PDA

Volledige versie bekijken : Is er nog wel iets te beleven in Nijmegen ?



nestor
10 juli 2007, 13:22
Dag medeijsberen,

Kan iemand mij een tip geven of er nog iets te beleven valt in Nijmegen ?
De vierdaagse staat weer voor de deur en ik moet bekenen vorig jaar zeer teleurgesteld huiswaarts te zijn gegaan na zowel het staken van de wandelvierdaagse alswel het trieste aanbod van gelegenheden in deze stad.

Wie kan mij iets goeds aanbevelen ?

gelukzalig
26 juli 2007, 01:05
heb al een tijdje geleden verteld over b en b in molenhoek dat ligt dicht bij nijmegen neem er een kijkje is zekers de moeite waard

Silvester
26 juli 2007, 08:35
Na... Je kunt ook eens Fun Garden (www.fun-garden.com)in Emmerich of van Goch (www.fkk-vangoch.de/nied/1.htm)in Goch gaan bezoeken...ligt vlakbij...

Het aanbod is zeker groter en beter, prijzen zijn veel lager, en je kunt er ook wat andere dingen doen.... hapje eten, saunatje, bubbelbadje, (small)talk met mede wandelaars, kortom heel wat anders...

En als je eens een partytreff wil proberen kun je terecht in Xanten (http://www.partytreff-xanten.de/nl/index.php)...

Iets verder NRW in (http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=7), heb je een overdaad aan (FKK)clubs en partytreffs.... keuze te over / te veel dus...:smile2:

:wink:

nestor
26 juli 2007, 15:29
Dank voor jullie reactie, echter ging het mij specifiek om Nijmegen.
Afgelopen week heb ik deelgenomen aan de vierdaagse aldaar en was eigenlijk op zoek naar een club of privé huis.
Ik heb een bezoekje gebracht aan een massagesalon in de buurt van het centrum.
Dit is mij prima bevallen, ondanks dat er geen mogelijkheid was tot intiem.

Goedemorgenallemaal
31 juli 2007, 15:34
Dank voor jullie reactie, echter ging het mij specifiek om Nijmegen.
Afgelopen week heb ik deelgenomen aan de vierdaagse aldaar en was eigenlijk op zoek naar een club of privé huis.
Ik heb een bezoekje gebracht aan een massagesalon in de buurt van het centrum.
Dit is mij prima bevallen, ondanks dat er geen mogelijkheid was tot intiem.

Pff, na de vierdaagse... Ik weet nog dat ik een moord gedaan zou hebben voor een goede massage, maar of ik voor meer geschikt was... En welke dame wil er nu een vent waar de vellen los van zijn voeten hangen... (wel uitgelopen :-D)

Ronald35
27 september 2008, 00:50
Jesus net terug uit nijmegen, op de nieuwe markt heet het geloof ik, Pffffff nikki, middelste pand, in het midden bovenin, kort haar, ze komt uit Duitsland, zeer zeer klein kontje, super slank, ik vraag hoeveel, 50 p&n ik dacht kut duits, da's niks maar ze zag er bloedgeil uit, ik geef haar geld, kleed me uit, tenminste dat probeer ik, gaat ze op d'r knieeen zitten haalt mijn paal er uit en begint me toch te kluiven, ik zakte bijna door mijn knieeen, niet normaal, ik verder uit kleden, ze bleef maar door zuigen, toen zei ze ficken, ik zei nog effe wachten, ik snel verder uitkleden, huppekee op het bed, begint ze weer te kluiven, toen maar condoom erom, tering zo'n strakke doos was nie normaal, ze kreunde echt, was geen fake, zooooooo strak ik hield het natuurlijk niet lang uit.........ze schijnt er vaak te zitten, ik denk dat ik morgen weer ga :)

Josef
27 september 2008, 10:32
Jesus net terug uit nijmegen, op de nieuwe markt heet het geloof ik, Pffffff nikki, middelste pand, in het midden bovenin, kort haar, ze komt uit Duitsland, zeer zeer klein kontje, super slank, ik vraag hoeveel, 50 p&n ik dacht kut duits, da's niks maar ze zag er bloedgeil uit, ik geef haar geld, kleed me uit, tenminste dat probeer ik, gaat ze op d'r knieeen zitten haalt mijn paal er uit en begint me toch te kluiven, ik zakte bijna door mijn knieeen, niet normaal, ik verder uit kleden, ze bleef maar door zuigen, toen zei ze ficken, ik zei nog effe wachten, ik snel verder uitkleden, huppekee op het bed, begint ze weer te kluiven, toen maar condoom erom, tering zo'n strakke doos was nie normaal, ze kreunde echt, was geen fake, zooooooo strak ik hield het natuurlijk niet lang uit.........ze schijnt er vaak te zitten, ik denk dat ik morgen weer ga :)

Hallo Ronald35 Was dit een Duitse of woonde ze in Duitsland.Zo ja uit welk land kwam zij.En nog wat ze had kort haar ,maar wat voor kleur was dat.Groetjes Josef.

Ronald35
27 september 2008, 18:25
ja ze had een soort coupe de soleil, ze zei dat ze uit duitsland kwam, kort haar, kort gezicht ala victoria beckham wel iets puistjes maar errrrrrug lekker

Josef
27 september 2008, 20:57
ja ze had een soort coupe de soleil, ze zei dat ze uit duitland kwam, kort haar, kort gezicht ala victoria beckham wel iets puistjes maar errrrrrug lekker

Hallo Ronald35 bedankt voor je informatie over deze dame.Josef vind Victoria Beckham wel een lekker ding met dat korte haar.En wat betreft die puistjes vind ik wat minder! Maar een cremmetje doet wonderen!Dus Ronald35 neem een tubetje crem mee.Dan komt Josef wel kijken of het gewerkt heeft.:wink2:

Ronald35
18 oktober 2008, 15:58
Ik heb haar net weer volgeblaft, pfffffff zo strak en zo'n klein kutje brrrrr daarna legen in het mondje...........ze komt uit munster

harry
23 oktober 2008, 16:52
Ik heb haar net weer volgeblaft, pfffffff zo strak en zo'n klein kutje brrrrr daarna legen in het mondje...........ze komt uit munster

He Ronald35!!!!! Alles goed????

Ik zie dat je nog steeds "kippetjes volblaft"!!!:D ('k vraag me eigenlijk af wat je op dierendag allemaal hebt gedaan .....:smile2::smile2:!!)

Maar eh...50 euri incl. legen in d'r mondje of was dat een extra???:cool:

GGRRREEEETTTZZ HARRY

Ronald35
28 oktober 2008, 08:45
nee da's standaard bij deze dame, je hebt trouwens niks te zeggen want op moment dat ze die 50euro weglegt rukt ze direkt je broek naar beneden en begint te kluiven als dolle boxer op een bonzo kluif