PDA

Volledige versie bekijken : Deventer, Bokkingshang 13, Sara



pion
3 juli 2007, 11:34
Haarkleur/-lengte : bruin, krulletjes tot op de schouder
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : B
Nationaliteit/Taal : Nederlands/Nederlands sprekend
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings :
Service: PMC, NMC
Voordelen: Nederlands sprekend en goede service
Nadelen:
Tijdsduur :20 minuten
Prijs :€ 50
Extra’s bij het bezoek:

pion
3 juli 2007, 11:43
Enige tijd geleden bij Sara naar binnen gewipt voor een wippie.
Ze is een vriendin van Soumia die in Deventer een paar deuren verderop werkt. Sara is het type wat er wel verleidelijk uitziet en waarvan je wenst dat zij je buurmeisje was.

Na de gebruikelijke onderhandelingen bij de deur gekozen voor het standaardpakket van 5 tientjes oftewel het P+N met standjes.
In haar kamer begroet ze me allerhartelijkst met drie zoenen op mijn wang en nogmaals de vraag wat voor een pakket ik wil hebben.

Na het wassen van de kleine pion benee op het bed plaatsgenomen.
Ze begon me lekker langzaam te teasen om vervolgens het rubbertje, om mijn inmiddels gegroeide vriend, om te doen. Hierna zakte ze met haar met glossglimmende mond om mij staaf heen en langzaam maakte ze hem harder en harder. Na een tijdje besloot ze ermee te stoppen en beklom mijn staaf alsof ze een paard besteeg. Dit standje hield ze niet al te lang vol dus heb ik haar gesommeerd om lekker met haar benen wijd te gaan liggen zodat ik me ritmisch in haar klaar heb kunnen rijden.

Na afloop wederom drie zoenen op mijn wang en bedankt.
Het was wel de moeite waard voor doordeweeks, want in het weekend ga ik toch voor Paula.

nita
3 juli 2007, 22:58
Hoi

Deze dame is te vinden op pand nummer 14, 2e deur van links.


Nita:wink:

nita
12 augustus 2007, 02:18
Eeeeehhh, na een verhuising nu te bewonderen op nummer 13(indien aanwezig natuurlijk)


Groetjes, Nita

rolly
27 juli 2013, 04:19
Deze dame is al heel lang niet meer in Deventer aanwezig...pand 13 is een van de panden die gesloten zijn.

Rolly