PDA

Volledige versie bekijken : Marli (Braziliaanse)



The Big Boss
24 juli 2007, 10:40
Naam : Marli

Nationaliteit / taal : Braziliaans/ Portugees, Duits

Leeftijd: eind dertig

Haarkleur / lengte : zwart/lang en stijl

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Normaal / C

Tatoeage / Piercing : Op jaar buik en op haar rug/Geen piercings

Service : Super! Zoenen, PZC, NMC, beffen, anaal.

Deze lieftallige dame is weer terug in het circuit, nadat ze er ruim 9 maanden tussenuit is geweest. Eerst werkte ze in Atlantik in Hanau en sinds kort verblijft ze een stukje dichterbij huis, in Golden Time. En dat bevalt me beter, dan iedere keer richting Hanau.
Gisteren dus voor de tweede keer in mijn leven naar GT gereden. Ruim honderd kilometer gereden, toen ik op de parkeerplaats mijn auto neerzette. Aan de balie verwelkomd en betaald, een ijsberenmantel in ontvangst genomen en daarna mezelf daarin gehesen.
Twee sessies met Marli gehad. Beiden van anderhalf uur en beiden waren formidabel. Scheelt ook, als je elkaar al enkele jaren goed kent.
Echt een aanrader voor echte GFE.

Dragonfighter
7 augustus 2007, 22:38
Hallo, ich kenne die Dame aus dem Atlantik in Hanau und habe mit ihr auch sehr schöne Stunden verbracht. Kannst du mir sagen, ob sie noch länger im Golden Time arbeitet?

The Big Boss
8 augustus 2007, 17:24
Dragonfighter,

Marli werkt van maandag tot en met donderdag. De andere dagen zijn haar te druk. Ze heeft in Mei en juni in Atlantik in Hanau gewerkt, ook een leuke club. Maar ik ben blij dat ze weer wat dichter naar Nederland is gekomen, maar daar heeft ze ook wel een heeeele goede reden voor. :smile2:

F

Dragonfighter
8 augustus 2007, 18:45
Hallo The Big Boss,

danke für deine Auskunft. Dann werde ich doch ein mal das Golden Time besuchen. :D

The Big Boss
8 augustus 2007, 20:17
Viel spass dabei. Und bitte sei ruhig mit Marli.

F