PDA

Volledige versie bekijken : Noni, Duits/Turks



Randy
16 juli 2007, 18:17
Haarkleur/-lengte : donkerbruin / schouderlengte, krullend
Lengte dame : ong 1.65m
Postuur/Cupmaat : heel slank, B, prachtig figuur
Nationaliteit/Taal : Duits/Turks, Duits
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : niet opgevallen. Navelsieraad.
Service: slecht.
Voordelen: Prachtig lijf.
Nadelen: Wil alles behalve sex, lijkt het.
Tijdsduur : half uur
Prijs : EUR 50
Extra’s bij het bezoek:



Ik had Noni al een tijdje zien zitten, en af en toe keek ze, en lachte ze lief. Wat een mooi meisje! Uiteindelijk een praatje gemaakt, en binnen 30 sec vroeg ze al of we naar de kamer gingen. Alarmbel 1 ging af, maar die negeerde ik. Op naar de kamer dus.

Daar aangekomen bleek ze erg ongedurig. Geen rust, en al snel bleek dat TZ niet in haar servicepakket zat. Had ik ook al kunnen weten, maar ook die alarmbel was niet bij me doorgedrongen.

Beffen vond ze ook maar niets, pijpen was een paar likjes en veel handwerk, en toen had ik het wel gehad. Toen ik duidelijk maakte dat dit niks was, en dat ze niet naar de kamer moet gaan als ze dat niet wil, schrok ze. Uiteindelijk hebben we toch nog een nummertje gedaan, wat toch wel lekker was vanwege haar werkelijk prachtige lijf, en snel weer van de kamer.

Ik heb dit zeker ook aan mezelf te danken, mijn hormonen hadden mijn denkcentrum uitgeschakeld. En het gekke is, hoewel ze duidelijk er geen zin in had, lijkt ze me ook niet een 'gewone' afzetter. Misschien een volgende keer nog eens met haar over hebben, en afhankelijk van haar reactie, toch een herhaling. Ze heeft werkelijk een prachtig koppie en een superlijf...