PDA

Volledige versie bekijken : Deventer, Bokkingshang, Paula



pion
1 juli 2007, 09:25
Haarkleur/-lengte : blond/kort
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : volslank/C
Nationaliteit/Taal : Joegoslavisch/Nederlands sprekend
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : Navelpiercing
Service: PMC, NMC eventueel 69
Voordelen:
Nadelen: Alleen op vrijdag en zaterdag werkzaam
Tijdsduur : 20min.
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek:

pion
2 juli 2007, 06:44
Afgelopen vrijdag voor het eerst deze dame bezocht. Het zag er aantrekkelijk uit met de blonde haren en volslanke lichaam.
Bij de deur de gebruikelijke onderhandelingen en besloten, omdat ik haar nog niet eerder had gezien in Deventer, het standaardpakket te nemen. Pijpen en neuken voor 5 tienen.

Aangekomen bij haar kamer me rustig ontdaan van mijn kledij en bekeken naar mijn 'keuze dame'. Het zag er goed uit en ze had een leuke babbel. Nadat zij mijn pionneke uitvoerig had gewassen, plaatsgenomen op het bed.

Daar heeft ze na een heerlijke teasepartij mijn kleine vriend beneden op een dusdanige manier oraal genomen die ik in de Deventerse buurt, maar zelden tegenkom. Namelijk het pijpen zonder het gebruik maken van haar handen. Heerlijk als ze alleen haar mond gebruikt. Paula is ook niet het type dame wat dan zegt na 2 minuten, NEUKEN?? Ze pijpt eerst het onderstel op dusdanige sterkte dat ie ook echt stijf bij haar naar binnen kan gaan.

Het was een heerlijke pijpsessie, maar hierna overgegaan op de missionaris stand en haar daarbij heerlijk laten genieten en zelf ook heerlijk genoten. Maar omdat haar orale sessie van een zeer hoog niveau was geweest, had ik mijn rubber ook binnen de kortste keren volgeschoten.

Al met al een AANRADER en hopelijk een blijvertje voor het Deventerse Bokkingshang.

rolly
27 juli 2013, 04:33
Heeft Deventer ook al jaren geleden vaarwel gezegd.

Rolly