PDA

Volledige versie bekijken : Shenia (Roemeense)



Knabbel
23 juli 2007, 12:03
Naam: Shenia

Haarkleur/-lengte : Geblondeerde zwarte haren

Lengte dame : ca. 1m60

Postuur/Cupmaat : Normaal slank / A-B cup

Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Goed Engels

Leeftijd : begin 20

Tatoeages/Piercings : Geen / ?

Service: PZC, NMC, geen vingeren



Buiknavelpiercing en exacte leeftijd weet ik niet meer. FT niet gevraagd.

Zeer knappe verschijning. Ik vind haar een beetje de uitstraling van Adella hebben, maar dan gegoten in een meer girl next door jasje.

Mooi slank lichaam met kleine maar mooie borsten. Pijpen is aangenaam en ook zij kan bij knallen lekker met haar kutje knijpen. Ze is alleen wel redelijk nauw van onderen, zodat er zonder glijmiddel weing beweging in komt.
Zoenen doet ze wel maar terughoudend. Gek genoeg vertelde ze na 25 minuten, toen we lagen te knallen, en dus reeds veelvuldig gezoend hadden, dat ze daar toch eigenlijk niet zo van hield :confused:

Leuke meid en uiterst vriendelijk, ook nadien, maar voor mij herhalingsgevaar niet zo hoog. Wellicht moet ze nog een beetje ontdooien.

Tiga
25 juli 2007, 17:16
Deze dame afgelopen zaterdag getroffen en een leuke smalltalk mee gehad aan de bar, rustig kop koffie gedronken en kennisgemaakt. Ze spreekt goed Engels. Service op de kamer vond ik goed. Ze laat zich best meeslepen door gestreel en kan er ook van genieten. Mooie body en knap gezichtje. Zoenen was redelijk, helemaal niet slecht maar zonder overtuiging.

Herhaling? Waarschijnlijk wel, maar niet op korte termijn...zoveel te doen :)

Knabbel
17 augustus 2007, 21:20
Shenia aangetroffen in Artemis te Berlijn en lijkt hier voorlopig te blijven (op een vakantie de komende weken na dan)