PDA

Volledige versie bekijken : Leyla ( lebanese)

ozzy1
23 juli 2007, 19:54
Haarkleur/-lengte :black / long
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : normal / cup a
Nationaliteit/Taal : German/libanese .... german / english
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings :nipple/ belly and clit piercing
Service: blowjob without , tongue kiss ( if u want ), no anal, no swallow, fingern, balls licking, fucking outside behind the huts if the waiting time is toooo long
Voordelen: sweet girl .... she tries to give her best
Nadelen:talks too much, does not show her teeth.... think they are in a bad condition
dsduur : 60 min
Prijs : 75 €
Extra’s bij het bezoek:nothing !

Limburger
26 juli 2007, 21:04
Ik heb een tijdje geleden ook ervaring met deze meid gehad, en ik vond het ronduit waardeloos. Het begon al slecht toen het licht op de kamer niet aan mocht terwijl het al 23:00 was geweest. Het was dus op de kamer zo donker dat ik haar amper kon zien.

Vervolgens moest alles met condoom, tenzij ik zou bijbetalen. Na vijf minuten had ik er al genoeg van en zei dat ze mij maar moest aftrekken en dus begon ze mij met het condoom nog om af te trekken. Toen ik vroeg of dat ook zonder kon zei ze weer dat ik dan moest bijbetalen. Uiteindelijk heb ik mezelf maar even snel klaar getrokken omdat ik het goed zat was.

Na een minuut of 15 was ik weer van de kamer. Dit was werkelijk het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt in een Duitse sauna club, voor mij absoluut een TMM.