Volledige versie bekijken : Lola (Hongaarse) ex-GT
little diablo
30 juli 2007, 22:15
Haarkleur/-lengte : zwart langhaar
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : volslank cup c
Nationaliteit/Taal : hongaarse/ spreekt duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings :geen
Service: NMC,PZC,TZ,Trio
Voordelen: geile uitstraling
Nadelen: pijpen en vraagt om meer:rubbel:
Tijdsduur :30
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:
Deze lola viel me op door haar lekkere volslanke geile lichaam en katten ogen. op de kamer liet ze zich wel gewillig gaan en liet ze zich goed verwennen.Het tongen was supers,heerlijk hoe ze speelde met haar tong.
Bij het pijpen gebruikte ze helaas haar tanden waardoor ik maar snel over ging op het :fuck: Bij het:fuck: toont ze weinig aktie. Bij mis gehouden en afgemaakt. Nadat we weer bij de kastjes kwamen vroeg ze 100 eurie omdat ze vond dat dat haar tarief was. Maar daar trapt L.D niet in. Toen begon ze dreigen dat ze haar vriendje ging halen. ok halen maar, L.D wacht wel. maar geen vriendje. Toen ik inmiddels weer buitenstond bij de andere beren kwam ze naar me toe om haar excuse aan te bieden, en kreeg ik weer een knuffel. ok punt er achter. Maar geen herhalings gevaar.
Saluti L Diablo
jaccoone
31 juli 2007, 14:31
Ik ben, op advies van bovenstaande schrijver, :teuflisch ook met deze dame in zee gegaan, puur afgaand op haar erotische uitstraling. Mijn verstand zei eigenlijk: niet doen! Maar mijn kleine vriend bepaalde anders...:green_smi
Eigenlijk is het mij op de kamer vrijwel het zelfde vergaan als bovenstaande schrijver, niet zoenen, meteen pijpen, waarbij het leek of er een rasp over mijn lul heen ging! :eek: Dus gauw tegen haar gezegd: :gnade[1]: en stelde voor om maar te gaan :fuck:
Ook dat was niet :freu: Ze had duidelijk de rem erop. Dan maar doggy, zodat ik uitzicht had op haar, overigens Prachtige kontje! :smile2:
Heb haar uiteindelijk nog een keer laten pijpen, waarbij ik haar op het hart drukte om haar tanden in te trekken! :rolleyes: Dat werd dus eigenlijk meer aftrekken, terwijl ze mijn eikel in haar mond hield...:huch: Wel in haar mond mogen spuiten, maar na twee stralen hield ze daar ook alweer mee op. :wand: Toch maar wel €75,- aan haar betaald.
Ondanks dat deze meid er geil en sexueel aantrekkelijk uitziet, moet ze op het gebied van dienstverlening nog een hoop leren! Voor mij geen herhalingsgevaar.
Groet Jaccoone
NiPi
15 augustus 2007, 15:00
Zou het kunnen dat er wat competitie en naijver is tussen die meisjes?
Ik ga regelmatig met mijn maatje naar PHG op zondag.
Chris en Lola beginnen ons zo wat als hun privé bezit te beschouwen.
Ze hangen onmiddellijk rond onze hals zodra we binnenkomen en wijken geen moment van onze zijde.
Als we dan toch nog eens iets ander weten te vogelen, zoals bvb Victoria, de Poolse pijpkoningin, dan zijn ze vies gezind op ons.
Er is precies ook wat naijver tussen Hongaarsen en Roemeensen.
Ik wou ook die knappe Adella is strikken, maar die wou niet mee.
De reden leek me blijkbaar het feit dat Chris en Lola altijd bij ons zijn.
Het is toch altijd iets met die vrouwen.
r0y
15 augustus 2007, 18:37
grappig dat het bovenstaand schrijver ook is overkomen ik ga ook althjd met een maat naar PHG in het begin ben ik 1x met chris geweest en de 3x daarna dat ik in de PHG kwam kwam ze constant om je heen hangen en zeuren wanneer we sex gingen hebben? ik persoonlijk hou daar niet van, maar mijn maat wel wat meer.
maar ik ben nog nooit door een dame geweigerd ook niet door adella
misschien iets Hongarije vs Romania ???
ozzy1
15 augustus 2007, 21:11
ich bin des niederlaändischen zwar nicht mächtig ..... aber
auch ich bin auf lolos aufreizendes verhalten reingefallen.
in einer der poolhütten wollte sie mich innerhalb von ca 15 min ohne echtes eindringen abfertigen.sie kniff die schenkel zusammen. zum glück bin ich kein leichtgewicht und habe es dann doch geschafft aber keine wiederholungsgefahr.
wie mir die thekendamen erzählten haben sich schon einige kunden über sie beschwert. sie wurde auch schon mal nach einem pinkelproblem an der theke des clubs verwiesen .... es scheint aber dass sie einen heißen draht zum management hat.
john doo
14 november 2007, 00:08
ook deze lola eens gehad , op aangeven van mijn maat NiPi...en idd , ze weet het bedrag wel de hoogte in te jagen...heeft veel verhalen bij ...tijd loopt... en dan zorgen dat je in haar mond komt...weer extra...en dan eventueel massage...weer extra....en als je dan zelf de rekening maakt, dan probeert ze er nog bij te doen...zo zijn ik en mijn maat een samen met chris en lola op de kamer geweest...daar probeerden ze op het eind nog extra geld voor te vragen , omdat het een grotere kamer was ...zo van die dingen daar knap ik op af...
infas
17 november 2007, 16:28
Gisteren ook met deze dame op de kamer geweest.
Ze ziet er inderdaad veelbelovend uit maar het is iets minder op de kamer...
Wel was anaal mogelijk maar nadien was ook gewoon intiem mogelijk zonder van condoom te wisselen:eek:
De verrassing kwam in de kleedkamer toen ze ineens 150€ vroeg:mad:
Nu ben ik geen groentje meer:fuck: en zei haar dat ze daar wel kon naar fluiten.
Ze zei ondermeer, we zijn 1 uur op de kamer geweest. Daarop antwoordde ik, nou kijk dat maar eens na want het is niet waar.
Ze vertrok om het na te kijken en kwam nadien terug en zei dat we inderdaad maar een 30 min op de kamer waren.
Ik heb dus ook maar 100€ betaald.
Oppassen dus voor deze dame!
Willem2
1 februari 2008, 11:52
Volgens mij willen jullie dat ik deze dame verplaats naar GT ;)
Laursone
1 februari 2008, 11:56
ist das die mit der kleinen Zahnlücke?
Willi69
2 februari 2008, 15:50
Ist das die mit der kleinen Zahnlücke?
Weiß ich nicht, fällt vor allem durch eine gute Performance außerhalb des Zimmers auf, quatscht die Gäste an und hat sich neuerdings einen schwarzen Mini-String-Tanga zugelegt. :eek:
Duitslandvaarder
4 februari 2008, 00:18
In het najaar van 2007 kon ik haar verleiding niet weerstaan. Ze begon met flirten (dat was toen in Happy Garten) en snel had deze dame mijn aandacht. Ik weet niet of ze in de laatste maanden iets heeft geleerd, maar haar Duits en Engels waren net genoeg om haar duidelijk te maken van wat ik wou. Vervolgens was de pijpbeurt net in schaaf die over je lul gaat. Dus ik moest het initiatief nemen (!) om toch maar bij haar binnen te komen. Na de sex nog een beetje gepraat maar dat betekende tijdens het administratieve gedeelte dat ze inderdaad meer geld vroeg. Ik heb uiteindelijk zeven tientjes uitgegeven voor een hele slechte beurt. Ze goed als ze eruit ziet, zo slecht is ze op de kamer.
Duitslandvaarder
Hugo39
8 februari 2008, 00:27
Last saterday and sunday, she was in GT.
I don't know if she has "Zahnlücke" but she has squint (scheel oog)
Laursone
8 februari 2008, 08:16
Das ist sie!
Sie hat übrigens mal in einer Film-/Fotoserie bei www.Eurosexparties.com mitgemacht, aber ich finde den richtigen Link nicht.
Duitslandvaarder
10 maart 2008, 01:13
@ Laursone,
Hast du noch ne Link finden können?? Ich hab auf der Seite geguckt, bloß eine 'Lulu' gefunden, aber ich glaube das ist sie nicht.
Papi Chulo
12 maart 2008, 12:15
Bovenstaande recensies kan ik helaas niet beamen. De keren dat ik naar Lola naar de kamer ben geweest vroeg ze netjes aan mij van te voren hoelang ik op de kamer wou blijven en of er extra's bij moesten komen. Beide keren netjes voor 1 uur met FT €100,- Afgerekend (75 voor het uur en 25 voor de FT)
Geen problemen gehad met extra kosten dus, het pijpen kan ik beamen dat het een schaaf is die over je penis gaat. Het zoenen is echter wel top en deze dame laat zich ook gewillig nemen...
term
28 november 2008, 14:34
Wil binnenkort weer naar deze tuin afreizen, daar een goede vriend van mij een geweldige ervaring met deze dame had. Overigens schrok hij wel dat hij met een schaaf gekamerd zou hebben. Hij kan deze schavende werking dan ook gelukkig niet beamen.
Ascari
12 december 2010, 12:25
Heb haar gisteren in GT gespot samen met vriendinnetje Amanda.
Knabbel
13 december 2010, 09:25
Heb haar gisteren in GT gespot samen met vriendinnetje Amanda.
Daar is ze al geruime tijd, hoewel ze ook wel eens in YY is te vinden.
Willi69
25 april 2012, 19:48
=> PHG :wiederda: