Wagons-Lits
1 juli 2007, 15:33
Haarkleur/-lengte : donker, lang
Lengte dame : 1,80m. (zonder hakken...)
Postuur/Cupmaat : redelijk fors (maar mooi in proportie ;-)
Nationaliteit/Taal : Poolse, Pools, Duits
Leeftijd : al wat oouder (?)
Tatoeages/Piercings : niets opgemerkt
Service: goed
Voordelen: voor de MILF -liefhebbers een goede
Nadelen: niet gemerkt
Tijdsduur : 30 min (mogelijk zelfs iets meer)
Prijs : EUR 50
Extra’s bij het bezoek: prima voorspel in 'Kino'
waarschijnlijk te vinden voor pret in de wirlpool
Deze dame ontmoet in de 'Kino' in LR. Op het eerste gezicht niet de mooiste van de equipe, maar zo in het halfduister zag ik opeens het licht, laten we het zo maar zeggen.
Dame is niet de kleinste of de jongste, maar omdat alles goed in verhouding is, ziet ze er prima uit. Prachtige borsten, trouwens.
Service is goed, voorspel in 'Kino' zodanig, dat ik geen bezwaar zou hebben gehad om het daar af te maken... Maar op haar verzoek toch maar een kamer ingegaan. De dame is wat ouder en ervarener (zat voorheen in 'Parkschloss Dali' in het Sauerland) en blijft in controle van de sessie, maar het voelde allemaal prima aan. Een aanrader voor de MILF -liefhebbers - en eigenlijk ben ik nu iets te cru, vind ik.
W-L
Lengte dame : 1,80m. (zonder hakken...)
Postuur/Cupmaat : redelijk fors (maar mooi in proportie ;-)
Nationaliteit/Taal : Poolse, Pools, Duits
Leeftijd : al wat oouder (?)
Tatoeages/Piercings : niets opgemerkt
Service: goed
Voordelen: voor de MILF -liefhebbers een goede
Nadelen: niet gemerkt
Tijdsduur : 30 min (mogelijk zelfs iets meer)
Prijs : EUR 50
Extra’s bij het bezoek: prima voorspel in 'Kino'
waarschijnlijk te vinden voor pret in de wirlpool
Deze dame ontmoet in de 'Kino' in LR. Op het eerste gezicht niet de mooiste van de equipe, maar zo in het halfduister zag ik opeens het licht, laten we het zo maar zeggen.
Dame is niet de kleinste of de jongste, maar omdat alles goed in verhouding is, ziet ze er prima uit. Prachtige borsten, trouwens.
Service is goed, voorspel in 'Kino' zodanig, dat ik geen bezwaar zou hebben gehad om het daar af te maken... Maar op haar verzoek toch maar een kamer ingegaan. De dame is wat ouder en ervarener (zat voorheen in 'Parkschloss Dali' in het Sauerland) en blijft in controle van de sessie, maar het voelde allemaal prima aan. Een aanrader voor de MILF -liefhebbers - en eigenlijk ben ik nu iets te cru, vind ik.
W-L