PDA

Volledige versie bekijken : Maria (Roemeense)



Big30
10 juli 2007, 23:31
Naam: Maria
Haarkleur/-lengte : Zwart/Halflang sluik haar ----nu blond
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : Normaal, zeer fraaie billen/ B cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Zeer redelijk Engels geen Duits
Leeftijd : 23j
Tatoeages/Piercings : arschgeweih/ -
Service: PZC, MMC, Ft

Maria verblijft nu zo'n 2 maanden in PHG. Is tegelijk met Maya aangekomen, was even een weekje in Roemenie maar sinds vorige week weer terug in PHG.
Kijkt soms wat zuur maar als je met haar praat een zeer aardige dame. Niet zo'n jagerstype.
Van de IJsbeertjes die met haar op de kamer zijn geweest begrijp ik dat de service tussen redelijk en goed ligt, beetje afhankelijk van de klik. Geen Topper in ieder geval ... .

Tot een kamerbezoek is het nog niet gekomen met Maria maar dat komt omdat ik nu eenmaal niet met Roemeense dames in PHG de kamer op ga.
Das een zeer weloverwogen principiële keuze :D ;) :p!

:wink: :wink:
Big30

felrops
11 juli 2007, 19:45
Deze ijsbeer is toch wat minder opgetogen over Maria. Ik was één van haar jagersprooien, maar de service was uiterst minimalistisch. Op een recordtempo waren wij de kamer af. Een van mijn minste ervaringen in Oedt.

Willi69
11 juli 2007, 20:07
Ich habe auch von anderen Gästen bzw. den Thekenfrauen gehört, dass der Service von Maria "nicht so gut" ist. :o

Rex
13 april 2008, 23:11
Gisteren ook met deze meid een kamer mogen delen. Service wat mij betreft aan de zeer magere kant. Werd totaal niet opgewonden van haar.
Jammer maar helaas. Er zijn betere Roemeense dames.......................

timjava
3 mei 2009, 12:34
Gisteren een kamer gedeeld met deze dame. Ze had een aantal weken geleden ook al een poging ondernomen om met mij naar de kamer te gaan, echter toen had ik geen zin. Vandaag zag ik haar weer en besloten om met haar naar de kamer te gaan. Mede vanwege haar mooie figuur. Op de kamer ben ik heel vakkundig in 15 minuten afgewerkt. Herhalinggevaar klein.

Aanvulling; tatoeage: arshgeweih

Big30
3 mei 2009, 16:38
Aanvulling; tatoeage: arshgeweih

Klopt een vrij grote ook nog ;)! Die had ze in het begin trouwens nog niet.

:wink::wink:

beffer69
24 augustus 2009, 10:45
Sorry jongens als dit niet past wis gewoon, maar ik heb slechts een woord voor deze meid, absoluut te mijden, je geeft ze beter direct 50€ dan ben je direct verlost.

Bosco
25 juli 2010, 12:58
=> voorlopig Golden Dreams

Big30
28 augustus 2010, 02:25
Maria was gisteravond weer in PHG.

Big30

Willi69
10 maart 2011, 10:31
Haarkleur/-lengte : Zwart/Halflang sluik haar
Jetzt: blond

SFL
11 mei 2011, 10:12
Naam : Mara

Nationaliteit/Taal : Roemeense/Engels, Duits

Leeftijd : 30 zegt ze, maar de kans dat het wat meer is, is mogelijk

Haarkleur/-lengte : blonde lange haren/naar achteren

Lengte dame : 1m65 à 1m70

Postuur/Cupmaat : Slank en gestroomlijnd/B- of C-cup (niet heel stevig meer)

Tatoeages/Piercings : Onderrug, boven haar kont, vrij groot, piercing boven mondhoek

Service: GFE, TZ, PZC, NMC, Beffen, Vingeren, vol toewijding...etc

Voordelen: Het zachtste velletje dat ik al ooit gestreeld heb

Nadelen: Geen enkele

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 75€, maar met plezier 20 euro fooi erbij

Is nog maar twee weken werkzaam in GT, zat voordien in PHG



Laat me beginnen met het verkondigen dat dit voor mij de beste wip was van 2011. Er moeten al wonderen gebeuren indien er eentje het komende halfjaar nog beter zou doen. Ze heeft het wit uit mijn ogen weggeneukt!

We maakten al eerder op de dag vluchtig kennis, maar haar nationaliteit weerhield me van meteen tot actie over te gaan. Ze is naar eigen zeggen 30, maar je zou haar ook 35 kunnen geven... Wil niet zeggen dat ze niet verzorgd en mooi uitzag. In tegendeel: ze liet SFL niet onberoerd en het feit dat ze heel de dag aan het kettingroken was, is de reden waarom ik mijn geile blik niet van haar af kon houden.

Toen ik met Badslippers in de Jacuzzi zat, kwam ze weer even naar mij en ik zag dat die ouwe linkse lul ook wel apetijt in haar had... Dus ik ging zeker het beleg niet van mijn brood laten halen door die platgestampte luierik. Dat was me vorige vrijdag in YY al overkomen door die eikel van een Killer-Bull. Ik ging dus meteen opeisen wat me toekwam... Ja, u leest het correct... Zij behoorde me toe. Heel de dag was ze al op mij gericht en we kunnen dus wel wezen dat er een klik was.

Toen ze in de bar op mijn schoot kwam zitten, werd het meteen duidelijk dat er niet alleen een klik was... Ze is verdomme op de wereld gezet speciaal om mij op mijn wenken te bedienen. Het was simpelweg een perfect match! En dat resulteerde tot een kamergang van jewelste...

Op de kamer werd er amper iets gezegd... Was verdomme ook niet nodig, want we begrepen elkaar alsof er telepathie mee gemoeid was en we konden elkanders lichaamstaal naar ondertoon inschatten. Weinig DVP's is dat gegeven, maar zij moet wel een wonder van de hand Gods geweest zijn.

We vleiden ons neer op het bed en in elkaar kronkelend begonnen we intent te tongen, te strelen, te knuffelen en te likken. Ik geloof dat ik elke vierkante centimeter van haar lichaam gelikt heb. De apotheose van al dat gelik was natuurlijk het gelik aan haar poes. Een heerlijke poes... Zag er niet alleen goed uit, maar smaakte ook goed. Net niet de met zeep gewassen kut, maar ook niet de kut die na anderhalve dat een vissmaak teweeg brengt... Nee, het was een verrukkelijke kut die langzaam heel slijmerig werd en die heerlijk smaakte. Lichtjes zout en met een zoete afdronkt... Woorden van lof schieten mij tekort.

Natuurlijk werd ook ik oraal gepleziert, maar dat moest niet al te lang duren. Dat begreep ze ook zonder woorden. Het pijpwerk was goed... Maar er zijn andere zaken die veel beter zijn en waar ik meer tijd wil aan spenderen. We zaten vastgeroest op dezelfde golflengte.

We zijn heel zachtjes en intens beginnen vrijen. Neuken zou hier totaal misplaats zijn. De liefde bedrijven zou zelfs ondermaats klinken. Nog nooit had ik tegen betaling zoiets dat een GFE evenaart. Wat ik met haar had, heb ik nog maar 1 of 2 keer gehad met een vrouw in mijn privéleven. Dit was alsof we elkaar al jaren kenden en aanvoelden.

Het was volkomen perfect. Ik kan niet eens uitwijden over de standjes die we gedaan hebben, omdat we van het ene moment in het andere rolden. Zijdelings, zij op haar buik, zijn op mij, ik op haar... En telkens zeer stevig onze lichamen tegen elkaar. We waren helemaal één. We plakten aan elkaar vast!

Deze informatie volstaat voor dit forum... Eigenlijk is het al veel te veel naar mijn goeddunken... Maar zulke perfecte dame afschermen voor andere potentiele klanten zou strafbaar moeten zijn. Het zou een misdrijf zijn!

In ieder geval hoop ik nog vaak en langer met haar in herhaling te vallen.

SFL heeft een nieuwe nummer 1... En die nummer1 noemt MARA

Carlitos
11 mei 2011, 11:30
Nou SFL, na zo'n paspoortje kun je niet verwachten dat deze dame vrij is de komende weken. Eigenlijk gooi je nu je eigen ruiten in....:betrunken:
Dus gaan we haar deze week eens proberen, ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe nummer 1!

Bosco
15 mei 2011, 23:54
=> GT

tafkab
24 mei 2011, 05:52
Afgelopen vrijdag heb ik ook het genoegen gehad Mara te leren kennen. Ze was me 's middags al opgevallen als een van de knapste meisjes. Maar aangezien ik eerst lekker een paar uurtjes van de zon genoot en bij een van de spaarzame rondjes binnen het enkel nog tot een date met Hongaarse Marcella kwam zag ik Mara pas weer na het eten. Ik zat aan de bar en zij ging twee krukken verder zitten. Voor dat het echter tot een gesprek kon komen dook Roemeense Ella op de kruk ertussen. En toen deze spontane meid de sleutel ging halen heb ik toch maar snel even kennisgemaakt. Geen probleem voor Mara dat ik eerst nog met Ella ging, we spraken af dat wij ook samen plezier zouden maken.

Maar helaas kreeg ik haar daarna niet snel in mijn gezichtsveld. Bij het binnenlopen van de kino werd ik achtervolgt door Griekse Jenny die haar mooie lach als wapen gebruikte om mij te verleiden naar de kamer te gaan. En wie kwam ook de kino binnenlopen toen zij net de sleutel ging halen .... Mara. Ik baalde van de situatie maar Mara stelde me gerust dat onze tijd nog zou komen die avond.

Drie keer was inderdaad scheepsrecht. We kwamen elkaar tegen bij de bar. Ze zag dat een bankje vrij was, stond erop dat ze wat drinken voor me ging halen en hebben eerst een tijdje lekker tegen elkaar aangelegen. Ze vertelde dat ze half Roemeense, half Oekraiense was. Ze heeft een zijdezachte huid, mooie benen en hele mooie bruine ogen. Op de kamer een heerlijke tijd gehad, ik weet niet hoe ze het doet maar deze dame beheerst een aantal technieken waar je ogen van gaan tollen. Na afloop heb ik haar gezegd dat bij een volgend bezoek er niemand tussenkomt en ik eerst met haar naar de kamer wil. Ze gaf me in de kleedruimte haar telefoonnummer en het verzoek haar dan een berichtje te sturen. Nu ik van SFL lees dat ze deze week voor het laatst in GT zou zijn is dat hopelijk om me dan haar nieuwe adres te door te geven ...

SFL
31 mei 2011, 15:35
Een hele namiddag zitten wachten… Het was knudde, geen enkel wijf zag me zitten. En geen enkel wijf was in staat om nog maar één greintje geilheid bij me op te wekken. Dat heb je na 4 dagen hoerenlopen tegen de sterren op. Maar bovenal was ik hard gefixeerd op die ene…

Die ene, mijn nummer1 van 2011, die ene die ik leerde kennen op een moment dat ik te zat was om het allemaal juist naar waarde te schatten, die ene met wie ik vandaag afgesproken had, maar waarvan ik totaal niet wist of ze het zou herinneren. Op woensdag was ze er al niet en nu deze vrijdag zag het er ook niet naar uit dat ze zou komen.

Maar om 17u30 zag ik haar de keet binnenstappen en zich parkeren temidden van de Roemeense dievengilde. Vanop afstand sloeg ik haar gade… Ze zag er ouder uit dan ik me herinnerde vanuit mijn zatte roes enkele weken ervoor. Toch is ze wel een knappe vrouw en onder het motto dat men in een wat ouder keteltje de beste soep maakt, zou ik haar zo meteen weer beminnen. Ik liep op haar af en halverweg kreeg ze me in de gaten en we bleven diep in elkaars ogen kijken terwijl ik naderde. Een geile glimlach kon er vanaf terwijl ze een pluim sigarettenrook uitblies. Ze was me zeker niet vergeten, dat zag ik meteen!

Nog voor ik zelf kon aanvangen met het gesprek, zei ze me opgewekt dat het de 27ste was, dat we een date hadden, dat ze het niet vergeten was… En hier was ze nu voor mij! Mijn hart sloeg tilt en ik voelde het kloppen tot in mijn strot. Op dit moment en deze omgang zat ik al een hele dag te wachten. Ik zou het zweet van een aap zijn ballen gelikt hebben om dit moois te kunnen ervaren. Ik verontschuldigde me 20x voor mijn dronken opvoering van vorige keer, maar het deerde haar niet, want ik was goed voor haar geweest. Na nog even bij te praten vertrokken we naar de kamer.

In de een of andere groezelige blokhut begonnen we gulzig met het verkennen van elkanders lichaam. Ik mocht de vorige keer dan wel totaal van de kaart zijn, ik herkende meteen weer elke millimeter van haar zachte lichaam. Ook de smaak van haar poes proefde identiek hoe ik het me herinnerde. Ik begon dan ook gulzig te eten van die poes en ze werd op een paar seconden tijd zo nat als een dweil. Haar slijmpjes vulden mijn bek, waardoor ik niet anders kon dat al dat lekkers door te slikken. Net zoals de vorige keer was de kut goed klaar… Geen pasgewassen zeepsmaak, maar zeker ook geen rotte vis. Het was perfect!

Nadat ik haar van kop tot teen had afgelikt en haar reet en kont in het kwadraat nog eens uitgevreten had, begon zij bij mij. Pijpen heel lekker, ballen likken; nog lekkerder. Ze likte mijn hele torso, mijn hals… En het zoenen was intens en met een hoop gevoel erin! Weinigen hebben het talent om me zo te imponeren… Maar zij doet het vlotjes! Na het voorspel begonnen we te neuken… Wat zeg ik? Neen, we begonnen met het bedrijven der liefde! Zo fel één met elkaar, zo onszelf aan elkaar overleveren, zoveel passie… In mijn vorig verslag over haar zei ik het al: het is precies alsof we elkaar al jaren kennen, dat we elkaars lichaam volledig kennen en op de hoogte zijn van elkaars wensen. Ik spreek hier in de wij-vorm, want ik heb haar ook het beste gegeven. Zoveel dames faken, sommigen kunnen genieten, maar geen enkele heb ik zo van genot zien kronkelen als haar.

Ik was 2 uur met haar op de kamer en we hebben slechts één keer gevreeën. Een lang voorspel zonder veel woorden en het bedrijven van de liefde… Louter één standje: ik op haar. Dit alles vulde 1uur en 50minuten. De overige 10minuten rookte ze een sigaret en lagen we naast elkaar een zachtaardige conversatie te voeren. Maar laat ons terugkomen op het punt dat we één waren. Die bewegingen van haar hele lichaam, het gevoel dat ik in haar armen en schoot had, de alleszeggende blikken die elkaar kruisden… Geen enkel liefdesverhaal kan dit nabootsen. Zij is geen GFE… Die twee uren was ze gewoon mijn GF! Na drie kwartier van liefdevolle penetratie, traag en krachtig, was het moment daar voor mij… Niet enkel de climax van de dag, maar de ultieme eruptie van mijn hele tour… De kroon op het werk, de beloning na de inspanningen, het godsgeschenk uit de hemel! Ik kreunde het zachtjes uit en begroef mijn gezicht in haar hals… Met één hand streek ik door haar zachte haren, met de andere duwde ik haar kont nog harder naar me toe, zodoende ik tot het diepste van haar diepten kon reiken. Terwijl het liefdesvocht door mijn heilig been stroomde, haalde ik mijn kop weg en keek haar diep in de ogen. Zij keek mij diep in de ogen… Er gebeurde toen iets wat ik nooit eerder zag. Ik zag zowaar het paradijs. Met haar twee handen streelde ze mijn beide wangen en fluisterde me toe: I like you so much! Terwijl de laatste druppels eruit geperst werden, kreunde ik: Insgelijks!

In het onderonsje dat erna kwam, lichtte ik toe dat ik dit nog niet veel meegemaakt heb. Dat ze een gevaar is voor mijn hele persoontje. Ik had nog steeds alles onder controle, al mag dat een wonder wezen, maar ik ben wel degelijk aan haar verlekkerd. De kunst is om geen gekke dingen met mijn lompe kop te laten gebeuren. Ik biechtte het dan ook op van hoe gevaarlijk het was en op wat voor een slappe koord ik aan het rennen was. Ik smeekte haar dan ook om de volgende keer zeker opnieuw zo’n goede tijd te hebben, maar dat ze me op afstand moet houden en dat ze zeker niet mag toegeven aan mijn zwakten. En in geval dat zij ook een greintje gevoel voor mij zou hebben, dan mag ze het zeker niet laten merken. We drukten hier de hand op en verlieten de blokhut om af te rekenen. Daar ging het al de mist in, want ze stopte me meteen haar telefoonnummer toe en vroeg me schaapachtig haar zeker te bellen wanneer ik terugkwam. Nu smolt ik helemaal. Ik haatte haar al, evenveel dan ik van haar ben beginnen houden. Dodelijke combinatie!

Gelukkig diende ik haar achteraf niet te vervloeken… Ze handelde uit pure business. PR van de bovenste plank. Ze weet perfect hoe ze me weer met beide poten op de grond zet en dat deed ze dan ook. Ze kwam in de bar niet meer naar mij toe, heel bewust. Toen ik mijn drankje ophad, liep ik naar haar toe om afscheid te nemen en ook dat was heel koeltjes. Vriendelijk, correct… Maar zeker geen emotioneel afscheid. Ze deed wat ze moest doen… Ze was koeltjes, hoewel ik het diep van binnen niet gehoopt had. Was dit omdat ze mijn vraag respecteerde en wou ze het zelf niet… Of is ze echt zo’n gehaaide zakenvrouw die alleen in de kamer je liefje is en je erbuiten simpelweg in de regen zet. Ik weet het niet… En het beste voor mij is dat ik het nooit zal weten.


Neen, beste ijsberen! Dit heb ik zelden meegemaakt. Zeker niet met betaalde liefde. Ik heb mijn andere lieverd en tevens de nummer 2 van de laatste 2 jaar, die ik woensdag thans beloofd had om vandaag terug te komen, met name de Griekse Eleni, simpelweg afgewezen. Achteraf heb ik ook daar weer spijt van gehad, maar ik was te voldaan. Ik wou even niks anders meer. Eleni had ik eergisteren gehad en dat was prachtig… Vandaag wachtte ik enkel en alleen op Mara… En wanneer Mara er zou zijn, dan was ze meteen ook de enige voor mij. De club kon me geen reet meer schelen en al de andere wijven even min. Ik heb uren op haar gewacht, ik heb haar gehad, ik nam nog een drankje en ik vertrok. Blijven zitten in GT, misschien nog een tweede sessie scoren of me opjagen in de arrogantie van de meeste loeders daar, dat had voor mij geen zin meer. Dit was het hoogtepunt… Hier leefde ik al 3 weken naartoe.

Mara is mijn nummer 1. Eleni moet misschien niet ver achterblijven op haar, maar er zouden mirakels moeten gebeuren indien ze het komende jaar niet op 1 blijft.

Mara, I love you!

SFL
10 augustus 2011, 23:41
SFL had een dipje vandaag... Geen goed moment om naar GT te rijden.
SFL was net binnen en SFL zag meteen dat het knudde was... Voor elke DVP waren er wel 9 ijsberen.
SFL dacht, laat ik vlug nog een sms naar Mara sturen... Een uur later was ze er!
SFL was blij... Mara niet, want ze had haar wagen gisteren in de prak gereden!

SFL beurde Mara in de kamer op... Mara wist SFL weer gelukkig te stemmen!
SFL genoot met volle teugen de komende 2 uren.

Aangevangen met een massage van haar. Ze komt al in de buurt van de Thaise wijven... Ze leert bij op dat gebied.
Daarna als vanouds weer heerlijk liggen stengelen... De ultieme GFE!
Lees vorige berichten om een gedacht te krijgen van wat er zo allemaal gebeurde op de kamer, want ik ga het hier niet blijven schrijven!
Maar toch moet ik vermelden dat ik het iets minder intens beleefd heb dan de vorige malen.
Kan aan mijn dipje liggen of aan haar kopzorgen aangaande haar wagen.
Indien Eleni (op dit moment met vakantie in Roemenië) er zou geweest zijn, dan zou de strijd om de eerste plaats in mijn ranglijst van 2011 spannend geweest zijn.
Maar goed, mijn halve Griekse Goddin was er niet en Mara, de volledig Roemeense duivelin blijft toch wel mijn nummer1.

Na 2 uur rollebollen met mijn number one, was ik afgemat, doch ietsiepietsie vrolijker.
Nog wat bij de andere beren gezeten, wat met mokkels staan lullen, een favolijstje opgesteld, in de jacuzzi gezeten en een halfuur staan twijfelen of ik een Braziliaanse of een Duitse blondine en Trashqueen met heroinelook zou strikken... Het werd geen van beiden, neen opnieuw koos ik voor Mara!

Een uurtje met Mara deze keer. Deze keer zijn we een tikkeltje meer de PSE toer op gegaan. Ook op dat vlak stond ze haar vrouwtje.
Was simpelweg heerlijk en deze dame heeft mijn volledig depressieve dag toch weer voldaan weten maken.

Heb na de daad nog eventjes bij haar gezeten, maar buiten de seks is het oppervlakkig en kan je zelfs niet spreken van een klik.
Dat is goed, want zulke vrouwen die zulke seks te bieden hebben, dat is gevaarlijk voor SFL. Wanneer ze haar lichaam tegen me aan duwt, ben ik zo geil als een donderslag bij heldere hemel en wanneer ik haar lik, zwelt haar geslacht op als de kut van een bavianenwijfje, maar buiten de seks is het louter professioneel en weten we zelfs niet waarover praten.

En juist daarom is mijn nummer 1 van 2011!

Willi69
12 november 2011, 16:41
=> PHG :wiederda:

SFL
27 december 2011, 08:39
Na lange tijd ook deze ervaren topper weer gezien. Ook zij draagt haar haren nu donker, maar ik vond haar dan weer beter staan met donkerblond.
Maar toch: haar exacte leeftijd ken ik niet, maar op mij maakt ze nog steeds indruk ondanks de leeftijd.

In tegenstelling tot Eleni deed zij wel aan een goede PR. OK, ook voor haar was het weer lang geleden en had ik niks laten weten, maar zij begreep dat weer beter.
Niet dat ze continu rond mijn nek kwam hangen, maar telkens bij het passeren toch even wat zeggen of haar heerlijke kont eens tegen mijn kruis schuren.

Het is dan niet verwonderlijk dat ik met haar als eerste zou gaan kameren. Ik ging naar haar toe toen ze aan de speelkast zat (daar heeft ze, denk ik wel, wat problemen mee) en ze had geen haast. Dat in tegenstelling tot menig ander mokkel in GT die als bandwerkers elke vent zo rap mogelijk willen afwerken. Dus ik liet haar nog even spelen terwijl ik haar kont en dijen zat te betasten en terwijl zat te kijken hoe ze sensueel zat te kettingroken.

Niet veel later was haar geld erdoor en ging ze de sleutel halen. Op de kamer was het weer als vanouds. GFE van de bovenste plank. Vooral de heftige befpartij aan haar enorm natte kut deden me de voorgaande sessies herinneren alsof het gisteren was. Ik hou van haar lichaam met haar satijnzachte huid en ook haar neuk en leegmelk techniek in haar bekken is nog steeds niet veranderd.

Maar net zoals de voorlaatste keer moest ze weer wat inboeten op de kwaliteit van de sessie in het algemeen. Begrijp me niet verkeerd; ze is nog steeds een topper die ik iedereen aanraad en waarmee ik nog wel zal in herhaling vallen, maar de GT vloek die van toepassing is op mij, is ook bij haar ondertussen wat meer toegeslagen. Toen ik aangaf dat ik deze keer niet langer dan een uur wou, liet ze haar ongenoegen blijken aan de hand van gelaatstrekken. Ook na dat uur was de stopzetting van de sessie redelijk abrupt en weinig liefdevol. Maar goed zo werkt het in GT nu eenmaal!

Kort samengevat: een topsessie met een topwijf, maar dit jaar al zeker niet op nummer 1 en 2 in mijn jaarlijkse ranglijst. GFE tot in de puntjes en weinig op aan te merken, maar veel te zakelijke gemoedsverandering wanneer de sessie erop zit. Presales en aftersales goed. Dat ze een echte aanrader is, is het minste wat ik kan zeggen en bovendien zal ik telkens met haar blijven herhalen op de weinige keren dat ik in GT te gast ben!

The Saint
27 december 2011, 10:34
Ik hou van haar lichaam met haar satijnzachte huid en ook haar neuk en leegmelk techniek in haar bekken is nog steeds niet veranderd.



Bij mijn laatste GT-bezoek ben ik voor het eerst met haar geweest en die techniek is idd speciaal... ongelofelijk wat een explosie ze bij mij teweegbracht.
Verder kan ze heel lekker pijpen, tz is wat minder vind ik en al bij al vond ik de sessie toch eerder naar de profi-kant overhellen.
Samenvattend een doorsnee + sessie, dus herhalingsgevaar eerder beperkt

SFL
27 december 2011, 10:41
Bij mijn laatste GT-bezoek ben ik voor het eerst met haar geweest en die techniek is idd speciaal... ongelofelijk wat een explosie ze bij mij teweegbracht.
Verder kan ze heel lekker pijpen, tz is wat minder vind ik en al bij al vond ik de sessie toch eerder naar de profi-kant overhellen.
Samenvattend een doorsnee + sessie, dus herhalingsgevaar eerder beperkt

Tja... Nu is ze idd eerder profi... Maar het TZ is in mijn geval met de tong tot in de keel... GFE++

Knabbel
5 februari 2012, 08:15
Nu weer GT

SFL
11 juli 2012, 23:16
Het mag dan wel een tijd geleden zijn en voorlaatste beurt met haar herinner ik me nog steeds als ver beneden haar niveau, maar afgelopen dinsdag heeft ze me laten merken wat ik gemist heb door meer dan een halfjaar mijn kop niet te laten zien in GT. Zelf is ze wegens een spijtig voorval thuis een hele tijd buiten strijd geweest, maar ze is terug van weggeweest. Opgelet: Mara vertrouwde me wel toe dat ze binnen 2 weken op vakantie vertrekt.

Aan de bar sprong ze meteen rond mijn nek en het deed me deugd haar nog eens te zien. Ze heeft haar haren nu donker en helaas ziet ze opeens 10jaar ouder uit, maar dat zal wel vanwege de omstandigheden zijn in haar privéleven. Als ik nu in de spiegel kijk ten opzichte van 2maand terug, dan zie ik er waarschijnlijk 30jaar ouder uit! Maar dat doet hier niks ter zake… Het weerzien was dus hartelijk. Na een babbel van 10min liet ze me weer alleen, daar ik op mijn kameraad Badslippers zat te wachten. In die tussentijd dienden nog enkele andere verrukkelijke wijven zich aan en dat had ze maar al te goed in de gaten. Toen mijn goede vriend toegekomen was en wij een rondje wandelden, werd ik ook al achterna gezeten door de Poolse Diana. Toen die me klem zette nabij de kino, was Mara zo wijs geweest om ons achterna te komen en te voorkomen dat het vlees van haar brood gevreten werd door die Poolse onderkruipster. Noch Diana, noch Mara kregen de trofee te pakken. Ik zou het vel van de beer duur verkopen (of hoe zegt men dat?).

Wat later zat ik met BS op het terras en Mara kwam me gezelschap houden. Badslippers zei me nog: wat heeft die aan de hand? Heeft ze varkenspest of zo? Hij doelde daarmee op pukkeltjes en uitslag die ze op haar hals en schouders had. Neen, die is gewoon allergisch voor SFL, oordeelde hij wat later. Mara zelf legde de schuld bij parfum. Wie zal het zeggen? En toen ik met haar naar de blokhut vertrok, waarschuwde BS me nog om zelf de varkenspest niet te krijgen. Tot op heden kan ik de ouwe klager gerust stellen: ik sta niet vol met pukkeltjes.

In de blokhut was het vanouds. Niet zoals de voorlaatste beurt met haar waarin ik oordeelde dat ze minder haar best deed (hoewel het nog steeds goed was, maar niet op het oude Mara-niveau). Maar nu groeide opnieuw het besef dat ze toch nog steeds een topper is. Ze gaf me een heugelijke pijpbeurt, ze was GFE ten top, ze zoende vol overgave en haar kut smaakte naar een hemelse rijstpap die met niets minder dan een gouden lepeltje mag toegediend worden. Kortom alles was perfect en toen moest het neuken nog komen. En ja hoor… Wat een wip was me dat! Laat ons het erbij houden dat ze een goed geheugen heeft of dat ik dan toch een heel goede indruk op haar gemaakt heb, maar dat mokkel wist alles nog van A tot Z over mij. Zo ook de dingen waar ik van houd en hoe ik het wil. Deze keer heb ik zelfs niks moeten uitvreten ten opzichte van al die andere malen met haar. Ik heb enkel op mijn rug gelegen en liet me opslorpen door de sensatie.

De sensatie, genaamd Mara!
Dank aan God voor deze unieke creatie die overloopt van talent.
Amen

mynasch
6 september 2012, 12:36
maandag 3 sept

al een paar dagen eerder raakte ik in de Kino in gesprek met Mara. Ze was toen erg aktief in deze omgeving, en indachtig de mededeling van dit forum toen maar een eerste kontakt gelegd. En het bleef toch een beetje in mijn hoofd spelen. Derhalve jl maandag terug naar de plaats van heil. En ja hoor, al snel in gesprek, en zelfs blijk van herkenning dat we een paar dagen eerder wat geklets hadden. Ik ben waarschijnlijk niet de opvallendste in GT, en zo'n blijk van herkenning is al heel wat nietwaar. het bleek een briljant besluit met haar te gaan kameren. Ik ben van de zachte/knuffel kant en daar bleek Mara ook niet vies van. Woeoeoepie, haar en mijn lichaam deden hard aan gevoeligheidstraining. sterlen kussen, tongzoenen, en een prima pijpsessie. Ongelooflijk hoe ze met haar lichaam de kleine mynasch wist te verwennen. Heel veel aktieve spieren in en rond haar vagina zorgden voor een prachtig orgasme. Mijn uitbundige maar heel voorzichtige bef sessie bleek ook in goede aarde te vallen, wow, wat een orgasme....
Levensgevaarlijke ervaring: smaakt naar veel meer:)

lekkersfan
30 september 2013, 13:42
Vreemd dat deze dame helemaal geen nieuwe recensies meer heeft.

Ik ben nooit zo van de uitgebreide beschrijvingen, dus ik houd het ook nu kort.

Wat een ontzettende GFE dame is dit, dacht dat ik wist wat dat was, maar nu weet ik het niet meer, wauw, wauw wauw!

Ik zag haar vaak in de kino en op de een of andere manier mijd ik kino-dames altijd een beetje. Had haar vorige keer zien zoenen met een man, en ondertussen keek ze mij aan, werd daar zo geil van dat ik nu toch de stoute schonen
heb aangetrokken, om naar de kamer te gaan. Heb daar geen spijt van in tegendeel. Lief, geil, hartelijk, sensueel, kan nog wel effe doorgaan, wat een wereldvrouw! Hoe ze je vastpakt, tering wat een geweldige vrouw !

Was de laatste tijd een beetje klaar met GT, maar gisteren was het wel weer echt geweldig!

SFL
1 oktober 2013, 09:18
Toch tenminste één meneer die ook nog wat te vertellen heeft over Mara en kwaliteit weet te appreciëren. Prijs hem daar hij tenminste niet zo lui is als al die andere GT flikkers om hier eens iets over haar neer te pennen. Aan jury Badslippers zou ik zeggen... Geef deze man een vrijkaart voor de goede smaak!

SFL
1 oktober 2013, 09:20
B]Naam: Mara
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : Dat is me nog steeds een raadsel, maar volgens mij is ze de 40 voorbij
Haarkleur/-lengte : Schouderlang… Ze was al donkerblond en donkerbruin… Nu is het donkerrood (zoiets rode kool achtig)
Lengte dame : 1m65 à 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : Normale lichaamsbouw / mooie ronde kont / haar C-cups beginnen wat door te hangen
Tatoeages/Piercings : kleurrijk schilderij op onderrug / navelpiercing.
Roken: ja, als een ketter
Voordelen: een vette standaardservice ver boven het GT gemiddelde en puike techniekjes.
Nadelen: de jachtigheid van GT heeft ze overgenomen. Ze had meer aan mij kunnen verdienen indien ze zelf niet voorstelde om na de wip op te hoepelen.
Prijs : 50€ voor een uur + 10€ fooi
En de punten zijn: op uiterlijk 5.5/10 en op dienstverlening 7.9/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE godverdomme!
Service: TZ, beffen, massage, PZC, NMC, droogneuken, vingeren… en nog veel meer.

Presales:
Ze zit vastgeroest in de GT traditie en daar zijn presales sowieso vrij beperkt. Er zijn nog wel mokkels die er werk van maken, maar buiten 2 minuten tegen je aan komen rijden, moet je van deze Mara niet veel meer verwachten. In de tijd dat ik haar leerde kennen en ze nog andere clubs gewend was, nam ze meer tijd om zichzelf voor te stellen. Gelukkig, want moest ik haar niet beter kennen, dan zou ze me dezer tijden niet kunnen overtuigen.
De betaalde tijd:
Uiteraard een topper voor GT en een subtopper in de saunaclubs algemeen. Een GFE met alles erop en eraan. Neemt de tijd voor een goed voorspel. Veel zoenen, knuffelen en strelen. Laat zich gewillig beffen en wordt effectief nat van zichzelf. Pijpen doet ze ook naar behoren en voor de rest veel droogneuken. Betreft het neuken voelt ze ook lekker aan. Ze heeft een speciale touch of move in haar kut waardoor ze het je moeilijk maakt om je zaad op te houden. Maar zoals ik vaker gezegd heb over deze dame: GT zit in haar bloed, wat wil zeggen dat het allemaal jachtig is. Niet op het moment zelf, maar wel nadien voel je jezelf afgewerkt. We hadden gedaan met neuken en ik lag nog wat uit te hijgen naast haar. Ze kijkt op de klok en ziet dat het halfuur om is. Lets go, zegt ze. Ze had het me niet gevraagd, maar had ze even geduld gehad en me terug wat bespeelt, dan had ik een tweede keer met haar gewipt. Een gemis voor haar, want ze had een uur of anderhalf uur aan mij kunnen verdienen. Nou goed, pech voor haar en goed voor mij, want het geld heb ik achteraf aan een andere topper gespendeerd.
Aftersales:
We zijn nog steeds in GT, dus reken niet op veel hartelijkheid na het kamerbezoek.
Verdere opmerkingen:[/B]
Ach ja, het is een dubbeltje op zijn kant. Meneer hierboven schrijft dat hij helemaal weg is van haar en dat begrijp ik. Zeker als je voornamelijk de GT-mokkels gewend bent. In dat geval is ze zeker een topper. Maar ik ken haar 3 of 4 jaar en ze is ooit mijn nummer 1 geweest van een gans jaar. De Mara in die tijd en de Mara van nu lijken slechts in de verte nog op elkaar. In dat opzicht merk ik dus vooral teloorgang. Soit, ik ga het ook niet negatiever laten klinken dan het is… Ze blijft een heerlijk wijf om mee te GFE’en en je bent tenminste zeker van kwaliteit voor je geld. Nog steeds een aanrader en waarschijnlijk zal ik nog wel herhalen met haar… Maar voor mij is ze niet meer de nummer1 van GT en al zeker niet meer de nummer1 om mijn jaarlijkse ranglijst. Nou goed, het was héél lang geleden dat ik met haar de eer had en ik ben toch blij dat ik nog eens bij haar terecht kon.

SFL
30 mei 2014, 01:41
Geachte heren moderatoren, gelieve deze dame te verplaatsen naar YY.
Kort gesprek met haar gehad. Gaat niet meer terug naar GT, blijft nog een hele poos in YY.
Deze transfer is gelijk aan die van Bale toen hij voor 100 mio naar Madrid ging.... Niet de beste speler voor dat geld, maar handig bij momenten dat je het nodig hebt.

Knabbel
9 juni 2014, 22:19
>> YY

Knabbel
20 augustus 2014, 23:03
Deze Mara is dezelfde als deze Maria:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7207-Maria-(Roemeense)