PDA

Volledige versie bekijken : Agatha (Poolse)

smp
16 juli 2007, 09:01
Naam : Agatha

Haarkleur/-lengte : donker blond/tot op de schouders

Lengte dame : ongeveer 1.65 /1.70

Postuur/Cupmaat : Normaal-a/b

Nationaliteit/Taal : Poolse/Duits

Leeftijd : 22

Tatoeages/Piercings : geen

Service : Goed; TZ, NMC, PZC

30 min. 50euro

Bijzonderheden : neemt haar tijd kijk , maar verlegen type

Zaterdag stond ze niet in mijn lijstje .Ik zag ze liggen aan het zwembad later op de middag zat ze boven op het terras heel alleen ben naar haar toe gegaan en hebt een goed gesprek gehad .Ze vertelde me dat ze 1 jaar geleden ook al hier was maar ik wist het niet.Veel veranderd zegt ze zelf .Toen ben ik met haar naar de kamer geweest als eerste klant voor haar die dag want ze was pas van zaterdag daar .Ze heeft me de sterren laten zien amaai zeg en vanaf nu staat ze ook op mijn lijstje de moeite waard voor je geld .Later op de avond voor naar huis gaan ben ik een 2de keer geweest met haar en daar hebt ik geen spijt van .Ik hebt genoten :fuck:

Hollandmale
15 december 2007, 08:21
.....van onze vrienden op Youppies, was Agatha gisteren aanwezig.
Haar looks en service zijn onveranderd, dus nog steeds prima :smkiss:.

Moeke1
11 april 2008, 20:53
Naam : Agatha
Haarkleur/-lengte :blond geverfd / tot net over de schouders
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank, C-Cup eerder slap met grote tepelhoven
Nationaliteit/Taal : Poolse, duits
Leeftijd : ongeveer 26 jaar schat ik ze / zelf zegt ze 22j
Tatoeages/Piercings : niets opvallends gezien
Service : Normaal , NMC en PZC
Extra : mooi en vriendelijk gezichtje

Korte sessie gehad met dit mooie meisje. Zeker geen echte gfe. Dus voor mij blijft het éénmalig.

dupke
30 juni 2008, 22:58
heeft vandaag even contact gehad met Maya, en wilde morgen bij de opening eens gaan kijken bij Zazen

Gustomass
1 juli 2008, 08:34
heeft vandaag even contact gehad met Maya, en wilde morgen bij de opening eens gaan kijken bij Zazen

Sjonge jonge,. als er maar niet te veel richting Zazen gaan.
Als er te weinig over blijft springt dan Romy weer even bij???

Hoe flexibel moeten dames af en toe zijn, nietwaar??

Gustomass die het af en toe niet helemaal begrepen heeft...of af en toe niet helemaal wil begrijpen...misschien??

Hollandmale
6 juli 2008, 14:39
.....was Agatha aanwezig in ZZ :smkiss:.

José Beauvit
6 juli 2008, 14:57
Hi Holland male,

Is it possible to know in advance if the girl will be, on the day of one's visit, in Yin Yang or in Za-Zen. I refer especially to Agata and Luana, who both provide a good service, so that it would be worth to drive to Za Zen, instead of visiting Yin Yang, although the latter one is nearer from France or Liège ?

Hollandmale
6 juli 2008, 15:30
Is it possible to know in advance if the girl will be, on the day of one's visit, in Yin Yang or in Za-Zen......is to call a day beforehand and just ask.
YY provides a daily shuttle service for 20,-.
Than you don't have to pay entrance in ZZ.

José Beauvit
6 juli 2008, 15:56
Thanks. As I understand, the direction of YY and Za-Zen has settle a system similar to Golden Time and Living room one...

Jetliner
7 juli 2008, 18:29
YY provides a daily shuttle service for 20,-.
Than you don't have to pay entrance in ZZ.

How jolly convenient! :lostit:
Heb er gisteren ook van gehoord.
De Translimburg. Allen einsteigen! :smile:

frankkinky
27 juli 2008, 10:33
leuk en vriendelijk meisje, ontmoette haar in de grote jacuzzi's in het natte gedeelte waar ze met een blond vriendinnetje (gezicht van Pamela Anderson) aan het relaxen was.

Heb echt een voortreffelijk half uurtje gehad waarbij ze flink haar best deed, supergoede Franse massage zonder waarbij ze een gevarieerde techniek had en het ook lang volhield, lekker zoenen en geile neuksessie die ons beide de nodige zweetdruppels opleverde:smile2:

Jansen
28 juli 2008, 23:03
Is zij niet toevallig Anetta voorheen in PHG nu werkzaam in YY en al een keer eerder een dag daar geweest ?

ksie
22 augustus 2009, 22:06
Na lange tijd is ze weer aanwezig.

mr rocky
23 augustus 2009, 17:22
als aanvulling op haar paspoortje kan ik nog vermelden dat ze een tattoo van een salamander heeft ( die zie je pas na betaling)....... en een tongpiercing.....voor mij zeker herhalingsgevaar.........weet heel goed wat een man lekker vindt en is zeker lief.........er mocht heel veel bij haar......

:smile:

ik ken haar al een hele tijd, maar eigenlijk pas afgelopen vrijdag mee gaan kameren.....spijt dat ik het niet eerder heb gedaan.......meer gfe dan pse....

Eric123
14 mei 2016, 18:27
Heeft iemand Deze Aga nog opgemerkt ergens ben er uit het oog verloren kom Haar nergens Meer tegen