PDA

Volledige versie bekijken : latest posts



neukie
24 juli 2007, 14:22
Je hebt nu een lijstje van de 10 latest posts wat je op de startpag beneden bekijken kunt..

neukie

Forza...germania
24 juli 2007, 14:37
Je hebt nu een lijstje van de 10 latest posts wat je op de startpag beneden bekijken kunt..

neukie

Ja ik zag het net al en dacht wat is die Neukie nu allemaal weer aan het uitspoken :eek: :eek:

NB: Ik vind het overbodige forumvervuiling :rolleyes:

neukie
24 juli 2007, 15:15
Deze lijst kunnen ook gasten lezen, ik denk niet dat dit overbodig is.

Als deze lijst teveel voor je smaak is dan toets eens op de button rechts bij "tot 5 stats" en speel wat. U.a. kunt je deze statistiek stoppen en in de "directe links" optie boven rechts weer openen.

grt neukie

Randy
24 juli 2007, 17:34
Ik vind 't wel handig.

En wie weet een leuk spelletje: wie krijgt de lijst het eerste vol met zijn eigen naam? Wel graag met zinvolle berichten!

neukie
24 juli 2007, 17:51
Op MS-word allet bijeenbrengen, wat je in de laatste 2 maanden gedoen had. Bewerken, en dan elke 30 secondjes een berichtje op het forum vuuren.........:thefinger :D :freu: :lostit: :smile2:

Forza...germania
25 juli 2007, 10:56
@ neukie: je moet niet teveel gaan doe-het-zelven met de lay-out van dit forum, want nu staan die laatste berichten weer helemaal bovenaan :confused: :confused:

Silvester
25 juli 2007, 17:07
@ neukie: je moet niet teveel gaan doe-het-zelven met de lay-out van dit forum, want nu staan die laatste berichten weer helemaal bovenaan :confused: :confused:

En nu weer beneden, daar waar ze horen, althans dat is mijn -weliswaar ongevraagde- mening...;)