PDA

Volledige versie bekijken : Luisa (Spaans)

Forza...germania
2 juli 2007, 22:40
Haarkleur/-lengte : Zwart / Half-lang
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Slank /B (Echt)
Nationaliteit/Taal : Spaans /Duits
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings : Divese tatoeages, waaronder op onderbeen / -
Service: Goed TZ, PZC, NMC, FT
Voordelen: Goede allround service
Nadelen: Te gehaast
Tijdsduur : circa 20 minuten
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek: -

Luisa uit Spanje (Valencia) met Marokkaans bloed en al ruim 2 jaar met enige regelmaat in de Oase en vooral bekend om de duo-dansact optredens met "Hansi mit der grosse Schwanzi". Was al weer zo'n 2 jaar geleden dat ik haar geboekt had en Luisa vond dat daar maar eens verandering in moest komen alvorens ik uitgelegd had waarom een volgend rendez-vous zo lang op zich heeft laten wachten.
Ze vleidde zich professioneel neer op mijn schoot en liet de fraaie contouren van haar lichaam zien. Ook Biggie, die naast me zat, keek z'n ogen uit:eek: , dus maar een afspraak gemaakt voor ruim een uurtje later want we waren tenslotte net binnen. Dus na dat uurtje kwam Madamme weer languit over me heen liggen en maar snel een kamer opgezocht.

Lekker tongzoenen, stevig doorpijpen en neuken in diverse posities. Vooral oraal hoogbegaafd. Goede ervaring, dat was het 2 jaar geleden ook al maar ze heeft nogal veel haast. Het is ook geen dame om lekker GFE te kroelen maar voor het betere knalwerk om de eerste druk af te bouwen een uitstekende opening van een erg lange BHH-dag.:lostit:

BR,

Forza,
die het herhalingsgevaar bij Luisa op circa 80% schat.

NB: later ging Biggie uiteraard ook voor de bijl :smile2:

Big30
3 juli 2007, 01:07
Had deze dame nog nooit eerder in de Oase gezien, zij mij klaarblijkelijk wel. Van mijn broertje hoorde ik nogal wat positieve berichten over haar!
Ben eigenlijk niet zo'n latina fan (zitten altijd om geld te zeuren!) maar bij Louisa ga ik graag nog een keer op herhaling.
Tis een profi dame (is er even tussen uit geweest) maar haar service kan ik niet anders dan als goed-top beschrijven!
Spaans met wat Marokaans bloed, spreekt goed Duits en Marokaans edoch zeer beperkt Engels.

:wink: :wink:
Big30

Forza...germania
3 augustus 2007, 22:35
die het herhalingsgevaar bij Luisa op circa 80% schat.

Afgelopen zaterdag was het dus weer prijs. Luisa zag me weer zitten en kwam weer met haar heerlijke lijf vol op me liggen. Binnen 1 minuut had ze Forza Jr al gevonden en net op het moment je denkt: "Kom, laat ik me eerst eens ontfermen over Keesroeiboot' stond ik al weer op om een kamer op te zoeken. De nood was zeer hoog en het werd letterlijk een quicky. Maakte me niet zo uit want de service was verder erg heftig, waardoor ik maar besloot om een lekkere sauna op te zoeken i.p.v. met Luisa de actualiteiten van de afgelopen week door te nemen.

Nu heb ik het wel even gehad met deze dame, maar was wel goed.

Tiga
4 augustus 2007, 08:45
Binnen 1 minuut had ze Forza Jr al gevonden

Dat vind ik eigenlijk vrij lang, bedoel, ze weet precies waar ze moet zoeken. :smile2: Bij Top Gear vieren ze al feest als een auto 1 seconde sneller is :D :lostit:

Forza...germania
4 augustus 2007, 10:43
Dat vind ik eigenlijk vrij lang, bedoel, ze weet precies waar ze moet zoeken. :smile2: Bij Top Gear vieren ze al feest als een auto 1 seconde sneller is :D :lostit:

De volgende keer zal ik beter timen, het is bij Luisa in ieder geval ook secondenwerk aan het worden:eek:

Jester
4 augustus 2007, 20:11
Bij de bar een bakkie koffie besteld en direct kwam Luisa/Louisa bij mij staan. Een bijzonder apetijtelijke jonge dame en we zijn na een paar minuten lekker op een bankje gaan zitten. Rustig zitten zoenen (geen Hof-frivoliteiten) en op naar de kamer. Het gebeuren op de kamer was allemaal prima, maar het komt allemaal profi over. Geen gekke uitspattingen of spontane acties. Gewoon allemaal goed verzogd en je komt nix tekort. Het gesprekje na afloop was kort en niet meer noodzakelijk. Ik moet zeggen dat ze de gehele dag erg spontaan blijft groeten en een praatje blijft maken. Leuke meid, maar voor de ervaren BRD-gangers niet meer dan een 7,5.

Jester.

hansworst
18 november 2007, 12:47
Vorige week was ik weer een keer in Oase. Al vrij snel kwam Louisa naar mij toe maar ik had net de autorit achter de rug en wilde rustig starten met een hapje en een saunagang. Toen ik daarvan terugkwam en bij de bar wat drinken bestelde had ze me snel in de gaten en kwam bij me staan. Na wat gekeuveld te hebben zijn we een kamer gaan opzoeken. Daar hebben we elkaar uitgebreid oraal onderzocht. Uiteindelijk ging Louisa er lekker voor leggen en heb ik haar langdurig gebeft, waarbij ze heerlijk klaar kwam. Daarna heeft ze mij gepijpt tot het eind. Ik denk dat we al met al 35 minuten bezig zijn geweest, maar moest toch wel 150 euro's afrekenen. Ik heb een goede tijd met Louisa doorgebracht, maar ik vind haar op een geraffineerde manier zakelijk.

Groet, Hansworst

Petz
18 november 2007, 19:34
Louisa ist halb Spanierin, halb Marrokanerin und schon seit mind. 2,5 Jahren in der Oase. Hat wieder ein wenig abgenommen. Meiner Meinung nach eher Durchschnitt.

Petz, ;)

seqoya
18 juni 2009, 10:50
gisteren deze mooie dame tegen het lijf gelopen.. ze kwam voorbij met een heerlijke banaan en die liet ze deepthroat er in glijden om eens haar orale kwaliteiten te showen was helemaal niet van plan al te gaan kameren maar goed..ze maakte me nieuwsgierig...eerst lekker met haar naar de bios.. heerlijke pijpbeurt waar ze zich ook lekker liet vingeren.. daarna naar de kamer en supergeile sessie gehad...afgesloten met een ft-tje... speelt het spel goed en houd je na afloop ook in de gaten...als ze je ziet komt ze even een praatje maken ..kusje....etc ..grapje... dus goede aftersales... toen ik naar huis ging kwam ze me nog snel een afscheidskus geven..kijk dat zien we graag !!