PDA

Volledige versie bekijken : Sara (Duitse) ex-Tina nanu34

blauwebeer
30 april 2007, 20:14
Haarkleur/-lengte : Blond/Halflang

Lengte dame : 165 cm

Postuur/Cupmaat : Slank/B

Nationaliteit/Taal : Duits/Duits

Leeftijd : 24 jaar

Tatoeages/Piercings : Geen/In de navel, de tong en de schaamlippen

Service : TZ, PZC, Beffen, NMC

Voordelen : Mooi vrouwtje, lekker kontje

Nadelen : Geen

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50 euro

In de loop van de namiddag komen plotseling twee blondines het strijdperk binnen. Ze zien er beiden keurig uit, stijlvol geschoeid, en buiten een sieraad om het middel zijn ze verder naakt. Beiden hebben een mooie figuur, mooi wippende borsten en lekker kontje, bruingebrand en goedlachs; kortom twee would-be, waarschijnlijk Duitse, optificks. Eigenlijk heeft Krimson het niet begrepen op Duitse dames, maar het is moeilijk zijn ogen van hen af te wenden. :green_smi
Hij besluit toch even de kat uit de boom te kijken en enige minuten later komt een man bij de blondine met de lange haren zitten. Zij haalt hem iets te drinken, biedt hem een sigaret aan, neemt er zelf ook één en ze beginnen te kletsen. Krimson wil echter liever zien hoe zij met haar bankpartner omgaat. Na een tijdje is het zover, en het is er echt niet naast. :blow2:

Later zit zij samen met Duitse Charlotte op een rustige de bank de beertjes uit te dagen. Krimson gaat bij haar zitten en weer toont Tina zich een goede gastvrouw. Zij is effectief Duitse, in de omgeving woonachtig.
In plaats van onmiddellijk naar een sleutel te vragen, rookt zij rustig haar sigaret op en begint zij langzaam maar zeker haar prooi te besluipen. Eerst tergend langzaam zoenen en dan zakt haar mondje naar de lagere regionen af waar zij aan een voortreffelijke pijpbeurt begint. Tja, die Duitse vrouwen zijn niet op hun mondje gevallen, zij kunnen het ook nog behoorlijk gebruiken. Gelukkig is een vrije kamer niet veraf.

Wat heeft zij toch een mooi gebruind lichaam, slank, maar zacht en romig op de juiste plaatsen. Na een dergelijke opwarming heeft zij ook wel een verwenbeurt verdiend. Een piercing net boven haar clitoris geeft duidelijk haar gevoelige plekje aan, en ondanks het feit dat dit ijzerwerk enigszins belemmerend werkt, slaagt een vaardige ijsberentong er toch in haar naar tot spetterend hoogtepunt te brengen. Even lijkt zij uitgeteld, om dan plotseling met haar tongpiercing terug aan de slag te gaan; diep en nat pijpen, ballenlikken, op-en-neerlikken, werkelijk bijzonder goed.
Zelf vraagt zij niet naar een condoom, maar als hij aangeeft dat het stilaan tijd wordt, doet zij het erover, en schuift langzaam maar zeker over hem. Na meerdere geslaagde standjes waarbij zij behoorlijk wat weerwerk biedt, spoort ze hem aan, nadat hij zijn zaadjes reeds in het zakje gedaan heeft, om door te gaan tot ook zij tevreden is. :fuck: Tijdens het napraten geeft ze toe tegen vele vooroordelen met betrekking tot haar nationaliteit en haar uiterlijk te moeten opboksen door een goede service te geven. Het is haar zeer goed gelukt.

Eindelijk een zeer geslaagde ervaring met deze mooie, geil uitziende Duitse, een nieuw toppertje in Paradiso.
Zij verdient dan ook een 9,0/10, en nu maar hopen dat bij een volgend bezoek dit bevestigd zal worden. :freu:

:wink:

blauwebeer
7 juni 2007, 20:51
Tegen de tijd dat Thesickboy stond te trappelen :lostit: van ongeduld om naar huis te rijden, kwam Tina binnen. Driewerf zonde, het had een leuke afsluiter van de dag kunnen worden.

:wink:

Willem2
18 juni 2007, 10:30
Naam : Tina

Nationaliteit / taal : Duitse

Leeftijd : 25-27jaar

Haarkleur/lengte : donkerblond

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : Klasse PZC, NMC, FT, zoenen, aftrekken, ....

Extra : vraag Manni1a

bitchhunter
5 juli 2007, 11:32
Ich war Gestern (Mittwoch 04.07.07) im Nanu.

6 Mädels habe ich gesehen. Drei von der Rumänninenfraktion. Und 3 aus heimatlichen Gefilden.

Mir gefiel nur ein Mädel optisch. Tina. Sie wirkte an der Bar etwas reserviert und kühl. Aber ich ließ mich nicht beirren. Zum Glück. Denn auf der Kammer ist sie eine Granate.

Service wie oben im Tableau beschrieben. Aber alles mit viel Engagement und ziemlich authentisch.

Ich war eine Stunde auf dem Zimmer. Zwei Mal Sex der gehobenen Klasse.

Wie heißt es so schön bei Ebay: Gerne wieder. Sie ist bis einschließlich Samstag da.

Viel Spaß auf und in ihr.

Gruß
bitchhunter

Rex
8 juli 2007, 20:12
Naam : Tina
Haarkleur/-lengte : Blond ( twee Pipi Langkous vlechten)
Lengte dame :± 1.60m
Postuur/Cupmaat :Normaal/ kleine B
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : schat haar rond de 27 jaar
Tatoeages/Piercings :Tongpiercing en klitpiercing
Service: PZC,NMC,FT,Tongzoenen,spuiten over lichaam
Voordelen: Leuke mooie spontane meid

Deze mooie meid gisteren meegenomen naar één van de kamers boven in het pand.
Heerlijke pijpbeurt gehad en haar lekkere kutje heerlijk gelikt. Vooral die piercings geven een heerlijk gevoel................

Daarna lekker doggy geneukt en uiteindelijk laten klaarpijpen en heerlijk in haar mondje gespoten.
Ik heb me uitstekend vermaakt met deze leuke meid.

Jack42
8 juli 2007, 23:38
@ Rex
Dus toch maar goed dat ik je in de richting van haar heb geduwd toen ik het pand ging verlaten. :teuflisch
Moet ik je een volgende keer er ook nog opzetten en aanduwen?:D

JackD
9 juli 2007, 17:30
Na een laatste zetje van Knabbel, die mij wist te vertellen dat ze hier goed beschreven stond, zaterdag met deze Tina een aangenaam uurtje doorgebracht. Massage was heerlijk, PZC en NMC waren OK. Sympathiek meisje! :smile:

Dit zou m.i. overigens ook zomaar deze Tina kunnen zijn:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6150
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6920

Note W2 : De eerste Tina zou best hetzelfde kunnen zijn ;) De tweede heeft aan een samenvoeging gedaan...

Rex
9 juli 2007, 19:50
Note W2 : De eerste Tina zou best hetzelfde kunnen zijn ;) De tweede heeft aan een samenvoeging gedaan...

Op mijn vraag aan haar of ze ook nog in andere clubs had gewerkt, vertelde ze me dat ze o.a. in Freude/Paradiso had gewerkt. Ze vond het daar niet zo leuk en prettig meer, omdat ze zich opgesloten voelde binnen..................

Willem2
9 juli 2007, 19:54
Op mijn vraag aan haar of ze ook nog in andere clubs had gewerkt, vertelde ze me dat ze o.a. in Freude39 had gewerkt. Ze vond het daar niet zo leuk en prettig meer, omdat ze zich opgesloten voelde binnen..................

Ik wist wel dat ze in Freude had gewerkt en dat het dezelfde was maar ik verwacht wel meer gehiphop ;)

Rex
3 augustus 2008, 23:27
Deze lekkere Duitse werkt momenteel in Acapulco in Velbert. Hier heet ze Sara.

Afgelopen vrijdag ( na een weerzien van ruim een jaar) wist ze me nog te herinneren en ik haar ook.

Op de kamer heerlijk liggen tongzoenen en elkaar heerlijk oraal verwend. Zo'n tongpiercing doet toch wonderen en Sara weet precies hoe ze deze moet gebruiken, heerlijk. Heerlijk geneukt met haar en uiteindelijk in missionaris klaargekomen.

Knabbel
3 augustus 2008, 23:37
Afgelopen vrijdag ( na een weerzien van ruim een jaar) wist ze me nog te herinneren en ik haar ook.

Altijd makkelijk te herkennen aan 2 pipi langkous vlechten.

Willem2
4 augustus 2008, 01:11
Altijd makkelijk te herkennen aan 2 pipi langkous vlechten.

Huh Rex heeft alleen een staart :D ;)

Geilaard
9 augustus 2008, 15:10
Had haar inderdaad herkend aan haar staartjes en toen ze schuin tegenover me ging zitten, ben ik maar even bij haar gaan zitten om gezelschap te houden. Na wat inleidende bespreking kreeg ik toch behoorlijk zin in haar en zijn we naar de kino gegaan om eens wat diepzinniger te kunnen praten.

Pijpen als de beste op de matras achterin en ze wist de kleine geilaard dan ook weer op volle sterkte te krijgen, ondanks dat er al 3 sessies aan vooraf waren gegaan. Tongzoenen matig maar beffen mocht weer wel. Heb ik dan ook maar eens uitvoerig gedaan. Uiteindelijk gaf ze aan toch liever naar de kamer te gaan en omdat we een pijlaanwijzer hadden van heb ik jou daar, kwamen daar snel terecht en heb ik haar eens stevig kunnen doorneuken.

Goede sessie, maar toch niet heel veel herhalingsgevaar.

RAUL7
21 augustus 2008, 10:01
Afgelopen vrijdag zag ik haar door Acapulco stappen en toen ze even pauze nam maakte ik van de gelegenheid gebruik om nader kennis te maken, 15 minuten later lagen we op bed :roll:!
Op kamer begon ze me eerst voorzichtig te zoenen, dan ging ze geleidelijk aan naar beneden om de kleine RAUL te verwennen. Haar pijpwerk is van hoogwaardige kwaliteit :freu:. Terwijl ze me pijpte begon ik haar te beffen (69) waarna ze even later op mijn gezicht kwam zitten zodat ik haar beter kon verwennen :smile2:!
Ik begon haar in doggy style te :fuck:, daaraanvolgend een positiewissel om het in missionaris af te maken. Tijdens het neuken zoende ze me wel heftig.
Zal ik zeker nog herhalen :D!