PDA

Volledige versie bekijken : Larissa (Poolse)

Rex
5 november 2006, 16:13
Naam : Larissa

Nationaliteit/Taal : Poolse, Engels

Leeftijd : 26 jaar

Haarkleur/-lengte : brunette, heel mooi lang krullend haar

Lengte dame : 1.70m- 1.75 m

Postuur/Cupmaat : Normaal slank / kleine C-cup

Tatoeages/Piercings : tatoeage boven haar billen, chinees teken op de onderbuik /tepelpiercing

Service : Uitstekend, uitgebreid heerlijk zoenen, PZC, Beffen, FT, Heerlijk neuken

Voordelen: Een echte GFE dame

Nadelen: GEEN

Gisteren deze mooie Poolse verschijning een tijdje zitten observeren. Ze zat naast Sandra ( de Christina Aguilera Look a Like) wat te kletsen en zat me voortdurend aan te kijken en ik haar ook. Op een gegeven moment een babbeltje gemaakt en de sleutel laten halen.

Dit is werkelijk niet te geloven, wat een super dame is dit zeg.
Alles kan en mag en ik heb werkelijk nog nooit zo'n geweldige lekkere en heerlijke dame meegemaakt als zij...............Ze heeft me ontzettend lekker gepijpt en daarna heb ik haar heerlijk klaargelikt waarna ik haar van voren van op zij en uiteindelijk van achter ( my favourite) heerlijk heb bereden........:fuck:

Ik heb de lekkerste ervaring meegemaakt die je je maar kunt bedenken.
Dit is voor mij de allerbeste ervaring die ik ooit heb beleefd.......:rolleyes:

Later op de avond, besloten nog een keer met deze dame mee te gaan en weer de sleutel laten halen.
Wederom geweldige sex mee gehad.........:luvlove:

Ja ik blijf het zeggen, De Poolse dames zijn voor mij de allerlekkerste , geilste en beste meiden om sex mee te hebben.

Willi69
5 november 2006, 17:14
Tatoeages/Piercings : tatoeage boven haar billen
Wenn Du sie mal umgedreht hättest, hättest Du auch das Arschgeweih gesehen! :thefinger

Ich habe eigentlich auch nur Gutes über Larissa gehört (noch keine persönliche Erfahrung), was mich etwas stört, ist, dass sie meist recht schnell vom Zimmer kommt.

Rex
5 november 2006, 22:35
Wenn Du sie mal umgedreht hättest, hättest Du auch das Arschgeweih gesehen! :thefinger

Ich habe eigentlich auch nur Gutes über Larissa gehört (noch keine persönliche Erfahrung), was mich etwas stört, ist, dass sie meist recht schnell vom Zimmer kommt.

Stimmt Willi, Sie hättest eine Arschgeweih, und das habe ich sicher gesehen, wenn ich Ihr vom Hinten verwöhnt habe...............:fuck:

Versuche Mal mit Ihr!!!!!!!!!! Larissa ist Wunderbar!!!!! :luvlove:

Rex
12 november 2006, 23:03
Larissa,

You are the most glorious and prettiest woman I have ever
met in my entire polar beer carrier. :luvlove:

Yesterday, again I had the most wonderful sex experience with you ever.
The way you made sex with me was absolutely tremendous!!!!!!:luvlove:

You are leaving now for a couple of weeks back to Poland, but I hope to see you again after your family visits.....................:rolleyes:

Jorah Mormont
13 november 2006, 10:44
Larissa,

You are the most glorious and prettiest woman I have ever
met in my entire polar beer carrier. :luvlove:

Yesterday, again I had the most wonderful sex experience with you ever.
The way you made sex with me was absolutely tremendous!!!!!!:luvlove:

You are leaving now for a couple of weeks back to Poland, but I hope to see you again after your family visits.....................:rolleyes:

Oh Oh Oh Rex, waar gaat dit heen??????

BR, Sonny:wink:

Rex
13 november 2006, 15:40
Oh Oh Oh Rex, waar gaat dit heen??????

BR, Sonny:wink:

Sonny,

ze gaat gewoon weer ff terug naar Polen hoor, meer niet.:rolleyes:

Het is niet wat je denkt. Het is gewoon een super vrouw waarmee ik geweldige sex heb gehad. Meer niet.............:luvlove:

Rex
16 december 2006, 14:32
Yesterday, Larissa was back again and how??

I met her in the bar and 5 minutes later she was kissing me as a little dog, unbelievable...............:baby2:

Half an hour later we are in the room and what happened over there, wonderful:rubbel:

Again one of the haviest sex experience in my whole polar bear carrier.

This Lady is tremendous:luvlove:

Rex
31 december 2006, 17:24
Gisteren wederom weer heerlijk genoten van deze Poolse kanjer.

Omdat de eerste sessie zo heftig, maar redelijk kort was ,besloten later op de avond nogmaals met haar mee te gaan.:fuck:

Deze sessie duurde ietsje langer, maar was wederom zeer heftig en ontzettend geil en lekker............:rubbel:

little diablo
1 januari 2007, 20:20
Na je aanbeveling Jessica,lijkt me deze ook weer top:p woensdag 10jan maar eens op zoek. Kom je der effe aanwijzen;) Of wordt het Sandra:rolleyes: En inderdaad poolse:teuflisch

Saluti L Diablo

Rex
1 juli 2007, 20:33
Na een afwezigheid van ruim een half jaar was Larissa weer back in PHG town..............

Geen moment getwijfeld en gisteren meteen naar Oedt gereden. Het weerzien was grandioos;
in de bar werd ik omhelst en gezoend alsof ik haar eigen vriend was die ze een lange tijd niet meer gezien had.:luvlove:

Vijf minuten later waren we op de kamer. Het was weer zoals de laatste keer.
Heerlijk teder zoenen:luvlove: , lekker laten pijpen, diverse standjes doorgenomen :fuck: en als afsluiter mijn vruchtbare sap rijkelijk in haar gulzige mondje laten leegstromen:rubbel:

Wat een fantastische vrouw.:luvlove:

Rex
16 juli 2007, 22:37
Vrijdag de 13e kwam ik haar buiten tegen toen ze nog gezellig aan het natafelen was met een andere voor mij althans zeer bijzondere vrouw. Nog even getwijfeld of ik ze allebei mee zou nemen, maar nadat ik mijn eerste ronde met de eerste had volbracht heb ik later op de avond Larissa weer weten te veroveren......................

Een groot aantal onderdelen van de Kamasutra hebben we doorgenomen en wat een geweldig schouwspel heb ik weer weten te spelen met deze bijzondere vrouw, heerlijk gewoon.

peterkacke
25 juli 2007, 12:17
Larissa aus Polen, an zwei Tagen war ich mit dieser unglaublichen Frau im Zimmer (küssen, blasen, ficken).
.Als ich ein drittes mal im Zimmer mit ihr war, machte Sie mir den Vorschlag einmal etwas anderes mit ihr auszuprobieren. Ich fragte:,, Was denn ?`` , worauf Sie antwortete :,, Lass Dich einfach überaschen !´´ Ich legte mich auf das Bett und Larissa begann, ihre langen Fingernägel einer Katze gleich an meinem Körper zu wetzen. Schließlich nahm Sie meine Brustwarzen zwischen ihren Krallen und fragte mit leiser hauchender ebenso erotisch zart fauchender Stimme, ob Sie stärker zugreifen sollte. Ich bejahte. Ein zuerst leichter Schmerz überkamm mich, der dann immer stärker wurde, mich aber total erregte. Als Larissa dann eine längere Schnur nahm und damit meinen Schwanz und meine Eier abschnürte, wurde mein Schwanz so hart und dick, dass ich meinte, er platzt. Jetzt übergoss Sie meinen Schwanz und meine Eier mit Öl und knetete diese so das ich dachte, jeden Moment spritzen zu müssen. Als Larissa merkte, wie kurz davor ich war, stoppte sie mit den Worten:,,nein nein, noch nicht .´´ Sie spreizte ihre Beine, öffnete dabei ihre Muschi so weit, dass ich tief in ihr innerstesreingucken konnte. Ich streckte meine Zunge nach vorne und wollte Sie nur noch lecken. Aber Sie schob meinen Kopf leicht zurück und forderte mich auf:,,mach mal deinen Mund weit auf, ich habe etwas besonderes für dich ! in diesem Moment ergoss sich ein warmer Strahl ihrer göttlichen Pisse in meinen Mund. Sie sagte mit zarter, leicht dominanter Stimme:,,Komm schlucke meine Pisse, schön alles schlucken. Dann steckte Sie mir einer ihrer zarten gepflegten Füße in den Mund. Mit Leidenschaft leckte ich ihre Zehen und ihre Fusssohle ab. Dabei sah ich in ihre Augen, dass Sie dass ganze mit ebenso gleichen Leidenschaft genoss. Dabei massierte sie meinen eingeölten Schwanz und meine Eier, so dass ich nicht mehr an mich halten konnte. mich überkamm ein Orgasmus, wie ich ihn noch nie erlebt habe, ein Orgasmus, der scheinbar nicht enden wollte, ein Gefühl von unbeschreibar erfüllter Leidenschaft, ein Gefühl nach dem ich mich immer wieder sehne. Anschließend rauchten wir eine Zigarette, wobei sie meinte:,,Dass nächste mal, wenn Du kommst wirst du den heutigen Tag vergessen weil ich noch weitaus bessere Spielchen mit dir vorhabe, wovon Du noch nicht einmal Träumen könntest.
Leute, glaubt mir ich kann es nicht mehr erwarten, Larissa wieder zu sehen und sie dann Total gewähren zu lassen, ein Spielball ihren Phantasien und ihren Leidenschaft zu sein.
Ich weiss, ich werde es erleben und ich weiss, ich muss Euch unbedingt dann davon berichten. :lostit:

neukie
25 juli 2007, 14:24
Geiler Bericht. Willkommen hier! :)

neukie :wink:

amplified
26 juli 2007, 12:32
Larissa from Poland in Happy Garden Oedt

I had the best domination expirience with Larissa in my life ever. "Golden Shower", Spitting, Naked Foot Erotic and fine Out-Whipping. This before I never-ever thought, that this gorgeus lady will do something excessive like this with me. But now I KNOW, that she's up to such excessive games like this, she even likes it. I barely can't wait for the next time with her. Thanks Larissa!

Big30
4 oktober 2007, 02:11
Deze dame hedenavond ook in nanu34 gespot. Kende haar alleen "als gezicht" uit PHG.
Het topic doorlezende vraag ik me af waarom ik hedenavond niet met haar de kamer op ben geweest nadat we een half uurtje over koetjes en kalfjes hadden gekletst :D:cool:;)!
Laat haar topic nog maar hier staan eerst maar afwachten of ze zal blijven ;)!

:wink::wink:
Big30

Big30
8 oktober 2007, 22:23
Laat haar topic nog maar hier staan eerst maar afwachten of ze zal blijven ;)!

Big30

Verstandig besluit want ze is weer terug in PHG. Rex maakte zich al ongerust ;)!

Rex
8 oktober 2007, 22:37
Verstandig besluit want ze is weer terug in PHG. Rex maakte zich al ongerust ;)!

Wellicht heb ik vrijdag nog tijd om naar PHG te rijden, zaterdag zowieso niet.....:nee: Ik wil haar nog weleens lekker laten zuigen.:rolleyes:

Fritzzz
11 oktober 2007, 11:20
Gisteravond ff een paar uurtjes in HG geweest en me ook weer laten verleiden door dit prachtige lijf....Service valt niks op af te dingen...echter...hou ff haar met lipstick verdoezelde koortslip in de gaten...tevens is ze uiteraard best gehaaid, kwam nml heerlijk klaar over haar bovenlijf waarbij "het goedje" zich met een druppeltje of 2 ook haar gezicht raakte....kon daardoor wel 25euries extra afrekenen...

Rex
13 oktober 2007, 15:14
Gisteravond ff een paar uurtjes in HG geweest en me ook weer laten verleiden door dit prachtige lijf....Service valt niks op af te dingen...echter...hou ff haar met lipstick verdoezelde koortslip in de gaten...tevens is ze uiteraard best gehaaid, kwam nml heerlijk klaar over haar bovenlijf waarbij "het goedje" zich met een druppeltje of 2 ook haar gezicht raakte....kon daardoor wel 25euries extra afrekenen...

Tja Frits, het blijven geldwolfen hoe je het ook wend of keert............
Anyway, gisteren had ik bij Larissa geen last van druppeltjes.:rubbel:

Jansen
14 oktober 2007, 09:28
Tja Frits, het blijven geldwolfen hoe je het ook wend of keert............
Anyway, gisteren had ik bij Larissa geen last van druppeltjes.:rubbel:

Droog klaarkomen Rex waar ben je nu mee bezig :eek: of was het een hele straal :thefinger:thefinger

Rex
15 oktober 2007, 00:05
Droog klaarkomen Rex waar ben je nu mee bezig :eek: of was het een hele straal :thefinger:thefinger

Pas maar op Jansen...............Ik heb vroeger altijd al brandweerman willen worden.

Jansen
6 februari 2008, 08:32
Ik heb gisteren even getwijfelt om met haar mee te gaan.
Franceska kwam binnen en wist dat ik zou komen en ben daarom met haar mee geweest.
Ik dacht dan maar later met haar.
Tot ik naar huis ging heb ik haar alleen nog twee maal vlug gezien omdat zij constant bezet was.
Toen ik in de hal stond om weg te gaan kwam ze in een super mooi roze sexie jurkje uit de kleedkamer :eek: Ik dacht :rolleyes: en wist toen wat ik gemist had.:eek:

Daar ga ik voor terug wat een super lekker lijf en gezicht :o

Baal nu zelfs nog dat ik dat gisteren heb laten lopen.

Rex
16 maart 2008, 23:55
Yesterday evening was a special night. Reason for this was the comeback of the wonderful and pretty woman Larissa.
It was about half a year ago she was in Happy Garden, but now she is there again.....................:rolleyes:

Everytime when I see this lady I am in heaven. What a great body and attitude this lady has.
And then the most important thing, sex with her, it is tremendous...............:luvlove:

By the way, she has lost some weight and that fits her very good.:rolleyes:

Moeke1
2 april 2008, 09:00
Dinsdag gekozen voor Patricia.
Een Pools meisje van 28 jaar die in Nederland woont (spreekt vlot Engels). Ze komt maar nu en dan naar YY en telkens voor 1 of 2 dagen.
Ze was gekleed in een wit gehaakt doorkijkkleedje waar haar dikke borsten steeds wilden uitwippen. Super sexy uitstraling met een mooi uitdagend gezichtje. Ze is ongeveer 1m70, slank en lekker strak, echte D-cup, mooie slanke en lange benen, lang golvend kastanjebruin haar. Tattoo's op haar schouder en onderbuik, piercing door linker tepel.
Eerst kennis gemaakt en al wat geknuffeld in de zetel. Eens op de kamer al tongzoenend beginnen strippen. Wat een mooi lichaam heeft ze. Alles kwam aan bod, pzc wat ze heel goed en nat deed, beffen, vingeren, nmc in diverse standjes in haar nauwe kutje. Lekker. Nog wat nagepraat en geknuffeld.
Omdat ze nog niet wist wanneer ze nog eens terug zou komen, heb ik ze enkele uren later terug genomen en alles nog eens over gedaan.

Stiffmaster
2 april 2008, 10:17
Dinsdag gekozen voor Patricia.
Een Pools meisje van 28 jaar die in Nederland woont (spreekt vlot Engels). Ze komt maar nu en dan naar YY en telkens voor 1 of 2 dagen.
Ze was gekleed in een wit gehaakt doorkijkkleedje waar haar dikke borsten steeds wilden uitwippen. Super sexy uitstraling met een mooi uitdagend gezichtje. Ze is ongeveer 1m70, slank en lekker strak, echte D-cup, mooie slanke en lange benen, lang golvend kastanjebruin haar. Tattoo's op haar schouder en onderbuik, piercing door linker tepel.
Eerst kennis gemaakt en al wat geknuffeld in de zetel. Eens op de kamer al tongzoenend beginnen strippen. Wat een mooi lichaam heeft ze. Alles kwam aan bod, pzc wat ze heel goed en nat deed, beffen, vingeren, nmc in diverse standjes in haar nauwe kutje. Lekker. Nog wat nagepraat en geknuffeld.
Omdat ze nog niet wist wanneer ze nog eens terug zou komen, heb ik ze enkele uren later terug genomen en alles nog eens over gedaan.

Nu nog een mooi paspoortje aanmaken, komen er vast meer beertjes op af :D:D

Iceman
2 april 2008, 20:16
Patricia is beter bekend als Larissa (ex. PHG) ;)

Moeke1
8 april 2008, 14:20
Patricia was, tot grote vreugde van klein eskimoke, maandag weer in YY. Mmmmm lekker

Willi69
4 mei 2008, 21:31
Speziell für Rex :D: Larissa ist seit heute 14:55 Uhr wieder im PHG! :freu:

Manni1A
4 mei 2008, 21:56
Speziell für Rex :D: Larissa ist seit heute 14:55 Uhr wieder im PHG! :freu:

Die beste Nachricht aus dem PHG seit Wochen :freu:

Willem2
28 mei 2008, 18:03
Volgens een reporter ter plaatse is deze dame er weer :D

11cc
29 mei 2008, 17:39
En Hoe !!! Gisteren heeft ze zich helemaal suf gewerkt. Zat om 24.00 uur helemaal uitgewoond en bekaf aan de bar.Toch bleef ze vriendelijk en bijzonder gezellig.Ze blijft tot vrijdag, en verdwijnt dan weer een tijdje om de batterij weer op te laden.PHG is voor haar (en ook voor mij )de beste club.

Rex
17 augustus 2008, 23:27
Op de US night was Larissa er ook weer eens een keertje en o wat zag ze er weer heerlijk uit in haar zwarte sexy dress jurkje.
Ook Raul7 werd spontaan '' verliefd '' op deze beauty..........

In de bar werd ik door haar begroet met een heerlijke kus en later op de avond zijn we op de kamer beland.

Heerlijk tongzoenend en strelend waren we met elkaar bezig. Een mega lekkere pijpsessie volgde en alle registers van de kamasutra werden opengetrokken.
Op een gegeven moment kreeg ik het zo warm van het neuken dat ik relaxed ben gaan liggen en weer van haar pijpkunsten heb mogen genieten.
Niet veel later vroeg ze me: '' please give me your sperm, I want to have it in my mouth"...........:rubbel:

Willi69
18 augustus 2008, 11:20
Niet veel later vroeg ze me: ''Please give me your sperm, I want to have it in my mouth"...........:rubbel:
Ich glaube, sie wollte lieber die 25 € extra haben... :green_smi

joris69
18 augustus 2008, 11:31
Zaterdag 16 augustus was er weer eens een gezellig thema feest in de happy!!
Ik heb mijn vizier gericht op larissa , de o zo mooie dame met een zeer indrukwekkende voorgevel !!!
ik sprak haar aan en vroeg of ze tijd en zin had !!!! haar antwoord was , dat ze wel zin had met mij maar druk druk druk, en omdat ik later van rex hoorde dat hij haar ook al had gereserveerd dacht ik bij mezelf dat dit nog wel even kon gaan duren en dat kleine jonny maar beter eerst een andere dame kon gaan verwennen!!!!!!!
maar naar een tien minuten stond daar dan toch echt larissa met een sleutel , en ze had zin in kleine jonny !!!!
met een woord een top sessie !!!!!!! groetjes john

Willem2
18 augustus 2008, 13:13
Ich glaube, sie wollte lieber die 25 € extra haben... :green_smi

Nein das glaube ich nicht :rolleyes:;)

RAUL7
19 augustus 2008, 00:11
Op de US night was Larissa er ook weer eens een keertje en o wat zag ze er weer heerlijk uit in haar zwarte sexy dress jurkje.
Ook RAUL7 werd spontaan '' verliefd '' op deze beauty..........

Is this love that I'm feeling (http://www.youtube.com/watch?v=ujnH4yNqL8E)
Is this the love that I've been
searching for
Is this love or am I dreaming
This must be love
Cos it's really got a hold on me
A hold on me

Toen ik zag dat ze 20sec vrij was sprak ik haar aan, ik ben aan het wachtten op een klant zei ze, maar als je wil kom ik je daarna halen :eek:.
Ok, zei ik, I will wait :D. Zo gezegd zo gedaan, na het einde van de sessie kwam ze me onmiddellijk halen :freu:! Ik ging me nog snel douchen en zij ging naar kamer 18.
Ze lag al klaar toen ik gedouched kamer 18 binnenkwam :freu:!
Heerlijk zoenend begonnen we eraan, waarna ze langzaam naar beneden zakte om de kleine RAUL te verwennen :lostit:! Na een heerlijke pijpsessie begon ze me wild te berijden (RIDE THE BULL :dance[1]: ), effe later draaide ik haar om en gaf het beste van mezelf tot ik het rubbertje volschoot :rubbel::smile2:!

EL MATADOR :wink:

timjava
12 september 2008, 23:44
In de bar viel mijn oog op een dame, waarvan het duiveltje op mijn schouder, meteen riep Neuken, Neuken, Tieten. Het ijsbeertje op mijn ander schouder keek mij weer bedenkelijk aan. Echter toen ik nog een keer naar haar keek en ik weer dat mooie decolleté zag was ik verkocht. Na haar een paar keer te hebben bekeken, kreeg ik oog contact met haar. Zij kwam naar mij toe lopen en ik gooide met een schouderbeweging het ijsbeertje van mijn schouder. Het duiveltje zat rustig te gniffelen. Het blijkt Larissa uit Polen. Ik heb haar maar snel een sleutel laten halen. Larissa straalt geilheid uit. Dat blijkt ook op de kamer na kort gezoend te hebben duikt ze daarna meteen naar beneden. Het pijpen doet ze redelijk goed, echter ze maakt er veel te veel overdreven smak en slurp geluid bij. Maar van haar kan ik het hebben. Dat ze snel naar beneden dook was ook niet zo raar, want ik kreeg wel de indruk dat ze mij snel wilde afwerken. Nadat de daad was verricht in verschillende standjes(ook super geil), stond zij bijna meteen op om het hutje weer te verlaten. Ik heb zelf de tijd niet bijgehouden, maar ik denk niet dat het een half uur heeft geduurd. Had ik toch maar naar het ijsbeertje op mijn schouder moeten luisteren. Nee, het was zeker de moeite waar, en ik kan eigenlijk maar een ding over haar zeggen en dat is GEIL. Later toen ik haar nog sprak, verontschuldigde ze zich, want ze had last van haar maag. Ik denk dan, zeg dat dan, kwam bij mij een beetje vreemd over.
UItbreiding van het paspoortje, ze heeft in haar linker tepel een piercing en ook heeft ze een kleine tattoo boven aan haar rug.

RAUL7
18 december 2008, 19:58
Gisteren was Larissa nog eens aanwezig, ben twee keer met haar op kamer geweest :freu:!
1 woord: FENOMENASTISCH :lostit:!!!

11cc
18 december 2008, 23:10
Gisteren was Larissa nog eens aanwezig, ben twee keer met haar op kamer geweest :freu:!
1 woord: FENOMENASTISCH :lostit:!!!

Ik was gisteren (woensdag dus) tegen 18.00 in PHG... De hele avond geen Larissa gezien.... Heb je er een huwelijksreis van gemaakt of was zij er alleen s'middags? Of post je dit bericht in de foute box???

RAUL7
18 december 2008, 23:13
Ik was gisteren (woensdag dus) tegen 18.00 in PHG... De hele avond geen Larissa gezien.... Heb je er een huwelijksreis van gemaakt of was zij er alleen s'middags? Of post je dit bericht in de foute box???

Neen, zij was er tot 23.00 uur. Heel zeker, heb je geslapen :rofl:?
En het zit niet in een foute box en heb er ook geen huwelijksreis van gemaakt :rolleyes:.
Knabbel en Oblix hebben haar ook gezien :eek:, dus ik droom niet!

Weet jij wel wie Larissa is?

11cc
18 december 2008, 23:24
Dacht van wel...
(........)
En neen, dit maal niet geslapen......Maar niet gezien....Ogen in de "tes "gehad zeker...

RAUL7
11 januari 2009, 10:32
Larissa was woensdagavond weer terug in Hapy RAUL7!

Afgelopen donderdag nadat ik het bericht van Big30 gelezen had richting Oedt getrokken.
Was nog maar 5 minuten binnen en Larissa kwam tevoorschijn :freu:.

Ik werd door haar begroet met een heerlijke kus en de beste wensen voor 2009 :roll:!
Even wat gepraat en niet lang daarna naar de kamer getrokken :luvlove:!

Ze begon me heerlijk te zoenen...

She gets the sun in the daytime
Perfume in the dusk
And she comes out in the night time
With the honeysuckle musk
Because she smells just like a rose
And she tastes just like a peach
She got me walking were the wildlife goes
I'd do anything to reach her
And she was made in heaven
Heaven is in the world!!!

EL MATADOR :wink:

facial
12 januari 2009, 10:38
Zaterdag met Larissa naar de kamer geweest, wat is het toch een een toppertje eerst lekker wat zitten buurten aan de bar en daarna na de kamer haar lekker genomen op diverse standjes en daarna heeft ze me heerlijk gepijpt totdat ik haar mondje weer lekker vol spoot. Toen nog even liggen knuffelen en weer voldaan naar de bar terug. Deze meid is altijd top.

Iceman
13 januari 2009, 19:12
Zaterdag met Larissa naar de kamer geweest, .

@ PHG.......

Vielen "dank" dann an die dame fuer die schlechte telefonische auskunft....

Hab Samstag anfang mittag angerufen; ob Larissa da ist oder vielleicht spaeter/abends noch kommt "NEIN war die Antwort" sie waere nach hause und kam sicher heute nicht mehr????????? :sleep:

Hab mir dan leider entschossen fuer ein andere laden.......

RAUL7
13 januari 2009, 19:19
@ PHG.......

Vielen "dank" dann an die dame fuer die schlechte telefonische auskunft....

Hab Samstag anfang mittag angerufen; ob Larissa da ist oder vielleicht spaeter/abends noch kommt "NEIN war die Antwort" sie waere nach hause und kam sicher heute nicht mehr????????? :sleep:

Hab mir dan leider entschossen fuer ein andere laden.......

Larissa heeft mij donderdag verteld dat vrijdag voorlopig haar laatste dag was en zaterdag naar huis ging.

Misschien is zij van gedachte veranderd ;).

Samstagabendgast
18 januari 2009, 14:40
Hele mooie vrouw waarmee je ook nog eens verbazingwekkende goede seks kan hebben.

Big30
15 februari 2009, 10:32
Larissa heeft mij donderdag verteld dat vrijdag voorlopig haar laatste dag was en zaterdag naar huis ging.

Misschien is zij van gedachte veranderd ;).

Voor zo ver al niet bekend bij haar fans (RAUL7 :p) , Larissa is weer terug in Happy ;).

hotpursuit007
21 februari 2009, 19:21
Voor zo ver al niet bekend bij haar fans (RAUL7 :p) , Larissa is weer terug in Happy ;).

weet iemand of larissa een vaste vriend heeft?

RAUL7
21 februari 2009, 22:49

Wil jij haar vriend worden? :D

Big30
22 februari 2009, 00:54

@hotpursuit007,

Het is pas je eerste forum bericht, dus wellicht is het je nog niet duidelijk wat wel en niet kan in een recensie topic van een dame.
Wat in ieder geval niet kan is het verstrekken van prive-info en dus ook niet het vragen hiernaar. Of ze wel of niet een vriend heeft is prive-info en is ook volstrekt niet relevant.

Big30

Fritzzz
25 april 2009, 10:56
Weet iemand of Larissa alweer is gesignaleerd in NRW ?:teuflisch:zauberkis:teuflisch

Big30
26 april 2009, 23:33
Weet iemand of Larissa alweer is gesignaleerd in NRW ?:teuflisch:zauberkis:teuflisch

In PHG heb ik haar voor het laatst in Februari meen ik gezien. Is wel vaker een wat langere tijd niet aanwezig geweest maar komt uiteindelijk altijd weer terug in PHG. Geen idee of ze momenteel ergens anders bivakkeert.