PDA

Volledige versie bekijken : Ben je homo, hetero of bi?

Willem2
2 juli 2007, 17:36
Ben je homo, hetero of bi, of twijfel je nog een beetje? Ben je nieuwsgierig naar je eigen bi-gehalte, of wil je weten wat biseksuelen eigenlijk zijn, ga dan naar Hoebibenjij.nl en doe - anoniem - de Nationale Bi-test. ...............http://www.ad.nl/multi-media/article1478178.ece

http://www.hoebibenjij.nl/

Forza...germania
2 juli 2007, 18:18
Gelukkig...ik scoor 1.2, Joeppie ik ben hetero :freu:

rplover
2 juli 2007, 19:16
Gelukkig, ik scoor een 2 :p
Jouw score is: 2

Je ziet jezelf misschien als hetero, maar je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van je eigen geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious en misschien zelfs wel een beetje bi!

Gina, here we come :teuflisch:teuflisch:teuflisch
Cocococo, tijd voor 'een diepe taloor' in je broek te steken als ik je toevallig ergens tegenkom :smile2:

Knabbel
2 juli 2007, 22:44
Er is een fout opgetreden waardoor u geen toegang heeft.

Deze vragenlijst gebruikt cookies, zorg ervoor dat deze (tijdelijk) geaccepteerd worden.

U kunt dat in Internet Explorer als volgt oplossen: ga in uw browser naar de menukeuze Extra, dan naar Internetopties, dan naar het tabblad Privacy. Zet daar het schuifje op "Laag". Na het maken van de test kunt u het schuifje weer in de oorspronkelijke stand terugzetten.

Geen toegang, tijdelijke acceptatie, privacy, oorspronkelijke stand. Nee laat maar, ik blijf gewoon homo sapiens.

little diablo
2 juli 2007, 22:59
doe is een gok:rolleyes:

Saluti L diablo

rplover
2 juli 2007, 23:02
doe is een gok:rolleyes:

Saluti L diablo
Zwaar bi???? :teuflisch:teuflisch:teuflisch:teuflisch(een klein duiveltje)

Redbull
3 juli 2007, 02:19
Strange, wat heb ik daar nu aan ?
We leven ondertussen toch in een tijd waar je op seksueel vlak kan doen & laten wat je zelf wilt ?

Spermie
3 juli 2007, 07:37
Heb ook de test gedaan. Niets schokkends. Wist het al m'n hele leven.
Volbloed hetero!!! Alleen sommige dames mogen in de intieme plekjes komen:D :D :D :D

Stiffmaster
3 juli 2007, 11:40
Natuurlijk zitten seksuele voorkeuren veel complexer in elkaar dan we in een paar zinnen kunnen aangeven, maar aangezien veel mensen graag een totaalscore willen zien, geven we die hieronder. De uitslag zegt iets, maar zeker niet alles over je geaardheid.

Wil je meer weten over de diversiteit van biseksualiteit, kom dan naar het symposium "Van Kinsey naar Klein - biseksualiteit, gedrag en identiteit" op 22 september 2007.

Het totaaloverzicht en de analyse van deze enquete wordt gepresenteerd op het symposium en is na 22 september te vinden op de website van het LNBi www.lnbi.nl

Jouw score is: 1.1 :D

Gemiddeld 1.0 - 1.5: ;)

Jij bent een 'volbloed' hetero :lostit: en je voelt je daar prima bij. Vooral hetero blijven hoor, de ene seksuele voorkeur is echt niet beter dan de andere.
Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om je een beetje te verdiepen in de denkwereld van homo's, lesbo's en biseksuelen. Kijk daarom eens een keertje op de sites van het Landelijk Netwerk Biseksualiteit - LNBi (www.lnbi.nl) en van COC-Nederland (www.coc.nl)! :cool:

little diablo
3 juli 2007, 20:46
Zwaar bi???? :teuflisch:teuflisch:teuflisch:teuflisch(een klein duiveltje)

:rolleyes: Tja grenzen worden steeds verder verlegd;)

Saluti L Diablo