PDA

Volledige versie bekijken : FKK HOME

2horny4u
30 juli 2007, 19:12
Via een link op de site van Heavensgate "de mooiste ingerichte club in het Ruhrgebied, ja dat zegt deze GT stamgast. Zaterdag in Heavengate geweest, gewoonweg fantastisch, zo mooi ingericht en nu in ieder geval niet veel maar wel klasse meiden, top, top, top. Maar goed daar is deze post niet voor, via hun site vername ik dat er binnenkort nabij de Nederlandse grens een nieuwe fkk club geopend zal worden. De site verteld nog niet waar, ik hoop dat het niet te dicht bij de crib is, want als er hetzelfde niveau gehaald wordt als in Heavensgate heb ik serieus een probleem. Afwachten maar !!!!!!

Als collega's meer weten, laten je horen (nou ja zien dan maar)

groeten collega 2horny4u

Tiga
30 juli 2007, 19:25
HOi,

Zou je die link even willen plaatsen aub? Ik ben niet zo goed in zoeken :)

Valt het nog iemand op dat de site van The Palace & Heavensgate op sommige punten wel erg op elkaar lijken??

T

Befke
30 juli 2007, 19:36
http://www.fkk-home.com/
http://www.fkk-heavensgate.de/

2horny4u
30 juli 2007, 19:51
HOi,

Zou je die link even willen plaatsen aub? Ik ben niet zo goed in zoeken :)

Valt het nog iemand op dat de site van The Palace & Heavensgate op sommige punten wel erg op elkaar lijken??

T

Ik weet dat de eigenaar van Heavensgate meerde clubs heeft HOME is ook van hem, maar of The Palace van hem is weet ik niet, lijkt met te ver weg voor hem. Maar ja de site van HG is mooi, dus is bij de TP gedacht, beter goed gejat dan slecht bedacht.

little diablo
30 juli 2007, 21:22
Entree is 35 eurie toch:rolleyes: en de prijzen op de kamer en de service hoe is die;)

saluti L Diablo

.357 magnum
30 juli 2007, 21:46
Ik weet dat de eigenaar van Heavensgate meerde clubs heeft HOME is ook van hem, maar of The Palace van hem is weet ik niet, lijkt met te ver weg voor hem. Maar ja de site van HG is mooi, dus is bij de TP gedacht, beter goed gejat dan slecht bedacht.

Klopt ja.

Atlantica in Wuppertal hoort er ook bij.

Willem2
24 oktober 2007, 21:33
Heeft iemand er al iets meer over gehoord ?

soarer
25 oktober 2007, 18:56
Heeft iemand er al iets meer over gehoord ?

Volgens Marcus (eigenaar? HG etc.) "wordt er in stilte hard gewerkt". Als reden geeft ie aan dat, nu al de locatie openlijk bekend maken hem op kosten jaagt voor beveiliging :eek:

Openingsdatum kon ie ook nog niet geven.

Antwoord op je vraag luidt dus: jazeker iets over gehoord, maar we komen er geen steek verder mee.:wink:

Willem2
25 oktober 2007, 21:40
Volgens Marcus (eigenaar? HG etc.) .....

HG als in Heavensgate ? Of HG als in HappyGarden ?
Anders moeten we misschien allemaal Marcus gaan heten :D;)

:wink:

soarer
26 oktober 2007, 17:56
HG als in Heavensgate ? Of HG als in HappyGarden ?
Anders moeten we misschien allemaal Marcus gaan heten :D;)

:wink:
:D:
HG zoals toe te voegen in dit lijstje:www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1506&highlight=afkortingen

PHG staat er al. Waarom de zelfverklaarde "belangrijkste club van NRW" niet lekker laten bekken.
Overigens, terug van weggeweest, happy hour.

Soarer: nooit te beroerd om in een poging tot helderheid het uiteindelijk nog mistiger te maken.

jeepie
20 november 2007, 18:58
duurt wel lang die verbouwing

soarer
20 november 2007, 19:16
Nog een filiaal van de "belangrijkste"club van NRW.
Opening stond voor vrijdag 19 november aangekondigd. Klaarblijkelijk is ook dit voornemen niet gelukt.

Babbel
20 november 2007, 19:23
duurt wel lang die verbouwing

Die gaan eerst bouwen en dan pas een vergunning aanvragen :cool:

zorro86
22 november 2007, 12:47
Wo soll der Saunaclub denn sein? Welche Stadt? Da steht im Ruhrgebiet?

Cupido
13 december 2007, 19:17
nog iets van gehoord wanneer en waar deze club komt?