PDA

Volledige versie bekijken : Gent, Bar Unique, Marijke (ex-Verversrui 24/8)



Anvers
6 juli 2007, 20:25
Haarkleur : blond
Lengte dame : 1m70
Postuur : slank
Cupmaat : C
Nationaliteit: Belgische
Taal: Nederlands
Leeftijd : 28
Tatoeages: grote op onderrug en kleine op buik
Piercing in rechtertepel
Service: zeer goed, incl. beffen
Tijdsduur : 20 min.
Prijs :50
Dag: vanaf 11 uur tot ca 17 uur

Dame is nog niet lang aanwezig in skw, maar heeft zeer positieve recensie op een ander forum.

Anvers
16 augustus 2007, 19:07
Marijke werkt de laatste tijd 's nachts i.p.v. overdag. :p

Anvers :wink:

Anvers
30 december 2007, 18:08
Marijke staat de laatste tijd op Verversrui 24/7, en dit gedurende de dag. :p


wico

Anvers
26 januari 2008, 20:28
Voila, Marijke is weeral gestopt. :mad:

Dus spijtig genoeg naar de Oude doos ! :teuflisch

wico

Anvers
19 april 2008, 10:51
We kunnen bezig blijven met verplaatsen, maar deze schoonheid is nu toch al een tijdje terug, dus maar hopen dat zij nu wat standvastiger is. :p

Zij staat nu naast Paola en werkt van ca. 11 uur 's morgens tot 7 uur 's avonds. :freu:


wico

Sub
16 augustus 2008, 17:09
Ontdekte dat ik deze recensie van Marijke hier nog niet gepost had. Dus bij deze. Is inmiddels wel een week geleden dat ik Marijke de laatste keer bezocht heb.

Na al meerdere keren gezellig met Marijke gebabbeld te hebben, vorige week eens bij haar binnengestapt. Dit is me zo goed bevallen dat k gisteravond terug bij haar ben binnen gegaan. Dit was namelijk mijn laatste kansvoor ze met verlof gaat. Het is vandaag haar laatste dag, en gaat dan met verlof tot 21 Augustus. Ik heb een nieuw favorietje gevonden.

Marijke is eigenlijk veel te lief voor dit werk.

Bij binnenkomst met enkele kussen welkom geheten. Tijdens het uitkleden en wassen gezellig wat geklets. Hierna op bed plaats genomen, en zijn we er rustig en relaxed aan begonnen. Marijke begint met kussen en strelen. Ook van mijn tepels, hier bijt ze af e toe ook zachtjes in, wat ik wel lekker vind. Dan zakt ze langzaam omlaag, en masseert kleine Sub met haar lekkere grote borsten. Al lager zakkend neemt ze mijn zak onder handen met haar mond, waarna ze een condoom aanbrengt, en kleine Sub in haar mond neemt. Na deze pijpbeurt komt ze eerst in Amazonezit op me zitten. waarna we nog een paar andere standjes afwerken. Marijke vindt het wel prettig dat ik andere standjes kies dan de gebruikelijke. Dan na verloop van tijd uiteindelijk het rubbertje gevuld.

Na afloop tijdens het opnieuw wassen nog wat gezellig babbelen, en met een afscheidskus en een voldaan gevoel weer de straat op.

Marijke zal me zeker nog meerdere keren gaan zien.

Grz Sub

Sub
30 augustus 2008, 09:45
Afgelopen Maandag weer maar eens bij Marijke binnen geweest. Een maand of 2 á 3 geleden kon ik me nog niet voorstellen dat ik ooit bij haar binnen zou stappen, laat staan dat ze een nieuw favorietje van me zou worden.

Maandag heb ik voor redder in nood kunnen spelen. Er stonden een paar irritante zatte sujetten voor haar raam. Ik moest er zelfs één opzij duwen om bij Marijke binnen te geraken, waar ze mij met een brede glimlach en een paar kussen begroette.

Als babbelend ons uitgekleed en gewassen, en daarna op bed plaats genomen. Daar begon Marijke aan een goede gevariëerde en uitgebreidde pijpbeurt waarbij ze mijn ballen ook niet vergat. Omdat we elkaar steeds beter leren kennen en aanvoelen worden de sessies ook steeds relaxter en ook beter. Na verloop van tijd overgegaan naar neuken, en na meerdere standjes uiteindelijk in Doggystyle heerlijk klaargekomen. Na afloop weer gezellig babbelend ons beiden gewassen en aangekleed, en met enkele kussen weer afscheid genomen.

Grz Sub

Anvers
3 maart 2009, 00:59
Marijke werkt tegenwoordig op Verversrui 24/8 vanaf ca. 16 uur 's middags tot ca. 2 uur 's nachts. :p

Anvers
7 juli 2009, 03:30
Deze schoonheid momenteel nog met verlof ! :p

sagaris
2 augustus 2009, 14:15
Deze schoonheid (:littleangel:) is terug maar niet op haar vorige werkplaats.
Momenteel wisselt ze nogal....van Verversrui naar Schippersstraat, ze heeft in ieder geval terug een naambordje zodat het niet moeilijk is haar te herkennen. Doe er jullie voordeel mee en schrijven maar !

Sub
2 augustus 2009, 16:00
Deze schoonheid (:littleangel:) is terug maar niet op haar vorige werkplaats.
Momenteel wisselt ze nogal....van Verversrui naar Schippersstraat, ze heeft in ieder geval terug een naambordje zodat het niet moeilijk is haar te herkennen. Doe er jullie voordeel mee en schrijven maar !

Marijke wisselt in het geheel niet. Marijke zit vast op Schippersstraat 21/23. Bovendien heeft Marijke niet terug een naambordje, maar voor het eerst. Ik ben zowel gisteren als deze middag bij haar geweest.

Grz Sub

Anvers
2 augustus 2009, 17:37
Deze schoonheid (:littleangel:) is terug maar niet op haar vorige werkplaats.
Momenteel wisselt ze nogal....van Verversrui naar Schippersstraat, ze heeft in ieder geval terug een naambordje zodat het niet moeilijk is haar te herkennen. Doe er jullie voordeel mee en schrijven maar !

Tja, hetgeen JIJ hier vertelt weten we al allemaal ondertussen !

Anvers
2 augustus 2009, 21:25
Deze schoonheid (:littleangel:) is terug maar niet op haar vorige werkplaats.
Momenteel wisselt ze nogal....van Verversrui naar Schippersstraat, ze heeft in ieder geval terug een naambordje zodat het niet moeilijk is haar te herkennen. Doe er jullie voordeel mee en schrijven maar !

Zij wisselt helemaal niet tussen Verversrui en Schippersstraat, ben je wel verkeerd ingelicht : zij staat namelijk sinds vorige donderdag op Schippersstraat 23/1 gedurende de nacht.

En waarschijnlijk komt er een verandering in haar situatie binnen enkele dagen : ben je hier ook al van op de hoogte ? ? :confused:

Sub
3 augustus 2009, 14:49
En waarschijnlijk komt er een verandering in haar situatie binnen enkele dagen : ben je hier ook al van op de hoogte ? ? :confused:


Marijke stopt binnen enkele dagen in het Skw, en gaat buiten het antwerpse wonen en werken, en niet meer achter de ramen. Ze zal over een tijd misschien wel terugkeren, maar voorlopig stopt ze hier.

Grz Sub

Anvers
28 november 2009, 05:00
Marijke werkt tegenwoordig in Bar Unique in de schepenenvijverstraat 02 te Gent ! :wink: