PDA

Volledige versie bekijken : Spijkenisse Carina sexy lady



alexbaron
28 juli 2007, 23:39
After seeing her website. http://www.ikben.de/carina/ and reading the positive reviews another forum I decided to visit Carina in Spijkenisse. It was a remarkable experience, Carina is around 50 but well preserved although a bit chubby, and a very sexy creature. She received me in her private home, we chatted for a while and then she took me upstairs into a nice bedroom.

From then on I had the impression I was making out with my next-door neighbor’s wife, Carina really enjoys sex and makes sure she gets her part of the cake. Kissing her breasts made her nipples rise and she enjoyed me stroking her vagina, I entered two fingers inside her and found her G-spot, she climaxed very soon. Then she went loose on me: uncovered fellatio, licking my balls as well, massaging my penis between her breasts until I came.. lovely.

We took a rest caressing each other until she started to lick my penis again and I gave her cunnilingus in a true 69. She slipped a condom on me and started riding me cowgirl style to a lovely common climax.
Carina is not a model, but a truly mature sexy woman, a pleasure to enjoy sexuality with and charges a very reasonable 75 euros for over an hour of erotic enjoyment.



Vertaald met Bablefish

Na het zien van haar website http://www.ikben.de/carina/ en het lezen van de positieve overzichten op een ander forum heb ik heb beslist om Carina in Spijkenisse te bezoeken. Het was een opmerkelijke ervaring, Carina is rond 50 maar goed bewaard hoewel een beetje mollig, en een zeer sexy schepsel. Zij ontving me in haar privé huis, babbelden wij voor een tijdje en toen nam zij me naar boven in een aardige slaapkamer. Van toen op had ik de indruk dat ik met de vrouw van mijn buurman wipte, Carina geniet werkelijk van sex en zorgt zij haar deel van de cake krijgt. Kussend haar borsten rijzen haar tepels en zij genoot van me die haar vagina strijkt, ik ging met twee vingers binnen haar in en vond haar G-spot, zeer spoedig climaxed zij. Dan ging zij los op me: fellatio natuur, likkend ook mijn ballen , mijn penis tussen haar borsten masseren tot ik.. mooi kwam. Wij namen een rust strelend elkaar tot zij begon om mijn penis opnieuw te likken en ik gaf haar cunnilingus in ware 69. Zij deed condom op me uit en begon me cowgirl stijl naar een mooie gemeenschappelijke climax te berijden. Carina is geen model, maar geen echt rijpe sexy vrouw, een genoegen om mee van sexuality te genieten. Zij nam zeer redelijke 75 euro voor over een uur van erotisch plezier.