uur relaxen,of 30 euro korting op 1 uur relaxen MET bad
wij willen ons niet vervelen tijdens de wedstrijd.....JIJ toch ook niet?
P.S. korting niet te gebruiken tegelijk met eventuele andere kortingen."
Dus... Heren! Schiet die sportkledij maar aan en kom je 11-meter zetten bij YP op volgende tijden:
Quote :"Groep C:
Datum Wedstrijd Stadion
09-06-08 18:00 maandag Roemenië - Frankrijk Zürich
09-06-08 20:45 maandag Nederland - Italië Bern
13-06-08 18:00 vrijdag Italië - Roemenië Zürich
13-06-08 20:45 vrijdag Nederland - Frankrijk Bern
17-06-08 20:45 dinsdag Frankrijk - Italië Zürich
17-06-08 20:45 dinsdag Nederland - Roemenië Bern "
onder alle voorbehoud voor wijzigingen aan het wedstrijdenschema!
pietjepotent
30 juli 2008, 08:06
Ze hebben nu een aanbieding €55 all in......hoef je voor de prijs niet meer naar de ramen te gaan.
frankkinky
30 juli 2008, 09:10
Ze hebben nu een aanbieding €55 all in......hoef je voor de prijs niet meer naar de ramen te gaan.
wat kosten de ramen dan bij jullie voor een half uur normaal, die zijn altijd toch duurder dan een half uur privehuis?
Willem2
30 juli 2008, 17:29
wat kosten de ramen dan bij jullie voor een half uur normaal, die zijn altijd toch duurder dan een half uur privehuis?
De prijs bij de ramen in Eindhoven is 50euro voor 20-30min.
CLUBSPORT
5 augustus 2008, 21:29
ik heb gehoord dat ze flink gaan uitbreiden ben er al ruim 1 jaar niet meer geweest en betwijfel of ik er ooit nog terugkom maar ja zeg nooit nooit
pietjepotent
20 augustus 2008, 01:30
Zie de laatste tijd meer jonge meiden hier,vooral Jennifer is een lekkertje...hmmmm
Rene s
20 augustus 2008, 10:59
Is de heelijke Sharon hier nog werkzaam?Zo ja op welke dagen,mis haar al een tijdje.Ze was er meestal op woensdag en zondag
pietjepotent
20 augustus 2008, 19:59
Heb Sharon vanmiddag daar gezien,was rond 17u. Ben nieuwsgierig,wat is er zo speciaal aan haar dan,ik bedoel....ze heeft een mooi figuur,maar is niet zo jong....?
Gustomass
20 augustus 2008, 21:46
Heb Sharon vanmiddag daar gezien,was rond 17u. Ben nieuwsgierig,wat is er zo speciaal aan haar dan,ik bedoel....ze heeft een mooi figuur,maar is niet zo jong....?
misschien is juist dát wel zo speciaal.
Niet zo jong betekent vaak vele jaren van ervaring, ervaringsdeskundige .
Leuk om af en toe met wat jongere dames het bed te delen, maar als je dan weer een iets oudere, ervarener dame mag meemaken...mmmmmmm
Maar het een sluit het ander niet uit, net als de relatie tussen uiterlijk en kwaliteit sex....
Gustomass die af en toe een beetje evalueert...
Rene s
20 augustus 2008, 23:27
Sharon is gewoon een heerlijke meid waar je geweldige sex mee kunt hebben.
pietjepotent
3 september 2008, 23:43
nieuwe aktie bij Yvonne... beste recentie op hookers krijgt €75 kamerkorting.... vergeten ze ons hier zomaar :wand:
Willem2
3 september 2008, 23:54
nieuwe aktie bij Yvonne... beste recentie op hookers krijgt €75 kamerkorting.... vergeten ze ons hier zomaar :wand:
Tja, sommigen zijn slecht in geschiedenis :cool:
royke86
6 oktober 2008, 10:16
misschien toch nog maar eens langs gaan vd week, is alweer een tijdje geleden!
royke86
4 december 2008, 00:03
ben er vd week toch maar weer eens binnen gestapt maar rij voortaan toch liever door naar duitsland!!
pietjepotent
13 december 2008, 16:49
Was van de week bij Donna,wat een ,mooi strak en lekker jong nederlands grietje. Ik ga zeker voor haar terug.
Pepsi
13 februari 2009, 01:03
Ben er vorige week geweest... Veronique is een heel bijzondere, leuke en spontane brunette uit Slowakije. We hebben een geweldige tijd gehad!
Eigenlijk zou ik geen fysieke omschrijving willen geven omdat mijn keuze voor haar uiteindelijk in haar ogen zat en niet in haar perfect maten.
Beschrijving: 22 jaar, donker haar, licht getinte huid, kleine borsten, glad geschoren.
Ze is circa 1.65 groot en weeg naar schatting op mijn "weegschaal" 50-55 kg.
Super!
pietjepotent
15 maart 2009, 17:11
Gisteren bij yvonne hofstraat geweest,met Melanie op de nieuwe boudoir-kamer beland ,wat kan die meid sexen zeg....als ze met haar ranke lijfje op je zit te rijden en je zo geil aankijkt sta je meteeen op knappen.
Echt 'n aanrader deze nieuwe spetter!
CLUBSPORT
18 maart 2009, 20:08
vroeger kwam ik regelmatig bij yp toen het nog leuk en gezellig was
de laatste tijd werd het echter steeds minder gezellig
de dames zaten meer dan eens ongeintereseerd op de bank en ze deden alleen nog hun best bij klanten die een luxe uurtje wilden betalen .
voor een standaard uurtje wilden vele meiden zich niet eens meer voorstellen .
CLUBSPORT
26 april 2009, 15:59
lezend op hookers heb ik begrepen dat yp falliet is .
mijn eerste wandelervaringen waren bij dit huis .
toch wel triest dat het zo gelopen is maar het zat eraan te komen
Big30
27 april 2009, 02:24
Er vindt in ieder geval een openbare verkoop plaats aan de Hofstraat 87. Geen idee of dit nu ook het definitieve einde betekent van een huis waar ik lang geleden toch nog redelijk wat bezoekjes heb afgelegd.
Sterker nog het was het eerste privehuis welke ik ooit van binnen heb gezien. Had ik dat maar nooit gedaan :p!
:wink::wink:
seksenfun
27 april 2009, 21:51
Ik ben daar ook nog een aantal keren geweest en was er altijd zeer tevreden. Qua spontaniteit en service lag het toch wel merkelijk hoger dan de doorsnee Beligsche privé's toen en vooral veel meer keuze aan meiden dan een doorsnee privé toen in België.
ijsbeer11
28 april 2009, 13:38
Heeft inmiddels een nieuwe naam, het cafe wat op de hoek zat is er bij getrokken en het gaat nu door het leven onder de naam Poezy Lounge
Big30
28 april 2009, 18:02
Heeft inmiddels een nieuwe naam, het cafe wat op de hoek zat is er bij getrokken en het gaat nu door het leven onder de naam Poezy Lounge
De Poezy Lounge op nr.85 is al open sinds ik meen December 2008. Zie ook,
- http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=103846&postcount=87
- http://www.poezylounge.nl/Poezy_Lounge/Welkom.html
Moet ik nu concluderen dat de YP op nr. 87 failliet is en een doorstart krijgt in het ernaast gelegen pand op nr. 85 (wat deze week trouwens ter kennismaking als normaal cafe voor het publiek open was!?)
Het is mij nog niet helemaal duidelijk ... .
Wie het weet mag het zeggen, misschien dat Demi meer weet??
seksenfun
28 april 2009, 21:10
Demi
Als ik daar aan terug denk. Als ik er kwam, ging ik met haar ;). Was altijd super!
bootyfan
30 april 2009, 07:53
Als ik daar aan terug denk. Als ik er kwam, ging ik met haar ;). Was altijd super!
Dit kan toch niet waar zijn !!
Ik kwam vroeger ook zeer dikwijls bij YP...
Mijn vaste dame daar was Iriss, ... ongelooflijke tijden mee beleefd tot zij stopte en koos voor een regulier leven buiten de sector.
Iriss stelde mij eens voor aan Demi en sindsdien hangt ze rond in mijn gedachten. Als ik ooit nog eens bij YP kom...
Djeezus, je hebt echt een 'similar taste' !
Grappig...
Bootyfan :cool:
Big30
30 april 2009, 12:57
Opmerkelijk is in ieder geval dat ook op het eigen fanforum nog geen enkele reactie van het huis (=Karin) is geplaatst of YP nu definitief passee is of dat er sprake is van een doorstart.
Nou dan zal ik toch maar even reageren.
Er is niks verandert voor de klant de gehele inventaris staat er ook nog en we wippen gewoon nog vrolijk in het rond.
Wél bijzonder grappig al die speculaties te lezen van heren met een kapotte glazen bol.
Demi
kater
30 april 2009, 16:52
We wippen gewoon nog vrolijk in het rond.
Demi
Dan zullen wij dat ook lekker blijven doen.
Tja neem kleine kinderen hun ijsje af en ze huilen.
Neem grote "kinderen" hun meiskes af en ze ..................
Gr; K
En Demi ; !!!!!!!! Haal die grijns van je snoet. Ik heb dan geen bol maar sommige dingen voel ik gewoon .
Xxx
maudje
19 september 2009, 01:09
oude iriss is zo af en toe terug in de Hofstraat...wil je weten wanneer kan je het beste even bellen naar Yvonne's Privehuis. Haar nieuwe naam is Tessa.
Clown
30 september 2009, 16:54
Das goed nieuws. Iriss was 1 van m'n favorieten.
lama
2 oktober 2009, 23:55
Er is ook een website.
Big30
11 oktober 2009, 18:47
http://www.demeisjesvandehofstraat.nl/hofstraat/home.html
Nieuwe website.
facial
17 oktober 2009, 10:58
Nuttige informatie die nieuwe site, staan toch wel erg lekkere dames op als we een keer niet helemaal naar Duitsland willen gaan en toch lekker willen neuken
Bief2
17 oktober 2009, 16:21
Nuttige informatie die nieuwe site, staan toch wel erg lekkere dames op als we een keer niet helemaal naar Duitsland willen gaan en toch lekker willen neuken
En lekker neuken... dat kàn je er gegarandeerd !
Ik kwam er vroeger wekelijks en heb er gigantisch goede tijden beleefd.
Recent ben ik terug daar geweest en ik moet zeggen, dat ik me opnieuw zeer goed geamuseerd heb. De klik met de dame is natuurlijk wel van belang, maar eens je dat hebt, .... Zeer mooie kamers, mooie meiden (verscheidene nieuwe dames, maar ook enkele toppers die er al iets langer zijn). Iriss (of Tessa zoals ze zich nu noemt) is ook terug. Een GFE zoals men bedoelt als men een GFE omschrijft, zegt ze zelf, en ze heeft gelijk !
Ook de prijzen zijn op de site zeer duidelijk vermeld, perfect.
Ik ga er zeker terug wat meer naartoe ipv altijd naar een club.
seksenfun
17 oktober 2009, 16:37
Helaas kan een goeie privé niet waarmaken wat een club je kan geven maar vroeger ging ik er ook regelmatig heen. Ineens had ik dat ontdekt op een forum. Ik wou de Belgische privé's eens even links laten liggen omdat deze goedkoper was en er alle schijn van had ook nog beter te zijn. Dat was/is correct.
Bief2
17 oktober 2009, 16:46
Helaas kan een goeie privé niet waarmaken wat een club je kan geven ...Dat was/is correct.
Hallo ! Dat is wel een erg 'crue' uitspraak S&F. Ik weet dat je ervaringen zat hebt om dit oordeel voor jezelf te vellen. Maar het is volgens mij zeker geen algemeen gegeven.
Er zijn zoveel mogelijkheden om je te amuseren. Dit is er één van en of een club meer 'waarmaakt' dan een privé, is onmogelijk te zeggen, omdat ook JIJ niet weet wat er belangrijk is voor de andere beren/heren.
Een club zal, over het algemeen, misschien wel goedkoper uitvallen als men veel tijd en veel zin heeft.
seksenfun
17 oktober 2009, 16:49
Een club zal, over het algemeen, misschien wel goedkoper uitvallen als men veel tijd en veel zin heeft.
Da's ook waar :wink:.
CLUBSPORT
3 november 2009, 17:22
nou ik kan je 1 ding vertellen Als ik de duitse saunaclubs eerder had ontdekt had ik al veel eerder gestopt met het bezoeken van een pivehuis .
al moet ik ook zeggen dat (zeker in het begin ) ik meestal een leuke tijd bij yp had .
Big30
5 november 2009, 17:54
Ik begreep dat YP deze week een paar dagen gesloten was. Geen idee of ze momenteel weer open zijn. Lijkt me verstandig zeker als je wat verder moet rijden, eerst te bellen om zeker te zijn dat je niet voor een gesloten deur komt te staan.
Big30
Big30
7 november 2009, 00:02
Tot nader order gesloten i.v.m. problemen met de belasting. Dames hebben of zoeken nu tijdelijk onderdak bij de clubs in de regio.
Big30
theshadow270
7 november 2009, 19:07
Voor de Fans van de dames van YP. Er zijn een paar meiden nu werkzaam bij Body to body Eindhoven. Waaronder mijn persoonlijke favoriet Anke (heeft ook nog een blauwe maandag bij Eindhoven prive gewerkt) vanaf aanstaande maandag. Dames waarvan ik het zeker weet zijn dus Anke en Conny. En wat ik gehoord en gelezen heb Daphne,Noami,julia doe er je voordeel mee.
mvg
Shadow.
CLUBSPORT
9 november 2009, 20:13
Demi zal ons wel weten te vertellen wanneer yp weer open gaat :biggrin:
seksenfun
9 november 2009, 20:54
Demi, als ik daar aan terug denk, wat heb ik daar leuke tijden mee gehad :smoke:.
Demi
10 november 2009, 06:43
Demi zal ons wel weten te vertellen wanneer yp weer open gaat :biggrin:
Demi is gestopt met werken en weet niet wanneer YP weer open is.
facial
12 november 2009, 12:24
Wel jammer als ze niet meer open gaan, hun site is nog wel in de lucht. Als ze weer open gaan is het wel te hopen dat de dames dan ook weer hier komen werken en niet bij andere clubs blijven hangen.
theshadow270
14 november 2009, 11:14
Demi is nog steeds een prachtige vrouw om te zien.
Jammer dat ze gestopt is.Was altijd gezellig en vol met passie op de kamer.
Heb haar een tijdje niet meer gezien omdat een andere dame net iets meer mijn voorkeur had. Heb nog wel een paar trio's gehad met beide dames mmmm.
Demi als je dit nog eens leest wens je het allerbeste toe en succes met je nieuwe ondernemingen.
Dikke kus X
Shadow.
jeepie
1 december 2009, 20:14
Wel jammer als ze niet meer open gaan, hun site is nog wel in de lucht. Als ze weer open gaan is het wel te hopen dat de dames dan ook weer hier komen werken en niet bij andere clubs blijven hangen.
en dat de prijzen flink gaan zakken. anders zijn er nog genoeg alternatieven in de buurt bijvoorbeeld. yy of gt en phg
facial
3 december 2009, 07:58
en dat de prijzen flink gaan zakken. anders zijn er nog genoeg alternatieven in de buurt bijvoorbeeld. yy of gt en phg
Maar dan ben je wel een dag onderweg en voor een snelle goede wip even naar Eindhoven is voor veel toch wel een stuk dichterbij, als we tijd hebben inderdaat liever even naar Duitsland.
easydiver
2 januari 2010, 16:07
demi gestopt?? jammer.
ben lang niet meer bij yp geweest(jaren)
maar demi was echt wel de topper daar. hoop leuke dingen, buiten de sex een wk poule, tour toto met de vaste klanten en dames.
het gaat je goed demi. GF
Rob070
9 januari 2010, 16:24
Weet er mischien iemand waar de heerlijke blonde Sharon nu werkt.Ze was al een tijdje weg bij YP en heb haar voor het laatst gezien in dordrecht bij Dubbeldam en daar hete ze toen Sara. Daar was ze ineens weg. Zou haar graag weer eens ontmoeten hoop dat iemand weet waar ze nu werkt.
CLUBSPORT
23 maart 2010, 21:03
In mei schijnen ze weer open te gaan met een nieuwe eigenaar .
of ik er ooit nog eens binnen zal stappen is echter zeer twijfelachtig .
facial
23 maart 2010, 21:44
ze zijn al weer open alleen om kamers te huren om een keer met je eigen vrouw of een minnaarres naar toe te gaan. Ze zijn een love hotel geworden.
Big30
23 maart 2010, 21:49
ze zijn al weer open alleen om kamers te huren om een keer met je eigen vrouw of een minnaarres naar toe te gaan. Ze zijn een love hotel geworden.
Heeft even bestaan maar is volgens mij ook gesloten.
Jansen
24 maart 2010, 00:45
Karin gaat gewoon weer open maar moet even wat vergunningen regelen die verlopen zijn.
Dus zij dacht dit te kunnen overbruggen met kamerverhuur.
CLUBSPORT
24 maart 2010, 18:25
Karin gaat gewoon weer open maar moet even wat vergunningen regelen die verlopen zijn.
Dus zij dacht dit te kunnen overbruggen met kamerverhuur.
Nieuwe eigenaar , dus niet Karin lijkt me
kappitijnhaak
24 mei 2010, 16:41
Wanneer gaat die toko nou es eindelijk open? Heb al 4 maanden niet fatsoenlijk meer geneukt!
zou niet wachten tot ze weer open gaat dan neuk je waarschijnlijk nooit meer, maar een tomtom aanschaffen en naar duitsland vertrekken.
CLUBSPORT
24 mei 2010, 18:41
zou niet wachten tot ze weer open gaat dan neuk je waarschijnlijk nooit meer, maar een tomtom aanschaffen en naar duitsland vertrekken.
Prima advies :rolleyes:
Goeie tijden gehad met jessie daar!
Jammer dat ik niet weet waar die naar toe is gegaan??
william73
20 juli 2010, 00:51
Heej San,
Bedoel je jessie uit Den Haag?
Groeten William
san
13 november 2010, 11:29
Ja volgens mij wel?
Weet niet zeker.
Zeer mooi slank meisje mooie borsten en ontzettend lief.
HenkV
7 januari 2011, 07:52
Jessie heeft na de Hofstraat lange tijd bij Huize Sandra in Breda gewerkt onder de naan Nikki.
Of ze er nog werkt weet ik niet.
william73
22 januari 2011, 21:31
Volgens hookers is ze daar ook weg sinds sept./okt. ongeveer.....
Misschien dat ze weer ergens anders opduikt zal dan wel weer onder een andere naam zijn. Het is nu dus Eva/Jessy/Nikky geweest. Is best lastig....
http://www.hofstraat87.nl/
Op het oude adres van het bekende Yvonne's privéhuis. Opening woensdag 25 Mei.
volgens de site een kamerverhuurbedrijf, maar dat zal wel met de vergunning te maken hebben
CLUBSPORT
29 juni 2011, 19:15
Karin heeft blijkbaar weer iets anders bedacht , ik denk dat ook dit geen lang leven beschoren zal zijn
Jansen
29 juni 2011, 22:46
Karin bemiddelt nu ook dames in een escort vorm.
Je huurt een kamer en via een menulijst kan je een meisje bestellen.
We horen wel hoe het verder gaat.
CLUBSPORT
30 juni 2011, 17:34
YP was vroeger best een leuk en gezellig privehuis maar Karin heeft haar eigen zaak gewoon laten verslonzen :gruebel:
zonde .
Jack42
9 augustus 2012, 23:17
Dit privehuis is weer open sinds een paar weken.
CLUBSPORT
18 augustus 2014, 22:49
de naam is iets veranderd verder lijkt het concept grotendeels hetzelfde
@j
2 september 2015, 16:51
Nog steeds een mooie tent op zeer discrete locatie.
Mijn topper blijft Anke met haar mooie lach en super billen ��
Getrouwd
28 juni 2020, 10:50
Helaas, dit huis gaat niet meer open http://www.hofstraat87.nl/
Opnieuw een huis in Eindhoven dat sluit. Van de 3 huizen die ik ken(de) was dit de leukste.
Inmiddels wel contact gehad met mijn favoriete dame daar en weet nu waar zij gaat ontvangen.
WANDELAAR5
28 juni 2020, 11:02
Moet je helemaal naar Almere...
schoolmeester
28 juni 2020, 12:33
Jammer, weer een goed privehuis weg, ben er in het verleden wel eens geweest.
Groet, schoolmeester.
Niet veel meer te beleven daar in Eindhoven
kampioen worden ze ook al lang niet meer
blijft nog over ; wat raampjes aan dat pleintje
schoolmeester
29 juni 2020, 05:01
Baekelandplein.
Groet, schoolmeester.
WANDELAAR5
29 juni 2020, 06:21
En we hebben Eindhoven privé nog. Met Marokkaanse Stacy als topper.
Er waren tijden (< 2000 en daarna werd het minder) dat in Eindhoven zeker 8-10 privehuizen waren met minimaal 2-3 dames dan en vaak 5-10 dames afhankelijk vh huis uiteraard. Privé ontvangst reken ik dan niet mee.
De steden gingen in 2000 over tot een vergunningenstelsel waarin ze op willekeurige gronden maxima stelden aan aantallen prostitutiebedrijven (zie prostitutie in Amsterdam, Groningen, Utrecht).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_de_prostitutie_in_Nederland
Bovenstaande geeft weer wat er in NL op gebied van wetgeving (of voorgenomen wetgeving) allemaal is gebeurd. In veel steden verdween raam prostitutie maar wat ook gebeurde is dat clubs (dat gold voor EHV) gesloten werden omdat de locatie (dicht bij een school bv) niet strookte met gemeentelijke regels.
Dan zullen er ook nog andere redenen zijn dat clubs zijn gesloten, opkomst internet, economische omstandigheden etc.
Gevolg voor EHV is dat er nog maar letterlijk een paar clubs over zijn gebleven. EP en ik meen BtoB (de club bij het PSV stadion, niet de massage salon) maar de laatste weet ik niet zeker al zou die weer 1 juli open gaan.
Er is dus niet veel over gebleven in EHV. Dat klopt. Het Baekelandplein en nog een paar clubs. Lang geleden was het druk aan de Hofstraat 87, veel dames en bekend ook buiten EHV, daar is nu definitief een eind aan gekomen.
WANDELAAR5
29 juni 2020, 12:44
Helaas is het kennelijk voor de familie niet winstgevend genoeg om voort te zetten. Ik heb al eerder geruchten gehoord dat ze het pand probeerden te verkopen. Dat zal dan nu wel niet als lopend bedrijf gebeuren.
JonnyFontane
29 juni 2020, 22:39
Niet veel meer te beleven daar in Eindhoven
kampioen worden ze ook al lang niet meer
blijft nog over ; wat raampjes aan dat pleintje
Het enige goede wat uit Amsterdam komt, is de trein naar Eindhoven.
Is toch ook wel even geleden dat paars wit kampioen werd...
2017 als ik me kan herinneren....
2018 was de mooiste club van Nederland het laatst....
Voor Rood-Wit gezongen
Vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
Want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
Een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
Vooruit PSV.
Wat eens d'Oude Glorie
Aan roem heeft gebracht
Dat geeft ons vertrouwen
De moed en de kracht
Om verder te bouwen
Aan ons PSV
Vooruit nu Rood-Witten
Vooruit PSV.
In mei op het stadhuisplein wordt het weer bewezen,
Eindhoven is de randstad al lang voorbij gegaan,
Geen engelen te horen,
En zeker geen hand in hand,
Dit is de voetbalhoofdstad van Nederland!
Ooh Fritsje Philips,
Lucie Nilis,
Romarioooo,
Coen Dillen, Willy, Cocu, Van Nistelrooij,
Van Raaij en Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi!
Kwibus2
30 juni 2020, 00:56
Schoolmeester had goede herinneringen aan de Hofstraat, ik bepaald niet.
Maaike was een regelrechte geldwolf die er vrijwel niets tegenover stelde.
Niet lang daarna is ze gestopt.
Met een paar van dat soort ervaringen dunt de aanloop van bezoekers snel uit.
Ik vond het een koude onpersoonlijke zaak met matig presterende dames.
Eddy_V
30 juni 2020, 01:19
Koud en onpersoonlijk??
Kan ik niet zeggen, maar het is wel erg lang geleden voor mij: tussen 1999 en 2006.
Colombiaanse Chanel was één van mijn favo’s. En Marokkaanse Sarah... na 1 maand al gestopt, later nog bij haar thuis in Tilburg geweest (tja.. ook toen had ik al vriendschappelijke banden met sommige dames waar ik niet slechter van geworden ben).
Het had wel iets dat wachten aan het barretje met uitzicht op de dames in hun ronde zithoek om de keuze te kunnen maken, soms met een medebezoeker als beide heren er geen bezwaar tegen hadden. Meestal voor ieder wat wils qua line up, maar legde het in aantallen en kwaliteit wel af tov EP, Nederlandse Sandra zal ik niet vergeten en een meisje dat een hazenlip gehad had (nauwelijks nog zichtbaar), kwam haar wel eens tegen als ik in het naburige dorp boodschappen deed, de blauwe Mercedes coupe was niet over het hoofd te zien. Professioneel als zij was glimlachten zij dan vriendelijk en ik tegen haar zonder blikken of blozen en gingen vervolgens ons weegs.
Één van de stamgasten was AlfaV6, ook hier veelvuldig schrijver als ik mij niet vergis.
hardon
7 juli 2020, 18:49
Sandra van EP was the best. Kzou haar graag nog s tegenkomen al was t maar om een bakje koffie te doen. Topmeid.
Johan35
8 juli 2020, 17:22
Ik ben in de periode rond 2008 een aantal keren met plezier naar Hofstraat 87 geweest.
Wat Eddy al beschrijft: het had wat aan dat barretje zitten, en de aanwezige dames bekijken in de tegenoverliggende presentatie zithoek.
Glas bubbels drinken.
Meestal had je al snel een keus gemaakt, en nam je je glas mee.
Naar boven, een lange donker beklede gang . Hier lagen een aantal kamers.
Waarvan ik er een aantal heb ervaren....
Een dame herinner ik me nog goed: Daphne. Kwam uit Den Haag. Aantal keren mee gekamerd.
Had voor mij een mooie uitstraling.
Leuke momenten mee beleefd.
De laatste keer dat ik er was, zaten de meeste dames in de Tongelresestraat, nr. 319 . Daar nog een keer met Daphne gekamerd.
Al was de prijs toen al 25 euro hoger.
Het was die dag erg warm. We zaten op een kamer op de begane grond. Daphne had er geen moeite mee een raam open te zetten. Dat was dan weer leuk....
demi is the best
2 november 2020, 11:09
Ik kwam hier al vanaf begin jaren 90. Geweldige tijden meegemaakt. Vooral met Demi (op de website benoemd tot "Brabants lekkerste"), die er zelf ook pap van lustte. Ik herinner me diverse andere dames, waar ik veel mee gekamerd heb. In de jaren 90 heb ik een zuid - Afrikaanse dame (naam ???) met grote tieten veelvuldig bezocht; oh wat was die geil. Ook Barbera was een favoriet. De laatste jaren o.a. met Ilse, Jill en Abby veel mooie uurtjes gehad. Het langst (vaker dan 50 keer) heb ik met Irene / later Diana contact gehad. Het was altijd heel vertrouwd met haar en ik heb zelden betere sex gehad met iemand buiten haar. Helaas is ze ergens rond 2012 gestopt. Maar ik zou haar meteen weer bezoeken als ze weer start!
schoolmeester
2 november 2020, 18:35
demi is the best, wat leuk dat je eens een recensie schrijft, en dan ook nog van een privehuis dat gesloten is.....
Knap hoor, je eerste recensie sinds januari.
Groet, schoolmeester.
demi is the best
7 december 2020, 07:33
@ schoolmeester: dank je, graag gedaan!
Hoorde vandaag dat dit Privehuis weer open gaat na ‘n paar jaar gesloten te zijn geweest ivm overlijden van de eigenaresse. Geen idee wie deze tent heeft overgenomen en of e.e.a wat is opgepimpd?
schoolmeester
18 mei 2021, 06:42
Is goed nieuws, mocht het weer open gaan.
Maar de prijzen wegen waarschijnlijk niet op tegen Duitsland.
WANDELAAR5
18 mei 2021, 07:57
De eigenaresse van Eindhoven privé zet de zaak voort. Er waren al wat dames overgestapt naar de Mecklenburgstraat toen de Hofstraat sloot. Ik ben benieuwd of het haar lukt 2 zaken in de lucht te houden. Misschien alle opting in in de Mecklenburgstraat en alle ZZP’ers als kamerverhuurbedrijf in de Hofstraat? En als er geen klandizie genoeg is, dan gaat ze misschien alsnog met 1 zaak verder? De Hofstraat biedt wat dat betreft natuurlijk wel meer mogelijkheden vanwege parkeren en omdat het niet midden in een woonwijk zit.
https://www.kinky.nl/seksbedrijven/privehuis/eindhoven/6471541-lovehotel-eindhoven
Locatie Hofstraat is idd discreter
Johan35
18 mei 2021, 17:19
Ik heb goede herinneringen aan beide clubs.
Volg het graag als er goede ontwikkelingen zijn. :)
Ik heb goede herinneringen aan beide clubs.
Volg het graag als er goede ontwikkelingen zijn. :)
Grappig, denk je elkaar een beetje te kennen.. en elkaar toch nooit tegen gekomen !
ik heb ook goede herinneringen aan beide clubs maar het zal toch zeker 10 jaar geleden zijn dat ik ze bezocht heb.
Hofstraat zou gesloopt worden en er zou een appartement gebouwd worden zo had ik een keer gelezen.
Voor de liefhebbers in ieder geval een goede ontwikkeling dat ze heropenen. Er staat als Love hotel, dus afrekenen voor de kamer en dame voortaan apart en niet aan de club zoals vroeger (met de leuke dobbelsteen acties rond de feestdagen ��)
Of om met een minnares een uurtje of zo door te brengen als je een kamer zoekt en een kamer bij vd Valk wat te veel van het goede is.
schoolmeester
18 mei 2021, 20:07
Of als je buurvrouw klein behuisd is......
Partycrasher
18 mei 2021, 21:47
Grappig, denk je elkaar een beetje te kennen.. en elkaar toch nooit tegen gekomen !
Ik denk dat wij allemaal elkaar wel vaker tegengekomen zijn vroeger bij het naar binnen en naar buiten gaan bij privéhuizen. We keken elkaar altijd heel even aan, maar dat was puur uit nieuwsgierigheid naar een soortgenoot omdat we elkaar voor de rest nooit zagen. Niet om wat tegen elkaar te zeggen. Tegenwoordig spreken we zelfs met elkaar af om samen te gaan. Ikzelf vraag me heel vaak af wie ik weleens ben tegengekomen in die tijd. Het is gewoon jammer dat we elkaar in die tijd bijna nooit begroetten en bijna nooit even met elkaar praatten.
dit privehuis is inmiddels voorgoed gesloten.
Dat is niet waar sexen, ze zijn sinds enkele maanden weer open, overgenomen door eigenaren van Eindhoven Prive.
Ze adverteren op Kinky met Love Hotel Eindhoven en hebben net een nieuwe website de lucht ingeslingerd!
Dat is niet waar sexen, ze zijn sinds enkele maanden weer open, overgenomen door eigenaren van Eindhoven Prive.
Ze adverteren op Kinky met Love Hotel Eindhoven en hebben net een nieuwe website de lucht ingeslingerd!
Dat wist ik niet! Thanks! weer wat geleerd... :cool:
Johan35
24 juli 2021, 16:57
Hoe werkt de formule van een ‘love hotel’? Iemand die er ervaring mee heeft?
Eddy_V
24 juli 2021, 17:28
Lijkt meer een marketing term: de dames ontvangen er als vanouds per half uur of heel uur incl de kamerhuur.
Evert75
18 oktober 2022, 09:12
Ik ben hier pas nog geweest, veelal oudere dames 40+